Şimdi Ara

Hyundai Accent Era 1.5 mi Clio 1.5dci mi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
1.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • -ottoman- kullanıcısına yanıt
    Emin misiniz ? Ben 6 olarak hatırlıyorum gerçi hiç 6 ya almadım ama

    Yanlışı olabilir zira aracı birinden ödünç aldık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ForeverY-

    Era ile 660KM uzun yol yaptım istanbul anadolu - Gelibolu arası gittim geldim

    Araç uzun yolda çok Atik (bendeki araçta egzos ve chip dpf iptali vardı)

    18-19 kuruş arası yaktı.Km 120.000 civarındaydı.

    Bir ara şımarıp Silivri civarlarında beni sıkıştıran Yunan plaka Audi Q3 e zor anlar yaşattım.

    6 ileri şanzıman çok iyi vites oranları bence çok iyi ama rampalar biraz sıkıcı oluyor

    Tüm bu esnada araçta 4 yetişkin 1 çocuk vardı.

    M3 de tokatladınız mı peki
    6 ileriymiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2011 era var cliodan daha üstün bir araç sormak istediklerini sorabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD

    2011 era var cliodan daha üstün bir araç sormak istediklerini sorabilirsin

    bir sorum yok hocam benim. era nın cliodan üstün olduğunda hemfikiriz zaten. konu sahibine yazacaktınız galiba
  • mustafanedim M kullanıcısına yanıt
    Yalan yere burada bilgi verecek değilim hocam araç gayet iyiydi Plaka da tam hatırlamıyorum ama crz 90 gibi birşeydi. 1.5 CRDI motorlu olduğundan eminim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafanedim

    quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD

    2011 era var cliodan daha üstün bir araç sormak istediklerini sorabilirsin

    bir sorum yok hocam benim. era nın cliodan üstün olduğunda hemfikiriz zaten. konu sahibine yazacaktınız galiba

    Konu sahibi sensin sandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ForeverY-

    Emin misiniz ? Ben 6 olarak hatırlıyorum gerçi hiç 6 ya almadım ama

    Yanlışı olabilir zira aracı birinden ödünç aldık


    Sizin aklınızda yanlış kalmış, dediğim gibi manueli 5 , otomatikleri 4 ileridir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Era çevre yolunda rezalet. 120 km ve üstü hızlarda uçuyormuş hissine kapılırsınız. Ayrıca frene basarken çukurdan geçince fren boşa çıkıyor araba akıyor. Tam bu yüzden 3 kez kaza riski atlattım. Bu kadar basit bi araba olamaz. Linea eraya göre daha oturaklı bi araç, temiz linea bulursanız linea almanızı öneririm. Era daha atik ve şehir içi daha uygun ama biraz da olsun kalite hissi için linea alın derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MYılmaz4646 kullanıcısına yanıt
    Güzel noktalara deginmişsiniz. Era da o uçuyormus hissi bulunuyor evet. Süspansiyonların değişimiyle çözüldüğünden bahsediyor kimisi. Ne kadar doğru bilemem. Bide Accent serisinin genel olarak gidişinin aksine frenleri zayıftır... Era çok yönden insanı kandırıyor ama kalite konusunda iyi olduğunu kimse savunamaz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafanedim

    Güzel noktalara deginmişsiniz. Era da o uçuyormus hissi bulunuyor evet. Süspansiyonların değişimiyle çözüldüğünden bahsediyor kimisi. Ne kadar doğru bilemem. Bide Accent serisinin genel olarak gidişinin aksine frenleri zayıftır... Era çok yönden insanı kandırıyor ama kalite konusunda iyi olduğunu kimse savunamaz...

    Hocam aynen öyle frenleri güven vermiyor bana. İşim gereği ikisini de kullanıyorum. Era park ederken çok rahat, az yakar ışıkta falan kalkarken güzel hızlanır ama otobanda öyle değil :) sadece yüksek tork ve düşük kg den dolayı hoşumuza gider :) ailem için alacak olsam linea alırdım. B sınıfı sedanlar içinde oturaklı bi araç bence. Sadece motoru biraz hantal kalabilir, performans olarak çok bi beklenti yoksa sorun yaşatmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • -ottoman- kullanıcısına yanıt
    Demekki hocam aynı yolu Accent Blue ile yaptım belkide aklım ona gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • üstadım cliodan vazgeçtik dizel era dizel linea birde toyyota corolla lara bakıyorujz 2004 model falan
  • MYılmaz4646 kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. Önceki mesajlarımda Linea nın daha kaliteli olduğuna değindim.
    Konu sahibine; Linea nın 1.6 multijet ine eğer ki bütçe yetiyorsa onu eraya karşı tavsiye ederim. Ama 1.3 olunca performans konusunda arayış içinde olursanız tatmin etmeyebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ForeverY-

