Şimdi Ara

HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR (3. sayfa)

6 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 7 Misafir (1 Mobil) - 10 Masaüstü3 Mobil
5 sn
3.754
Cevap
174
Favori
203.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • anahtar kılıfı olarak da bu ürünü aldım. gayet kaliteli. kendi anahtarı malzeme olarak gerçekten vasat. korumak gerekli, yoksa düşmelerde kırılmalar olabilir
  • anahtar kılıfı olarak da bu ürünü aldım. gayet kaliteli. kendi anahtarı malzeme olarak gerçekten vasat. korumak gerekli, yoksa düşmelerde kırılmalar olabilir

    HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR
  • koltukları korurken çirkinleştirmemek için kılıf yerine sadece oturma yerleri için ön ve arkaya bu ürünü aldım. gayet ağır ve kaliteli.
  • 2023 Kasım çıkışlı Ioniq 5 6.500km’de 1.75m’a buldum sizce nasıl fiyat arkadaşlar?
  • sıfırı 1915. liste fiyatı aşağısında fiyat veren bir bayi bulup sıfır almak daha iyi bir seçenek olabilir. tabi bütçe de önemli. ben menzil, orta konsol tasarımı ve ekranların çerçevesinin rengini beğenmediğimden vazgeçmiştim. yoksa tavan yüksekliği, bagaj hacmi ve yükleme ağzının genişliği baz alınırsa 5, 6 dan daha tercih edilebilir oluyor. hatta head up display de var 4x2’sinde
  • ftrpist F kullanıcısına yanıt
    Normalde ioniq 6 advance 1.6m civarına alıp işi bitirmek istiyordum fakat 408 gt (1800kmde) aracıma bu dediğim araçla takas teklifi gelince hoşuma gitti fakat 300km menzilden bahsetti bir de güncel km 7.200müş.
  • fiyat cok iyi. zam geldi ust vergi dilimine fırladı ioniq 5

  • ftrpist F kullanıcısına yanıt

    bunun linkini atar mısınız





  • Merhabalar. Ioniq 6 prog. almak istiyorum ama bayilerde bu aracı bulamadım. Bir de fiyat olarak 1885 lerden bahsediyorlar. Elinde stoğunun olduğunu bildiğiniz ve pazarlık yapabileceğim bir bayi var mı?
    Bir diğer sorum advance ile prog. arasındaki farklar internet sitesinde şöyle gözüküyor, bunlar doğru mu? Çünkü bir satış danışmanı internette bazı özelliklerin yanlış işaretlendiğini söyledi.

    Park Sensörü (Yan)
    Kör Nokta Görüntüleme Sistemi (BVM)
    360° Çevre Görüş Kamera Sistemi (SVM)
    Park Çarpışma Önleme Asistanı (PCA) ; Arka
    Güvenli Çıkış Uyarı Sistemi (SEW)
    Kör Nokta Çarpışma Önleme Asistanı (BCA)
    Arka Çapraz Çarpışma Uyarısı ve Asistanı (RCCA - W&A)
    Akıllı Park Yardım Asistanı 2 (RSPA 2)
    Bose Premium Ses Sistemi
    8 Adet Hoparlör (Merkez ve Subwoofer)
    Aktif Ses Tasarımı (E-ASD)
    Araç İçi ve Dışı Güç Kaynağı (V2L)
    Elektrikli Koltuk (Yolcu)
    Hafızalı Koltuk (Sürücü)
    Koltuk Bel Destek Ayarı (Yolcu)
    Rahatlama Pozisyonlu Koltuklar (Sürücü ve Yolcu)
    Koltuk Isıtma Sistemi (Ön ve Arka)
    Koltuk Soğutma Sistemi (Ön)
    Isıtmalı Direksiyon Simidi
    Treyler Bağlantı Ön Hazırlığı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MasquraiT -- 4 Mart 2024; 23:33:0 >




