Bildirim
Hyundai Şanzıman Geciş Rahatlıgı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Arabadan arabaya değişir ama Genelde Fransız araçlarının vitesleri hep kemikli yapıdadır hatta bazılarında vites geçirmek kabiliyet ister..
Bunun dışında kullandığım araçlarda Vw lerin Fordların ve Hondaların vitesleri bana hep yumuşak gelmiştir. -
Arkadaşın Renault Megane ını kullanayim dedim tam bir fail, atamyorum cidden bunlara özellikle alışmak için bir süre lazımquote:
Orijinalden alıntı: FinalVerdict93
Arabadan arabaya değişir ama Genelde Fransız araçlarının vitesleri hep kemikli yapıdadır hatta bazılarında vites geçirmek kabiliyet ister..
Bunun dışında kullandığım araçlarda Vw lerin Fordların ve Hondaların vitesleri bana hep yumuşak gelmiştir. -
Evet ben de hyundai accent kullanıcısı olarak bu durumdan aşırı derecede memnunum. Geçen gün ford connect kullandım aşırı kemikliydi. Belki de benimkine alıştığım için öyle geldi fakat accentlerde (Hyundailerde) gerçekten hissedilir derecede rahat geçiş söz konusu.quote:
Orijinalden alıntı: FinalVerdict93
Arabadan arabaya değişir ama Genelde Fransız araçlarının vitesleri hep kemikli yapıdadır hatta bazılarında vites geçirmek kabiliyet ister..
Bunun dışında kullandığım araçlarda Vw lerin Fordların ve Hondaların vitesleri bana hep yumuşak gelmiştir. -
1998 model ŞAHİN S aracım ile 2008 model VOLKSWAGEN PASSAT aracımdaki tereyağa sıcak bıçak batırırmışcasına rahat ve yumuşak vites geçiş rahatlığını dile getirmek istiyorum. Bilhassa ilk 6 ileri vitesli aracım olan PASSAT'ta 5. vitesten 6. vitese geçişi serçe parmağımla yapabilmek otomobil kullanım zevkini bir üst boyuta taşıyor.quote:
Orijinalden alıntı: FinalVerdict93
Arabadan arabaya değişir ama Genelde Fransız araçlarının vitesleri hep kemikli yapıdadır hatta bazılarında vites geçirmek kabiliyet ister..
Bunun dışında kullandığım araçlarda Vw lerin Fordların ve Hondaların vitesleri bana hep yumuşak gelmiştir.
B sınıfı araçlarda bu vites geçiş rahatlığını her zaman bulamıyorum. 2010 model VOLKSWAGEN POLO'nun vites geçişleri bence çok çentikliydi. Vites kolunun boyu uzadıkça rahat geçişten eser kalmıyor. Bu hususta tarihi RENAULT 12 TS modelini eski duygularla anıyorum.
-
Peugeot kullanıcısı olarak Peugeot viteslerinin sert olduğu kısmına kesinlikle katılıyorum, alışmam uzun sürdü...Beni araba sürerken görenler sen dolmuş mu kullandın ne sert vites atıyosun öyle derler banaquote:
Orijinalden alıntı: Taner Göde
1998 model ŞAHİN S aracım ile 2008 model VOLKSWAGEN PASSAT aracımdaki tereyağa sıcak bıçak batırırmışcasına rahat ve yumuşak vites geçiş rahatlığını dile getirmek istiyorum. Bilhassa ilk 6 ileri vitesli aracım olan PASSAT'ta 5. vitesten 6. vitese geçişi serçe parmağımla yapabilmek otomobil kullanım zevkini bir üst boyuta taşıyor.
B sınıfı araçlarda bu vites geçiş rahatlığını her zaman bulamıyorum. 2010 model VOLKSWAGEN POLO'nun vites geçişleri bence çok çentikliydi. Vites kolunun boyu uzadıkça rahat geçişten eser kalmıyor. Bu hususta tarihi RENAULT 12 TS modelini eski duygularla anıyorum.
