Şimdi Ara

»» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü (323. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.646
Cevap
59
Favori
828.205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 321322323324325
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • emirk35 E kullanıcısına yanıt
    Süper. İyi iş yapmissiniz. Hayırlı olsin
  • Bu arada otomatik vites şanzıman yağını değiştirmeyi düşünüyorum. Daha önce bunu yaptıran ve tecrübesini paylaşmak isteyen olursa sevinirim. Yağ hangi yöntemle değişti, hangi marka yağ kullanıldı, filtre degisti mi, nerede yaptırıldı, kaç para tuttu? Ne kadar yağ (lt) aldı?
  • udduman U kullanıcısına yanıt
    İkinci sorunuza cevap vereyim hocam,
    Öncelikle bu yağ çabuk değişen bir şey değil.Büyük kilometreler yapmanız lazım.
    Accent'den önce Mazda 626 kullanıyordum 1998 model,otomatikti.Burada Mazda ustasını bile zor buluyordum.Bir de otomatik vitesten anlayanını siz düşünün.:))
    Ustaya değiştirmek istediğimi söyledim,inceledi ve gerek görmedi.Ama değişmesi gerekiyorsa:
    Mutlaka filtrenin de değişmesi gerekiyor.4-5 litre arası yağ alıyor.Yağın da litresi 20-30tl civarlarındaydı.Açıkçası bu şanzıman yağı çok ciddi.Sanayideki ustaların hiç anladığı yok.Böyle durumlarda yetkili servise gitmenizi tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deep Blue -- 3 Kasım 2015; 0:40:19 >
  • emirk35 E kullanıcısına yanıt
    Kilometresi çok iyiymiş,hayırlı olsun.
  • Deep Blue kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim dostum. evet kilometresi çok iyi. aracı aldım 60.000 bakımını yaptırdım (triger dahil). şu anda en ufak bir sorun yok maşallah.
  • emirk35 E kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın.
  • _wind_ _ kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirk35

    teşekkür ederim.
    Nokian Weatherproof Dört Mevsim lastik nasıldır? Yorumlarınızı alabilir miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [cLone]::

    quote:

    Orjinalden alıntı: oliwer
    merhaba bende üye olabilirim
    2005 1.6 Buz gri Otomatik Vites


    aramiza hosgeldiniz, hangi ilde oldugunuzuda soylerseniz memnun olurum.

    Alıntıları Göster
    Bugün farkettim arabamın debriyaj hidroliği bir minimum aşağısına gelmiş. Debriyaj Hidroliği takviyesi yapacam.

    Dot3 veya dot4 özellikli yağ almam gerekiyormuş galiba.

    Tecrübeli arkadaşlar hangi yağı kullanmamı tavsiye eder?

    Ek soru: hidrolik debriyaj yağı ile fren hidroliği yağı aynı mı arkadaşlar?

    Edit : Opetten dot 3 yağ aldım tamamladım sorunsuz kullanıyorum.Fren hidroliği ve debriyaj hidroliği için aynı yağ kullanılıyormuş ayrıca.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sdk.JK -- 9 Kasım 2015; 16:35:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sdk.JK

    Bugün farkettim arabamın debriyaj hidroliği bir minimum aşağısına gelmiş. Debriyaj Hidroliği takviyesi yapacam.

    Dot3 veya dot4 özellikli yağ almam gerekiyormuş galiba.

    Tecrübeli arkadaşlar hangi yağı kullanmamı tavsiye eder?

    Ek soru: hidrolik debriyaj yağı ile fren hidroliği yağı aynı mı arkadaşlar?

    Edit : Opetten dot 3 yağ aldım tamamladım sorunsuz kullanıyorum.Fren hidroliği ve debriyaj hidroliği için aynı yağ kullanılıyormuş ayrıca.

    Alıntıları Göster
    Merhabalar herkese

    Benim birkaç sorum olacak ama en önemli gördüğümle başlamak istiyorum. iki ay önce 2006 Hyundai Accent Admire 1.6 otomatik vites aldım. Ankara'da herşey yolundaydı ancak arabayı Ordu'da kullanınca işler değişti. Altı sürekli sürtecek gibi oluyo. Sordum soruşturdum bi helezon yay var bide takoz var bunlardan biriyle yükselteceksin dediler. Yayı sordum tanesi 80 tl civarında ama takozu sormadım. Asıl mevzu şu:

    - Tamam çok hız yapamıyorum zaten ama (malum Karadeniz yolları virajdan ibaret) arabayı yükseltince yol tutuşunda sorun olurmu?

    - Yay mı daha iyi takoz mu?

    - Bir yay için 80 tl fiyat normal mi?

    - Hepsinden vazgeçip yükseltmemek daha mı sağlıklı?

    Cevaplara çok ihtiyacım var çünkü ben arabanın cam suyunu bile dolduramayacak kadar anlamıyorum bu işten. Şimdiden teşekkür ederim.




