Şimdi Ara

HYUNDAI ACCENT BLUE ANA KONU (168. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.384
Cevap
27
Favori
793.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HYUNDAİ ACCENT BLUE 1.6 DİZEL OTOMATİK MODE PLUS
    MODEL YILI:2015
    KM:150.000
    RENK: BEYAZ
    KAPORTA DURUMU:
    DEĞİŞEN SAĞ ÇAMURLUK
    BOYA: SAĞ ÖN KAPI TAM, ARKA KAPI YARIM ÇAMURLUK YARIM BOYALI
    FİYAT: 65.000

    ALINIR MI
  • Assistant Referee kullanıcısına yanıt
    Dün aldık 2015 model otomatik o hızlanmaya fren tutmaması normal bence.
  • volkan_efe kullanıcısına yanıt
    Kapı etiketini sök.. Hiç uğraşma hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kaplanova33 K kullanıcısına yanıt
    Bak çok mantıklı, valla akıl akıldan üstündür. Teşekkür ederim.

    Bunu yapıcam.

    Ayrıca araç arkada 2-3 kişi otururken çok ufak bir tümsekden geçerken arka çok zıplıyor, normal mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • volkan_efe kullanıcısına yanıt
    Normaldir hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • selamlar.

    2018 model 7 ileri otomatik yakıt tüketimi nedir ortalama arkadaşlar ? uzun yol ve şehir içi ne yakıyor bu araç ?
  • Hyundai Accent Blue Prime 1.6 Crdi otomatik vs Renault Fluence Privilage 1.5 Dci otomatik arasından hangisini tavsiye edersiniz arkadaşlar? Segment farkını ve buradaki avantajları dikkate almadan diğer konulardaki avantaj-dezavantajları açısından yorum yapacak olan varsa sevinirim.
  • Hyundai Accent Blue Hız Sabitleyici - Cruise Control TR de ilk
    Yusuf KUŞyoutube
    Hyundai Accent Blue Hız Sabitleyici - Cruise Control TR de ilk
    https://www.youtube.com/watch?v=WpJ-CcgwqvM&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toro1982 -- 20 Eylül 2019; 23:59:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VideSupra

    Arabaya 205 lastik taktırdık beyler. Eski kumho'lar ile 60 bin km devirdik. balon yaptı. Fazla bile kullandık o takoz lastikleri.
    Neyse,
    + yol tutuş arttı.
    + Fren mesafesi acayip şekilde kısaldı.
    + konfor arttı. Ufak lakalarda hissetmiyorsunuz.
    + Trim sesi, sağdan soldan gelen sesler kesildi.

    -Ebat büyüdüğü için motor zorlanıyor mu derseniz. Hayır. Ama biraz farklılık hissediyorsunuz tabi ki. (benzin, lpg takımı sporcularını bilemeyeceğim. Bizim hayvanlar 130 küsür beygir, uçan teneke maşallah.)
    -Direksiyon biraz daha sertleşti. (bence iyi ama - yazdım yine)
    - çok çok hafif virajlarda arabanın yattığını hissediyorsunuz.
    - Araba hafif yükseldi

    Orjinal ölçüler 195/50/r16 idi. Malum bu ara ölçü olduğundan başka lastik bakalım dedik. 195/55/r16 bulduk. O da ara ölçü.
    Onu takalım derken, 205/55/r16 önerisi geldi. Bir yerde okumuştum sürtüyor diye. Sürtmediğini söylediler. Güvenip biz de değiştirdik.
    Lastik herhangi bir yere sürtmüyor. Ön lastik manevralarda falan sürtmüyor. Sadece şu an 5 kişi binip denemedim aracı. Önceki takanlar, 5 kişi binsen bile arka tekerin sürtmediğini söylediler.

    Takılan lastik Hankook kinergy 4s diye 4 mevsim lastik. Üzerinde kar lastiği simgeleri de var. Kar lastiği olarak ta kullanabilirsiniz.
    Bakalım şu anlık izlenimlerim çok iyi lastik ile ilgili. Yazın göreceğiz. Michelin crossclimate yazın g.tü başı dağıtıyor, bakalım bu nasıl olacak.

    Ebat'ı büyütüp, yanak genişleyince, konfor arttı, trim sesi azaldı arabada bunu çok sevdim açıkcası. Takır tukur, bilyadan yaptığımız tahta kaykay modundan çıktı araba.

