Şimdi Ara

hyundai neden böyle yapıyor? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
2.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aylık satış rakamlarına bakılırsa İ30'un o fiyatlarıyla Golf'e çok yakın satış rakamları olduğu görülecektir.

    İ30'un en baz donanımı diğer markaların Full'üne yakın neredeyse. O yüzden baz fiyatları kıyaslamak çok doğru değil.

    Hyundai 5000-6000TL daha ucuza manuel klimalı, CC'si, park sensörü, yağmur-far sensörü, alaşım jant gibi donanımları olmayan daha düşük donanımlı bir baz model getirse satışlarını ciddi arttırır.
  • swat882 kullanıcısına yanıt
    En güzel avuntu. :)

    Bizim foruma has bir zihniyet.
  • öğretmen07 kullanıcısına yanıt
    Artık sipariş yetiştiremiyorlarmış duyduğuma göre. İ30 almak için beklenecek duruma gelmişler. Talep artınca fiyatta artar normal olarak. Euronun artmasını gözardı etmemek lazım.
  • Hyundai'a serzenişte bulunmak bence yersiz.Diğer markalarda ki muadil modellerin fiyatına bakarsanız,fiyatlandırmanın normal olduğunu görürsünüz.

    Artık araçlarında sunduğu kalite ve seneler içinde edindiği sorunsuz otomobil imajının bilinçli tüketiciler tarafından bilinmeye başladığıda bir gerçektir.Sizler markaya ne kadar burun kıvırsanızda,üretim prosesi,teknoloji ve toplam kalite olarak bir çok Avrupalı markadan daha iyi üretim yapan bir marka olmuştur Hyundai.

    Bunu eski bir Hyundai kullanıcısı olarak söylüyorum.Kabul etseniz de etmeseniz de bence gerçek bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    En güzel avuntu. :)

    Bizim foruma has bir zihniyet.

    yok hocam ne avuntusu olacak... C sınıfı birçok araba kullandım buna golf de dahil, ancak bana en kaliteli,performanslı, donanımlı, ve fiyatu uygun hyundai i30 geldi...

    isterseniz tüm c sınıfı arabalar ile karşılaştıralım i30 u
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    En güzel avuntu. :)

    Bizim foruma has bir zihniyet.

    yok hocam ne avuntusu olacak... C sınıfı birçok araba kullandım buna golf de dahil, ancak bana en kaliteli,performanslı, donanımlı, ve fiyatu uygun hyundai i30 geldi...

    isterseniz tüm c sınıfı arabalar ile karşılaştıralım i30 u

    Hocam kusura bakma ama i30 sürüş hissi olarak ve yakıt verileriyle zihnimde çok da iyi bir yerde değil.

    Golf 7, Volvo V40 ve Audi A3 varken i30'un adı geçmez maalesef.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    En güzel avuntu. :)

    Bizim foruma has bir zihniyet.

    yok hocam ne avuntusu olacak... C sınıfı birçok araba kullandım buna golf de dahil, ancak bana en kaliteli,performanslı, donanımlı, ve fiyatu uygun hyundai i30 geldi...

    isterseniz tüm c sınıfı arabalar ile karşılaştıralım i30 u

    Hocam kusura bakma ama i30 sürüş hissi olarak ve yakıt verileriyle zihnimde çok da iyi bir yerde değil.

    Golf 7, Volvo V40 ve Audi A3 varken i30'un adı geçmez maalesef.

    sürüş hissini de bir tek ben anlayamadım herhalde. Birisi çıktı direksiyonu hissis dedi ki yani bunun nresi abartılıyor anlamış değilim... hisli bir direksiyon istiyorsak 3 tane modu var zaten direksiyonda ağırlık olarak....

    Ben Manuel vites dizel kullanıyorum.. Diğer şanzuman ve yakıt türeri fazla yakıyor olabilir ama manuel dizel kombinasyonu ile muhteşem bir c sınıfı araç...

    C sınıfından kastım elbette premium sınıfı değil a3, 1 serisi, a serisi ,v40 elbette i30 dan iyidir

    ama golf den kesinlikle çok daha iyi bir araç




  • Hyundai yurtdışında da çok satıyor olabilir ama bu orada da prestijli olduğunu anlamına gelmiyor, aksine ABD'de buradan daha fazla dalga konusu.

