Şimdi Ara

Hyundai yeni D sınıfı modelinin çizimlerini yayınladı: Hyundai i40 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
6.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • valla helal olsun hundayiye
    far tasarımı çoook güzel.
  • Arkadaşlar bu araç D segmentinde olmayacak.Bu araç elantranın yerine konumlandırılacak olan avante'nin SW olan versiyonu. Türkiye'de SW açarlar pek tutulmasa da Avrupa ve Amerikada aile otomobili söz konusu olduğunda çoğunlukla SW araçlar tercih ediliyor.
    Ayrıca Hyundai markasının Türkiye ye ilk geldiği yıllardan itibaren işim gereği sürekli ilgilendiğim ve iç içe olduğum bir firmadır. Ve Kia'yı satın aldığından itibaren tasarım, üretim ve pazarlama stratejisi belirlediler. Ve bukonuda bana göre çok önemli noktaları yakalayarak çok başarılı oldular. Asıl hedef pazarları Amerika olduğu için son dönemde geliştirdikleri üst segmentteki araçlar (Genesis, Genesis Coupe, Sonata) son yıllarda bir çok ödül aldı (Yılın Otomobili, En problemsiz araç,vb.) Gerçekten de Bu bahsettiğim modeller çok az problem çıkartan oldukça sağlam araçlar. Servislerin yedek parça bölümleri sarf malzemelerinden başka birşey çıkış yapamadıklarından yakınıyorlar.
    Bunun dışına şu anda sadece BMW'nin yeni 5 serisinde kullandığı ZF 8 HP600 8 ileri otomatik şanzımandan sonra tamamen kendisi geliştirdiği 8 ileri tam otomatik şanzımanı ve yine tasarımı kendilerine ait olan GDI (Gasoline Direct Injection) benzinli motorlar ve dizel motorlar, oldukça yüksek verimliliğe ve yüksek güç üretim değerlerine sahip motorlar son derece önemli. Genesis Copue'de ise Mitsubishi Evo serisinde kullanılan motor referans alınarak üretilen Turbu şarjlı 2 litrelik motor ise Tuner'lar düşünülerek düşük güç seviyelere set edilmiş ve yüksek modifiye potansiyeli ile pazarda oldukça iyi bir alternatif oluşturmuştur.

    Sonuç olarak Kore'nin yöneticilerinin 2nci Dünya savaşından sonra almış oldukları GSMH'nin %60'nın AR&GE çalışmalarına ayrılmasına dair aldıkları kararların uygulanması ile ortaya çıkan sonuçlar Samsung, LG, Hyundai, Kia vs.. gibi firmaların başarılarının temelini oluşturmaktdır.

    Yakın gelecekte hepimizin daha iyi görebileceği gibi bu firmalar pozisyonlarını netleştirecek ve hizmet verdikleri kulvarlarda en üst seviyeye doğru adım adım ilerlemeye devam edeceklerdir. (Örn. Hyundai Dünyanın en büyük gemi üreticisidir)

    Bizim de bu bakış açısını ve bu felsefeyi birazcık düşünüp en azından kendi micro hayatımızda hayata geçirmemiz ve kendimize, ailemize, vatanımıza ve insanlığa neler katabiliriz düşüncesine sahip olmalıyız diye düşünüyorum.

    Sevgiler...




  • berbat
  • arkadasım sana sonuna kadar hak veriyorum hyundai gercekten cok sorunsuz bir motor üretiyor özellikle crdi motoru harika gemi üretiminden ayrı birde tren ve metro üretmide var istnbul mecidiyeköye-taksim-- halkalı-sirkeci arasındaki tren ve metrolarda hyundai markasıdır ben hyundai markasının gelecek3-5 yıl içerisinde cok üst konuma erişeceginden eminim şimdi böyle hyundai için bos bos konusan arkadasları o zamanda görmek isterim kesin hyundai kullanıcısı olurlar
    quote:

    Orijinalden alıntı: atillaca

    Arkadaşlar bu araç D segmentinde olmayacak.Bu araç elantranın yerine konumlandırılacak olan avante'nin SW olan versiyonu. Türkiye'de SW açarlar pek tutulmasa da Avrupa ve Amerikada aile otomobili söz konusu olduğunda çoğunlukla SW araçlar tercih ediliyor.
    Ayrıca Hyundai markasının Türkiye ye ilk geldiği yıllardan itibaren işim gereği sürekli ilgilendiğim ve iç içe olduğum bir firmadır. Ve Kia'yı satın aldığından itibaren tasarım, üretim ve pazarlama stratejisi belirlediler. Ve bukonuda bana göre çok önemli noktaları yakalayarak çok başarılı oldular. Asıl hedef pazarları Amerika olduğu için son dönemde geliştirdikleri üst segmentteki araçlar (Genesis, Genesis Coupe, Sonata) son yıllarda bir çok ödül aldı (Yılın Otomobili, En problemsiz araç,vb.) Gerçekten de Bu bahsettiğim modeller çok az problem çıkartan oldukça sağlam araçlar. Servislerin yedek parça bölümleri sarf malzemelerinden başka birşey çıkış yapamadıklarından yakınıyorlar.
    Bunun dışına şu anda sadece BMW'nin yeni 5 serisinde kullandığı ZF 8 HP600 8 ileri otomatik şanzımandan sonra tamamen kendisi geliştirdiği 8 ileri tam otomatik şanzımanı ve yine tasarımı kendilerine ait olan GDI (Gasoline Direct Injection) benzinli motorlar ve dizel motorlar, oldukça yüksek verimliliğe ve yüksek güç üretim değerlerine sahip motorlar son derece önemli. Genesis Copue'de ise Mitsubishi Evo serisinde kullanılan motor referans alınarak üretilen Turbu şarjlı 2 litrelik motor ise Tuner'lar düşünülerek düşük güç seviyelere set edilmiş ve yüksek modifiye potansiyeli ile pazarda oldukça iyi bir alternatif oluşturmuştur.

    Sonuç olarak Kore'nin yöneticilerinin 2nci Dünya savaşından sonra almış oldukları GSMH'nin %60'nın AR&GE çalışmalarına ayrılmasına dair aldıkları kararların uygulanması ile ortaya çıkan sonuçlar Samsung, LG, Hyundai, Kia vs.. gibi firmaların başarılarının temelini oluşturmaktdır.

    Yakın gelecekte hepimizin daha iyi görebileceği gibi bu firmalar pozisyonlarını netleştirecek ve hizmet verdikleri kulvarlarda en üst seviyeye doğru adım adım ilerlemeye devam edeceklerdir. (Örn. Hyundai Dünyanın en büyük gemi üreticisidir)

    Bizim de bu bakış açısını ve bu felsefeyi birazcık düşünüp en azından kendi micro hayatımızda hayata geçirmemiz ve kendimize, ailemize, vatanımıza ve insanlığa neler katabiliriz düşüncesine sahip olmalıyız diye düşünüyorum.

    Sevgiler...






  • arkadasım o kadar sacmalamıssın ki anlatamam yani cocukca bir yorum olmus hyundai ın 100 aracından en fazla 10 tanesi servise ugrar vw nin 100 arabasından en az 20-30 arabası servise ugrar ve bir vw kadar para bırakıp cıkar anlamıorum bu vw kullanıcıları neden hyundai a her seferinde camur atıyor bence tek nedeni olabilir daha uygun bir araca binip daha kaliteli ve sorunsuz bir arac kullanıyor hyundai kullanıcıları. VW kullanıcısı ise triger kayış zamanım geldi turbodan ses geliyor diye ugrasır bunlar bir cok arkadasımın başına geldi bence bilmeden yorum yapmayın komik duruma düşüyorsunuz
    quote:

    Orijinalden alıntı: VGroove

    Hyundai hayranları bana kızacak biliyorum ama, eğer D segmenti bir araç alacaksam asla Hyundai almam..