    Fotoları tükürüyüm şuraya.


    Özet: 195 50 16 lastik arayacağınıza, bulup ta 350-450 arası para vereceğinize. Gidin 205 55 16 taktırın ahali. %40'dan daha fazla avantajınız olsun. (konfor avantajından bahsetmiyorum bile.) Biz bari paylaşalım da, bi kaçı sürtme falan yazmış. Açıkcası ben korkmuştum. Sürtmüyor. Rahatım. Arayan bulsun okusun burayı. Kumho kh 17'nin allah canını almasın. Ne durur, ne tutar, ne erir. Ne biçim lastikti ki; şükür kurtulduk.

    Not: Hız yapmadım bu lastikler ile. Denemedim yani. Bir gün uzun yola çıkarsam güncellerim bu mesajı. Hız yapmayalım! Teneke zaten.

    Selametle.

    Anahtar kelimeler: Accent blue, lastik tavsiyesi, 195 50 r16, 195/50/r16, 205 55 r16, 205/55/r16, sürtme, lastik sürtme, sürtmeme, hankook, kinergy 4s, kumho, kh17, lastik davlumbaza sürtermi.
    Hocam selamlar,umarım hala aynı araç ve aynı lastiği kullanıyorsundur.Ben de birkaç gün içinde lastik alacağım,195 55 r16 ebat düşünürken 205 leri de gördüm,en ucuz ve en yaygın bulunan ebat 205.Aracımda o belirttiğiniz berbat kh17 ler var hala,onlardan sonra biraz konfor,yol tutuş ve kısa fren mesafesi arıyorum.5 kişi yüklü denediniz mi,herhangi bir olumsuzlukla karşılaştınız mı kullandığınız süre boyunca,tavsiye eder misiniz ? Birde muayene olayına ne diyorsunuz,malum bunlarla muayeneden geçemiyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Hocam selamlar,umarım hala aynı araç ve aynı lastiği kullanıyorsundur.Ben de birkaç gün içinde lastik alacağım,195 55 r16 ebat düşünürken 205 leri de gördüm,en ucuz ve en yaygın bulunan ebat 205.Aracımda o belirttiğiniz berbat kh17 ler var hala,onlardan sonra biraz konfor,yol tutuş ve kısa fren mesafesi arıyorum.5 kişi yüklü denediniz mi,herhangi bir olumsuzlukla karşılaştınız mı kullandığınız süre boyunca,tavsiye eder misiniz ? Birde muayene olayına ne diyorsunuz,malum bunlarla muayeneden geçemiyorlar.

    Alıntıları Göster
    Merhaba hocam.
    Hala aynı araba duruyor. 100 bini devirdi. Lastiği 50 60 bin gibi birşeyde taktık.
    İşyerimizde kullanılıyor genelde. Akşamları bizde araba.

    Arabada problem yok. Alt takımlar yerinde. Rutin bakım harici birşey çıkmadı.
    Konfor arttı mı evet.

    Araba yüklüyken sürtme hiç olmadı.

    Ama namussuz yakıtı artırdı.
    Acelen yoksa ptesi salı günü yakıtın detayını atabilirim. Şirket aracı olduğundan tüm kayıtları var. Detaylı şekilde vereyim.

    Çok önce hesaplamıştım ama. Yine bakmam lazım. 50 bin km de yaktığın yakıt o lastik fiyatını geçiyor. Ucuz olsun derken 1.5 katını çıkartabiliyor senden.

    Telefondayım şu an da. Daha sonrasında yazayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VideSupra

    Merhaba hocam.
    Hala aynı araba duruyor. 100 bini devirdi. Lastiği 50 60 bin gibi birşeyde taktık.
    İşyerimizde kullanılıyor genelde. Akşamları bizde araba.

    Arabada problem yok. Alt takımlar yerinde. Rutin bakım harici birşey çıkmadı.
    Konfor arttı mı evet.

    Araba yüklüyken sürtme hiç olmadı.

    Ama namussuz yakıtı artırdı.
    Acelen yoksa ptesi salı günü yakıtın detayını atabilirim. Şirket aracı olduğundan tüm kayıtları var. Detaylı şekilde vereyim.

    Çok önce hesaplamıştım ama. Yine bakmam lazım. 50 bin km de yaktığın yakıt o lastik fiyatını geçiyor. Ucuz olsun derken 1.5 katını çıkartabiliyor senden.