    Hyundai Jokes diye dalga geçilen Hyundai esprileri var ABD'de de. ""Hyundai'nizi nasıl modifiye edersiniz? Motor koyarak."" vb şekilde espriler

    Ya da Fast & Furious Tokyo Drift filminde arkadaşına Mitsubishi Evo veren adam, arkadaşı şaşırınca "Hyundai mi verseydim" diyerek dalga geçiyor.

    O yüzden Hyundai fanatikleri hiç boşuna Hyundai dünya satış rakamları örneği vermesin. Çünkü insanların kağıt kadar ince kapılı yumurta kasa Accent'lerde oluşturduğu dandik marka algısı gerek bu ülkede, gerekse yurtdışında hala değişmedi.

    Aksine bu aralar ilk çıkan Bmw 1 taklidi I30'la başlayıp Mercedes S serisi, Opel Corsa vb taklit tasarımlarıyla gündemde.

    Yukarıda da birisi en iyi C sınıfı I30 demiş. Bunu hangi ülkede ve hangi platformda söylerseniz size insanlar arka taraflarıyla güler. Ya da hayatında bindiği en pahalı aracın I30 olduğunu düşünür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX35 -- 22 Temmuz 2013; 14:51:17 >




  • hayır anlamadığım nokta, eskiden kötü araba yapan birisi, bu günlerde mükemmel arabalar yapamaz mı?

    algı sizce değişmedi mi? i30 un neyi kötü ya da hangi c sınıfı araç i30 dan üstün buyrun hocam tartışaılm ben açığım tartışmaya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ccecy


    quote:

    Orijinalden alıntı: öğretmen07

    hyundai'nin son yıllardaki modellerini beğenen ve i30'u alınası bulan birisi olarak,baz modele istenen 47.600 lirayı çok abartı buluyorum.bu fiyatlarla rakipleriyle nasıl rekabet ediyorlar acaba.sakın golfte ,astrada,focusta bu fiyatlarda demeyin çünkü hyundainin henüz ülkemizde marka algısı olarak saydığım markalar kadar prestiji olmamasına rağmen bunu yapmakta.

    Mevzu bahis olan arac i30 ise Mart ayindan sonra tedarik probleminin bitmesi ile ayda 850-1000 bandinda satiyor. Rekabet sorunu yok. Fiyat tabiki yuksek ama diger firmalar yuksek bile denemeyecek kadar fazla kazik. Ayrica baz i30 rakiplerinin ust donanimina yakin.

    Dizel oto neden alınır arkadaşlar yakıt tasarrufu için dimi dizel i30 otomatik alıpta ortalamasını 7.30 8 litreden aşagı düşüren varsa beri gelsin orda yazıyosunuzya yemişim marka algısını falan bende ne bu yakıt nasıl bir dizel bu diyorum her tarafı donanım olsa ne yazar mahkemeye vermek lazım bunu yafu kendi verilerine bak gerçekten yaktığına bak insanları aptal yerine koyuyolar resmen.

    Tek bir nedene bakarak "Yemişim marka algısını" diyorsanız buyrun size bir Symbol 1.5 dCi alalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    hayır anlamadığım nokta, eskiden kötü araba yapan birisi, bu günlerde mükemmel arabalar yapamaz mı?

    algı sizce değişmedi mi? i30 un neyi kötü ya da hangi c sınıfı araç i30 dan üstün buyrun hocam tartışaılm ben açığım tartışmaya.

    Kavga çıkmayacaksa tartışabiliriz

    Bir önceki kasa i30 kullanmış biri olarak yorum yapacağım. Yeni aracı sadece test ettim. Şu an ki aracım 2013 fr 1.4 Tsi Leon. Evin diğer aracı Sportage 1.6 gsl. Benzinli araçlar üzerinden karşılaştırma yapacağım.

    Tasarım konusu görecelidir, kişiden kişiye değişir ona yorum yapmayacağım. Sadece yukarda bahsettiğiniz performans, kalite ve donanım üzerine konuşacağım.

    Hyundai 1.6 gdi elite 53.600 tl.

