< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Huawei wimax kurulum sorunu
-
-
Merhaba, aynı sorunların hepsini bende yaşadım Trabzonda yaylada kullanıyordum, İstanbul ve Rize de TT müdürlüklerine gittim maalesef onlarında sistemlerinde bu hizmet ve numara görünmüyor. İnternet aboneliği de Türk Telekom Ev Telefonu olarak gözüküyor faturalarımı E-Devletten sorgulayıp Türk Telekom sitesinden yatırdım ama çoğu kez bende de hata verdi eve icra kağıdı geldiği bile olmuştu ödeyemediğim için. Twitter üzerinden yürüttüm ben desteği öylece Ankaradan aradılar iki kere, ayarları da ordan söylediler telefonla. Bu hizmeti sağlayan şubenin bilgisi vardır ulaşabilirseniz oraya ulaşmaya çalışın ve sonrasında da direkt orayla iletişime geçin. TT maalesef modemi kurup gidiyor daha da ulaşabileceğiniz bi yer kalmıyor. 121 i arayarak 5 i tuşlayın wimax kısmı orada ama sadece telefona destek veriyor numarayı da kabul eden tek yer burası umarım halledebilirsin ben bunlardan sonra iptal ettirdim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
bireysel.turktelekom.com.trEvrensel Erişim Hizmeti Tarifeleri > Ev Telefonu > Türk Telekomhttps://bireysel.turktelekom.com.tr/ev-telefonu/hizmetler/sayfalar/evrensel-erisim.aspx
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Logic_Man -- 22 Ocak 2018; 2:23:43 > -
Biraz daha detaylı bilgi verebilir misiniz? Bu konuyu çözmem lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
121 i arayarak orda Evrensel Hizmet için 5 i tıklayın ve evrensel erişim telefon numaranızı tuşlayın böylece operatöre bağlanabilirsiniz ama telefon numaranız yoksa maalesef buraya da bağlantı sağlayamazsınız. Sorununuzuhttps://twitter.com/TTDestek sayfasına iletin oradan dönüş yapılıyor, diğer türlü maalesef destek yok il/ilçe TT Müdürlüklerinde sadece TC Kimlik No ile işlem yapıyorlar bu hizmeti görmüyorlardı tabi ben bunları geçtiğimiz yaz deneyimledim belki sizin bölgenizde bilgi sahibi olabilirler, asıl hizmeti size kurulum yapan bayi verebilir Rize müdürlüğe gittiğimde işlem yapamadım fakat bana hizmet veren yerle görüştüklerini ve ordan aranacağım söylenmişti öyle de oldu. Modem ayarlarını da Twitter üzerinden yaptığım başvuru ile bana dönüş yapan birim söyledi ve 16 Mbps e kadar hız alabilirsiniz sinyalleriniz çok iyi demişti. Sonunda İstanbulda müdürlüğe giderek TC Kimlik Numaramla iptal başvurusu yaptım ve iptal ettirdim. Yaşadıklarım bunlar oldu, faturayı adrese istedim gelmedi, Mail istedim gelmedi sadece E-Devlet üzerinden sorguladım ve orda Borç Ödemeye tıklarak TT sayfasından ödedim tabi ki çoğu zaman hatayla karşılaştım, ancak bankanızdan otomatik ödeme talimatı da verebiliyorsunuz (Sadece telefon hizmetine vermiştim, internet için olur mu bilmiyorum)
-
121 aradığımda 5 i tuşluyorum sonra on haneli bu 0300005119 numarayı girdim ve müşteri hizmetlerine aktarıyor ama birden kesiliyor. Twitter da mesaj olarak yazdım ama henüz cevap vermediler. Size ayarları nasıl yapılacağını gösterdiler mi? Bide nasıl yapılacağını siz biliyor musunuz acaba?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sehzadememet21 -- 23 Ocak 2018; 12:44:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kurulumda ayarları yapmışlardı fakat ben kurulumda orda değildim, telefonda da kontrol amaçlı tekrar yapmıştık arıza vardı maalesef ayarları bilmiyorum bende ayarlarda zaten sizin kendi kullanıcı adınız giriliyor sanırım, 121 i aradığımda bende de öyle oluyordu 10 haneli telefon numarasını tuşlayınca bağlandım başında sıfır olmadan telefon numarası ile yani.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arıyorum ama telefon numarası dediği hangi numara? Bide hizmet numarası deniliyor ama bana hizmet numarası vermemişlerdi sadece ödemeyi şu 0300005119 numaraya yap demişlerdi. 121 aradığımda 5 i tuşluyorum sonra bu numarayı girdim ve müşteri hizmetlerine aktarıyor dedi 10 saniye sonra arama kapanıyor hemen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Twitter dan yazmıştım tekrar aradılar ama yine aynı şeyi söylüyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam beni arayan müşteri hizmetleri değildi direkt bu işlerle uğraşan teknik ekipti yardımcı olmuştu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Wimax internet alt yapının olmadığı yerlerde kullanılan 2023 bütçede aktif ve geliştirilecek projeler arasında da yer alan ulaştırma bakanlığı destekli internet hizmeti, satışları Türk Telekom tarafından yapılıyor alt yapıda karel firması saha ve ekip desteği sağlamakta.