    Telefondayım şu an da. Daha sonrasında yazayım.

    Alıntıları Göster
    Hocam ilgi alakanız için çok teşekkür ederim öncelikle

    Yakıtı arttıracağını tabii ki göz önünde bulundurdum,aracım 1.4 D-CVVT CVT,lpg yok.Yakıt konusunu pek dert eden biri değilim o yüzden sıkıntı olmaz 2-3 litre farketmeyecekse,ama performansı ne derece etkiler orası önemli.Zaten 3 kuruşluk bir performansı var,araç aşırı ölsün istemem açıkçası Muayene olayı beni düşündürüyor,birde teker çapı büyüdüğü için hız ibresi ne derece değişiyor orası da önemli.İnternette neredeyse hiç 205 lastik takıpta bu denli bilgi veren kimse yok,iyi ki denk geldim yazınıza :)

    Beklentilerim dediğim gibi,bir nebze konforun,yol tutuşun artması vr frenleme mesafesinin kısalması.Kh17 ler hem sert hem de ince yanaklı lastikler olduğu için hem virajda sekip arabayı dağıtabiliyor,hem de oldukça vasat bir konfor sunuyor,lastik sesi de cabası.205 ebatta beni diğer düşündüren bir diğer unsur da,tam tur dönüşte çamurluğa lastik değiyor mu,ya da arkada 2 kişi oturunca lastik sürtme yapıyor mu bu çok önemli idi,olmadığını söylemişsiniz bu yüzden içim rahat.

    Benim aklıma bu birkaç unsur harici 205 taktırmakta bana engel olacak bir sebep gelmiyor,195/55/r16 yerine taktırsam mı diye baya yükselmiş durumdayım şuan.195/50/r16 da zaten doğru düzgün lastik olmadığı için baştan taktırmayı düşünmüyorum o ebadı.CrossClimate+ alacağım muhtemelen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoloClassic75 -- 2 Kasım 2019; 23:19:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Hocam ilgi alakanız için çok teşekkür ederim öncelikle

    Yakıtı arttıracağını tabii ki göz önünde bulundurdum,aracım 1.4 D-CVVT CVT,lpg yok.Yakıt konusunu pek dert eden biri değilim o yüzden sıkıntı olmaz 2-3 litre farketmeyecekse,ama performansı ne derece etkiler orası önemli.Zaten 3 kuruşluk bir performansı var,araç aşırı ölsün istemem açıkçası Muayene olayı beni düşündürüyor,birde teker çapı büyüdüğü için hız ibresi ne derece değişiyor orası da önemli.İnternette neredeyse hiç 205 lastik takıpta bu denli bilgi veren kimse yok,iyi ki denk geldim yazınıza :)

    Beklentilerim dediğim gibi,bir nebze konforun,yol tutuşun artması vr frenleme mesafesinin kısalması.Kh17 ler hem sert hem de ince yanaklı lastikler olduğu için hem virajda sekip arabayı dağıtabiliyor,hem de oldukça vasat bir konfor sunuyor,lastik sesi de cabası.205 ebatta beni diğer düşündüren bir diğer unsur da,tam tur dönüşte çamurluğa lastik değiyor mu,ya da arkada 2 kişi oturunca lastik sürtme yapıyor mu bu çok önemli idi,olmadığını söylemişsiniz bu yüzden içim rahat.

    Benim aklıma bu birkaç unsur harici 205 taktırmakta bana engel olacak bir sebep gelmiyor,195/55/r16 yerine taktırsam mı diye baya yükselmiş durumdayım şuan.195/50/r16 da zaten doğru düzgün lastik olmadığı için baştan taktırmayı düşünmüyorum o ebadı.CrossClimate+ alacağım muhtemelen.

    Alıntıları Göster
    Hocam merhaba.

    Şimdi aldım verileri yazıyorum.
    önce yakıt verilerini paylaşayım. sen yakıt fazla önemli değil demişsin ama yine de paylaşayaım

    2016 28 bin km de 6,22 ortalama
    2017 26 bin km de 6,43 ortalama
    2018 22 bin km de 6,60 ortalama
    (2018 yılbaşına yakın lastiği değiştirdim.) 60 bin km de değiştirmişiz. Yani 2018 yılını yeni lastik ile kullandığımızı düşün.

    yakıt yaklaşık 0,4-0,5 artmış gibi düşün. Daha fazla olacağını tahmin ediyordum. değilmiş.