    Drive your service diye boşuna söylememişler





  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora


    quote:

    Orijinalden alıntı: *Tarık*

    Arka stop lambalar Bmw den, ön farlar da Peugeout dan


    egzost borusu da forumun odunlarını andırıyor




    of of of... Çok fenaydı valla




  • güzelmiş
  • subaru evo kırması.güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    arkadasım o kadar sacmalamıssın ki anlatamam yani cocukca bir yorum olmus hyundai ın 100 aracından en fazla 10 tanesi servise ugrar vw nin 100 arabasından en az 20-30 arabası servise ugrar ve bir vw kadar para bırakıp cıkar anlamıorum bu vw kullanıcıları neden hyundai a her seferinde camur atıyor bence tek nedeni olabilir daha uygun bir araca binip daha kaliteli ve sorunsuz bir arac kullanıyor hyundai kullanıcıları. VW kullanıcısı ise triger kayış zamanım geldi turbodan ses geliyor diye ugrasır bunlar bir cok arkadasımın başına geldi bence bilmeden yorum yapmayın komik duruma düşüyorsunuz
    quote:

    Orijinalden alıntı: VGroove

    Hyundai hayranları bana kızacak biliyorum ama, eğer D segmenti bir araç alacaksam asla Hyundai almam..

    Drive your service diye boşuna söylememişler






    Ben sana bir topicde cevabını verdim,cevap veremeyeceğini anlayınca bir daha girmedin konuya.


    Triger kayışı artık yok;ama olanlarında belli bir km'de değişmesi gerek.Malzemenin tabiatına aykırı aksi halde.

    Hyundai'leri görüyorum,düzlükte basıyorlar virajlarda yavaşlıyorlar.Ben de niye diyordum,Era'ya binince anladım.




  • arkadasım yine sacmalamıssın ben sana hangi konuda cevap vermedim yada görmemiş olabilirim ne alaka cevap veremedin falan cocukmusun sen ya hala triger kullanan bir markanın ve sürekli kazık bombos bir arac veren markanın neyini övüyorsun bana ama ben sana hyundai ın övülücek konularını saysam saymakla bitmez
    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    arkadasım o kadar sacmalamıssın ki anlatamam yani cocukca bir yorum olmus hyundai ın 100 aracından en fazla 10 tanesi servise ugrar vw nin 100 arabasından en az 20-30 arabası servise ugrar ve bir vw kadar para bırakıp cıkar anlamıorum bu vw kullanıcıları neden hyundai a her seferinde camur atıyor bence tek nedeni olabilir daha uygun bir araca binip daha kaliteli ve sorunsuz bir arac kullanıyor hyundai kullanıcıları. VW kullanıcısı ise triger kayış zamanım geldi turbodan ses geliyor diye ugrasır bunlar bir cok arkadasımın başına geldi bence bilmeden yorum yapmayın komik duruma düşüyorsunuz
    quote:

    Orijinalden alıntı: VGroove

    Hyundai hayranları bana kızacak biliyorum ama, eğer D segmenti bir araç alacaksam asla Hyundai almam..

    Drive your service diye boşuna söylememişler






    Ben sana bir topicde cevabını verdim,cevap veremeyeceğini anlayınca bir daha girmedin konuya.


    Triger kayışı artık yok;ama olanlarında belli bir km'de değişmesi gerek.Malzemenin tabiatına aykırı aksi halde.

    Hyundai'leri görüyorum,düzlükte basıyorlar virajlarda yavaşlıyorlar.Ben de niye diyordum,Era'ya binince anladım.




  • Konforu iyi süspansiyonları orta sert yol tutuşu o da iyi 7 8 litre yakıyor dizeli tam otomatik donanım özelliklerinde bir multimedya koymamışlar parça konusunda da bulma konusunda da sıkıntı yok ama bazı parçaları 1 2 aya geliyor aks mesafesi 2.8 metre arka diz mesafesi de çoğu arabadan iyi direksiyon hissi yok ama 0 100 de 12 değil 11
    BU ARADA ARABA D SEGMENT

    0||

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yiğit Taha Ak

    Konforu iyi süspansiyonları orta sert yol tutuşu o da iyi 7 8 litre yakıyor dizeli tam otomatik donanım özelliklerinde bir multimedya koymamışlar parça konusunda da bulma konusunda da sıkıntı yok ama bazı parçaları 1 2 aya geliyor aks mesafesi 2.8 metre arka diz mesafesi de çoğu arabadan iyi direksiyon hissi yok ama 0 100 de 12 değil 11
    BU ARADA ARABA D SEGMENT

    0||

    10 senelik hort.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.