Şimdi Ara

<<<....HYUNDAI i30 KULÜBÜ(112 üye)....>>> (537. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.955
Cevap
54
Favori
1.148.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 535536537538539
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet standart geliyor.
    ilk i30 da üst donanım paketinde geliyordu.
    2. kasa da alt donanımda bile standart olarak gelmeye başladı.
  • Acaba 2011 ESPsiz dizel otomatik alsak (100bin km altı) sorunsuz şekilde binilebilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba bugün i30 1.6 gdi elit almış bulunmaktayım şöyle bişey dikkatimi çekti..airbag lambası yanıp sönüyor sonra tekrar yanıyor.. sönmüyor..yolcu kapısındaki anahtarı açıkta yaptım olmuyor kapalıda yaptım olmuyor.. sizcen normalmi yoksa sorunlumudur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Acaba 2011 ESPsiz dizel otomatik alsak (100bin km altı) sorunsuz şekilde binilebilir mi?

    Hocam,

    hep otomatik hemde dizel, ikinci el ben olsam almam. Her ikisi de riskli konu ama aracı gösterirsiniz servise bir şey yok der o zaman karar sizin. Unutmayın ki iki kalemin de işçilik ve yedek parça maliyeti yüksektir.
  • yigit105 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    i20 alacakken i30 önermişler size galiba..
    dediğiniz gibi bir üst segment olacak o nedenle iyi düşünmek gerekiyor
    zira getirileri yanında götürüleri de olacak.
    Kalabalık bir aile değilseniz ve genelde tek başınıza kullanacaksanız, şehir içinde
    ufak ve pratik olmasını bekliyorsanız bence i20 öncelikli olmalı.
    Öteki yandan i30 daha fazla yaşam alanı ile daha ağır ve daha büyük olması nedeniyle
    şehir içinde kullanımını ona göre beklenilmeli. Tabiki prestiji de ona göre ;)
    Ağırlık ve motor farkı yüzünden 1-2 litre civarında fazla yakması da cabası olacak.
    Kötülemeye çalışmıyorum nitekim ben de B segmentinden C ye yeni geçtim,
    itiraf etmeliyim ki B segmenti eski aracımın bazı yönlerini arıyorum.
    Ancaaak yine de;
    Sizi zorlamayacaksa ve çok sık kullanmayacaksanız ama o farkları verebilecekseniz neden olmasın. ;)




  • Şahsi fikrimdir, ben olsam korkmadan alırdım.
    Ben manuel 2011 dizelini kullanıyorum oldukçada memnunum.
    Otomatiğini kullanma şansım olmadı ama istanbul trafiğine girdikçe keşke öyle alaydım diye düşünmedim değil.
    Ayrıca sanayide soruşturduğumda en sorunsuz otomatikleriden biri olduğunu
    çok nadir tamire geldiğini söyleyen ustalar oldu.
    Tek düşündüren yanı şu olabilir uzun yola sık çıkacaksanız 2011 öncesi otomatik 4 ileri olması nedeniyle
    can sıkabilir, onun haricinde şehir içinde 4 ileri olması hiç sorun değil gayet güzel iş görüyor ve çok konforlu.
    (Hyundai nin diğer modellerindeki otomatikleri kullanma şansım oldu ama bir türlü i30 da kısmet olmadı şimdilik,
    azda olsa bir fikir veriyor yıllardır araç kullanan birisi olarak)
    Ayrıca unutmadan servis kayıtlı bir araç alırsanız içiniz rahat eder zira piyasada kiralama şirketlerinden çıkan araçlar olabilir, dikkat edin.




  • arkadaşlar 2010 i30 cw otomatik dizel buldum. yakıt tüketimi klima kapalıyken 7.2 litre şehiriçi gösteriyor. sahibinin dediğine göre klima kapalı şehirdışı 5.5 litreye kadar iniyormuş, sanırım biraz iddalı değer. size sormak istedim. i30 cw otomatik dizel için klima açık şehiriçi ve şehirdışı değerlerini kullanıcı olarak ne görüyorsunuz. acil cevaplarsanız sevinirim. teşekkürler.
  • dün itibari ile gri 70 bin km'de 2010 model i30 cw sahibiyim..
    bu model için bagaj havuzu bulma şansımız var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juniorx

    arkadaşlar 2010 i30 cw otomatik dizel buldum. yakıt tüketimi klima kapalıyken 7.2 litre şehiriçi gösteriyor. sahibinin dediğine göre klima kapalı şehirdışı 5.5 litreye kadar iniyormuş, sanırım biraz iddalı değer. size sormak istedim. i30 cw otomatik dizel için klima açık şehiriçi ve şehirdışı değerlerini kullanıcı olarak ne görüyorsunuz. acil cevaplarsanız sevinirim. teşekkürler.