    Muayene olayı. lastik değiştikten sonra muayeneye girdi araba. Herhangi bir problem olmadı.
    Kriterler değişmiştir onu bilemeyeceğim ama. bizde hiç problem olmadı.

    Performans.
    şimdi dizel olsa araç, farketmiyor diyeceğim de. Benzinlide nasıl olur bilemem.
    Kesinlikle ölme bayılma gibi şeyler yok. yani %2-3 birşey farkeder performansta. Onu da sadece arabayı kaldırırken hissettiriyordu. ama otomatikde daha az hissedilir bence. (kaldı ki şimdi hiç birşey hissetmiyoruz. 40 bin km dir yeni lastikle bindiğimiz için.) O sadece bir iki hafta için geçerli.

    Sürtme yok hocam emin ol. Lastiği yetkili servise gittiğimde orada taktırdım. 60 bin bakımında. Benimde şüphelerim vardı o zaman. Yetkili servis müdürü ikna etmişti beni. Yol yardım aracı accentti. Ona da takmışlar. Göstermişti aracı. Sağa sola çevirdik herhangi bir temas yoktu. Hani o kadar bindik problem olmadı.

    Direksiyon hafif ağırlaşıyor. Zaten çok yumuşaktı, biraz daha hoş oluyor.
    Alt takımı yorar gibi yorum yaptılardı. Şu ana kadar bir problem olmadı.
    Frenleme iyileşti. Yol tutuş bir nebze olsa da daha iyi.
    Konfor kesinlikle arttı. Araba biraz daha sessizleşti. Accent sert araba, tak tuk fena vuruyordu. Öyle şeyler olmaz oldu.

    Hız ibresine gelelim.
    İlk taktırdığımda, sapma olacak diye servis danışmanı kadına bu durumu izah etmeye çalıştım ama o anlamadı. bende anlatamadım galiba. Hani sapmayı yol bilgisayarından yada beyinden neredense artık düzeltebilirmisiniz diye. O iş kaldı yani.
    Merağımdan, lastiği taktıktan sonra açtım telefondan gps'i. Ölçtüm.
    Normalde hep fazla gösterir göstergeler. şimdi löp diye tam ölçüyor. google haritalar ve başka bir gps'de indirdim tam çıkıyor değer.

    Durum bu hocam.
    Ben buradan bir arkadaş yazdı fazla yaktırıyormuş falan deyince bir pişmanlık duyar gibi olmuştum ama. Şimdi yakıtı hesaplayınca, öyle olmadığına kanaat getirdim.
    Tek aklıma takılan mevzu yakıttı. Ki o da o kadar fazla değilmiş.
    Diğer her konuda iyi hocam. onu söyleyeyim.
    Ben bir daha taktıracak olsam. yine 205 takarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VideSupra

    Hocam merhaba.

    Şimdi aldım verileri yazıyorum.
    önce yakıt verilerini paylaşayım. sen yakıt fazla önemli değil demişsin ama yine de paylaşayaım

    2016 28 bin km de 6,22 ortalama
    2017 26 bin km de 6,43 ortalama
    2018 22 bin km de 6,60 ortalama
    (2018 yılbaşına yakın lastiği değiştirdim.) 60 bin km de değiştirmişiz. Yani 2018 yılını yeni lastik ile kullandığımızı düşün.

    yakıt yaklaşık 0,4-0,5 artmış gibi düşün. Daha fazla olacağını tahmin ediyordum. değilmiş.


    Muayene olayı. lastik değiştikten sonra muayeneye girdi araba. Herhangi bir problem olmadı.
    Kriterler değişmiştir onu bilemeyeceğim ama. bizde hiç problem olmadı.

    Performans.
    şimdi dizel olsa araç, farketmiyor diyeceğim de. Benzinlide nasıl olur bilemem.
    Kesinlikle ölme bayılma gibi şeyler yok. yani %2-3 birşey farkeder performansta. Onu da sadece arabayı kaldırırken hissettiriyordu. ama otomatikde daha az hissedilir bence. (kaldı ki şimdi hiç birşey hissetmiyoruz. 40 bin km dir yeni lastikle bindiğimiz için.) O sadece bir iki hafta için geçerli.

