Şimdi Ara

Hyundai dct şanzıman saçmalığı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
57
Cevap
0
Favori
20.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Kesnlıkle dogru aracı muallakta bırakmayıp frene tam basmak gerekıyor
  • Şikayet sayılarına vs baktığımızda dsg, edc gibi çift kavramalılar arasında yine de en iyisi dct gibi görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _RaGoN_

    508 daha yeni çıktı sayılır. 2008'de kendi segmentinde Türkiye'de en çok satılan otomobil. Peugeot, SUV satışlarında Türkiye'de her segmentte lider durumda. Yeni 2008 de Mart ayında Türkiye'de ve 3008'den daha da güzel olmuş.
    hangi her segmentte yahu? 3008 lider doğru, zira tiguan'ın tdi otomatiği yok. 5008 nerde lider? 5008 satmıyor. 2008'i bilmiyorum, ne satıyor? rakamları görmek lazım.

    308'den bir cacık olmadı, 508'den de olmaz. o fiyatlarla kim 508 alır? passat'tan pahalı. passat'tan bir 30-40bin ucuz olsa biraz satardı, o da biraz.
  • atade28 A kullanıcısına yanıt
    EAT6 nin vites gecisindeki kararsizligini ve yavaşlığıni hissetmediyseniz ilk defa otomatik vitesli araca biniyorsunuz demektir.
  • cok fazla bılmeden bu cıft kavrama olayını senlerdır arac envaı cesıt bındım cvt tam otomatık hıc ewet bıleyen bır yada ılkınde acemı bır ınsan kullanırsa dıyelım tıtrettırebılır ama kullanmayı bılırsen hıcbır sorun yok dct lerde servıs 1de kalktıgında yürü hemen dıyor 2 ye gecsın arac kavramada bırakma 1. vıteste ... bu aracların ne oldugunu zamanlan göruycez bunların en buyuk handıkapıde heralde sıkısık trafık oluyor...
  • aracı sattım 308 eat6 aldım tavsiyem hyundai dct ile uğraşmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asd1234dsq -- 3 Mart 2020; 23:47:59 >
  • Asd1234dsq A kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam bundan sonra kafanız rahat olacaktır.
  • kimbehicayy kullanıcısına yanıt
    kapida iki tane otm araba var. biri 2005 model 247.000 km de. biri 2002 model 210.000 de. bide bu km ler bizim bikdigimiz onceki sahiplerinin gunahi boynuna :)
    istersen gel kullan kusur bul bakalim hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atade28

    1.5 BlueHDI EAT6 2008 Allure aldım.

    Çift kavrama yoğun trafiği olan şehirlerde ciddi sıkıntı.

    Trafikten dolayı erken kavrama bitirme ve ısınma sorunları var.

    Ben EAT6 şanzımanı için Peugeot tercih ettim ve araçtan da çok memnunum.

    Allure donanımı VW grubunda Passat'ın önünde.

    Benim araştırmalarımda SUV lerde Peugeot 2008-3008 var. Suzuki Vitara 1.4S AT6 var. Tucson GDI AT6 var. Mitsubishi Eclips Cross (CVT) varken, neden gidip çift kavrama SUV araç alır insanlar anlamıyorum.

    Ya bilmiyorlar, bilmiyorlarsa da araştırıp öğrenmiyorlar.
    5008 kullanıyorum ben de 1.5 dizel. EAT8 şanzımanlı. Aynı zamanda şahsi aracım EDC6 fluence var. İlk kalkış harici hemen hemen hiç bir fark yok diyebilirim. Gerçekten çok başarılı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Çift kavramalı şanzımanlar muallak bir sürüşü sevmiyorlar. Yani dur kalk ilerliyorsanız mesela frene sağlamca basarak araca "Şu anda gitmeyeceğiz" mesajı vereceksiniz ki kavramayı ayıracak. Ya da kalkış anında gaza biraz fazla basacaksınız ki kısa sürede kavramayı tamamlayacak. Araca karşı net olmazsanız çok fazla yarım kavrama yapıyor.
    Doğru. O yüzden çok rahat kullanım için tam otomatik tercihim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646

    Doğru. O yüzden çok rahat kullanım için tam otomatik tercihim..

    Alıntıları Göster
    Tam otomatikte net bir kavrama olmadığı için en yumuşak sürüşü (Elektrikliden bile yumuşak) sunar.
    Özellikle kalkışlarda araba resmen akar zira arada "yoğurulan" bir sıvı vardır. Aracın yürümesi bu sıvı yoğruldukça gerçekleşir. O yüzden o sıvının yumuşaklığında bir yürüme gerçekleşir.




  • Benim Kia cee'd dct 40.000 km de titreme yaptığı için garantiden değişti çoğu zaman trafiksiz uzun yolda kullanıldı bu dct şanzıman sorunlu ama Kia servisi hiç üzmedi hatta titreşim çok aşırı olmadığı için biraz daha idare etmek istediğim halde değiştirelim diye kendileri teklif ettiler.
  • Hyundai ioniq hevesim vardı sırf DCT şanzımanla ilgili sorunlarla uğraşmamak için vazgeçtim...
    Garanti den bile olsa stresi sıkıntısı zaman ve enerji kaybı insanı yorar.
  • 60 bin km hyundai accent blue kullandım dct hiç sıkıntı çıkarmadı
  • Yarı otomatikler (dct, dsg,edc vs) arabaya az yaktırıyor ama kullanımda sıkıntı yaşanma olasılığı çok yüksek ne yazık ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fredd_35 -- 26 Temmuz 2020; 2:25:23 >
  • atade28 A kullanıcısına yanıt

    Çift kavramaların vites değiştirmesi gaza basma kuvvetine göre değişkenlik gösterir. Gaza hafif basılınca araç erken vites yükseltir ve bahsettiğiniz sık vites değişimi olur. Ancak gaza kuvvetli basılınca sensör algılar ve daha geç ve seyrek ( yani daha yüksek devirde) vites yükseltir.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.