Şimdi Ara

Hyundai Tuscon 2016 mı- Honda Civic 2016 mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
2.873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: q0kh4y


    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkishDrifter

    1.2 Puretech 3008 öneririm performans ve yakıt tüketimi tatmin edici olur.İç tasarım ve kalite babında Civic ve Tucson dan çok daha üstün olduğunu söyleyebilirim.

    3008 çok beğeniyorum. Ancak 1.2 motor ne kadar da turbo olsa o kasayı kaldırabilir mi? Bu konuda pek bilgim yok. Birde 3008 dediğiniz bu modeli kaç para? Donanım özellikleri vs dolusu mu boşu mu?

    1.6 atmosferikten daha iyi gider 1,2T

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 milyara c sınıfı benzinli sedan araba nasıl çok cazip oluyor anlayamadım , 100 bine Insignia alacağıma 70 bine polo çok cazip demek gibi olmuş seninki... Ya arabadan anlamıyorsun yada yaş 12 falan ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai elantra da bakmanızı tavsiye ederim. Aldım kullanıyorum memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: q0kh4y


    quote:

    Orijinalden alıntı: imperio_o

    Bence önce hangi segmentte bir araca ihtiyacınız olduğuna karar verin ve o segmentteki araçlar arasında kıyaslama yapın

    Doğru diyorsunuz. SUV daha sıcak geliyor. Peki bilginiz var mı tuscon yada nissan qasqai hakkında nasıl otomobiller.

    ikisi de sınıfının f/p aracı tuscon'un güncel yakıt tüketimini bilmiyorum ama qq sınıf değerlerine göre üzmez. Gel gelelim tusconun tipi qq'dan bir tık daha iyi
  • q0kh4y Q kullanıcısına yanıt
    Bu ikisi disinda arac soruyorsaniz kendi fikrimi belirteyim



    CVT Sanzimanlari "Sevmiyorum" Diyerek kendi fikrim oldugunu vurgulayayim, Genelde sorunlari cikiyor, hepsi uretim nedeniyle sorunlu olmasa da yetersiz servis nedeniyle (yetkili dahi olsalar) sorun cikiyor, Xtrail ve QQ bu konuda Xtronic ile guvenilirligi oldukca sarsilmis durumda. Keyifli Surus icin en iyisi bence cift kavramali sanzimanlar. Ancak istanbul sartlarinda (Istanbul'da trafik cekiyorsaniz) en iyisi ya tam otomatik ya da manuel sanziman tercih edilmeli.



    Civic sanirim hala eski 1.6 120 ve tam otomatik, Bu motor sanziman kombinasyonunun dayanikliligi oldukca yuksek, 120hp mi olur diyenlere atmosferik motordan 100hp alinan gunler cok uzaklarda degil, Vosvos severler, Kullandigim 1.8 Vosvos Passat Atmosferik olan sadece 125Beygirdi 20V motoruyla 4 ileri tam otomatik olani 10-12 litre civarinda yakardi. Burada `tu kaka` denilen honda motoru ve sanzimaniyla 45.000km'den fazla kullandim istanbul trafiginde 9.2 Istanbul disinda 7 litre ortalamalar yakaldim.





    Downsizing furyasi ki artik sonuna yaklasiliyor, bize oldukca kisitli kullanim omurlu araclar tuketmemize neden oldu, Arabayi aliyoruz, 120.000KM oldugunda nasil satsam diye cildiriyoruz, 120.000KM yani 75.000mil bile yapmiyor, Eskiden bu kilometreler findik fistik niyetine kullaniliyordu.



    Mazda ve Honda 1.6 atmosferik motorda israr ederek, dayanikliligin arkasinda durdular uzunca bir sure, Mazda 3 veya cx3 de size iyi bir secenek olabilir. Ic mekan kalitesi ve goruntusu oldukca iyidir.





