Şimdi Ara

Hyundai Accent Era 1.5 mi Clio 1.5dci mi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
1.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafanedim


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafanedim

    Güzel noktalara deginmişsiniz. Era da o uçuyormus hissi bulunuyor evet. Süspansiyonların değişimiyle çözüldüğünden bahsediyor kimisi. Ne kadar doğru bilemem. Bide Accent serisinin genel olarak gidişinin aksine frenleri zayıftır... Era çok yönden insanı kandırıyor ama kalite konusunda iyi olduğunu kimse savunamaz...

    Hocam aynen öyle frenleri güven vermiyor bana. İşim gereği ikisini de kullanıyorum. Era park ederken çok rahat, az yakar ışıkta falan kalkarken güzel hızlanır ama otobanda öyle değil :) sadece yüksek tork ve düşük kg den dolayı hoşumuza gider :) ailem için alacak olsam linea alırdım. B sınıfı sedanlar içinde oturaklı bi araç bence. Sadece motoru biraz hantal kalabilir, performans olarak çok bi beklenti yoksa sorun yaşatmaz

    Düşük kg demişsiniz de dizel eranin boş ağırlığı 1305 kg, bu sınıfta bu agirlikta fazla bir araç yok diye hatırlıyorum.

    Doğru hocamhttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=13683

    Geçen şöför kapısı içindeki yazıdan aklımda kalmış. Neden öyle yazıyodu ki

    Benim ruhsatta 1305 kg yazıyor. Geçmiş gün tam emin değilim ama aldigimda bana teslim edilen evrakların içerisinde tip onay belgesi diye bir evrak vardı. Orada da 1305 kg yazıyordu. Dikkatimi çeken nokta ise araç kantar a tüm motor sıvıları dolu yakıt deposu boş ve sürücüsüz çıkmıştır ibaresi vardı. Arkadaşımda hemen hemen aynı dönemde Ford focus almıştı, ona verilen belgede ise araç kantara tüm motor sıvıları dolu , depo da ki yakıt miktari yazıyordu, 75 kg lik sürücü ile çıkmıştır diye yazıyordu.
    Şunu da unutmamak gerekir herşey ağırlık değil maalesef ayrodinamik yapı ile alakalı herşey.

    Era 1300 kg üstünde bir araç değil. Ford Focus gibi yol tutuşunda referans olan bir model bile 1300 küsür kg ken...
    Fabrika verileri yanlış olabiliyor bazen. 1300 kg üzerinde olsaydı daha üstün bir yol tutuşa sahip olurdu. Bir ara elimde kullanım kılavuzu PDF şeklinde vardı. Onu bulabilirsem yine paylaşırım. Autodata'daki her bilgi doğru olmayabiliyor. Ama yaklaşık o belirtilen kg larda olduğu kesin. (1200 civarı) tahminimce 1.4 ler 1180, 1.6 benzinliler 1200, dizelleri de 1220-1230 kg felandır.

    Bu kilolar da azımsanacak kilolar değil. Bu araç B sınıfı sonuçta. Konu sahibine; 1.5-1.6 dizel araçlar icinde
    Era o yılların en iyi çekişine sahip araçlardan birisidir. Bunu kimse inkar etmemeli. Ama kalite hissi düşüktür. Fren konusunda çok iyi değildir. Ama o yılların Symbol/clio ikilisi benim gözümde eraya rakip olabilecek araçlar değiller. Linea ise kalite ve fren konusunda eradan üstünken, 1.3 de eraya karşı çekiş zayıflığı, eradan hayli uzun olması biraz düşündürüyor. Bence ilanları didik didik ettikten sonra içinize sinen (Linea veya Era farketmez) bir araca gidin bakın. Gidişini çekişini kalitesini beğendiğiniz takdirde ekspertiz yaptırıp alın. Hangi modelde daha temizini daha uygun fiyata bulursanız hangisi içinize sinerse onu alın. İkisinde kötü araba değiller. Farklı iyi yönleri var...

    Özür dileyerek duzeltiyorum ruhsata baktım 1205 kg yazıyor neden yıllardır aklımda 1305 kg kalmış onu da anlamadım.
    Ama bunu şiddetle savunuyorum kg hiç bir şey ifade etmez aerodinamik ayrı bir konudur.spor arabalar çok daha hafif ama yol tutuslari tartışılamaz.

