Şimdi Ara

Hyundai i 30 bg ) (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
375
Cevap
0
Favori
52.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    bu son sozum fiyati düseceğini düsünüyorum bu fiyata satamazlar.

    ben kalitesiz demedim
    motoru kotudur demedim ki 1.6 115hp hakkinda değil yazdiklarim 1.5 110 hp hakkindadir....
    hatta beğendim almayi düsünürüm dedim auris yerine.....

    bana göre 1.5 110hp hacmine göre verim olarak d4d ve multijete kiyasla kötü....
    inanmayanin yanina bir gün 200 le giderken 100kg ağir 90hp corolla gelir ozaman inanir
    kendiniz bilirsiniz

    ama bu fiyata almam.. alanlarda güle güle kullansin...

    rakibi bravo gelince konusursunuz umarim hala ben izmirde gördüm yurtdsindan gelen birisi sayesinde...

    fiat toyota, hyundai honda vs gibi firmalardan cok daha büyük bir firma aksini söyleyen kendine güldürür..

    bence sadece altinizdaki hyundai yi bütün araclardan üstün görmeyin yanilirsiniz....
    ceyhunberber Tarih 28 Eylül 2007; 9:16:29
    al bak buda 90hp corolla hb


    quote:

    Orjinalden alıntı: alp___

    Sen 190'ı geçen hyundai görmemişsin ben sana yardımcı olayım bakta gör ok.

    Burdada 200 ile gidiyor.
    http://www.youtube.com/watch?v=uC9B2SjiO7w




    Bak arkadaşım sen hala anlamamakta ısrar ediyorsun ben sana corolla şukadar sürat yapamaz demedim, form ortada ben 110 bglik araba daha güçlüdür ve sen dedinki "BEN 110 BGLİK ARABAYLA 190'I GEÇEMEDİM VE 190'I GEÇEN HYUNDAİ GÖRMEDİM" dedin bende sana bunu ispatladım. Gördün mü? Görmediysen başka resimler ve video linkleride koyayım ister misin?
    Ayrıca Sen bi tutturmuşsun fabrika verileri yav kardeşim adamlar yalandan mı test etmişler yalansa mahkemeye ver dizel era kullanan arkadaşlar 0'dan 100 km,ye kaç sn. çıkıyorsunuz Allah aşkına şu arkadaşa yardımcı olun içinde kaldı. Arabamcomda gördün işte 10,9 sn. 1200 kg. lık araç 100 km. ye ulaşmış işte.

    Diğer arkadaşların hepsinden özür diliyorum konunun rayından çıkıp bu tip bir tartışmaya dönmesinden ötürü ancak bazı arkadaşların söylediklerine istinaden çıkmıştır bu tartışma yoksa kimseyle tartışma niyetim yoktur ben sadece doğruların bilinmesini istediğim için yazdım.




  • Konu i30 için açılmış ama gördüğüm kadarıyla fiat ve toyota fanatikleri konuyu saptırmış. Era kullanıcısıyım fakat bu lüzumsuz tartışmaların üstüne Erayı diğer araçlarla kıyaslayanlara birşeyler yazmanın faydası olmadığını düşünüyorum.
    i30 hem donanım hem de malzeme kalitesi bakımından Hyundai nin en büyük atağı, çıkışı diyebilirim (Aracı kullandım). Fiyatı pahalı diyenler hyundai ye bu kadar para verilmez anlayışında. Yani hyundainin şimdiye kadar ürettiği araçları baz alarak hyundai ye haksızlık yapıyorlar. Hyundai büyük bir değişim içerisinde ve bence başarılı da olacaktır.
  • allah allah sende toyota fanaiğisin.d4d yaris auris bilmemne is demiyormusun bütün yazılarının içinde toyotayı övmüyormusun...
    sen böyle gidersen ileriyi göremezsin.hakaret ederek bişeyler kazanamazsın.toyotanın dizel motoru daha iyiydide ödüllüydüde az yakıyorduda niye tutulmadı peki....

    benim dizel era şehir içinde 5,2 lt yakıyor şehir dışı 4,1 yakıyor.....
    biz öyle fabrika verisine bakarak değil hesaplıyarak konuşuyoruz....

    edıt:saçma sapan mesajlar yazma,okumuyorum bileki cevabını hiç bekleme.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    bu kadar kavgadan sonra kimsenin kaşı veya dudağı patlamadımı? hiç kan göremiyorumda? temiz dövüşüyorsunuz demekki


    ne kavga edicem ya hyundai fanatikleri ile gözleri camdan disari görmeyen insanlarla başka araci gidip test etme lütfünda bulunmadan atip tutan insanlarla