    Sürtme yok hocam emin ol. Lastiği yetkili servise gittiğimde orada taktırdım. 60 bin bakımında. Benimde şüphelerim vardı o zaman. Yetkili servis müdürü ikna etmişti beni. Yol yardım aracı accentti. Ona da takmışlar. Göstermişti aracı. Sağa sola çevirdik herhangi bir temas yoktu. Hani o kadar bindik problem olmadı.

    Direksiyon hafif ağırlaşıyor. Zaten çok yumuşaktı, biraz daha hoş oluyor.
    Alt takımı yorar gibi yorum yaptılardı. Şu ana kadar bir problem olmadı.
    Frenleme iyileşti. Yol tutuş bir nebze olsa da daha iyi.
    Konfor kesinlikle arttı. Araba biraz daha sessizleşti. Accent sert araba, tak tuk fena vuruyordu. Öyle şeyler olmaz oldu.

    Hız ibresine gelelim.
    İlk taktırdığımda, sapma olacak diye servis danışmanı kadına bu durumu izah etmeye çalıştım ama o anlamadı. bende anlatamadım galiba. Hani sapmayı yol bilgisayarından yada beyinden neredense artık düzeltebilirmisiniz diye. O iş kaldı yani.
    Merağımdan, lastiği taktıktan sonra açtım telefondan gps'i. Ölçtüm.
    Normalde hep fazla gösterir göstergeler. şimdi löp diye tam ölçüyor. google haritalar ve başka bir gps'de indirdim tam çıkıyor değer.

    Durum bu hocam.
    Ben buradan bir arkadaş yazdı fazla yaktırıyormuş falan deyince bir pişmanlık duyar gibi olmuştum ama. Şimdi yakıtı hesaplayınca, öyle olmadığına kanaat getirdim.
    Tek aklıma takılan mevzu yakıttı. Ki o da o kadar fazla değilmiş.
    Diğer her konuda iyi hocam. onu söyleyeyim.
    Ben bir daha taktıracak olsam. yine 205 takarım.

    Alıntıları Göster
    Hocam çok teşekkür ederim öncelikle vaktinizi ayırıp uzun uzun yazdığınız için.

    Hız ibresi olayı bakımından o halde problem yokmuş,tüm araçlarda 5 10 fazla ölçer zaten,tam kararında ölçmesinin zaiyatı yok.Konfor konusunda beklentim baya artmış vaziyette,birde direksiyon olarak kesinlikle hissiz ve yumuşak bir direksiyonu var,sertleşmesi çok iyi olur.Muayene konusuna ise çok sevindim,hala öyleyse harika.Arabayı yormuş yormamış orasının önemi yok,araba hala yetkili servise giriyor kmsi gelmeden,asla bakımlarını aksatmıyorum,çünkü sert kullanıyorum.205 lastik hem ucuz,195 lerden çok daha iyi olacağını düşünüyorum.Yüksek hızlarda bir problemle karşılaştınız mı ? Stabilitesi nasıl olur diye düşünüyorum,bir miktar yükseliyor araç sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Hocam çok teşekkür ederim öncelikle vaktinizi ayırıp uzun uzun yazdığınız için.

    Hız ibresi olayı bakımından o halde problem yokmuş,tüm araçlarda 5 10 fazla ölçer zaten,tam kararında ölçmesinin zaiyatı yok.Konfor konusunda beklentim baya artmış vaziyette,birde direksiyon olarak kesinlikle hissiz ve yumuşak bir direksiyonu var,sertleşmesi çok iyi olur.Muayene konusuna ise çok sevindim,hala öyleyse harika.Arabayı yormuş yormamış orasının önemi yok,araba hala yetkili servise giriyor kmsi gelmeden,asla bakımlarını aksatmıyorum,çünkü sert kullanıyorum.205 lastik hem ucuz,195 lerden çok daha iyi olacağını düşünüyorum.Yüksek hızlarda bir problemle karşılaştınız mı ? Stabilitesi nasıl olur diye düşünüyorum,bir miktar yükseliyor araç sonuçta.

    Alıntıları Göster
    Estağfurullah ne demek.

    Aracı ilk aldığımızda, bir kere 140'a çıktım. sonra hemen düşürdüm hızı. Acayip geziniyordu arabanın arkası.
    Sonrasında facebook grubunda birinden öğrendim. Araçlar sorunlu üretiliyor belirli bir seri. Garanti den arka amortisörler değişti. Benim şikayetim doğrultusunda değiştirdiler bunu. Yoksa onların kapak kaldıracağı yokmuş belli ki. Geri çağırma gibi birşey yok yani.
    Değişim sonrası araç baya iyi oldu. 195 yapıyor, sonra gaz kesiyordu zaten. Kesmese daha yürüyecek araba.