    Aerodinamiğin etkisini bende biliyorum, lakin bu sınıfta aerodinamik çok önemsemiyor bence. B sınıfı kim için üretiliyor çok belli... Markanın Aerodinamikle uğraşıp ona göre araç tasarlaması bile masraftır. B sınıfı demek en az masrafla en sorunsuz, "ayağımızı yerden kessin" veya filo-taksi araçları üretmek demek benim gözümde. Bu sınıfta aerodinamikten çok bahsetmemek gerek sanki.
    (Düşünceniz yanlış demiyorum yanlış anlamayın)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4 yıldır 2009 1.5 crdi era kullanıyorum. Performansı son derece tatmin edici. şuara yakıtı uzun yolda 18 -20 krş arası. şehir içi kullanıma göre 23 24 krş civarı değişiyor. performanslı araç olduğu için dikkatli kullanılmazsa turbo sıkıntısı oluyor. ben aracı aldığımda garantisi devam ederken 75 binde turboyu yeniletmiştim. şimdi 115 binde çok şükür bir sıkıntısı yok. çok masraf çıkarmayan bir araçtır. Ticari kullanılanı çok evet. çünkü az yakıp şehir içi atik güçlü bir araç. Ama ben 4 yıldır aile aracı olarak keyifle kullanıyorum. yakında bir ev durumu olursa satışa çıkarıcam bende. Era ile ilgli merak ettiğiniz başka konu varsa yardımcı olabilirim. En önemli kısmı kilometresinin orjinal olmasına dikkat edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alonso35 -- 11 Temmuz 2016; 1:56:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafanedim


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafanedim

    Güzel noktalara deginmişsiniz. Era da o uçuyormus hissi bulunuyor evet. Süspansiyonların değişimiyle çözüldüğünden bahsediyor kimisi. Ne kadar doğru bilemem. Bide Accent serisinin genel olarak gidişinin aksine frenleri zayıftır... Era çok yönden insanı kandırıyor ama kalite konusunda iyi olduğunu kimse savunamaz...

    Hocam aynen öyle frenleri güven vermiyor bana. İşim gereği ikisini de kullanıyorum. Era park ederken çok rahat, az yakar ışıkta falan kalkarken güzel hızlanır ama otobanda öyle değil :) sadece yüksek tork ve düşük kg den dolayı hoşumuza gider :) ailem için alacak olsam linea alırdım. B sınıfı sedanlar içinde oturaklı bi araç bence. Sadece motoru biraz hantal kalabilir, performans olarak çok bi beklenti yoksa sorun yaşatmaz

    Düşük kg demişsiniz de dizel eranin boş ağırlığı 1305 kg, bu sınıfta bu agirlikta fazla bir araç yok diye hatırlıyorum.

    Doğru hocamhttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=13683

    Geçen şöför kapısı içindeki yazıdan aklımda kalmış. Neden öyle yazıyodu ki

    Benim ruhsatta 1305 kg yazıyor. Geçmiş gün tam emin değilim ama aldigimda bana teslim edilen evrakların içerisinde tip onay belgesi diye bir evrak vardı. Orada da 1305 kg yazıyordu. Dikkatimi çeken nokta ise araç kantar a tüm motor sıvıları dolu yakıt deposu boş ve sürücüsüz çıkmıştır ibaresi vardı. Arkadaşımda hemen hemen aynı dönemde Ford focus almıştı, ona verilen belgede ise araç kantara tüm motor sıvıları dolu , depo da ki yakıt miktari yazıyordu, 75 kg lik sürücü ile çıkmıştır diye yazıyordu.
    Şunu da unutmamak gerekir herşey ağırlık değil maalesef ayrodinamik yapı ile alakalı herşey.

    Era 1300 kg üstünde bir araç değil. Ford Focus gibi yol tutuşunda referans olan bir model bile 1300 küsür kg ken...
    Fabrika verileri yanlış olabiliyor bazen. 1300 kg üzerinde olsaydı daha üstün bir yol tutuşa sahip olurdu. Bir ara elimde kullanım kılavuzu PDF şeklinde vardı. Onu bulabilirsem yine paylaşırım. Autodata'daki her bilgi doğru olmayabiliyor. Ama yaklaşık o belirtilen kg larda olduğu kesin. (1200 civarı) tahminimce 1.4 ler 1180, 1.6 benzinliler 1200, dizelleri de 1220-1230 kg felandır.

    Bu kilolar da azımsanacak kilolar değil. Bu araç B sınıfı sonuçta. Konu sahibine; 1.5-1.6 dizel araçlar icinde
    Era o yılların en iyi çekişine sahip araçlardan birisidir. Bunu kimse inkar etmemeli. Ama kalite hissi düşüktür. Fren konusunda çok iyi değildir. Ama o yılların Symbol/clio ikilisi benim gözümde eraya rakip olabilecek araçlar değiller. Linea ise kalite ve fren konusunda eradan üstünken, 1.3 de eraya karşı çekiş zayıflığı, eradan hayli uzun olması biraz düşündürüyor. Bence ilanları didik didik ettikten sonra içinize sinen (Linea veya Era farketmez) bir araca gidin bakın. Gidişini çekişini kalitesini beğendiğiniz takdirde ekspertiz yaptırıp alın. Hangi modelde daha temizini daha uygun fiyata bulursanız hangisi içinize sinerse onu alın. İkisinde kötü araba değiller. Farklı iyi yönleri var...

    daha çok ağırlık daha iyi yol tutuş demek değil(miş). ben de öyle sanırdım ama merkezkaç kuvveti sebebiyle daha hafif araç daha iyi yol tutuşa sahip olurmuş. artık araçları hem ekonomi hem de daha iyi yol tutuş sebebiyle daha hafif yapmaya çalışıyorlar. yeni golf de çok hafif ama yol tutuşu daha iyi.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.