  • Arkadaşlar aranızda kalofer su ısıtıcından problem yaşayan oldumu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_alp

    Bendeki admire dede bagaj kapağı tan diye kapanıyor. Bagaj tepede durabiliyor ama dengesi bozulup dan diye kapanması an meselesi.. Normalde bagaj kapağını kapatmak için kuvvet uygulamak gerekiyormu? Yoksa bendeki gibi dokununca çat diye kapanıyormu? (tan, dan, çat tabirlere )
    merhaba pek forum kullanmam ilk defa yazıyorum sizleri okudum baya faydalı bilgiler veriyorsunuz . şubat 2015 de araştırmadan etmeden 1 gün içinde dayımın iyi yeğenimbunu al demesiyle 2003 model hyundai 1.5 admire crdi 3 silindirli araç almış oldum.
    adana dayım 3 silindir duyan tamirciler aman hemen sat deyip duruyorlar arabadan soğuma derecesine geldim .müsait olan arkadaşlara sorum, ekim ayından beridir. coolmax kutusuna koyduğum su uzun mesafelerde çebuk bitiyor . mesela gaziantep e gittim orada bir ara suyuna filan bakayım dedim bir baktım coolmax kutusu boşalmış hemen doldurdum . ayrıca sürekli değişik yerlerinden yağ damlatıyor farlaın hizasından filan .adana da bildiğiniz işinin ehli bir usta var mıdır .ayrıca dizel olmasına rağmen fazla yakmaya başladı neyden olabilir.10.000 bakımları yapıldı .sabaha tekrar girebilirim foruma herkese iyi akşamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arzfrkn

    merhaba pek forum kullanmam ilk defa yazıyorum sizleri okudum baya faydalı bilgiler veriyorsunuz . şubat 2015 de araştırmadan etmeden 1 gün içinde dayımın iyi yeğenimbunu al demesiyle 2003 model hyundai 1.5 admire crdi 3 silindirli araç almış oldum.
    adana dayım 3 silindir duyan tamirciler aman hemen sat deyip duruyorlar arabadan soğuma derecesine geldim .müsait olan arkadaşlara sorum, ekim ayından beridir. coolmax kutusuna koyduğum su uzun mesafelerde çebuk bitiyor . mesela gaziantep e gittim orada bir ara suyuna filan bakayım dedim bir baktım coolmax kutusu boşalmış hemen doldurdum . ayrıca sürekli değişik yerlerinden yağ damlatıyor farlaın hizasından filan .adana da bildiğiniz işinin ehli bir usta var mıdır .ayrıca dizel olmasına rağmen fazla yakmaya başladı neyden olabilir.10.000 bakımları yapıldı .sabaha tekrar girebilirim foruma herkese iyi akşamlar

    Öncelikle aynı aracı ben 10 yıl süredir kullanıyorum ve şimdiye kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım.

    Özellikle ilgili araçların çok fazla taksi olarak kullanılması, yüksek KM'lerdeki ve motoru bitmiş araçların Km'leri ile oynayarak piyasaya sürülmesi, motor revizyon işleminde yansanayi ucuz işlemlerden dolayı bu algı oluştu.

    Bakımları her yıl yetkili serviste yaptırdım belki yetkili servise her bakımda 50TL fazla ücret ödemiş olabilirim, fakat serviste çalışan kişiler gün içerisinde aynı araçtan 3-5 tanesine bakıyor araçlar üzerinde daha tecrübeli oldukları için sorun büyümeden tespit yapılıyor bildiriliyor.

    Aynı aracın 2006 modeli bilader kullanıyordu motorda bulunan sesi Malatya da tespit edemediler ve Adana servis ustası getirttim ve bir bakmada sorunu söyledi.
    Özellikle dışarıda yapılan işlemlerde yansanayi parça kullandıkları için problemler yaşanıyor, En basit gözüken ve önemlisi yağ filtresi.

    Aracın özellikle yağbakımı ve hava filtresi bakımına dikkat ettiğin sürece ayrıca dizel araç kullanma şartlarına uydugun sürece problem yaşamazsınız.

    Sizin sorunla ilgili radyatör delik var ve devir daim pompasından kaçırıyor olabilir. Çok yakması Enjektör ile alakali problem olabilir.

    Arıza büyümeden sorunu kısa sürede yapmalısınız.

    Yukarıda belirtilenler kendi düşüncemdir.

    Yetkili servis tercih etmezseniz, Yüreğir otogar sebze hali yanında Yörükoto var. 15 yıl Serviste çalışan kişidir.