Wimax hizmeti bakanlık destekli olduğu için abonelik vermeleri gerekiyor ama masraflarını karşılanamadığından "modem yok/kapsama alanı dışındasınız" gibi doğru olmayan nedenle sunup abonelik vermiyorlar ama YALAN, sistem olarak yapı uzak mesefalere kadar kapsama sağlıyor, yeni modem temini ve arızalı cihazların onarımlarını bile isteye yapmadıklarından abonelik vermiyorlar.
Bingöl Merkez Türk Telekom müdürlüğü 5 yıldır WİMAX aboneliği vermiyor ve aktif aboneleride sahayı kapatmak için bilerek yok çekiyorlar. Müdürlükde konu hakkında hiç yardımcı olmuyor, çalışanlar da üzerimizden bir iş daha düşer diye bilerek kapatmaya yönlendiriyorlar.
Ulaştırma bakanlığı ve BTK kurumunun WİMAX için sözleşmesi var Türk Telekom ile hizmet vermeleri gerekiyor ama kurumlardan sağlam bir şikayet ulaştırılmadığından seyip bir şekilde çalışılıyor, hesap sorunda olmayınca Türk Telekom şirketi kafasına göre davranıyor.
-
Türk Telekom Üst Yöneticisi (CEO) Ümit Önal "Köy içinde sadece birkaç hanenin yaşadığı ve internet talebi olmayan yerlerde de gerekirse maliyetine katlanıp yatırım geri dönüşümü düşünülmeden hizmet verdik" yazıyor HANİ NEREDE ?
BTK başkanı Ömer Abdullah Karagözoğlu 2023 TBMM bütçe komisyonunda "2 bin 97 yerleşim yerine ise sabit kablosuz erişim teknolojisi (WiMax) ile hizmet götürüldüğünü, evrensel hizmet projeleri ile hizmet götürdüğümüz yerleşim yerlerinin sayısı 6 bine yaklaşacaktır." bunu söyleyip bütçeden gelir istiyorlar.
Türk Telekom bu hizmeti sayfası veriyor gibi gösteriyorlar ama 5 yıldır yeni abonelik vermiyorlar, aktif abonelerede saha veya modem kaynaklı sorunlar yaratıp kapattırmaya çalışıyor. Bu durum resmi olarak yasal değil, hizmet sonlandıysa Türk Telekom sayfasından bu hizmetin bittiğini yazmaları gerekiyor ve alıma kapanması gerekiyor.
Aktif abonelerden arızalı diye alınan modemi kayıp ediyorlar (ellerinde olmasına rağmen...)
Arızalı modemlerin onarımınıda istemiyorlar (Çalışırsa kullanımı devam edeceğinden...)
5 yıllır aktif kullanan aboneye "çekim sahası dışındasınız" yalanını söylüyorlar. (5 yıldır nasıl çalıştıysa...)
Konu hakkında ilgili ve yetkili kurum, kuruşlar;
Bingöl Türk Telekom Müdürlüğü Mesut Kaçmaz bey, Saha Operasyon Müdürü Abbas bey, Tekniker Fatih Macit (internet hizmetleri, mobil operatörlük anlanlarında hizmet vermektedir)
Ulaştırma ve Alt yapı Bakanı Adil Karaismailoğlu (altyapı, şebeke, sistem ve hizmetleri planlamak, kurmak, kurdurmak, işletmek, işlettirmek ve geliştirmek.)
BTK başkanı Ömer Abdullah Karagözoğlu (Türkiye'de telekomünikasyon sektörünü düzenleyip denetleyen kurum...)
Bingöl Vali Kadir Ekinci (Cumhurbaşkanlığı kararnamesi, kanun hükmünde kararname ve mevzuatı yayıp uygulanmasını sağlamak ile görevlidir)
Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arikan
AK Parti Bingöl Millet vekili CEVDET YILMAZ (Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı)
AK Parti Bingöl Millet vekili Feyzi BERDİBEK
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X