  • sen hiç kıyaslama...kafana göre kıyas yapma...
    biz kullanıyoruz...1,5 110 bg 240 tork gibi güçlü bir motor daha yoktur bu segmentte....

    benim kullanma stilim sizin gibi haftada ve günde 5-6 km yaparak değildir....ben günde 200 km şehir içiinde yol yaparak aracın arkasına 650 kg hergün yük atarım....inanıyorumki altımdaki corolla olsaydı şimdiye dağıldıydı..veya albea oda dağıldıydı...narin arabalar...onları üzmeyeceksin keyfi bineceksin....ama ben erayı eziyorum 700 kg a kadar yük atıyorum arkasına,şehir içinde 100-200mt rede bir dur kalk yapıyorum...ama allaha şükür hiç bir sorun çıkarmıyor ve hiçbir şekilde yolda kalmadım....ve bu yüklü haliyle yokuş yukarı 140 ı vurabildim....1205+700=1905 kg lık araçla.....

    1,4 d4d dizel ve 1,3 multıjet bu 1,5 common rail dizel 110 bg den güçlü ve daha performanslı olamaz....bu mantığa sığmaz siz nasıl kalkıpta söyleyebiliyorsunuz...

    fiatla toyotayı kıyaslayacak olursak gp yaristen çok daha güzel bence...en azından tip var ve 1,3 multıjet 1,4 d4d den daha güçlüdür.....

    fiat:taksicilere ve ticaretle uğraşan insanlara hitap eden araçlar satmaktadır(şirketler olsa bu kadar çok palio albea satamaz)....

    toyota:kendi halinde eski toyotacıları bekleyen veya hususi kullanıcıları bekleyerek araba satmaya çalışan bir firmadır...

    honda:daha çok bayanlara,hususi kullanıcılara hitap eden firmadır...

    hyundaı:taksicilere,ticaretle uğraşanlara,hususilere,sürücü kurslarına v.s v.s hitap eden ve araçları tutulan bir firmadır....kendi bünyesinde kıayıda üretmektedir...korea otomotiv sanayisnin %80 ini ele geçirmiştir...
    fiat firması kadar köklü firma olmamasına rağmen sattığı araçlarıyla satış rekorları yakalamayı başarmıştır..2,elde ve sıfırda gayet tercih edilen bir markadır...

    hadi ticari hususta;

    fiat:doblosuyla,
    hyundaı:h 100 üyle senelerden beri millete hizmet vermektedir...
    toyota:hangi ticari aracıyla hizmet veryor?bi kere toyota ticari aracı bir çıkarıyor bi kaldırıyor..hıace diye şimdi internet sitesinden baktın yine çıkartmış ve panelvanına 36,500 ytl istiyor...bu fiyata biraz zor transporter fiyatına hıace kim alır?


    i30 a laf ediyorsunuz ama yarisin fiyatı 35,000 ytl.....
    corollaya 46,000 ytl verirmisiniz?diğer arkadaşlara soruyorum ceyhun hemen veririm diyecektir....

    hyundaı ticari ve binekte en çok satan firmalardan birisi ve fiyatları abartılı değil.bu yüzdende müşterilerde tercih etmekte ve 2,elinide eğer biraz araştırıpta bakıyorsanız tofaştan sonra en çok satan araba accenttir...

    toyota ben kaliteliyim ödüllüyüm diye beklesin piyasayı hyundaı götürüyor....öyle köşe taşı gibi durarak satış rekoru yakalanmaz.

    valla toyota istediği kadar güzel araba çıkartsın bu fiyat ve satış politikası olduktan sonra hiç bişeye yaramaz.





    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    bu son sozum fiyati düseceğini düsünüyorum bu fiyata satamazlar.

    ben kalitesiz demedim
    motoru kotudur demedim ki 1.6 115hp hakkinda değil yazdiklarim 1.5 110 hp hakkindadir....
    hatta beğendim almayi düsünürüm dedim auris yerine.....

    bana göre 1.5 110hp hacmine göre verim olarak d4d ve multijete kiyasla kötü....
    inanmayanin yanina bir gün 200 le giderken 100kg ağir 90hp corolla gelir ozaman inanir
    kendiniz bilirsiniz

    ama bu fiyata almam.. alanlarda güle güle kullansin...

    rakibi bravo gelince konusursunuz umarim hala ben izmirde gördüm yurtdsindan gelen birisi sayesinde...

    fiat toyota, hyundai honda vs gibi firmalardan cok daha büyük bir firma aksini söyleyen kendine güldürür..

    bence sadece altinizdaki hyundai yi bütün araclardan üstün görmeyin yanilirsiniz....