    Şehir dışı 100 ü geçmezsen 5.5 lt yakalrsın. Ama bana ilginç gelen şehiriçi 7.2 imkansız gibi. Şehiriçi dediğin çok trafik yok sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Arkadaşlar.uzun zamandır hyundai gets forumunu baştan sona okudum.gets i seçmemde çok etkili oldunuz inanın çok açıklayıcı bilgilere sahip oldum.2006 dan beri bu aracımı severek kullandım. sattım. araç büyütmek için i30 almaya karar verdim. forumunuzuda baştan beri okudum.sağ olun güzel bilgiler, paylaşımlar için.i30 dizel almaya karar verdim.malum aile büyüdü artık.sizlerden ricam dizel i 30 kullanımı, ekonomisi ,yol tutuşu nasıldır?kafamda tam fikrim oluştu ama sizinde tecrübelerinizi öğrenmek istedim.oturduğum yere yakınhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-2010-hyundai-i301%2C6-crdi-mode115hp-ilk-sahibiyim-30400km.de-204535923/detay bu aracı beğendim.41500 tl ye bırakıyor.30400 km de ,aracı gördüm fakat sahibi ile yüz yüze görüşmedim. fikirlerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum. hepinize kazasız belasız sürüşler.




  • YAVRU-KARTAL41 Y kullanıcısına yanıt
    Çiçek gibi araba diyeceğim ama kapı değiştiği için sorguda yüksek fiyat çıkacağından ilerde satarken sıkıntı çekebilirisiniz.
    Onun haricinde uzun süre kullanacaksanız alınabilecek düşük kilometreli yıpranmamış hırpalanmamış bir araba gibi duruyor.
  • cemx72 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim Cem arkadaşım. sizde aynı aracı kullanıyorsunuz anladığıma göre.kullanımı,yol tutuşu,ekonomisi nasıldır?benim için kapının değişmesi, tamir görmesinden iyidir.onun dışında Renault firması konsept adı altında isteyenlere tavanı farklı renk araç satıyor.bunların hepsi sonradan boyanıyor.sıfır tavanı boyalı araç kimse önemsemiyor.zaten uzun süre kullanacağım,teşekkürler.
  • YAVRU-KARTAL41 Y kullanıcısına yanıt
    Evet ben de sizin düşündüğünüz gibi aile için B sınıfından geçtim.
    Oldukça memnun kaldım ilk günlerde, haliyle B sınıfından geçtiğim için etkilenmem normal idi. Bir seneyi doldurmak üzereyim, şu anda etkilendiğim ilk noktalar değişmiş değil, hala da oldukça memnunum ancak sonraları keşke deyip fark ettiğim bazı ufak noktaları oldu. Bunlar aracın zamanının kaliteli ve onu öne çıkaran özel noktalarını törpülemiyor elbette. ilk kullanmaya başladığımda aracın dört noktadan bağımsız süspansiyonun da etkisiyle virajlardaki yol tutuşunu ağzım kulaklarımda keyifle yaşamıştım, aldığım model "Team" yani giriş paketi olduğundan esp özelliği eksik olmasına rağmen onu aratmayacak derecede iyi.
    Ancak yinede olsa iyi olur dediğim eksikliklerden biri diye düşünüyorum.
    Ayrıca bu kadar iyi olduğunu gördükten sonra istanbul trafiğinde keşke otomatik olanını alsaymışım diye dilediğim zamanlar oldu.
    5 Sene evvel benim de Getz im vardı, hatırladığım kadarıyla süspansiyonları yumuşak ve konforluydu, şimdi buna geçtiğinizde biraz sert süspansiyonla karşılaşacaksınız. Bu kötü olduğu anlamına gelmiyor tam tersine yol tutuşuna oldukça katkısı oluyordur diye düşünüyorum.
    Genelde keyifli, sağlam, kullanışlı ve güvenilir bir araç.
    Yani kısaca diyeceğim şudurki bu araç alınacaksa mümkün olduğunda giriş paketi olan "Team" haricinde onun daha üzeri olan paketinden alınmalı.
    Zira o zaman daha uzun zaman ve keyifle kullanılacak bir araba haline gelir diye tahmin ediyorum. Hayırlı olsun bence fiyat/perf. oranı güzel bir aracı seçiyorsunuz.