    Seat Leon Fr 51.000 tl. (3000 TL'LİK lansman paketiyle 54.000 tl)


    Gördüğüm kadarıyla her ikisininde donanım seviyeleri aynı. Sanırım Hyundai'in bir kaç fazlası vari buna karşılık Leon'da da komple led paket var. Yani donanımlar kafa kafaya.

    Performans olarak açık ve net 1.4 tsi 140 bg'lik makina, gdi'dan hem yakıt hemde performans hem ara hızlanma olarak çok daha iyi. Hyundai'in motoru sportage'de de var, neredeyse kilo olarak hyundai daha ağır. Bana göre bu motor başarısız.

    Kalite algısı bu işin uzmanları tarafından belirlense daha iyi olur kanımca. Ben her iki aracı da almayı düşünüp leon almış biri olarak bana leon daha kaliteli geldi. Eski i3o'umda 18.000 km'ye kadar 2 kere direksiyon ve koltuk takımı değiştirmiştim(DERİ) Ama yeni araçta böyle birşey vardır demiyorum.


    Yol tutuş olarak'ta Leon'un başarısını eski ve yeni kasada herkes bilir. Hyundai daha konfor odaklı bir araç olduğu için eşit olmadığını düşünüyorum. Bu demek değil ki hyundai yol tutmuyor.

    Nacizane fikirlerim böyle. Sizden de dinlemek isterim.




  • vw, honda, toyota yapınca bir şey yok, hyundai yapınca aauuuuuuuuuuuuuuuuuvvvvv
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Little F.K

    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    hayır anlamadığım nokta, eskiden kötü araba yapan birisi, bu günlerde mükemmel arabalar yapamaz mı?

    algı sizce değişmedi mi? i30 un neyi kötü ya da hangi c sınıfı araç i30 dan üstün buyrun hocam tartışaılm ben açığım tartışmaya.

    Kavga çıkmayacaksa tartışabiliriz

    Bir önceki kasa i30 kullanmış biri olarak yorum yapacağım. Yeni aracı sadece test ettim. Şu an ki aracım 2013 fr 1.4 Tsi Leon. Evin diğer aracı Sportage 1.6 gsl. Benzinli araçlar üzerinden karşılaştırma yapacağım.

    Tasarım konusu görecelidir, kişiden kişiye değişir ona yorum yapmayacağım. Sadece yukarda bahsettiğiniz performans, kalite ve donanım üzerine konuşacağım.

    Hyundai 1.6 gdi elite 53.600 tl.

    Seat Leon Fr 51.000 tl. (3000 TL'LİK lansman paketiyle 54.000 tl)


    Gördüğüm kadarıyla her ikisininde donanım seviyeleri aynı. Sanırım Hyundai'in bir kaç fazlası vari buna karşılık Leon'da da komple led paket var. Yani donanımlar kafa kafaya.

    Performans olarak açık ve net 1.4 tsi 140 bg'lik makina, gdi'dan hem yakıt hemde performans hem ara hızlanma olarak çok daha iyi. Hyundai'in motoru sportage'de de var, neredeyse kilo olarak hyundai daha ağır. Bana göre bu motor başarısız.

    Kalite algısı bu işin uzmanları tarafından belirlense daha iyi olur kanımca. Ben her iki aracı da almayı düşünüp leon almış biri olarak bana leon daha kaliteli geldi. Eski i3o'umda 18.000 km'ye kadar 2 kere direksiyon ve koltuk takımı değiştirmiştim(DERİ) Ama yeni araçta böyle birşey vardır demiyorum.


    Yol tutuş olarak'ta Leon'un başarısını eski ve yeni kasada herkes bilir. Hyundai daha konfor odaklı bir araç olduğu için eşit olmadığını düşünüyorum. Bu demek değil ki hyundai yol tutmuyor.

    Nacizane fikirlerim böyle. Sizden de dinlemek isterim.

    düzeyli sohbetiniz için çok teşekkür ederim.. Artık forumda çok görülmüyor böyle insanlar...

    Eminim şu anda olsa yeni leon ile yeni i30 arasında kalırdım. Yeni leonun tasarımı gerçekten harika... İ30 kadar iddialı bir tasarımı var..