  • son sözüm sen buraya tartışma yaratmak,hyundaıyı kötülemek,hyundaıyı karalmak için geldin ama biz hyundaıcıler bu tuzaklara düşmeyiz geriden bakar güleriz bu durumuna bunun için daha fazla uğraşma...fiat toyota kardeşliği kurup hyundaıyı eleştirmeye gelmeyin....
    anca kendinizi kandırırsınız.

    1,5 110 bg motorun güçsüz olduğunu söyleyerek,
    hyundaının kalitesiz olduğunu söyleyerek,
    fiyatlarının çok olduğunu söyleyerek,
    d4d veya multıjetin 1,5 crdiden daha iyi olduğunu söyleyerek,hem güldürürsünüz anca kendinizi kandırırsınız.

    hyundaı bir çok firmanın yapamadığı kampanyalrı yaparak,toplu satışlara %10 a varan iskontosunu yaparak,ve milletin güvenini kazanarak bu fiyatlara araba satabilmektedir...vede serviste ucuz maliyet ile müşterisini üzmemektedir...2,eldede zarar ettirmemek için elinden geleni yapmaktadır...
  • mehmet_0606 buraya bu kadar cok cevap yazacağına ceyhunun yazdıklarını dikkatlice okusaydın ne demek istediğini anlardın. Ya da anladın ama anlamamış gibi yapıyorsun. Neyse ben bı daha yazayım. ceyhun arkadaşım CRDi motorunun kötü olduğunu söylemiyor. Motorun performans oranının düşük olduğunu söylüyor. Sana şöyle bir örnek vereyim. Mitsubishi 1.6 arabasına 97 BG koyuyor, Hyundai 115 BG. Bu araçların ikiside 1.6 motor ama BG leri farklı. Bu demek oluyor ki güç/performans oranları farklı. Daha anlamamak için ne kadar ısrar edeceksin. Bu arada senden cevap beklemiyorum. Yazmamak senin elinde, son cevabım diye 3 mesajdır yazıyorsun....
  • Hyundaı i30 hyundaı bölümü
    size cevap vermekle baştan hata ettik.bakma işte....
    sen mıtsuya 1.6 90 bg hyundaıye 1.6 115 bg koyduğunu söylüyorsun...mantık olarak düşünmeni rica ediyorum...1,3 multıjette 70 bg var ve hem silindir hacmi hem bg gücü hemde torku 1,5 crdi den ne kadar düşük.ve bu sonuca göre 1,3 multıjetmi daha güçlü olur yoksa 1,5 crdi mi?
    elini vicdanına koy düşün mantığa göre hangisi daha iyi ve güçlü olur..
    aynı şekilde 1,4 motor 90 bg rinde hem silindir hacmi hem bg gücü hemde torku 1,5 crdi den düşük....bunuda mantığına göre bi değerlendir buraya yaz konu kapansın...

    bide crdinin bir artısı daha var sesizliği…
  • Toyota Auris D-4D ve İ30 CRDİ tartışmasına son noktayı auto-motor sport dergisinin ekim sayısı koyuyor..Her ikisi karşılaştırılmış ve İ30 tam 445 puan alarak Auris'i ( 419 ) geçmiş..
    En büyük farkı ise performans ve sürüş dinamiklerinde atmış..Hyundai'nin dizel motorunu performanslı bulmayan arkadaşlar bu rakamları görünce heralde üzülecekler;

    Karşılaştırılan model------ İ30------------------ Auris
    0- 100 km (sn) -----------11.2-------------------13.5
    0-130----------------------19,9-------------------25
    60-100 (4/5. vites)--------8.7/9.8---------------9.3/10.3
    100-0 (fren-soğuk)m--------39---------------------41
    100-0 (fren-sıcak)----------39---------------------42
    test tüketimi----lt/100 km--6.9--------------------5.6
    Gürültü (DB)--100/130-----65/69-----------------67/ 69

    Yol tutuş olarak İ30 daha yüksek puanlar almışsa da her iki model için de ESP olmadan spor sürüşlerin tedirgin edici olduğunu yazmış..

