Şimdi Ara

Hyundai, En Çok Güven Duyulan Marka (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
2.069
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nedense bende güven duygusu oluşturmuyor, sanırım yalnız da değilim.
  • Hyundai deyince milletin aklına kola tenekesini getiren.. zihniyeti kim yarattı yakalarsam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: edec

    Ben Hyundai'i guvenilirlikte Tata, Mahindra ve Geely - Chery ile ayni klasmanda kabul ediyorum.




    Ne var buna gülecek varsa bilgin paylaş

    Nasıl ki elektronikte samsung dünya devi sony ve philipsi bugün zorluyorsa hyundai-kia grubu da otomotifte aynı şeyi yaşatacaklar.
    Hyundainin kaç aracını kullandınız da daha dün yola çıkan çin ve hindistan markaları ile aynı sınıfta görüyorsunuz?




  • Tokyo driftte dalga gecmiş Han ancak bu hyundai'nin hızlı bir spor arabası olmadıgından dolayı. Top Gear'da da dalga gecmişlerdi 2000'li yıllarda. Ama su anda Hyundai herkese cevabını cok iyi araclar ureterek verdi. Top Gear sırf bu yuzden Kia Ceed için özel bir program yapma geregini duydu. Kia Ceed'de Lotus'un geliştirdigi suspansiyon var ve motoru da mukemmel. Youtube'da aratırsanız videoya kolayca ulaşırsınız. Hafta sonu pistte gecen bir program sadece makyajlı versiyon Ceed için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    Tokyo driftte dalga gecmiş Han ancak bu hyundai'nin hızlı bir spor arabası olmadıgından dolayı. Top Gear'da da dalga gecmişlerdi 2000'li yıllarda. Ama su anda Hyundai herkese cevabını cok iyi araclar ureterek verdi. Top Gear sırf bu yuzden Kia Ceed için özel bir program yapma geregini duydu. Kia Ceed'de Lotus'un geliştirdigi suspansiyon var ve motoru da mukemmel. Youtube'da aratırsanız videoya kolayca ulaşırsınız. Hafta sonu pistte gecen bir program sadece makyajlı versiyon Ceed için

    Bu kadar




  • kalite sorunsuzluk ve güvenlikte güvendiğim tek markadır...

    Nedense millete hyundaı dediğin zaman beyinleri yerinden çıkıyor...Ama ben gülüp geçiyorum,çünkü kıskançlıklarından yaptıklarını adım gibi biliyorum....kendileri daha fazla paralar döküp aldıkları araçlarla srvisten çıkamazken,sorunsuz ve ekonomik bir marka görünce kafayı sıyırıyorlar...

    Böyle bir marka kullandığımdan dolayı çok mutluyum.Kıskananlar çatlasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35 kalite sorunsuzluk ve güvenlikte güvendiğim tek markadır... Nedense millete hyundaı dediğin zaman beyinleri yerinden çıkıyor...Ama ben gülüp geçiyorum,çünkü kıskançlıklarından yaptıklarını adım gibi biliyorum....kendileri daha fazla paralar döküp aldıkları araçlarla srvisten çıkamazken,sorunsuz ve ekonomik bir marka görünce kafayı sıyırıyorlar... Böyle bir marka kullandığımdan dolayı çok mutluyum.Kıskananlar çatlasın
    O halde Kıskananlar çatlasın mı diyelim




  • bir vw değil...
  • rekabetsiz mükemmelliyetçilikle baş edemezsiniz. araba dediğin alman olur. sıfırına paran yetmiyorsa muhakkak 2. eline yetiyordur. bomboş olsun alman olsun teneke olmasından iyidir. hyundai güvenilir bir tenekedir boyası da zar gibidir ayrıca o veriler falan hep yalan videolara da inanmayın hepsi hyundai'ın palavrası. hyundai tenekedir ben yandım siz yanmayın aldım arabayı 2. gün direksiyon elimde kaldı çukura düştüm hava yastığı açılmadı ben pişmanım bir arkadaşım aldı o da çok pişman satan da pişman para tuzağı bu araçlar yol tutmuyor 50 ile gidiyorsun viraj alamıyorsun arabayı aldığımdan beri çıkmadığı kaldırım refüj kalmadı tutamıyorum arabayı satsan alan da yok niye alsın adam işin erbabı biliyor hyundai'ı. yazık para verenlere acıyorum ama bir yandan da iyi olmuş akıllansınlar almasınlar bir daha. yazık çok yazık acıyorum...
  • valla ben hyundai'ye sorunsuzluk az yakma vs açısından güven duyabilirim ama can güvenliği açısından aklımdaki eski hyundai algısı yıkılmadığı için güven duyamam.
  • arabada süspansiyon yok sanki kıçı başı oynuyor leylek gibi sekiyor. ben de bundan önce l200 vardı o bundan daha iyi yol tutuyordu. çok dediler bana almandan şaşmayacan diye ben ettim siz etmeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mechaniciac

    valla ben hyundai'ye sorunsuzluk az yakma vs açısından güven duyabilirim ama can güvenliği açısından aklımdaki eski hyundai algısı yıkılmadığı için güven duyamam.