    Gelelim Crossover geyiklerine,



    2005lerde Renault Nissan Ortakiliginin ilk binek meyvesi ile yaratilan Crossover segmenti, QQ ile cikisini yapti, Downsizing ile gelen turbo basinclarinin artmasi ve composit malzemeler ile avantaj kazanan dizel motorlar, Bu araclarda sagladiklari tork ile surtunme direncinden etkilenmiyor. Ancak CrossOver veya SUV'lar icin yuksek ruzgar surtunme direnci nedeniyle her daim tork ihtiyaci olusuyor, Bu nedenle bu sinifta bir arac alacaksaniz 1..6Dizel'den ya da 260nm torkdan asagisini tavsiye etmem.



    Renault Nissan Cross-Over'larin bu kadar tutacagini dusunuyor muydu bilmiyorum ama, Mitsubishi Peugeot ortakligindan dogan bazi araclar oldugu bir gercek. Bu sirada ulkemizde de cikan ama tutulmayan 4007 Japonya'da 2.2Hdi Motoruyla Aisin Japon Tam otomatik sanzimaniyla Mitsubishi Outlander ile ortak uretiliyordu. Bununla beraber ortaklik devam etti ve peugeot bircok yeni seyler ogrendi Mitsubishi'nin arazi ve kalite yeteneklerinden.



    4007-4008 ile beraber Asya pazarinda yukselen peugeot, bir kucuk sinif arac olan 208'i Juke rakibi olarak 2008 olarak piyasaya sundu, Zafira ile Bir donem populer aile araci olan MPV'lerden olan 3008 ise Crossover'a donustu.



    2005-2006'den bu yana uretilen ve pek cok markada kullanilan 1.6Hdi 110 Bg motor gelistirlerek 120Hp Euro 5 emisyonlu bir motor koyuldu ve daha once 308'lerin ilk nesilinde kullanilan robotize sanziman sacmaligi yerine ikinci nesilinde kullanilan Eat6R Aisin marka tam otomatik sanziman konuldu AWTF-80 SC koduyla bu sanziman tamamen Japon Aisin AW ile uretilip 2011'den bu yana PSA haricinde Land Rover Range Rover Evoque dahil bir cok markada Mazda Volvo Saab gibi kullaniliyor.



    Kisacasi 3008 oneririm, ama tuscon derseniz de o motorla 10-13L/100KM yani 50TL/100KM gitmeyi ve gosteris yapmayi tercih edebilrisiniz Honda'nin aksine LPG uyumu da turbo motorlarda yok denecek kadar az.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Civic sedan yeni kasayi begendiyseniz, subatin son haftasinda 1.5 turbosu gelecek, fiyati da 110 bin civarinda oldugunu soyleniyor. O zaman tam performansi da gorebilirsiniz, yakit acisindan da Tucson'dan kesin daha az tuketimi olacak. Bence bekleyin biraz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bloodletting.

    Insignia al geç.

    O araçlarıda çok beğeniyorum. Ancak bütçeme uygun değil sanırım. 100 bin lira ortalama bütçem olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    90 milyara c sınıfı benzinli sedan araba nasıl çok cazip oluyor anlayamadım , 100 bine Insignia alacağıma 70 bine polo çok cazip demek gibi olmuş seninki... Ya arabadan anlamıyorsun yada yaş 12 falan ...

    100 bine insignia özellikleri içinde alabilir miyim peki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    Bu ikisi disinda arac soruyorsaniz kendi fikrimi belirteyim



    CVT Sanzimanlari "Sevmiyorum" Diyerek kendi fikrim oldugunu vurgulayayim, Genelde sorunlari cikiyor, hepsi uretim nedeniyle sorunlu olmasa da yetersiz servis nedeniyle (yetkili dahi olsalar) sorun cikiyor, Xtrail ve QQ bu konuda Xtronic ile guvenilirligi oldukca sarsilmis durumda. Keyifli Surus icin en iyisi bence cift kavramali sanzimanlar. Ancak istanbul sartlarinda (Istanbul'da trafik cekiyorsaniz) en iyisi ya tam otomatik ya da manuel sanziman tercih edilmeli.



