Şimdi Ara

Hyundai Şanzıman Geciş Rahatlıgı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kullandıgım bir kac hyundai modelinde gördüm kü vites gecişleri inanılmaz rahat.
    Pejo opel vs kullanınca biraz kemikli geliyor.

    Hyundainin önemli artılarından birisi.
    Siz ne düşünüyorsunuz.



  • Arabadan arabaya değişir ama Genelde Fransız araçlarının vitesleri hep kemikli yapıdadır hatta bazılarında vites geçirmek kabiliyet ister..

    Bunun dışında kullandığım araçlarda Vw lerin Fordların ve Hondaların vitesleri bana hep yumuşak gelmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FinalVerdict93

    Arabadan arabaya değişir ama Genelde Fransız araçlarının vitesleri hep kemikli yapıdadır hatta bazılarında vites geçirmek kabiliyet ister..

    Bunun dışında kullandığım araçlarda Vw lerin Fordların ve Hondaların vitesleri bana hep yumuşak gelmiştir.
    Arkadaşın Renault Megane ını kullanayim dedim tam bir fail, atamyorum cidden bunlara özellikle alışmak için bir süre lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FinalVerdict93

    Arabadan arabaya değişir ama Genelde Fransız araçlarının vitesleri hep kemikli yapıdadır hatta bazılarında vites geçirmek kabiliyet ister..

    Bunun dışında kullandığım araçlarda Vw lerin Fordların ve Hondaların vitesleri bana hep yumuşak gelmiştir.
    Evet ben de hyundai accent kullanıcısı olarak bu durumdan aşırı derecede memnunum. Geçen gün ford connect kullandım aşırı kemikliydi. Belki de benimkine alıştığım için öyle geldi fakat accentlerde (Hyundailerde) gerçekten hissedilir derecede rahat geçiş söz konusu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FinalVerdict93

    Arabadan arabaya değişir ama Genelde Fransız araçlarının vitesleri hep kemikli yapıdadır hatta bazılarında vites geçirmek kabiliyet ister..

    Bunun dışında kullandığım araçlarda Vw lerin Fordların ve Hondaların vitesleri bana hep yumuşak gelmiştir.
    1998 model ŞAHİN S aracım ile 2008 model VOLKSWAGEN PASSAT aracımdaki tereyağa sıcak bıçak batırırmışcasına rahat ve yumuşak vites geçiş rahatlığını dile getirmek istiyorum. Bilhassa ilk 6 ileri vitesli aracım olan PASSAT'ta 5. vitesten 6. vitese geçişi serçe parmağımla yapabilmek otomobil kullanım zevkini bir üst boyuta taşıyor.

    B sınıfı araçlarda bu vites geçiş rahatlığını her zaman bulamıyorum. 2010 model VOLKSWAGEN POLO'nun vites geçişleri bence çok çentikliydi. Vites kolunun boyu uzadıkça rahat geçişten eser kalmıyor. Bu hususta tarihi RENAULT 12 TS modelini eski duygularla anıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    1998 model ŞAHİN S aracım ile 2008 model VOLKSWAGEN PASSAT aracımdaki tereyağa sıcak bıçak batırırmışcasına rahat ve yumuşak vites geçiş rahatlığını dile getirmek istiyorum. Bilhassa ilk 6 ileri vitesli aracım olan PASSAT'ta 5. vitesten 6. vitese geçişi serçe parmağımla yapabilmek otomobil kullanım zevkini bir üst boyuta taşıyor.

    B sınıfı araçlarda bu vites geçiş rahatlığını her zaman bulamıyorum. 2010 model VOLKSWAGEN POLO'nun vites geçişleri bence çok çentikliydi. Vites kolunun boyu uzadıkça rahat geçişten eser kalmıyor. Bu hususta tarihi RENAULT 12 TS modelini eski duygularla anıyorum.