    Bu arada İ30 severler için şaşırtıcı ve bir o kadar üzücü haber; NCAP 4 yıldız vermiş ( gerçi alınan puan Civic Sedan'ın üzerinde )http://www.euroncap.com/tests/hyundai_i30_2007/302.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 29 Eylül 2007; 16:51:54 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Toyota Auris D-4D ve İ30 CRDİ tartışmasına son noktayı auto-motor sport dergisinin ekim sayısı koyuyor..Her ikisi karşılaştırılmış ve İ30 tam 445 puan alarak Auris'i ( 419 ) geçmiş..
    En büyük farkı ise performans ve sürüş dinamiklerinde atmış..Hyundai'nin dizel motorunu performanslı bulmayan arkadaşlar bu rakamları görünce heralde üzülecekler;

    Karşılaştırılan model------ İ30------------------ Auris
    0- 100 km (sn) -----------11.2-------------------13.5
    0-130----------------------19,9-------------------25
    60-100 (4/5. vites)--------8.7/9.8---------------9.3/10.3
    100-0 (fren-soğuk)m--------39---------------------41
    100-0 (fren-sıcak)----------39---------------------42
    test tüketimi----lt/100 km--6.9--------------------5.6
    Gürültü (DB)--100/130-----65/69-----------------67/ 69

    Yol tutuş olarak İ30 daha yüksek puanlar almışsa da her iki model için de ESP olmadan spor sürüşlerin tedirgin edici olduğunu yazmış..

    Bu arada İ30 severler için şaşırtıcı ve bir o kadar üzücü haber; NCAP 4 yıldız vermiş ( gerçi alınan puan Civic Sedan'ın üzerinde )http://www.euroncap.com/tests/hyundai_i30_2007/302.aspx





    onlarda utanacak yüz olsa bukadar gereksiz şeyler yazıp ortalığı germezlerdi ya neyse...

    anlamadığım birşey var arkadaşlar
    amerika'da yapılan testlerde ,yanılmıyorsam eğer,sonata ve santa fe veya tuson en güvenilir araç hatta yılın aracı seçilmişti.oysa ncap'ın testlerinde 4 yıldız almışlar.
    demek ki test yapan kuruma göre derecelendirmeler de değişebiliyor.

    ozaman şöyle düşünmek lazım...
    allah kaza yaptırmasın.ecelin gelmişse 5 değil 15 yıldızın da olsa azraili korkutamaz.

    örneğin:

    yıllar önce ,meganII HB daha tek tük yollara düşmüştü,seferihisar (izmir) yolunda benim yaklaşık1-2 dk önümde
    megan ile meşhur balina kasa dediğimiz mercedes çarpışmıştı.her ikisi de çok hızlıydı.kafa kafaya hemde.
    nemi oldu?
    5 kişilik megandan 1 kişi gözümüzün önünde canverdi.mercedestekilerin hepsi(4 kişi) sıkışmıştı orada can vermişlerdi.
    yani;allah korusun .yıldız mıldız biryerden sonra hikaye...
    siz sizolun ,aman dikkatli olun.
    dünyada 2 dakikada 1 insan trafik kazasında ölüyor...biliyormuydunuz?????????????????????????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hocca -- 29 Eylül 2007; 17:59:35 >




  • kıa bildiğin gibi hyundaınındır.hyundaı kıayı daha çok ön plana çıkartmak için kıa ceede 5 yıldız verdirdi.i30a 4 yıldız verdirdi.ve insanların kafasına ceedin daha iyi araba olduğunu sokmaya çalışıyor kıayı tutturmaya çalışıyor...ama ikiside eşit yıldızı hakeden araçlar....yıldızına göre araca puan verenlerin kafasını çalmak için bu yolu seçti...,
    yinede iyi diyipte geçmeyelim belki kia ceed 5 yılduızı haketmiyordu i30 da 4 yıldızı haketmiyordu.ikiside benim gözümde eşit...nede olsa kıayıda hyundaı üretiyor

    quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Toyota Auris D-4D ve İ30 CRDİ tartışmasına son noktayı auto-motor sport dergisinin ekim sayısı koyuyor..Her ikisi karşılaştırılmış ve İ30 tam 445 puan alarak Auris'i ( 419 ) geçmiş..
    En büyük farkı ise performans ve sürüş dinamiklerinde atmış..Hyundai'nin dizel motorunu performanslı bulmayan arkadaşlar bu rakamları görünce heralde üzülecekler;

