Şimdi Ara

*** Huawei Mate 10 Ana Konu & Kullanıcıları *** (379. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7.648
Cevap
72
Favori
394.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 377378379380381
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar babamın Huawei Mate 10 telefonuna gelen son güncelleme sonrası hafızasının kendi kendine dolduğunu söylüyor. Güncelleme dışında bir şey yapmamış ve apk kullanmaz yani virüs olduğunu sanmıyorum. Sebebi ne olabilir?

  • Merhaba,yeni güncelleme sonrası tam şarj sonrası ekran açık kalma süresini nasıl öğrenebiliriz acaba?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben de bulamadım o net bilgiyi Emui 12 de , tam dolum sonrası değil de son 24 saatlik bilgi veriliyor...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huawei batarya değişimi kampanyasından kontrol edince bizim cihaz da çıkıyor. Pil performansı idare eder vaziyette aslında ama bu fiyata orijinal ürünle yetkili serviste değişimini yaptırmak fena olmaz gibi geliyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DarkPower34 kullanıcısına yanıt
    Hocam benim tel ithalatçı garantili n11den almıştım. Değiştirebiliyor muyuz?
    Bir de internetten satın almak mı gerekiyor yaptınız mı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DarkPower34 kullanıcısına yanıt

    Servise gidip sormak en doğrusu, 2-3 ay önce, Merter yetkili servisi değişim talebimi kabul etmedi. Mate 10 cihaza servis hizmeti verilmiyor, dediler. Pili alıp başka yerde taktırabilirim, dedim onu da kabul etmediler...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tiestoly kullanıcısına yanıt

    Listede olsa dahi malesef değişim programına girmiyor sayfanın içinde sık sorulan sorularda var yazmışlar net bir şekilde

  • sezar61 kullanıcısına yanıt
    Şunu demiş ama. Üzgünüm, Websitesi üzerinden Pil Değişim Hizmeti'ni satın alamazsınız. Fakat cihazınız kampanya dahili ürünler listesinde ise direkt olarak kampanya kapsamındaki bir servis merkezine giderek uygun fiyattan yararlanabilirsiniz
    Fakatla başlayan cümleye göre, yerine gidip yararlanabilirim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dostlar ben de denemedim henüz. Görünce oluyor sanmıştım. Hem Huawei hem de servise sormak lazım bence. Huawei onay verirse servise bi şekil yaptırılabilir. Zaten batarya vardır Mate10 Pro ile aynıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DarkPower34 kullanıcısına yanıt
    Bi deneyelim aynen. Haber verelim burdan

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • artık mate 10 yedek telefon oldu benim için :)

  • tiestoly kullanıcısına yanıt

    telefonla aramışlığım var telefon resmi olarak TR de satılan model olmadığından destek vermiyorlarmış parasıyla olsa bile

  • sezar61 kullanıcısına yanıt
    Ben de aradım yaparız kontrol edelim bi gelin dediler. Yedekleme yapın hesaplardan çıkın falan dediler. O çok yorcak gibi beni. Emin olamadım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Rlfc R kullanıcısına yanıt

    neresi dedi bunu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EMUI 12 güncellemesi sonrasında kalan batarya yüzdesi takılı kalıyor. Telefonu açıp kapatınca tekrar düzeliyor. Ayrıca cihaz sıcaklığı çok düşük şeklinde hata alıyorum. Neden olabilir ? Çözüm var mı? Telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm hard reset yaptım malesef çözüm olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erhanercan kullanıcısına yanıt

    Yetkili servis Merter şubesi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fthkrkmaz F kullanıcısına yanıt

    Malesef telefon sarj olmuyor şu an %0 da takılı kaldı. Güncellemeden önce bir problem yoktu. Güncelleme yapmayanlar göz önünde bulundursun.

  • fthkrkmaz F kullanıcısına yanıt

    Telefonunda donanımsal bir arıza olabilir. Veya şarj adaptörünü bir kontrol et. Güncelleme yapmıştım hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım.

  • kuscu94 K kullanıcısına yanıt

    4 farklı sarı cihazıyla denedim değişen bir şey yok. Çıkan uyarı da bu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir formatı deneyin eğer yazılımsal ise düzelir ama donanım ise biraz daha uğraştıracaktır.

  • 
Sayfa: önceki 377378379380381
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.