    aklınızdaki algının yıkılması için bir hyundai ile kaza yapıp sağ çıkmanız gerekir ki bu mümkün değil...
  • quote:

    quote:

    Orijinalden alıntı: mechaniciac

    valla ben hyundai'ye sorunsuzluk az yakma vs açısından güven duyabilirim ama can güvenliği açısından aklımdaki eski hyundai algısı yıkılmadığı için güven duyamam.

    aklınızdaki algının yıkılması için bir hyundai ile kaza yapıp sağ çıkmanız gerekir ki bu mümkün değil...


    haklısınız mümkün değil. ama söylemek istediğim aslında şu: hyundai güvenli olduğunu euro ncap dışında da kanıtlaması lazım. hala aklındaki eski hyundai algısı kırılmamış çok insan var. çarpışma testi vs şart bu algının kırılması için.

    not: tasarım açısından son zamanlarda hyundai'yi fazlasıyla beğeniyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mechaniciac

    quote:

    quote:

    Orijinalden alıntı: mechaniciac

    valla ben hyundai'ye sorunsuzluk az yakma vs açısından güven duyabilirim ama can güvenliği açısından aklımdaki eski hyundai algısı yıkılmadığı için güven duyamam.

    aklınızdaki algının yıkılması için bir hyundai ile kaza yapıp sağ çıkmanız gerekir ki bu mümkün değil...


    haklısınız mümkün değil. ama söylemek istediğim aslında şu: hyundai güvenli olduğunu euro ncap dışında da kanıtlaması lazım. hala aklındaki eski hyundai algısı kırılmamış çok insan var. çarpışma testi vs şart bu algının kırılması için.

    not: tasarım açısından son zamanlarda hyundai'yi fazlasıyla beğeniyorum.

    Allah kaza bela vermesin. Hyundai'ın elbette kanıtlaması gereken şeyler var. en azından kestirip atmadınız hyundai diye. vizyonu olan bir marka. hata yapacağını sanmıyorum. eski hyundailar gerçekten kötüydü. ilk nesil i30 bile tasarım açısından berbattı. orasını burasını kopyala/yapıştır yöntemiyle birleştirmişlerdi. güvelik konusunda da referans alınacak bir model değildi. şimdi yeni i30'u gördünüz. en azından tasarım açısından dağlar kadar fark var. görsel olarak yarattığı etki muazzam (marka amblemi dışında). inanın test edinceye kadar aynı tereddütler mevcuttu bende. aynı sabah kaporasını verdiğim meriva'yı almak için çıktım evden ve elantra'yla döndüm. hyundai alacağıma hiç ihtimal vermezdim. araçtan memnunum. mükemmel mi? elbette değil ama paranın karşılığını fazlasıyla veriyor. güvenliğini test etmek istemiyorum asla :)




  • 3 yıldır güvenle,sorunsuzca ve konforla kullanıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 8 Temmuz 2012; 1:51:23 >
  • adam haklı beyler
  • yine de bir jetta değil rekabetsiz mükemmelliyetçilik almandan şaşmıycan prömüyum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    quote:

    Orijinalden alıntı: mechaniciac

    quote:

    quote:

    Orijinalden alıntı: mechaniciac

    valla ben hyundai'ye sorunsuzluk az yakma vs açısından güven duyabilirim ama can güvenliği açısından aklımdaki eski hyundai algısı yıkılmadığı için güven duyamam.

    aklınızdaki algının yıkılması için bir hyundai ile kaza yapıp sağ çıkmanız gerekir ki bu mümkün değil...


    haklısınız mümkün değil. ama söylemek istediğim aslında şu: hyundai güvenli olduğunu euro ncap dışında da kanıtlaması lazım. hala aklındaki eski hyundai algısı kırılmamış çok insan var. çarpışma testi vs şart bu algının kırılması için.

    not: tasarım açısından son zamanlarda hyundai'yi fazlasıyla beğeniyorum.

