|
Bildirim
|
Cift kavramalar resmen izdirap oldu insanlara...
Su cift kavrama belasina hic bulasmadan adamakilli tam kilitlemeli tam otomatik sanzimana gecen Peugeot bak milletin gozunde nereden nereye geldi... |
1.5 BlueHDI EAT6 2008 Allure aldım.
Çift kavrama yoğun trafiği olan şehirlerde ciddi sıkıntı. Trafikten dolayı erken kavrama bitirme ve ısınma sorunları var. Ben EAT6 şanzımanı için Peugeot tercih ettim ve araçtan da çok memnunum. Allure donanımı VW grubunda Passat'ın önünde. Benim araştırmalarımda SUV lerde Peugeot 2008-3008 var. Suzuki Vitara 1.4S AT6 var. Tucson GDI AT6 var. Mitsubishi Eclips Cross (CVT) varken, neden gidip çift kavrama SUV araç alır insanlar anlamıyorum. Ya bilmiyorlar, bilmiyorlarsa da araştırıp öğrenmiyorlar. |
Etrafta yığınla dsg,edc,dct kullanıcısı var hiçbiri de bozulmuyor sorun çıkartmıyor, yıllardır, binlerce km millet kullanıyor.
Ama dikkat ettim küçük yerleşim yerlerinde trafik olmayan yerler, uzun yollar da kullanıyor tanidigim insanlar. Sanirim burdaki kritik nokta büyükşehir ve sıkışık trafik . Bu ikisi olunca bu çift kavrama sorun yaşatıyor yoksa hicbir sorun olmuyor ( fabrika çıkışı sorunlar hariç, zaten o sorunda ilk km lerde ortaya cikiyor) . Bende 3bin km tuson dizel dct kullanıcısı olarak şimdilik çok memnunun. DSG den tek farkı şanzuman sıcaklık göstergesi olması, kullanım olarak bilmesem dsg vosvos kullandığımı düşünürüm karakterleri o kadar benziyor yani. |
Sırf belaya bulaşmamak için çift kavrama almadım ama hakkaten kaymak gibi vites atıyor
|
Tam otomatikte net bir kavrama olmadığı için en yumuşak sürüşü (Elektrikliden bile yumuşak) sunar.
Özellikle kalkışlarda araba resmen akar zira arada "yoğurulan" bir sıvı vardır. Aracın yürümesi bu sıvı yoğruldukça gerçekleşir. O yüzden o sıvının yumuşaklığında bir yürüme gerçekleşir. |
Tam otomatik 150 binde çift kavrama 50 binde bozulur bı kmler artar yada azalır ama illaki bozulur yeğen
|
Daha önce hep manuel araç kullanmış,hiç otomatik deneyimi olmayan biri olarak 2015 Aralık ayında Tucson Dct şanzıman benzinli araç aldım.1,5 ay önce 65.000 km de bu aracımı satıp yine Tucson dct şanzıman bu sefer dizel olan modelini aldım kullanıyorum.Bu forumdan çıkmak nasip olmasın 2 aracımda toplam yaklaşık 70 bin km yol yaptım ve bir kere bile ısınma uyarısı almadım.Bu arada İstanbul da yaşıyorum ek bilgi olarak söyleyeyim.
Ayrıca aracımı trafikte,yokuşta vs vs hiçbir yerde manuele falanda almadım.Hep attım D ye yürüdüm. İddaalı bir yapıya sahibimdir,isteyen herkesle istediği trafikte 1-1,5 saat kullanayım arabamı ve 1 kere ısınma uyarısı alırsam anahtarımı bırakırım,uyarı almazsamda anahtarını alırım.Varsa iddalı olan arkadaşları beklerim... |
Tork konvertörlü i30 kullanıcısıyım hyundai bir hata yapıp vw artığı çift kavramayı 2015 de türk kullanıcısına sundu amaçları türk kullanıcısının sevdiği DSG ile aynı ürünü sunmaktı bence büyük hata yaptılar.
Servise gittiğimde ustanın birebir dediği çok narin bir yapısı var sürekli arıza veriyor evet yakıt tüketimi az ama çıkardığı sorunlarla uğraşmaya değmez bence. |
EAT6 nin vites gecisindeki kararsizligini ve yavaşlığıni hissetmediyseniz ilk defa otomatik vitesli araca biniyorsunuz demektir.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|