    Ancak ben manuel dizel tercih edeceğimden dolayı yinede i30 tercihim olacaktır.. (128 beygirlik 260 torkluk crdi motor)

    Hyundai in benzinli arabaları atmosferikden dolayı hem ağır hemde çok yakıyor. Hyundai den benzinli ya da otomatik i30 almak pek akıl karı değil eğer yakıt tüketimi önemli ise. Benzinli araba düşünsem bu kesinlikle sizin aracınız olurdu ama dsg olmazdı sanırım yinede...

    i30 un 2 paketi var zaten style ve elit, style paket bile oldukça dolu...

    leonda süspansiyonlar mc pherson mu acaba? onu sizden öğrenmek isterim

    benimki giriş paketi dizel manuel, 48 bin tl ye almıştım




  • Hyundai i serisiyle beraber kalite konusunda kendi citasini kesinlikle cok yukseltti. Bizim vatandasimizda bence genel olarak bir asya ulkesi markasina onyargi var. ister kore olsun ister japonya. Hyundai i serisiyle beraber araclarindaki bu onyargiyi kirmayi bir nebze basardi. Mesela i30 da rakiplerne gore donanim olarak kiyaslayinca 8-10 bin tl lik avantajlar goruluyor. Ancak bu avantaji gormek bizim elimiz de. Suan ki durumu bilmiyorum ama sahsen ben golf icin sira beklemektense i30 dizel elite i tercih ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batu11 -- 22 Temmuz 2013; 17:33:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öğretmen07

    hyundai'nin son yıllardaki modellerini beğenen ve i30'u alınası bulan birisi olarak,baz modele istenen 47.600 lirayı çok abartı buluyorum.

    İste zevkler ve renkler tartışılmaz. Kimi marka arar kimi donanım. Bana sorarsan bırak 47.600 ü 40.000 a versen almam. Ama adamlar bu fiyat diyorsa ve dediklerinin arkasında duruyorlarsa demek ki alan var arkadaşım. Ayrıca yorumlarda arada bir arkadaş yazmış dünyada çok satıyor diye kesinlikle doğru..
  • Corolla bile 70.000 lere satılıyor, Hyundai mi satmayacaktı? Bu iş marka algısına bakmaz araba kaliteliyse üretici aracına güveniyorsa fiyatı artırır istediği gibi. Tabii bana göre de Hyundai'nin fiyatları abuk sabuk. Mesela 158.000 liraya 4x2 santa fe satılıyor şu an, güvenlikte kendi sınıfının en güvenlisi seçilmiş iyi hoş ama Türkiye'de insanların yüzde doksanı o parala Hyundai yerine Range Rover felan alır.
  • Kalitesini beğenmediğiniz araçların, fiyatının yüksekliğinden şikayet etmek nasıl bir mantıktır anlamadım..

    Araç kötü fiyat kötü, almayın o zaman kardeşim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    En güzel avuntu. :)

    Bizim foruma has bir zihniyet.

    yok hocam ne avuntusu olacak... C sınıfı birçok araba kullandım buna golf de dahil, ancak bana en kaliteli,performanslı, donanımlı, ve fiyatu uygun hyundai i30 geldi...

    isterseniz tüm c sınıfı arabalar ile karşılaştıralım i30 u

    Hocam kusura bakma ama i30 sürüş hissi olarak ve yakıt verileriyle zihnimde çok da iyi bir yerde değil.

    Golf 7, Volvo V40 ve Audi A3 varken i30'un adı geçmez maalesef.

    Sana zahmet bahsettiğin bu arabaların full donanımlı fiyatlarını da yanlarına yazıver ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FX35

    Hyundai yurtdışında da çok satıyor olabilir ama bu orada da prestijli olduğunu anlamına gelmiyor, aksine ABD'de buradan daha fazla dalga konusu.

    Hyundai Jokes diye dalga geçilen Hyundai esprileri var ABD'de de. ""Hyundai'nizi nasıl modifiye edersiniz? Motor koyarak."" vb şekilde espriler

    Ya da Fast & Furious Tokyo Drift filminde arkadaşına Mitsubishi Evo veren adam, arkadaşı şaşırınca "Hyundai mi verseydim" diyerek dalga geçiyor.