    Civic sanirim hala eski 1.6 120 ve tam otomatik, Bu motor sanziman kombinasyonunun dayanikliligi oldukca yuksek, 120hp mi olur diyenlere atmosferik motordan 100hp alinan gunler cok uzaklarda degil, Vosvos severler, Kullandigim 1.8 Vosvos Passat Atmosferik olan sadece 125Beygirdi 20V motoruyla 4 ileri tam otomatik olani 10-12 litre civarinda yakardi. Burada `tu kaka` denilen honda motoru ve sanzimaniyla 45.000km'den fazla kullandim istanbul trafiginde 9.2 Istanbul disinda 7 litre ortalamalar yakaldim.





    Downsizing furyasi ki artik sonuna yaklasiliyor, bize oldukca kisitli kullanim omurlu araclar tuketmemize neden oldu, Arabayi aliyoruz, 120.000KM oldugunda nasil satsam diye cildiriyoruz, 120.000KM yani 75.000mil bile yapmiyor, Eskiden bu kilometreler findik fistik niyetine kullaniliyordu.



    Mazda ve Honda 1.6 atmosferik motorda israr ederek, dayanikliligin arkasinda durdular uzunca bir sure, Mazda 3 veya cx3 de size iyi bir secenek olabilir. Ic mekan kalitesi ve goruntusu oldukca iyidir.





    Gelelim Crossover geyiklerine,



    2005lerde Renault Nissan Ortakiliginin ilk binek meyvesi ile yaratilan Crossover segmenti, QQ ile cikisini yapti, Downsizing ile gelen turbo basinclarinin artmasi ve composit malzemeler ile avantaj kazanan dizel motorlar, Bu araclarda sagladiklari tork ile surtunme direncinden etkilenmiyor. Ancak CrossOver veya SUV'lar icin yuksek ruzgar surtunme direnci nedeniyle her daim tork ihtiyaci olusuyor, Bu nedenle bu sinifta bir arac alacaksaniz 1..6Dizel'den ya da 260nm torkdan asagisini tavsiye etmem.



    Renault Nissan Cross-Over'larin bu kadar tutacagini dusunuyor muydu bilmiyorum ama, Mitsubishi Peugeot ortakligindan dogan bazi araclar oldugu bir gercek. Bu sirada ulkemizde de cikan ama tutulmayan 4007 Japonya'da 2.2Hdi Motoruyla Aisin Japon Tam otomatik sanzimaniyla Mitsubishi Outlander ile ortak uretiliyordu. Bununla beraber ortaklik devam etti ve peugeot bircok yeni seyler ogrendi Mitsubishi'nin arazi ve kalite yeteneklerinden.



    4007-4008 ile beraber Asya pazarinda yukselen peugeot, bir kucuk sinif arac olan 208'i Juke rakibi olarak 2008 olarak piyasaya sundu, Zafira ile Bir donem populer aile araci olan MPV'lerden olan 3008 ise Crossover'a donustu.



    2005-2006'den bu yana uretilen ve pek cok markada kullanilan 1.6Hdi 110 Bg motor gelistirlerek 120Hp Euro 5 emisyonlu bir motor koyuldu ve daha once 308'lerin ilk nesilinde kullanilan robotize sanziman sacmaligi yerine ikinci nesilinde kullanilan Eat6R Aisin marka tam otomatik sanziman konuldu AWTF-80 SC koduyla bu sanziman tamamen Japon Aisin AW ile uretilip 2011'den bu yana PSA haricinde Land Rover Range Rover Evoque dahil bir cok markada Mazda Volvo Saab gibi kullaniliyor.



    Kisacasi 3008 oneririm, ama tuscon derseniz de o motorla 10-13L/100KM yani 50TL/100KM gitmeyi ve gosteris yapmayi tercih edebilrisiniz Honda'nin aksine LPG uyumu da turbo motorlarda yok denecek kadar az.