    Demekki hocam aynı yolu Accent Blue ile yaptım belkide aklım ona gitti

    Bak o olabilir sonuçta kısa süreli kullanmış olduğunuz bir araçta insan hafızasında bazı konular yanlış kalabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafanedim

    Güzel noktalara deginmişsiniz. Era da o uçuyormus hissi bulunuyor evet. Süspansiyonların değişimiyle çözüldüğünden bahsediyor kimisi. Ne kadar doğru bilemem. Bide Accent serisinin genel olarak gidişinin aksine frenleri zayıftır... Era çok yönden insanı kandırıyor ama kalite konusunda iyi olduğunu kimse savunamaz...

    Hocam aynen öyle frenleri güven vermiyor bana. İşim gereği ikisini de kullanıyorum. Era park ederken çok rahat, az yakar ışıkta falan kalkarken güzel hızlanır ama otobanda öyle değil :) sadece yüksek tork ve düşük kg den dolayı hoşumuza gider :) ailem için alacak olsam linea alırdım. B sınıfı sedanlar içinde oturaklı bi araç bence. Sadece motoru biraz hantal kalabilir, performans olarak çok bi beklenti yoksa sorun yaşatmaz

    Düşük kg demişsiniz de dizel eranin boş ağırlığı 1305 kg, bu sınıfta bu agirlikta fazla bir araç yok diye hatırlıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konu sahibi arkadaş iki aracı kiyaslamis, ikisi arasinda seçim yapmak istiyor.Era sembolden daha atak , daha güçlü ve iç mekanı daha geniş bir araçtır. Şehir içi yakıt tüketimi sembolden daha fazladır. Sonuçta iki araçta Türkiye koşullarında çok satılan ve tutulan araçtır. İhtiyacınız ve zevkinize göre karar verecek sizsiniz, hakkinizda hayırlısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafanedim

    Güzel noktalara deginmişsiniz. Era da o uçuyormus hissi bulunuyor evet. Süspansiyonların değişimiyle çözüldüğünden bahsediyor kimisi. Ne kadar doğru bilemem. Bide Accent serisinin genel olarak gidişinin aksine frenleri zayıftır... Era çok yönden insanı kandırıyor ama kalite konusunda iyi olduğunu kimse savunamaz...

    Hocam aynen öyle frenleri güven vermiyor bana. İşim gereği ikisini de kullanıyorum. Era park ederken çok rahat, az yakar ışıkta falan kalkarken güzel hızlanır ama otobanda öyle değil :) sadece yüksek tork ve düşük kg den dolayı hoşumuza gider :) ailem için alacak olsam linea alırdım. B sınıfı sedanlar içinde oturaklı bi araç bence. Sadece motoru biraz hantal kalabilir, performans olarak çok bi beklenti yoksa sorun yaşatmaz

    Düşük kg demişsiniz de dizel eranin boş ağırlığı 1305 kg, bu sınıfta bu agirlikta fazla bir araç yok diye hatırlıyorum.

    Doğru hocamhttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=13683

    Geçen şöför kapısı içindeki yazıdan aklımda kalmış. Neden öyle yazıyodu ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafanedim

    Güzel noktalara deginmişsiniz. Era da o uçuyormus hissi bulunuyor evet. Süspansiyonların değişimiyle çözüldüğünden bahsediyor kimisi. Ne kadar doğru bilemem. Bide Accent serisinin genel olarak gidişinin aksine frenleri zayıftır... Era çok yönden insanı kandırıyor ama kalite konusunda iyi olduğunu kimse savunamaz...

    Hocam aynen öyle frenleri güven vermiyor bana. İşim gereği ikisini de kullanıyorum. Era park ederken çok rahat, az yakar ışıkta falan kalkarken güzel hızlanır ama otobanda öyle değil :) sadece yüksek tork ve düşük kg den dolayı hoşumuza gider :) ailem için alacak olsam linea alırdım. B sınıfı sedanlar içinde oturaklı bi araç bence. Sadece motoru biraz hantal kalabilir, performans olarak çok bi beklenti yoksa sorun yaşatmaz

    Düşük kg demişsiniz de dizel eranin boş ağırlığı 1305 kg, bu sınıfta bu agirlikta fazla bir araç yok diye hatırlıyorum.