  • MasquraiT kullanıcısına yanıt
    imkan varsa hala %10 ötv dilimindeyken progresive almanızı öneririm. 10 gün önce bir bayide siyah ve gece grisi vardı. bir müşteriye 1780 fiyat verdiler gözümün önünde ama kararsız kalıp almadı. satış danışmanı bu müşteriye önceden fiyat verdiğimiz için sözümüzden dönmeyelim diye bu fiyatı verdik ama almadı, şu an dönüp almak istese 1870’ten (o zamanki liste fiyatı 1860+renk farkı) aşağı fiyat veremem çünkü merkezden mail geldi kesinlikle liste fiyatı aşağısında satış yapmayın diye uyarıldık demişti. ioniq 5 tekrar %40 dilime çıktı fiyatı 2475 ve henüz 2024 fiyatları verilmedi. ioniq 6 (progresive) 30 bin üzeri bir zam yerse %40 dilime girecek ve liste fiyatı 2450 civarına çıkacak. advance donımda epeyi donanım eksiği var. dediğim gibi imkanlar dahilindeyse %40 a girmeden kesinlikle progresive alınmalı
  • Ankaradan Afyona geldim, yolculuk 275km sürdü (Ankara çevre yolu kullandım başlangıçta) ve 115km ortalama hız ile (genel ortalam değil, imkan bulunca 115e çıktım, zaman zaman 100 zaman zaman 130a kadar hız yaptım) geldim.


    sonuçta 16.8 kwh ortalama yol değeri oldu ve %84 şarj harcadı.


    yolun tamamında yelkenleme kullandım (sadece fren yapacagım zaman manuel regen levellara geçtim, duracagım zaman ipedal)


    hal böyleyken 300km üzeri gidemeyecek görünüyor. Daha iyi değerler bekliyordum doğrusu. Polatlıya kadar genel olarak değerler iyiydi, yol düzdü. Kalan yolda yokuş iniş çok olduğu için mi menzil az anlamadım. Başka videolarda daha uzun mesafeler gördüm . Uzun menzil sürüşlerinizi ve önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim.

  • -afyonun 100 metre rakım farkı var
    -hava şartları nasıldı
    -araçta kaç kişi vardı, bagaj dolumuydu
    -klima açıkmıydı
    bu şartlar yakıtı etkiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ftrpist -- 5 Mart 2024; 21:51:13 >
  • evet rakım farkı 200mye yakın. hava sıcaklığı 10derece altıydı 7-8 gibi. 2 kişi ve yarı dolu bagaj. klima açıktı.


    Yaz aylarını merak ediyorum, klima o zaman daha fazla batarya yiyebilir ama hava sıcaklığından kazanırız sanırım.

  • ev database
    Hyundai IONIQ 6 Standard Range 2WD
    https://ev-database.org/car/1717/Hyundai-IONIQ-6-Standard-Range-2WD




  • bu sitede şarj, menzil ile ilgili bilgiler var tabi resmi değildir diye düşünüyorum
  • Değerler benim deneyimimle örtüşüyor. -10 derece 260, 23 derece 345 km diyor. ben de 8 derecede 310 yaptım.


    demek ki yaz aylarında 300-345 arası değer bekleyebiliriz klima çok tüketmiyorsa.

  • cilman C kullanıcısına yanıt
    şartlara göre normal hocam. menzil kaygısı varsa klima yerine mümkün olduğunda koltuk ısıtma kullanılmalı ve 110 hız geçilmemeli
  • klima, dolu şarjda 15km fark ediyor menzilde
  • Ioniq 6 kullanıcılarına bir sorum olacak. sürüş modlarından eco normal ve sport a ek olarak direksiyondaki mod tuşuna basılı basılı tutunca açılan menüden motorun gücünü torkunu ve frenleme yeteneklerini değiştirebiliyormuşuz. buradan gücü torku vs. maximuma çekip kullanan oldu mu aramızda? 0-100 deneyen veya sürüş deneyimi olan bilgi verebilir mi?

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.