    Emeğinize sağlık çok aydınlatıcı olmuş. Hyundai tuscondan bende soğumaya başladım ve aklımı karıştıran qq ve opel insignia modelleri oldu. 3008 dediğiniz evet o aracı çok seviyorum. Ancak fiyatları yüksekte kalıyor. İkinci el bulmaya çalışılabilir. Ancak bu kadar yükseklere çıkıpta ikinci el almak bana biraz soğuk geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: q0kh4y


    quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    90 milyara c sınıfı benzinli sedan araba nasıl çok cazip oluyor anlayamadım , 100 bine Insignia alacağıma 70 bine polo çok cazip demek gibi olmuş seninki... Ya arabadan anlamıyorsun yada yaş 12 falan ...

    100 bine insignia özellikleri içinde alabilir miyim peki?

    Aracın fiyatlarına baktım ama en boş versiyonu 100 bin liradan başlıyor. En boş versiyonunu almak istemediğim için bu araç listemden ne yazıkki çıkmakta.
  • q0kh4y Q kullanıcısına yanıt
    2.El konusunda su sekilde dusunulebilinir, Arabayi aldiniz ve Galeriden ciktiniz, Kut diye gelip bir arabanin carpmayacagi garantisi var mi ?



    Test aracini carpan, ilk hafta arabayi boydan surten, yeni arabasini kotu komsusu tarafindan cizilen bir cok hikaye var. 15.000 de arac almanin hic bir sakincasi yok.



    Turbo benzin olur derseniz levorg ve suziki vitara da iyi secenek olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    2.El konusunda su sekilde dusunulebilinir, Arabayi aldiniz ve Galeriden ciktiniz, Kut diye gelip bir arabanin carpmayacagi garantisi var mi ?



    Test aracini carpan, ilk hafta arabayi boydan surten, yeni arabasini kotu komsusu tarafindan cizilen bir cok hikaye var. 15.000 de arac almanin hic bir sakincasi yok.



    Turbo benzin olur derseniz levorg ve suziki vitara da iyi secenek olabilir.

    Doğru bu konuda haklısınız. Ben bir çok otomobil araştırmasında bulunuyorum. Ne yazıkki kararsızım. Hem marka çok hemde otomobil sınıfları çok farklı. Volvo harika bir marka. Bu otomobilin v40 modeli sanırım 110 bin lira civarına gelmekte. Biryandan alfa romeo giulietta, benim haylaimdeki otomobil. Ancak o kadar çok çeşit var ki bunun yanında honda civic, nissan qq, kafam o kadar çok karıştı ki içinden çıkılmaz bir hal aldı.

    Dediğiniz araçların ikinci el performansları çok iyi mi bilmiyorum. Ancak hem parça hemde ikinci el açısından çok tutulan bir otomobil almak tercihim olacak. Şuan kafamdaki araçlar

    Alfa romeo giulietta(hb ve alçal olduğu için tercih dışı, ancak fiyatı bütçeme tam uyuyor.)

    Volvo v40 ( benzinli ve 114.060 bin lira büyük dez avantaj, ama volvo ismi geçince insan bir dur oluyor.)

    Nissan qq( istediğim modelin sıfır fiyatı sanırım 120 bin lira civarında, motor ve araç yüksekliği açısından tam istediğim, tek dez avantajı fiyatı)

    wv passat( bu araça bile baktım comfortline 1.4 tsı düz vites 106 bin lira. Ancak passatı olup düz vites binmek ayrı saçmalık)

    Toyota chr( bu araç fiyat açısından iyi ancak arka koltuk kısmı çok basık)

    kafam allak bullak. SANIRIM TÜM BAYİİLERİ DOLAŞIP ÇIPLAK GÖZ İLE KARAR VERMEK GEREKECEK.