    Karşılaştırılan model------ İ30------------------ Auris
    0- 100 km (sn) -----------11.2-------------------13.5
    0-130----------------------19,9-------------------25
    60-100 (4/5. vites)--------8.7/9.8---------------9.3/10.3
    100-0 (fren-soğuk)m--------39---------------------41
    100-0 (fren-sıcak)----------39---------------------42
    test tüketimi----lt/100 km--6.9--------------------5.6
    Gürültü (DB)--100/130-----65/69-----------------67/ 69

    Yol tutuş olarak İ30 daha yüksek puanlar almışsa da her iki model için de ESP olmadan spor sürüşlerin tedirgin edici olduğunu yazmış..

    Bu arada İ30 severler için şaşırtıcı ve bir o kadar üzücü haber; NCAP 4 yıldız vermiş ( gerçi alınan puan Civic Sedan'ın üzerinde )http://www.euroncap.com/tests/hyundai_i30_2007/302.aspx







  • Biraz destekli konusmakta fayda var. Turkiye'de her yer kus serisi diye Fiat'i cok tutulan bir marka zannetmeyin.

    ---------------------------------------------------
    World's largest vehicle manufacturers - 2006 (bu listeye tum alt markalar toplamı dahil)
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    1. General Motors ( United States) - 8926160 vehicles
    2. Toyota Motor Corporation ( Japan) - 8036010 vehicles[3]
    3. Ford Motor Company ( United States) - 6268193 vehicles
    4. Volkswagen AG ( Germany) - 5684603 vehicles
    5. Honda Motor Company ( Japan) - 3669514 vehicles
    6. PSA Peugeot Citroën ( France) - 3356859 vehicles
    7. Nissan Motors ( Japan) - 3223372 vehicles
    8. Chrysler LLC ( United States) - 2544590 vehicles
    9. Renault SA ( France) - 2492470 vehicles
    10. Hyundai Motor Company ( South Korea) - 2462677 vehicles (Kia ile birlikte 3843800 yani aslında 5 numara)
    11. Fiat Group SpA ( Italy) - 2317652 vehicles
    12. Suzuki Motor Corporation ( Japan) - 2297277 vehicles
    13. DaimlerChrysler AG ( Germany) - 2044533 vehicles
    14. Mazda Motor Corporation ( Japan) - 1396412 vehicles
    15. Kia Motors ( South Korea) - 1381123 vehicles
    ---------------------------------------------------
    Ranking - Manufacturer - 2005 Listesi
    ---------------------------------------------------
    General Motors - 8,381,805
    Toyota Motor Corp. - 8,120,000
    Ford Motor Co. - 6,208,700
    Volkswagen AG - 5,242,793
    DaimlerChrysler AG - 4,854,700
    Hyundai Automotive Group - 3,715,095
    Nissan Motor Co. - 3,597,748
    PSA/Peugeot-Citroen SA - 3,390,000
    Honda Motor Co. - 3,365,000
    Renault SA - 2,533,428
    Fiat (ilk 10'da yok)

    Ayrıca satıs rakamlarını bir kenara bırakın, marka degeri sıralamasında da bahsettiginiz tum markalardan sonra geliyor Fiat.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber
    fiat toyota, hyundai honda vs gibi firmalardan cok daha büyük bir firma aksini söyleyen kendine güldürür..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgur23 -- 30 Eylül 2007; 1:21:54 >




  • peki ayda 1000 km yaptıgımı nerden biliyosun? Kahin misin?
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    ewet ben d4d ye sesli demedimki zaten ben multıjetin sesli olduğunu vurguladım.ama d4d de sessiz motorların arasında yer alır fakat crdi den sonra gelir...hiç bilmiyorsan ikisini yanyana koy dinle

    dayanıklı araç olması için adının eski firma olması ve fiyatlarının yüksek olması gerekmez...

    ben sizle vakit geçirerek hata ediyorum.ikinizde araçlarınızla ayda 1,000 km veya daha az yapan markaya göre konuşan insanlarsınız.ben ise ayda 5,000 km yaparak hem marka hemde tecrübeye göre konuşuyorum..okey hadi iyi geceler size...