    Alıntıları Göster
    Peugeot kullanıcısı olarak Peugeot viteslerinin sert olduğu kısmına kesinlikle katılıyorum, alışmam uzun sürdü...Beni araba sürerken görenler sen dolmuş mu kullandın ne sert vites atıyosun öyle derler bana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucak_muhendisi

    Peugeot kullanıcısı olarak Peugeot viteslerinin sert olduğu kısmına kesinlikle katılıyorum, alışmam uzun sürdü...Beni araba sürerken görenler sen dolmuş mu kullandın ne sert vites atıyosun öyle derler bana



    Peugeot vitesleri kemikli oluyor evet ama sürüş zevkini olumlu veya olumsuz etkileyen bir deneyim olduğuna pek katılmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucak_muhendisi

    Peugeot kullanıcısı olarak Peugeot viteslerinin sert olduğu kısmına kesinlikle katılıyorum, alışmam uzun sürdü...Beni araba sürerken görenler sen dolmuş mu kullandın ne sert vites atıyosun öyle derler bana



    Peugeot vitesleri kemikli oluyor evet ama sürüş zevkini olumlu veya olumsuz etkileyen bir deneyim olduğuna pek katılmıyorum

    Alıntıları Göster
    Hyundai kullanım olarak yumuşak bir araç.Bugüne kadar kullandığım arabalardan ben şahsım olarak uzak doğu araçlarının fransız araçlarından daha yumuşak olduğunu farkettim.Opellerin de kullanımı fransız araçlarından yumuşak.Ama şunu söylemek istiyorum ki direksiyonu dışında pedalları hidrolik olmayıp mekanik olan ve buna rağmen yumuşak olan tek araç tempra.Evet debriyajı hidrolik debriyajlar gibi yumuşak fren pedalı keza öyle ve en etkilendiğim bir diğer nokta da gaz pedalı karbürotörlü ve eski bir taknoloji olmasına rağmen çok yumuşak ve hassas tepki veriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan



    Peugeot vitesleri kemikli oluyor evet ama sürüş zevkini olumlu veya olumsuz etkileyen bir deneyim olduğuna pek katılmıyorum


    Sürüş keyfimde bir sıkıntı yok zaten...Ben alıştığım için rahatım. İlk kez kullananlar sıkıntı yaşayabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucak_muhendisi -- 25 Nisan 2010; 22:18:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kibritlisimit

    Kullandıgım bir kac hyundai modelinde gördüm kü vites gecişleri inanılmaz rahat.
    Pejo opel vs kullanınca biraz kemikli geliyor.

    Hyundainin önemli artılarından birisi.
    Siz ne düşünüyorsunuz.


    bence hyundai'nin artısı falan değil tam aksine hyundai'nin vites geçişleri kemiklidir 1.4, 1.6, 1.5 değişmez

    hepsinde geçerken bir alman aracındaki yumuşaklığı bulamazsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucak_muhendisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan



    Peugeot vitesleri kemikli oluyor evet ama sürüş zevkini olumlu veya olumsuz etkileyen bir deneyim olduğuna pek katılmıyorum


    Sürüş keyfimde bir sıkıntı yok zaten...Ben alıştığım için rahatım. İlk kez kullananlar sıkıntı yaşayabiliyor.

    Bence olumsuz etkileyen bir özellik.Bizde bir tane 206 sw var arabanın vites geçişleri aldığımız günden beri çok sert ve kemikli açıkcası bir toyota ayarında değil.Motor uzun soluklu çalışıp ısındığında sert geçiş nispeten geçiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: kibritlisimit

    Kullandıgım bir kac hyundai modelinde gördüm kü vites gecişleri inanılmaz rahat.
    Pejo opel vs kullanınca biraz kemikli geliyor.

    Hyundainin önemli artılarından birisi.
    Siz ne düşünüyorsunuz.


    bence hyundai'nin artısı falan değil tam aksine hyundai'nin vites geçişleri kemiklidir 1.4, 1.6, 1.5 değişmez

    hepsinde geçerken bir alman aracındaki yumuşaklığı bulamazsınız


    emin misin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Islander


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: kibritlisimit

    Kullandıgım bir kac hyundai modelinde gördüm kü vites gecişleri inanılmaz rahat.
    Pejo opel vs kullanınca biraz kemikli geliyor.