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: ucak_muhendisi
Peugeot kullanıcısı olarak Peugeot viteslerinin sert olduğu kısmına kesinlikle katılıyorum, alışmam uzun sürdü...Beni araba sürerken görenler sen dolmuş mu kullandın ne sert vites atıyosun öyle derler bana
Peugeot vitesleri kemikli oluyor evet ama sürüş zevkini olumlu veya olumsuz etkileyen bir deneyim olduğuna pek katılmıyorum -
Hyundai kullanım olarak yumuşak bir araç.Bugüne kadar kullandığım arabalardan ben şahsım olarak uzak doğu araçlarının fransız araçlarından daha yumuşak olduğunu farkettim.Opellerin de kullanımı fransız araçlarından yumuşak.Ama şunu söylemek istiyorum ki direksiyonu dışında pedalları hidrolik olmayıp mekanik olan ve buna rağmen yumuşak olan tek araç tempra.Evet debriyajı hidrolik debriyajlar gibi yumuşak fren pedalı keza öyle ve en etkilendiğim bir diğer nokta da gaz pedalı karbürotörlü ve eski bir taknoloji olmasına rağmen çok yumuşak ve hassas tepki veriyor.quote:
Orijinalden alıntı: edilhanquote:
Orijinalden alıntı: ucak_muhendisi
Peugeot kullanıcısı olarak Peugeot viteslerinin sert olduğu kısmına kesinlikle katılıyorum, alışmam uzun sürdü...Beni araba sürerken görenler sen dolmuş mu kullandın ne sert vites atıyosun öyle derler bana
Peugeot vitesleri kemikli oluyor evet ama sürüş zevkini olumlu veya olumsuz etkileyen bir deneyim olduğuna pek katılmıyorum
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: Soylukan
Peugeot vitesleri kemikli oluyor evet ama sürüş zevkini olumlu veya olumsuz etkileyen bir deneyim olduğuna pek katılmıyorum
Sürüş keyfimde bir sıkıntı yok zaten...Ben alıştığım için rahatım. İlk kez kullananlar sıkıntı yaşayabiliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucak_muhendisi -- 25 Nisan 2010; 22:18:25 > -
quote:
Orijinalden alıntı: kibritlisimit
Kullandıgım bir kac hyundai modelinde gördüm kü vites gecişleri inanılmaz rahat.
Pejo opel vs kullanınca biraz kemikli geliyor.
Hyundainin önemli artılarından birisi.
Siz ne düşünüyorsunuz.
bence hyundai'nin artısı falan değil tam aksine hyundai'nin vites geçişleri kemiklidir 1.4, 1.6, 1.5 değişmez
hepsinde geçerken bir alman aracındaki yumuşaklığı bulamazsınız -
quote:
Orijinalden alıntı: ucak_muhendisi
quote:
Orijinalden alıntı: Soylukan
Peugeot vitesleri kemikli oluyor evet ama sürüş zevkini olumlu veya olumsuz etkileyen bir deneyim olduğuna pek katılmıyorum
Sürüş keyfimde bir sıkıntı yok zaten...Ben alıştığım için rahatım. İlk kez kullananlar sıkıntı yaşayabiliyor.
Bence olumsuz etkileyen bir özellik.Bizde bir tane 206 sw var arabanın vites geçişleri aldığımız günden beri çok sert ve kemikli açıkcası bir toyota ayarında değil.Motor uzun soluklu çalışıp ısındığında sert geçiş nispeten geçiyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: over and under
quote:
Orijinalden alıntı: kibritlisimit
Kullandıgım bir kac hyundai modelinde gördüm kü vites gecişleri inanılmaz rahat.
Pejo opel vs kullanınca biraz kemikli geliyor.
Hyundainin önemli artılarından birisi.
Siz ne düşünüyorsunuz.
bence hyundai'nin artısı falan değil tam aksine hyundai'nin vites geçişleri kemiklidir 1.4, 1.6, 1.5 değişmez
hepsinde geçerken bir alman aracındaki yumuşaklığı bulamazsınız
emin misin
-
quote:
Orijinalden alıntı: The Islander
quote:
Orijinalden alıntı: over and under
quote:
Orijinalden alıntı: kibritlisimit
Kullandıgım bir kac hyundai modelinde gördüm kü vites gecişleri inanılmaz rahat.
Pejo opel vs kullanınca biraz kemikli geliyor.
Hyundainin önemli artılarından birisi.