    Lastik değişimi ne farketti; şehir içi ve köy yollarındaki virajlarda iyi oldu biraz daha. Arkası fazla bırakmaz oldu.
    Bu aslında biraz lastiğin durumu ile ilgili. Fazla hırpalayınca bırakmaya başlıyor bu sefer. İlk taktığım zamanlarda gayet iyidi.
    Yüksek hızlarda herhangi bir problem yok.
    Şu an kuzenim kullanıyor genelde. Onun kanı biraz daha hızlı akıyor. Bir problem yaşamadık.
    Hani lastikten kaynaklı bir güvensizlik yok. Ama tabi bu arabayla yüksek hızlar biraz fazla riskli. Araç hafif kalıyor sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VideSupra

    Estağfurullah ne demek.

    Aracı ilk aldığımızda, bir kere 140'a çıktım. sonra hemen düşürdüm hızı. Acayip geziniyordu arabanın arkası.
    Sonrasında facebook grubunda birinden öğrendim. Araçlar sorunlu üretiliyor belirli bir seri. Garanti den arka amortisörler değişti. Benim şikayetim doğrultusunda değiştirdiler bunu. Yoksa onların kapak kaldıracağı yokmuş belli ki. Geri çağırma gibi birşey yok yani.
    Değişim sonrası araç baya iyi oldu. 195 yapıyor, sonra gaz kesiyordu zaten. Kesmese daha yürüyecek araba.

    Lastik değişimi ne farketti; şehir içi ve köy yollarındaki virajlarda iyi oldu biraz daha. Arkası fazla bırakmaz oldu.
    Bu aslında biraz lastiğin durumu ile ilgili. Fazla hırpalayınca bırakmaya başlıyor bu sefer. İlk taktığım zamanlarda gayet iyidi.
    Yüksek hızlarda herhangi bir problem yok.
    Şu an kuzenim kullanıyor genelde. Onun kanı biraz daha hızlı akıyor. Bir problem yaşamadık.
    Hani lastikten kaynaklı bir güvensizlik yok. Ama tabi bu arabayla yüksek hızlar biraz fazla riskli. Araç hafif kalıyor sadece.

    Alıntıları Göster
    Aynen öyle,zaten benim aracım da 180 e kadar çıkıyor,200 gördüm ama daha fazla mümkünü yok gitmez bayır vs yoksa.Zaten gitmesini de beklemem dediğiniz gibi bu arabaların hem sacı ince hem de yüksek hızlarda kullanılacak otomobil değiller.CrossClimate fikrimden son anda cayıp Primacy 4 bakmaya karar verdim,zaten kışın 5 derecenin altına da epey zor düşüyor buralar,gerek olmadığını düşünüyorum 4 mevsime.Kış lastiği ise bir sonraki kışa kesinlikle alacağım sağlam birşeyler.Bakalım 205 oldukça cazip geldi,195 lere göre daha tercih edilesi.Biraz kaba dursa da aradaki fiyat farkına bile değer bence.Siz de olmasanız bu bilgileri öğrenemezdim,tekrardan çok teşekkür ediyorum deneyimlerinizi aktardığınız için.Lastik bu haftasonu alınacak,alındıktan sonra biraz deneyimleyip buraya tekrardan yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Aynen öyle,zaten benim aracım da 180 e kadar çıkıyor,200 gördüm ama daha fazla mümkünü yok gitmez bayır vs yoksa.Zaten gitmesini de beklemem dediğiniz gibi bu arabaların hem sacı ince hem de yüksek hızlarda kullanılacak otomobil değiller.CrossClimate fikrimden son anda cayıp Primacy 4 bakmaya karar verdim,zaten kışın 5 derecenin altına da epey zor düşüyor buralar,gerek olmadığını düşünüyorum 4 mevsime.Kış lastiği ise bir sonraki kışa kesinlikle alacağım sağlam birşeyler.Bakalım 205 oldukça cazip geldi,195 lere göre daha tercih edilesi.Biraz kaba dursa da aradaki fiyat farkına bile değer bence.Siz de olmasanız bu bilgileri öğrenemezdim,tekrardan çok teşekkür ediyorum deneyimlerinizi aktardığınız için.Lastik bu haftasonu alınacak,alındıktan sonra biraz deneyimleyip buraya tekrardan yazarım.