  • Galeri gezmeden evvel kendinize ihtiyac ve istekler listesi yapin, sonra bunlari derecelendirin.



    Araba sonucta aractir, size hitap eden araci bulmaniza yardimci olacaktir,



    gidin gorun test edin, mumkunse almadan evvel alacaginiz arabayi gunluk enterprise gibi bir sirketten kiralayin.



    Sonra kendi kararinizi kendiniz verin,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: q0kh4y


    quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    2.El konusunda su sekilde dusunulebilinir, Arabayi aldiniz ve Galeriden ciktiniz, Kut diye gelip bir arabanin carpmayacagi garantisi var mi ?



    Test aracini carpan, ilk hafta arabayi boydan surten, yeni arabasini kotu komsusu tarafindan cizilen bir cok hikaye var. 15.000 de arac almanin hic bir sakincasi yok.



    Turbo benzin olur derseniz levorg ve suziki vitara da iyi secenek olabilir.

    Doğru bu konuda haklısınız. Ben bir çok otomobil araştırmasında bulunuyorum. Ne yazıkki kararsızım. Hem marka çok hemde otomobil sınıfları çok farklı. Volvo harika bir marka. Bu otomobilin v40 modeli sanırım 110 bin lira civarına gelmekte. Biryandan alfa romeo giulietta, benim haylaimdeki otomobil. Ancak o kadar çok çeşit var ki bunun yanında honda civic, nissan qq, kafam o kadar çok karıştı ki içinden çıkılmaz bir hal aldı.

    Dediğiniz araçların ikinci el performansları çok iyi mi bilmiyorum. Ancak hem parça hemde ikinci el açısından çok tutulan bir otomobil almak tercihim olacak. Şuan kafamdaki araçlar

    Alfa romeo giulietta(hb ve alçal olduğu için tercih dışı, ancak fiyatı bütçeme tam uyuyor.)

    Volvo v40 ( benzinli ve 114.060 bin lira büyük dez avantaj, ama volvo ismi geçince insan bir dur oluyor.)

    Nissan qq( istediğim modelin sıfır fiyatı sanırım 120 bin lira civarında, motor ve araç yüksekliği açısından tam istediğim, tek dez avantajı fiyatı)

    wv passat( bu araça bile baktım comfortline 1.4 tsı düz vites 106 bin lira. Ancak passatı olup düz vites binmek ayrı saçmalık)

    Toyota chr( bu araç fiyat açısından iyi ancak arka koltuk kısmı çok basık)

    kafam allak bullak. SANIRIM TÜM BAYİİLERİ DOLAŞIP ÇIPLAK GÖZ İLE KARAR VERMEK GEREKECEK.


    İlk olarak ; ikinci elde arkadaş bir düşüncesini belirtmiş ama şöyle düşünmek lazım burası Türkiye herkes dürüst değil arabanın başına ne geldi noldu bilemezsin ikinci elde bir sürü hile var o kadar para verdikten sonra bence yeni almak daha mantıklı. Evet arabayı galeriden alınca çarpabilirsin :))) gitmeden önce öledebilirsin ama bunları hesap etmek biraz saçma, çarpsan da en azından sen çarptın ve olduğunu biliyosun, ikinci eldeki belirsizlik bence tedirgin edici.

    Araba bu büyük yatırım.

    Bence dediğiniz gibi ikinci elde değeri çok düşmeyecek arabalara yönelmek lazım, yarınıda düşünmek lazım.
    Honda ikinci elde değer kaybetmiyor bunu herkes biliyor kimse tersini söyleyemez burda. İkinci elde değer kaybetmemesinin sebepleri var elbet.
    Honda marka olarak çok sağlam ve güvenilir bir marka, aldığında biliyosun ki arıza ve masraf çıkarmayacak. Bence bu çok önemli. PErformans/Yakıt açısından da çok mantıklı.