Siz ne düşünüyorsunuz.
bence hyundai'nin artısı falan değil tam aksine hyundai'nin vites geçişleri kemiklidir 1.4, 1.6, 1.5 değişmez
hepsinde geçerken bir alman aracındaki yumuşaklığı bulamazsınız
emin misin
evet neden olmayayım
1.6'sını 2 araç olarak kullandım 3binde sattım 2010 model dizeliyle takas ettim babamın diğer aracı da 1.4 olanı hepsini de kullandım
aksini iddia eden yeterince araba tecrübe etmemiştir hepsi bu
-
hyundai accent'te vites olarak tek sıkıntı bazen geri vitese geçmiyor, önce 1'e alıp tekrar geriye takmak gerekiyor.quote:
Orijinalden alıntı: over and underquote:
Orijinalden alıntı: The Islander
quote:
Orijinalden alıntı: over and under
quote:
Orijinalden alıntı: kibritlisimit
Kullandıgım bir kac hyundai modelinde gördüm kü vites gecişleri inanılmaz rahat.
Pejo opel vs kullanınca biraz kemikli geliyor.
Hyundainin önemli artılarından birisi.
Siz ne düşünüyorsunuz.
bence hyundai'nin artısı falan değil tam aksine hyundai'nin vites geçişleri kemiklidir 1.4, 1.6, 1.5 değişmez
hepsinde geçerken bir alman aracındaki yumuşaklığı bulamazsınız
emin misin
evet neden olmayayım
1.6'sını 2 araç olarak kullandım 3binde sattım 2010 model dizeliyle takas ettim babamın diğer aracı da 1.4 olanı hepsini de kullandım
aksini iddia eden yeterince araba tecrübe etmemiştir hepsi bu
Alıntıları Göster
onun dışında bence çok iyi.
-
Piyasada vites geçişleri en yumuşak arabalar yeni nesil Fiat lar bana göre. Grandepunto ve Bravo kullanın öyle karar verin. Ben bu araçları kullandıktan sonra başka araçların direksiyonuna oturduğumda çok zor geliyor. hem direksiyon hem vitesler.quote:
Orijinalden alıntı: Prof.Matematik
hyundai accent'te vites olarak tek sıkıntı bazen geri vitese geçmiyor, önce 1'e alıp tekrar geriye takmak gerekiyor.
onun dışında bence çok iyi.
Alıntıları Göster -
vitese geçirmek, kemikli vites, 1 den 2 ye, 2 den 3e atmak falan nedir bunlar kuzum?quote:
Orijinalden alıntı: kkvan
Piyasada vites geçişleri en yumuşak arabalar yeni nesil Fiat lar bana göre. Grandepunto ve Bravo kullanın öyle karar verin. Ben bu araçları kullandıktan sonra başka araçların direksiyonuna oturduğumda çok zor geliyor. hem direksiyon hem vitesler.
Alıntıları Göster
debriyaj pedalı nasıl bişey?
-
quote:
Orijinalden alıntı: AXAPTA
vitese geçirmek, kemikli vites, 1 den 2 ye, 2 den 3e atmak falan nedir bunlar kuzum?
Söz hakkının arabada değil sürücüde olma durumu. -
arada kapa çeneni deyip sözü arada alıyorum ama ben..Keyfim nasıl isterse..quote:
Orijinalden alıntı: kkvanquote:
Orijinalden alıntı: AXAPTA
vitese geçirmek, kemikli vites, 1 den 2 ye, 2 den 3e atmak falan nedir bunlar kuzum?
Söz hakkının arabada değil sürücüde olma durumu.
Alıntıları Göster
Trafikte debriyajla uğraşın durun
-
quote:
Orijinalden alıntı: kkvan
Piyasada vites geçişleri en yumuşak arabalar yeni nesil Fiat lar bana göre. Grandepunto ve Bravo kullanın öyle karar verin. Ben bu araçları kullandıktan sonra başka araçların direksiyonuna oturduğumda çok zor geliyor. hem direksiyon hem vitesler.
kesinlikle
hele alışınca diğer araçlarınki (hem direksiyon hem vites) sanki güç gerektiriyor gibi geliyor insana -
quote:
Orijinalden alıntı: AXAPTA
vitese geçirmek, kemikli vites, 1 den 2 ye, 2 den 3e atmak falan nedir bunlar kuzum?
debriyaj pedalı nasıl bişey?
bende bi ara nostaljiye bagladım, hey gidi günler heyyy
Benzer içerikler
- arabanın altından gelen metal sesi
- en iyi antifriz
- en iyi yakıt tasarruf cihazı hangisi
- bariyere çarpma cezası 2024
- range rover evoque alınır mı
- trafik cezası itiraz
- volkswagen fiyat listesi 2024
- golf 7
- omega 5 araba
- en iyi suv 2024
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X