    Alıntıları Göster
    Rica ederim hocam.

    cross climate'ın son fiyatları nedir bilmiyorum primacy'lere göre.
    Yahni hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama, bizim buralarda da eksi dereceler pek yok. Denizli de. yılda 2-3 gün kar yağarsa yağar. cross climate lastikler çok hoş değil gibi. A6'mız da vardı o 4mevsim lastik.
    Babam gitti bir daha aldı.
    Üstünde gelen bridgestone'lerden sonra mükemmel oldu lastik. Öyle bir konfor öyle bir tutunma. Gayet iyidi.
    Yağmurda falan çok güzel lastik.
    İlk kışı geçirdikten sonra, yazdan dolayı galiba, lastiğin huyu biraz değişiyor gibi. Önceki kış gibi kış performansı vermiyor gibi. Nasıl diyim. Yazın mesela, kabak asfaltta, koca a6'nın kıçı hafif bırakıyor, o büyük ışıksız döner kavşaklarda.
    Tabi babam için güzel. Ama ben biraz sert kullandığımda arkası bırakabiliyor. 4 çeker değil bizim araç. biraz gaza basınca, baslıyor sarmaya lastik.
    Çoğu lastik böyle oluyor ama, sanki bizim ülke iklimi için biraz daha primacy iyi gibi. CC Yazları keyif kaçırabiliyor.

    Mesela dün accent'e bindim. O hankook 4 mevsim lastikte.(fotoğrafta görünen) acayip bir diş kopması var. Yüksek hızdan mıdır. Fazla patinajdan mıdır. eleman kullanmasındanmıdır nedir. çatur çutur kopmuş dişler.

    Demem o ki primacy biraz daha doğru karar olur. Daha sessiz. Daha bir akıcı oluyor araç.

    İzmirde ki arkadaşta vardı cross climate lastik. Ford focus hatchback vardı onda da. Yazın faştıdı fuştudu geziyorum diyordu.
    Hadi arkası bıraktımı birşekilde toplanıyorda. Kafadan kaymaya başladımı, hormonlar şelale.

    Lastik değişiminden sonra bekliyorum yorumlarını.




  • Accent blue satışı Türkiyede bitti. Yerine şimdilik Elantra ile devam edecekler. Yeni kasa Accent gelip gelmeyeceği hakkında bilgi vermediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vector x-31 kullanıcısına yanıt
    Buradan 2013 yılına selam olsun. Kışı bekledim 10 kağıt girdi bi tarafıma.
    Fikir versin diye yaziyorum. 2012 prime 120 binde. 68.500 a aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elimde 2015 Dize mode plus accent var. Navigasyon ekran taktırmak istiyorum ve hatta geri görüş kamerası ve hatta araç kayıt cihazı taktıracağım. Kayıt neyse de diğer geri görüş ve navigasyon cihazı(multimedya ekran) tavsiye verir misiniz?
  • Selam Beyler,

    Bende de 2016 model Accent Blue Mode Plus 1.6 CRDI( trafiğe çıkış 2017 ) var.

    Araçla birlikte gelen orijinal yeni model navigasyon, radyo takılı vaziyette. Herhangi bir sorunu yok kullanıyorum.

    Ancak aracın navigasyonu, cep telefonunda kullandığım Google haritalar gibi kullanışlı değil. Ekran dokunmatiği hassas değil. Dokununca biraz beklemek lazım galiba...

    Aracın navigasyonu, cepteki gibi kullanışlı olmayınca, gideceğim yeri cep telefonuna tanımlayarak gidiyorum. Cep telefonunu da araçta bir yerlere tutturup yapıştırmak gerekiyor.

    Cep telefonun tutuşturup yapıştırdığımızda ise, göz önünde çirkinlik oluşturuyor.

    Herneyse… Soruma gelecek olursam;

    Bu aracın navigasyonuna SD kart üzerinden yazılım yükleyerek upgrade edilebiliyormuş. Upgrade edenler navigasyondan memnunlar mı ? Memnuniyet varsa, ben de upgrade yaptırayım. Memnuniyet yoksa servise boş yere para bayılmayayım diyorum.

    Bir de para vermeden kendimiz upgrade yapabiliyor muyuz ? İlla servise par amı bayılacağız ?

    Yanıtlar için şimdiden teşekkürler.




  • 
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.