    Hyundainin önemli artılarından birisi.
    Siz ne düşünüyorsunuz.


    bence hyundai'nin artısı falan değil tam aksine hyundai'nin vites geçişleri kemiklidir 1.4, 1.6, 1.5 değişmez

    hepsinde geçerken bir alman aracındaki yumuşaklığı bulamazsınız


    emin misin


    evet neden olmayayım

    1.6'sını 2 araç olarak kullandım 3binde sattım 2010 model dizeliyle takas ettim babamın diğer aracı da 1.4 olanı hepsini de kullandım

    aksini iddia eden yeterince araba tecrübe etmemiştir hepsi bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Islander


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: kibritlisimit

    Kullandıgım bir kac hyundai modelinde gördüm kü vites gecişleri inanılmaz rahat.
    Pejo opel vs kullanınca biraz kemikli geliyor.

    Hyundainin önemli artılarından birisi.
    Siz ne düşünüyorsunuz.


    bence hyundai'nin artısı falan değil tam aksine hyundai'nin vites geçişleri kemiklidir 1.4, 1.6, 1.5 değişmez

    hepsinde geçerken bir alman aracındaki yumuşaklığı bulamazsınız


    emin misin


    evet neden olmayayım

    1.6'sını 2 araç olarak kullandım 3binde sattım 2010 model dizeliyle takas ettim babamın diğer aracı da 1.4 olanı hepsini de kullandım

    aksini iddia eden yeterince araba tecrübe etmemiştir hepsi bu


    Alıntıları Göster
    hyundai accent'te vites olarak tek sıkıntı bazen geri vitese geçmiyor, önce 1'e alıp tekrar geriye takmak gerekiyor.
    onun dışında bence çok iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prof.Matematik

    hyundai accent'te vites olarak tek sıkıntı bazen geri vitese geçmiyor, önce 1'e alıp tekrar geriye takmak gerekiyor.
    onun dışında bence çok iyi.

    Alıntıları Göster
    Piyasada vites geçişleri en yumuşak arabalar yeni nesil Fiat lar bana göre. Grandepunto ve Bravo kullanın öyle karar verin. Ben bu araçları kullandıktan sonra başka araçların direksiyonuna oturduğumda çok zor geliyor. hem direksiyon hem vitesler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Piyasada vites geçişleri en yumuşak arabalar yeni nesil Fiat lar bana göre. Grandepunto ve Bravo kullanın öyle karar verin. Ben bu araçları kullandıktan sonra başka araçların direksiyonuna oturduğumda çok zor geliyor. hem direksiyon hem vitesler.

    Alıntıları Göster
    vitese geçirmek, kemikli vites, 1 den 2 ye, 2 den 3e atmak falan nedir bunlar kuzum?
    debriyaj pedalı nasıl bişey?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    vitese geçirmek, kemikli vites, 1 den 2 ye, 2 den 3e atmak falan nedir bunlar kuzum?



    Söz hakkının arabada değil sürücüde olma durumu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    vitese geçirmek, kemikli vites, 1 den 2 ye, 2 den 3e atmak falan nedir bunlar kuzum?



    Söz hakkının arabada değil sürücüde olma durumu.

    Alıntıları Göster
    arada kapa çeneni deyip sözü arada alıyorum ama ben..Keyfim nasıl isterse..

    Trafikte debriyajla uğraşın durun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Piyasada vites geçişleri en yumuşak arabalar yeni nesil Fiat lar bana göre. Grandepunto ve Bravo kullanın öyle karar verin. Ben bu araçları kullandıktan sonra başka araçların direksiyonuna oturduğumda çok zor geliyor. hem direksiyon hem vitesler.


    kesinlikle

    hele alışınca diğer araçlarınki (hem direksiyon hem vites) sanki güç gerektiriyor gibi geliyor insana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    vitese geçirmek, kemikli vites, 1 den 2 ye, 2 den 3e atmak falan nedir bunlar kuzum?
    debriyaj pedalı nasıl bişey?



    bende bi ara nostaljiye bagladım, hey gidi günler heyyy




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.