    Allah kaza bela vermesin. Hyundai'ın elbette kanıtlaması gereken şeyler var. en azından kestirip atmadınız hyundai diye. vizyonu olan bir marka. hata yapacağını sanmıyorum. eski hyundailar gerçekten kötüydü. ilk nesil i30 bile tasarım açısından berbattı. orasını burasını kopyala/yapıştır yöntemiyle birleştirmişlerdi. güvelik konusunda da referans alınacak bir model değildi. şimdi yeni i30'u gördünüz. en azından tasarım açısından dağlar kadar fark var. görsel olarak yarattığı etki muazzam (marka amblemi dışında). inanın test edinceye kadar aynı tereddütler mevcuttu bende. aynı sabah kaporasını verdiğim meriva'yı almak için çıktım evden ve elantra'yla döndüm. hyundai alacağıma hiç ihtimal vermezdim. araçtan memnunum. mükemmel mi? elbette değil ama paranın karşılığını fazlasıyla veriyor. güvenliğini test etmek istemiyorum asla :)

    tabii ki kestirip atmam :) sonuçta çinli markalarla hyundai'yi bir tutmak yanlış. hyundai'nin geçirdiği evrimi görebiliyorum, evet. yeni accent bile buna bir örnek. eski era'lar neredeyse sadece taksi ve şirket aracı olarak satılmıştı ama accent blue'yu iki kez falan taksi olarak gördüm. fiyat politikalarıyla en azından taksi olma durumlarını kotardılar ama güvenlik konusunda da atılım yapmaları lazım. tabii ki yeni i30, 10 sene öncesinin hyundai'leriyle karşılaştırılamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mechaniciac

    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    quote:

    Orijinalden alıntı: mechaniciac

    quote:

    quote:

    Orijinalden alıntı: mechaniciac

    valla ben hyundai'ye sorunsuzluk az yakma vs açısından güven duyabilirim ama can güvenliği açısından aklımdaki eski hyundai algısı yıkılmadığı için güven duyamam.

    aklınızdaki algının yıkılması için bir hyundai ile kaza yapıp sağ çıkmanız gerekir ki bu mümkün değil...


    haklısınız mümkün değil. ama söylemek istediğim aslında şu: hyundai güvenli olduğunu euro ncap dışında da kanıtlaması lazım. hala aklındaki eski hyundai algısı kırılmamış çok insan var. çarpışma testi vs şart bu algının kırılması için.

    not: tasarım açısından son zamanlarda hyundai'yi fazlasıyla beğeniyorum.

    Allah kaza bela vermesin. Hyundai'ın elbette kanıtlaması gereken şeyler var. en azından kestirip atmadınız hyundai diye. vizyonu olan bir marka. hata yapacağını sanmıyorum. eski hyundailar gerçekten kötüydü. ilk nesil i30 bile tasarım açısından berbattı. orasını burasını kopyala/yapıştır yöntemiyle birleştirmişlerdi. güvelik konusunda da referans alınacak bir model değildi. şimdi yeni i30'u gördünüz. en azından tasarım açısından dağlar kadar fark var. görsel olarak yarattığı etki muazzam (marka amblemi dışında). inanın test edinceye kadar aynı tereddütler mevcuttu bende. aynı sabah kaporasını verdiğim meriva'yı almak için çıktım evden ve elantra'yla döndüm. hyundai alacağıma hiç ihtimal vermezdim. araçtan memnunum. mükemmel mi? elbette değil ama paranın karşılığını fazlasıyla veriyor. güvenliğini test etmek istemiyorum asla :)

    tabii ki kestirip atmam :) sonuçta çinli markalarla hyundai'yi bir tutmak yanlış. hyundai'nin geçirdiği evrimi görebiliyorum, evet. yeni accent bile buna bir örnek. eski era'lar neredeyse sadece taksi ve şirket aracı olarak satılmıştı ama accent blue'yu iki kez falan taksi olarak gördüm. fiyat politikalarıyla en azından taksi olma durumlarını kotardılar ama güvenlik konusunda da atılım yapmaları lazım. tabii ki yeni i30, 10 sene öncesinin hyundai'leriyle karşılaştırılamaz.
    Güvenlikte de geri sayılmazlar araçları Euro N-Cap den 5yıldız alıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 8 Temmuz 2012; 2:16:48 >




  • ''Hyundai en güvenilir lüks olmayan marka seçildi''

    Mercedes, BMV, Audi, Lambo, Bentley, Ferrari ...... gibi markaların lüks sınıfında değerlendirildiğini biliyorduk da;

    Vw, Opel, Honda, Toyota, Ford, Mazda gibi markalar ne zamandan beri lüks sınıfta yer alıyor
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.