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    mert kime ne anlation

    era hyundai toyotada corolladan daha dayaniklidir diyen adama ben başka birsey yazmam.



    neymis ayni yükü koysaymis corolla dağilirmiş.. crdi sessizmiş.. d4d dezeller arasinda en sessiz motorlardan biridir...

    hyundainin toyota olabileceği tek nokta ayni fiyati istemesidir...

    cocuğa sorsan hyundaimi yoksa toyotami dayaniklidir diye o bile doğru cevabi verir ...


    ayrica 2005 sonunda cikan b segmenti yaris 5 yildiz alirken 2007 de cikan c segmenti i30 4 yildiz bu biraz daha yol almasi gerekiyor demek hyundai icin güvenlik acisindan....



    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    mehmet_0606 buraya bu kadar cok cevap yazacağına ceyhunun yazdıklarını dikkatlice okusaydın ne demek istediğini anlardın. Ya da anladın ama anlamamış gibi yapıyorsun. Neyse ben bı daha yazayım. ceyhun arkadaşım CRDi motorunun kötü olduğunu söylemiyor. Motorun performans oranının düşük olduğunu söylüyor. Sana şöyle bir örnek vereyim. Mitsubishi 1.6 arabasına 97 BG koyuyor, Hyundai 115 BG. Bu araçların ikiside 1.6 motor ama BG leri farklı. Bu demek oluyor ki güç/performans oranları farklı. Daha anlamamak için ne kadar ısrar edeceksin. Bu arada senden cevap beklemiyorum. Yazmamak senin elinde, son cevabım diye 3 mesajdır yazıyorsun....








  • ayda 1000 yaparak senede 20.000 yaptim aracimi

    kahin yanilmis...

    ki sadece hafta sonu kendi aracimi hafta ici sirket aracini kullaniyorum...

  • iş icabı kullanmadığın,araca yük atmadığın,keyfi bindiğin ortada bunun için kahin olmak gerekmez.

    eğer keyfi binerek ayda 1,000 km i aşkın km yaptığını iddaa edersen senin ömrün arabada geçiyor demektir.
  • 16 ayda 47 bin km yaptım. eee ayda 1000 km ile ancak bu kadar oluyor....
  • hafta sonu 2 gün 1500 km yaptığını iddaa ediyorsun.sen her hafta sonu ist.konya konya.ist. yapıyorsun şehir içinde bunu yapman imkansız yada hafta arası araca binememe hırsını hafta sonu arabanın içinden çıkmayarak atıyorsun.

    senede 20,000 km senede 60,000 km arasında biraz fark var.
  • evet arabada gecio omrum sadece bugun 250 km yaptim sehir ici ve sabah 7 de ciktim gece 24te eve girdim ve gün ici 10 saat evdeydim. bilmece gibi oldu

    izmirdeyim ve her hafta sonu en az 300 ile 500 km arasi yol yapiyorum.....

    sirket araci ilede yilda en az 20.000 yapiyorum merak etme sen ....
    işim sürekli disarda zaten...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyhunberber -- 30 Eylül 2007; 1:53:05 >
  • Bak kahin yine yanıldın.
    Ben bu km'leri sadece hafta sonu değil tüm hafta yapıyorum. Bu arada ben tekstilciyim, top top kumaslar taşımam yük için yeter herhalde....
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    hafta sonu 2 gün 1500 km yaptığını iddaa ediyorsun.sen her hafta sonu ist.konya konya.ist. yapıyorsun şehir içinde bunu yapman imkansız yada hafta arası araca binememe hırsını hafta sonu arabanın içinden çıkmayarak atıyorsun.

    senede 20,000 km senede 60,000 km arasında biraz fark var.

  • bu cevabı niye kendi üstüne alındın?

    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    Bak kahin yine yanıldın.
    Ben bu km'leri sadece hafta sonu değil tüm hafta yapıyorum. Bu arada ben tekstilciyim, top top kumaslar taşımam yük için yeter herhalde....
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    hafta sonu 2 gün 1500 km yaptığını iddaa ediyorsun.sen her hafta sonu ist.konya konya.ist. yapıyorsun şehir içinde bunu yapman imkansız yada hafta arası araca binememe hırsını hafta sonu arabanın içinden çıkmayarak atıyorsun.

    senede 20,000 km senede 60,000 km arasında biraz fark var.



  • yilda 20.000 haftada 1500 yapmaz ayda yaklasik 1500 yapar haftada 350 eder... normal 2 gün icin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyhunberber -- 30 Eylül 2007; 1:57:42 >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.