  • Ben de 4 yıldan beri kullanıyorum dizeli km 250 bine dayandı
    Babada Tamirciler ceye etraftakiler bu arabayı sat diyor
    Bunun sebebi bu ustaların bu motordan anlamaması

    H.ŞAHİN senin Yakıt değerleri nasıl ben uzun yolda 110-120 km ort ile 6 tl yakıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_80

    Ben de 4 yıldan beri kullanıyorum dizeli km 250 bine dayandı
    Babada Tamirciler ceye etraftakiler bu arabayı sat diyor
    Bunun sebebi bu ustaların bu motordan anlamaması

    H.ŞAHİN senin Yakıt değerleri nasıl ben uzun yolda 110-120 km ort ile 6 tl yakıyorum.


    Düşüncelerinize katılıyorum.

    Uzun yol 5.5- 6 lt.
    S.içi 7- 7,5 lt.
  • H.SAHİN kullanıcısına yanıt
    verdiğiniz bilgiler için çok tşk ederim .reşat beyde çalışıyorum işe gelmeden burada bir usta var ahmet usta oraya bıraktım aracı ,tespitler ;
    1- mazot kaçağı var motor üstü mazot olmuş hep : tamirine 50 ile 100 tl arası değişir dedi ardından motoru yıkatmak gerekir dedi 15 tl yıkama ücreti
    2-su kaçağına bakacaklar fiyat belirlenmedi
    3-araç yıkama ya girince içeri su alıyordu ; tahliye çıkışları tıkanmış olabilir dediler ona bakacaklar

    umarım fazla bişiy çıkmaz bu seferlik bu ustaya getirmiş oldum .umarım bundan sonra arıza çıkarmaz ama yörükoto aklımda olacak telini intenetten buldum rehberime ekledim.

    ayrıca dizel araç yeni kullandığım için sesine bir türlü alışamadım : ))) ilginize çok tşk ederim hayırlı günler
  • Onrbayar34 O kullanıcısına yanıt
    konuyu geriye doğru takip etseydin gerekli açıklamalar var tarafımca, tabii geriye doğru takip etmek zor oluyor? ne gibi bir problem yaşıyorsunuz? ben bu konuda tecriübe sahibiyim, bana sorabilirsiniz,
    konuya şöyle de başlayabilirim,
    1.) araçta herdaim antifriz kullanıyorsunuz fakat radyatör kapağını her açtığınızda paslı su ile karşılaşıyorsunuz.
    2.)aracınızın radyatör yedek su bidonunda sürekli azalma oluyor, tamamlıyorsunuz, ama belirli süre sonra eksiliyor,
    3.)araçta paslı su / antifriz kokusu var,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkay_34

    konuyu geriye doğru takip etseydin gerekli açıklamalar var tarafımca, tabii geriye doğru takip etmek zor oluyor? ne gibi bir problem yaşıyorsunuz? ben bu konuda tecriübe sahibiyim, bana sorabilirsiniz,
    konuya şöyle de başlayabilirim,
    1.) araçta herdaim antifriz kullanıyorsunuz fakat radyatör kapağını her açtığınızda paslı su ile karşılaşıyorsunuz.
    2.)aracınızın radyatör yedek su bidonunda sürekli azalma oluyor, tamamlıyorsunuz, ama belirli süre sonra eksiliyor,
    3.)araçta paslı su / antifriz kokusu var,
    teker teker admireler patlamaya başladı sanırım, kalorifer konusunda benzinliler için birşey diyemeyeceğim ama... :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkay_34

    konuyu geriye doğru takip etseydin gerekli açıklamalar var tarafımca, tabii geriye doğru takip etmek zor oluyor? ne gibi bir problem yaşıyorsunuz? ben bu konuda tecriübe sahibiyim, bana sorabilirsiniz,
    konuya şöyle de başlayabilirim,
    1.) araçta herdaim antifriz kullanıyorsunuz fakat radyatör kapağını her açtığınızda paslı su ile karşılaşıyorsunuz.
    2.)aracınızın radyatör yedek su bidonunda sürekli azalma oluyor, tamamlıyorsunuz, ama belirli süre sonra eksiliyor,
    3.)araçta paslı su / antifriz kokusu var,

    radyatör yedek su bidonunda benim araçtada oluyor bazen.
    NOrmalde olmazdı. Geçen aybakımını yaptırırken yağ filtreler falan değişti. Antifiriz de doldurttum. Bu gün bir baktım radyatör dolu ama su kabında hiç su yok
    neden oluyor bu?




  • Cuma günü A 101'de antifiriz ile cam suyu gördüm,aldım.
    Bugün koydurmak için sanayiye gittim.Ustalar ölçtüler aracın içinde -30 dereceye kadar dayanıklı antifiriz varmış.Fren ve direksiyon hidroliklerine baktılar onlarda dolu.En son motor yağına baktırdım eksilme yok,yeni yağ yaklaşık 4.000km sonra değişecekmiş.
    Açıkçası Accent'imi daha da sevmeye başladım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deep Blue -- 22 Kasım 2015; 1:24:01 >
  • 
Sayfa: önceki 321322323324325
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.