    Doğru hocamhttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=13683

    Geçen şöför kapısı içindeki yazıdan aklımda kalmış. Neden öyle yazıyodu ki

    Benim ruhsatta 1305 kg yazıyor. Geçmiş gün tam emin değilim ama aldigimda bana teslim edilen evrakların içerisinde tip onay belgesi diye bir evrak vardı. Orada da 1305 kg yazıyordu. Dikkatimi çeken nokta ise araç kantar a tüm motor sıvıları dolu yakıt deposu boş ve sürücüsüz çıkmıştır ibaresi vardı. Arkadaşımda hemen hemen aynı dönemde Ford focus almıştı, ona verilen belgede ise araç kantara tüm motor sıvıları dolu , depo da ki yakıt miktari yazıyordu, 75 kg lik sürücü ile çıkmıştır diye yazıyordu.
    Şunu da unutmamak gerekir herşey ağırlık değil maalesef ayrodinamik yapı ile alakalı herşey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafanedim

    Güzel noktalara deginmişsiniz. Era da o uçuyormus hissi bulunuyor evet. Süspansiyonların değişimiyle çözüldüğünden bahsediyor kimisi. Ne kadar doğru bilemem. Bide Accent serisinin genel olarak gidişinin aksine frenleri zayıftır... Era çok yönden insanı kandırıyor ama kalite konusunda iyi olduğunu kimse savunamaz...

    Hocam aynen öyle frenleri güven vermiyor bana. İşim gereği ikisini de kullanıyorum. Era park ederken çok rahat, az yakar ışıkta falan kalkarken güzel hızlanır ama otobanda öyle değil :) sadece yüksek tork ve düşük kg den dolayı hoşumuza gider :) ailem için alacak olsam linea alırdım. B sınıfı sedanlar içinde oturaklı bi araç bence. Sadece motoru biraz hantal kalabilir, performans olarak çok bi beklenti yoksa sorun yaşatmaz

    Düşük kg demişsiniz de dizel eranin boş ağırlığı 1305 kg, bu sınıfta bu agirlikta fazla bir araç yok diye hatırlıyorum.

    Doğru hocamhttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=13683

    Geçen şöför kapısı içindeki yazıdan aklımda kalmış. Neden öyle yazıyodu ki

    Benim ruhsatta 1305 kg yazıyor. Geçmiş gün tam emin değilim ama aldigimda bana teslim edilen evrakların içerisinde tip onay belgesi diye bir evrak vardı. Orada da 1305 kg yazıyordu. Dikkatimi çeken nokta ise araç kantar a tüm motor sıvıları dolu yakıt deposu boş ve sürücüsüz çıkmıştır ibaresi vardı. Arkadaşımda hemen hemen aynı dönemde Ford focus almıştı, ona verilen belgede ise araç kantara tüm motor sıvıları dolu , depo da ki yakıt miktari yazıyordu, 75 kg lik sürücü ile çıkmıştır diye yazıyordu.
    Şunu da unutmamak gerekir herşey ağırlık değil maalesef ayrodinamik yapı ile alakalı herşey.

    Era 1300 kg üstünde bir araç değil. Ford Focus gibi yol tutuşunda referans olan bir model bile 1300 küsür kg ken...
    Fabrika verileri yanlış olabiliyor bazen. 1300 kg üzerinde olsaydı daha üstün bir yol tutuşa sahip olurdu. Bir ara elimde kullanım kılavuzu PDF şeklinde vardı. Onu bulabilirsem yine paylaşırım. Autodata'daki her bilgi doğru olmayabiliyor. Ama yaklaşık o belirtilen kg larda olduğu kesin. (1200 civarı) tahminimce 1.4 ler 1180, 1.6 benzinliler 1200, dizelleri de 1220-1230 kg felandır.

    Bu kilolar da azımsanacak kilolar değil. Bu araç B sınıfı sonuçta. Konu sahibine; 1.5-1.6 dizel araçlar icinde
    Era o yılların en iyi çekişine sahip araçlardan birisidir. Bunu kimse inkar etmemeli. Ama kalite hissi düşüktür. Fren konusunda çok iyi değildir. Ama o yılların Symbol/clio ikilisi benim gözümde eraya rakip olabilecek araçlar değiller. Linea ise kalite ve fren konusunda eradan üstünken, 1.3 de eraya karşı çekiş zayıflığı, eradan hayli uzun olması biraz düşündürüyor. Bence ilanları didik didik ettikten sonra içinize sinen (Linea veya Era farketmez) bir araca gidin bakın. Gidişini çekişini kalitesini beğendiğiniz takdirde ekspertiz yaptırıp alın. Hangi modelde daha temizini daha uygun fiyata bulursanız hangisi içinize sinerse onu alın. İkisinde kötü araba değiller. Farklı iyi yönleri var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafanedim


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafanedim

    Güzel noktalara deginmişsiniz. Era da o uçuyormus hissi bulunuyor evet. Süspansiyonların değişimiyle çözüldüğünden bahsediyor kimisi. Ne kadar doğru bilemem. Bide Accent serisinin genel olarak gidişinin aksine frenleri zayıftır... Era çok yönden insanı kandırıyor ama kalite konusunda iyi olduğunu kimse savunamaz...

    Hocam aynen öyle frenleri güven vermiyor bana. İşim gereği ikisini de kullanıyorum. Era park ederken çok rahat, az yakar ışıkta falan kalkarken güzel hızlanır ama otobanda öyle değil :) sadece yüksek tork ve düşük kg den dolayı hoşumuza gider :) ailem için alacak olsam linea alırdım. B sınıfı sedanlar içinde oturaklı bi araç bence. Sadece motoru biraz hantal kalabilir, performans olarak çok bi beklenti yoksa sorun yaşatmaz

    Düşük kg demişsiniz de dizel eranin boş ağırlığı 1305 kg, bu sınıfta bu agirlikta fazla bir araç yok diye hatırlıyorum.

    Doğru hocamhttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=13683

    Geçen şöför kapısı içindeki yazıdan aklımda kalmış. Neden öyle yazıyodu ki

    Benim ruhsatta 1305 kg yazıyor. Geçmiş gün tam emin değilim ama aldigimda bana teslim edilen evrakların içerisinde tip onay belgesi diye bir evrak vardı. Orada da 1305 kg yazıyordu. Dikkatimi çeken nokta ise araç kantar a tüm motor sıvıları dolu yakıt deposu boş ve sürücüsüz çıkmıştır ibaresi vardı. Arkadaşımda hemen hemen aynı dönemde Ford focus almıştı, ona verilen belgede ise araç kantara tüm motor sıvıları dolu , depo da ki yakıt miktari yazıyordu, 75 kg lik sürücü ile çıkmıştır diye yazıyordu.
    Şunu da unutmamak gerekir herşey ağırlık değil maalesef ayrodinamik yapı ile alakalı herşey.

    Era 1300 kg üstünde bir araç değil. Ford Focus gibi yol tutuşunda referans olan bir model bile 1300 küsür kg ken...
    Fabrika verileri yanlış olabiliyor bazen. 1300 kg üzerinde olsaydı daha üstün bir yol tutuşa sahip olurdu. Bir ara elimde kullanım kılavuzu PDF şeklinde vardı. Onu bulabilirsem yine paylaşırım. Autodata'daki her bilgi doğru olmayabiliyor. Ama yaklaşık o belirtilen kg larda olduğu kesin. (1200 civarı) tahminimce 1.4 ler 1180, 1.6 benzinliler 1200, dizelleri de 1220-1230 kg felandır.

    Bu kilolar da azımsanacak kilolar değil. Bu araç B sınıfı sonuçta. Konu sahibine; 1.5-1.6 dizel araçlar icinde
    Era o yılların en iyi çekişine sahip araçlardan birisidir. Bunu kimse inkar etmemeli. Ama kalite hissi düşüktür. Fren konusunda çok iyi değildir. Ama o yılların Symbol/clio ikilisi benim gözümde eraya rakip olabilecek araçlar değiller. Linea ise kalite ve fren konusunda eradan üstünken, 1.3 de eraya karşı çekiş zayıflığı, eradan hayli uzun olması biraz düşündürüyor. Bence ilanları didik didik ettikten sonra içinize sinen (Linea veya Era farketmez) bir araca gidin bakın. Gidişini çekişini kalitesini beğendiğiniz takdirde ekspertiz yaptırıp alın. Hangi modelde daha temizini daha uygun fiyata bulursanız hangisi içinize sinerse onu alın. İkisinde kötü araba değiller. Farklı iyi yönleri var...

    Özür dileyerek duzeltiyorum ruhsata baktım 1205 kg yazıyor neden yıllardır aklımda 1305 kg kalmış onu da anlamadım.
    Ama bunu şiddetle savunuyorum kg hiç bir şey ifade etmez aerodinamik ayrı bir konudur.spor arabalar çok daha hafif ama yol tutuslari tartışılamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.