    Not:o aracın sahibi gereksiz evham yapmış bence. Resimlerden anladığım kadarıyla kapı değişecek kadar büyük zarar görmemiş. Haybeye meseleyi büyütmüşler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevaL35

    Arkadaşlar hepinize merhaba.Bende dün itibari ile 2009 i30 1.6 SELECT Diesel sahibi oldum.Merak ettiğim iki husus var bana bilgi verebilecek arkadaşlarım olursa sevinirim.Araçla özellikle şehir içinde gezereken (yerler kilitli parke) ve tümseklerden geçerken direksinyondan sanki tıkırtı geliyor nedendir bir arızamıdır bilemedim?Bir ikincisi ise gittim bisminlah dedim ekranda 70 km daha gidebilirsin gösterirken 150 tl lik yakıt aladım ve yani 41 litre ekrana baktıgımda gideceğim mesafe olarak 605 km gördüm bana sanki biraz az gibi geldi bu dijital ekrana pek güvenmemek mi lazım? Depoyu full doldursak tam olarak gidebileceğin km olarak ne yazıyor bilgi verecek arkadaslarıma şimdiden cok teşekkür ediyorum.

    Direksiyondan gelen tıkırtı sesini kronik arıza olarak yazmışlar forumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • root16 kullanıcısına yanıt
    Geçen sene 70 bin de aldiğim aracım 100 bin i geçmesine rağmen hala herhangi bir ses duymadım. 15 senedir de bir fiil araç kullanırım.
    Üstelikte burda direksiyon hakkında Yazılan nadir yazılardan biri o, kronik denemez bence. Sonuçta kul yapısı ses yapacak kadar bozulmuş olabilir ama kronik diyebilmek için hakkında şikayet daha çok Olmalı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemx72 kullanıcısına yanıt
    Bende i30 almaya çok yakınım. forumlardan araştırdım direksiyon dan gelen tıkırtı hakkında çok şikayet almış. genelde garanti kapsamında değiştirmişler ama bu şikayet eps olan araçlarda oluyor yoksa diğer bütün araçlarda oluyor onu bulamadım daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemx72 kullanıcısına yanıt
    Cem arkadaşım, açıklamaların için teşekkür ederim.Benimde net fikrim oluştu.Dün yolda tesadüfen rastladığım bir kullanıcı arkadaşa sorduğumda, aynı memnuniyetleri dile getirdi.Tanımadığım bu arkadaş(RASİM) anlatmakla olmaz
    ısrarla binip kullanarak denememi söyleyince,test etme şansım oldu.30-40 km. kadar kullandım.sonuç beklediğimden daha iyi idi.buradan kendisinede ayrıca teşekkür ederim. Fakat beğendiğim aracı alamayacağım,12 ay işim için yurt dışına gitmem gerekiyor.bugün belli oldu.alıpta kapının önünde durmasın diye düşünüyorum.geldiğimde inşallah i 30 ailesine katılırım.NEYE NİYET NEYE KISMET..SAĞ OLUN.
  • YAVRU-KARTAL41 Y kullanıcısına yanıt
    Ooo güzel, deneyimleye bilmiş olmanıza sevindim.
    Düşüncenizde haklısınız, geldiğinizde yeniden değerlendirirsiniz artık.
    Sağlıcakla gidip gelin inşallah..
  • Bugün yeni dizel otomatik Hyundai İ30 u test ettim ;

    *Vites geçişleri hiç hissedilmiyor
    *sakin bir şekilde hızlanınca 70 km hızdan sonra 7. viteste oluyor, gerçekten hızlı vites değiştiriyor.
    *180 km hıza seri bir şekilde çıktı ve yüksek hızlarıda kilometre saatine bakmazsanız, hissetmiyorsunuz
    *Direksiyon stabil bir şekilde yolda düz gitmeyi sağlıyor, direksiyon hissizliği ile ilgili bir şey söyleyemeyeceğim düz bir yolda kullandık.
    *Konfor olarak fd6 nın koltukları çok rahat, onun haricinde fb7 dahil hiçbir C sınıfı araçta aynı rahatlığı bulamadım. Süspansiyon içinde bir yorum yapamayacam yol dümdüz asfalttı
    *Rüzgar sesini içeri alıyor, ( satış temsilcisi rüzgarı en fazla olan yolda kullanıyoruz dedi... )
    *Bayiye yeni gelmişti test aracı plakayı takıp yolda yakıt aldık, maximum menzil 976 km gösteriyordu, bir depo ile 950 km yapan var dedi. okey

    Genel olarak beni tatmin etti , görünüş, konfor, fiyat ve özellikle motor+şanzuman ikilisi olarak




  • 2008 198.000km'de 1.6 crdi otomatik i30, ilk sahibiyiz, sakin kullanılan temiz bir araç.
    Son 1-2 gündür çekişten düştü. Turbo'dan kaynaklı sanırım.

    Ne tavsiye edersiniz, ne yapmak lazım, nereye bakmak lazım, hortumlarda bir delik kaçak vs olmuş olabilir mi?
    Islık, sarsıntı vs dikkatimi çeken çok aykırı bir durum olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onur__ -- 11 Haziran 2015; 19:33:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 535536537538539
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.