    O yüzden Hyundai fanatikleri hiç boşuna Hyundai dünya satış rakamları örneği vermesin. Çünkü insanların kağıt kadar ince kapılı yumurta kasa Accent'lerde oluşturduğu dandik marka algısı gerek bu ülkede, gerekse yurtdışında hala değişmedi.

    Aksine bu aralar ilk çıkan Bmw 1 taklidi I30'la başlayıp Mercedes S serisi, Opel Corsa vb taklit tasarımlarıyla gündemde.

    Yukarıda da birisi en iyi C sınıfı I30 demiş. Bunu hangi ülkede ve hangi platformda söylerseniz size insanlar arka taraflarıyla güler. Ya da hayatında bindiği en pahalı aracın I30 olduğunu düşünür.

    Hocam güzel hoş dedin hatta çoğu yerde doğru da dedin ama sende bebek oldun, emekledin, sendeleyerek yürüdün, koştun, şimdi de pc başında bu mesajları yazıyosun. Şimdi ben seni kundaktaki halinle mi değerlendireyim hep?? Bu markaya dair birşeylerin değişmeye başladığını kabul etmek bile ne kadar zor geliyor insanlara, sonra da diyorsunuz ki açık görüşlüyüz takıntılı değiliz :D Sana da eyvallah deriz, tabi bir de şu durum var, herkes her arabaya binmemeli yahu, bu kadar ayak altı da olmasın bence ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Little F.K

    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    hayır anlamadığım nokta, eskiden kötü araba yapan birisi, bu günlerde mükemmel arabalar yapamaz mı?

    algı sizce değişmedi mi? i30 un neyi kötü ya da hangi c sınıfı araç i30 dan üstün buyrun hocam tartışaılm ben açığım tartışmaya.

    Kavga çıkmayacaksa tartışabiliriz

    Bir önceki kasa i30 kullanmış biri olarak yorum yapacağım. Yeni aracı sadece test ettim. Şu an ki aracım 2013 fr 1.4 Tsi Leon. Evin diğer aracı Sportage 1.6 gsl. Benzinli araçlar üzerinden karşılaştırma yapacağım.

    Tasarım konusu görecelidir, kişiden kişiye değişir ona yorum yapmayacağım. Sadece yukarda bahsettiğiniz performans, kalite ve donanım üzerine konuşacağım.

    Hyundai 1.6 gdi elite 53.600 tl.

    Seat Leon Fr 51.000 tl. (3000 TL'LİK lansman paketiyle 54.000 tl)


    Gördüğüm kadarıyla her ikisininde donanım seviyeleri aynı. Sanırım Hyundai'in bir kaç fazlası vari buna karşılık Leon'da da komple led paket var. Yani donanımlar kafa kafaya.

    Performans olarak açık ve net 1.4 tsi 140 bg'lik makina, gdi'dan hem yakıt hemde performans hem ara hızlanma olarak çok daha iyi. Hyundai'in motoru sportage'de de var, neredeyse kilo olarak hyundai daha ağır. Bana göre bu motor başarısız.

    Kalite algısı bu işin uzmanları tarafından belirlense daha iyi olur kanımca. Ben her iki aracı da almayı düşünüp leon almış biri olarak bana leon daha kaliteli geldi. Eski i3o'umda 18.000 km'ye kadar 2 kere direksiyon ve koltuk takımı değiştirmiştim(DERİ) Ama yeni araçta böyle birşey vardır demiyorum.


    Yol tutuş olarak'ta Leon'un başarısını eski ve yeni kasada herkes bilir. Hyundai daha konfor odaklı bir araç olduğu için eşit olmadığını düşünüyorum. Bu demek değil ki hyundai yol tutmuyor.

    Nacizane fikirlerim böyle. Sizden de dinlemek isterim.

    Sayın hocam iyi hoş demişsin ama biri C sınıfı biri SUV. Madem araçtan bu kadar anlıyorsun bu iki aracın aynı şekilde değerlendirilmemesi gerektiğini bilecek kadar araba bilgin vardır diye düşünüyorum. Sen Leon 54.000'e almışsın ben i30'u (dizel, düz vites, elite paket / Aralık ayında sıfır satın aldım.) 50.000'e aldım. Sende aracının özelliklerini yazarsan asıl şimdi kıyas yapılabilir bir durum oluşur.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.