    Civic Sedan modeli çok güzel yeni kasa trafikte çok fark ediliyor gerçekten donanımı da süper. Kararsızsanız eğer Honda ay sonu yeni RS çıkarcak martta HB çıkacak, aceleniz yoksa bekleyin derim. Önemli yatırım iyi düşünmek lazım.

    İyi yada kötü araba yoktur herkesin ihtiyaci ve göz estetiği meselesi.

    Ben tutupta size Tucson kötü almayın demem. Ama bana göre Honda güvenilir ve sağlam araba üretiyor.




  • Dediklerinizde mantıklısıniz, birde bayilerden alınca işte belli bir miktara sıfır faizli ödeme seçeneği geliyor. Bu cok cazip benim için. Honda civic gerçekten iyi bir otomobil. Dediğiniz moddelleri İnceleyeceğim. Yatırım yaz ayında gerçekleştirilecek. Duruma göre o dediğiniz moddelere yönelme olabilir.

    Honda civic, parçası pahali mi, diğer otomobillerr göre, ülkede ikinciel piyasası sağlam mi. Birde aklıma takılan benzinli olmasi. Benzinli otomobil her zaman on yargıyla bakilmistir ülkemizde. Lpg çıkışı ayni performansi verir mi bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OnurKayra kullanıcısına yanıt
    Dediklerinizde mantıklısıniz, birde bayilerden alınca işte belli bir miktara sıfır faizli ödeme seçeneği geliyor. Bu cok cazip benim için. Honda civic gerçekten iyi bir otomobil. Dediğiniz moddelleri İnceleyeceğim. Yatırım yaz ayında gerçekleştirilecek. Duruma göre o dediğiniz moddelere yönelme olabilir.

    Honda civic, parçası pahali mi, diğer otomobillerr göre, ülkede ikinciel piyasası sağlam mi. Birde aklıma takılan benzinli olmasi. Benzinli otomobil her zaman on yargıyla bakilmistir ülkemizde. Lpg çıkışı ayni performansi verir mi bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suv araç istiyorum, bütçem yetmiyor ancak yinede hemen geçmemek gerekiyor. Bütçeye uygun sedanlar var civic, jetta gibi. Kötü otomobil değiller, ancak dediğim gibi aklımın bir köşesinde suv var. Beni suvdan vazgecirecrk olan sedan civictir. Suan icin düşüncelerim bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: q0kh4y

    Dediklerinizde mantıklısıniz, birde bayilerden alınca işte belli bir miktara sıfır faizli ödeme seçeneği geliyor. Bu cok cazip benim için. Honda civic gerçekten iyi bir otomobil. Dediğiniz moddelleri İnceleyeceğim. Yatırım yaz ayında gerçekleştirilecek. Duruma göre o dediğiniz moddelere yönelme olabilir.

    Honda civic, parçası pahali mi, diğer otomobillerr göre, ülkede ikinciel piyasası sağlam mi. Birde aklıma takılan benzinli olmasi. Benzinli otomobil her zaman on yargıyla bakilmistir ülkemizde. Lpg çıkışı ayni performansi verir mi bilmiyorum.

    Evet bayiden almak her zaman daha iyi. Bir çok avantajı oluyor.

    İnternette ufak çaplı bir araştırma yaparsanız sizde göreceksiniz, Honda ikinci elde diğer markalara göre çok az değer kaybeder ikinci el piyasası en sağlam markalardan.

    Benzinli araçlar performansı daha yüksek ve cevre konularına hassas insanların tercihidir. Çabuk ısınır ve çok az sorun çıkarır (bilirsiniz eski arabalar benzinlidir ve çok az arıza yaparlar).
    LPG çıkışı yani Eco modelinin performans açısından hiç bir fark yok sadece cebinize iyi gelir 60Tl ile 300KM yapar ve ayrıca ikisi arasında geçiş yapabiliyorsunuz yani ister benzin ister lpg kullanılıyorsunuz, bence mantıklı bir seçim.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.