Şimdi Ara

I Shift Guncel Yazilim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar yakin zamanda 1.4 is ten 1.8 ivtec e terfi etcem Allahin izniyle. I shift sanzumanin sikintilarindan bahsetmisler. Suanki guncel yazilim ile ne durumda vites gecisleri? Kullanan arkadaslar bilgilendirirse cok sevinirim. iyi gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşım
    ishift yazılımla düzelecek olsa
    Jazzlarda cvt ye dönmez yazılımlı ishift ile devam ederlerdi

    2007 de aldığım canım jazz cvt den sonra yine jazz alacaktım ama ishift kullanınca direk civic aldım
    honda hatasını anladı
    3 kuruş yakıt ekonomisi için yumurtladığı ishiftten gelen tepkiler üzerine bıraktı

    aman uzak dur
    yazılımla falan olmaz bu

    iyi forumlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki HB kasalarda tam otomatikten sonra I-shifte tekrar dönme sebebi hakkında bir yorumunuz var mı?
    I-Shift Honda'nın yumurtladığı bir yumurtaysa aynı yumurtayı Opel Easytronik, Fiat Dualogic, Toyota MMT, Mitsubishi AMT, Citroen MCP olarak yumurtladı ve yumurtlamaya devam ediyor...
    Hadi Honda'nın ve kullanıcılarının gözü kör olmuş sıkıntıyı görmüyor. Diğer markadalarda da bu kadar yoğun kullanıların bir şanzıman türü tek kavramaları yarı otomatik sistemler ve hepsinde aynı şekilde çalışıyorlar. Citroen yeni C4'te böyle uzak durulması gereken bir şanzımanı neden kullanıyor acaba?
    Kaldı ki bu sistemler içinde belkide en iyi çalışanı I-shift.
    3 kuruş dediğiniz yakıt ekonomisi 100km'de 1-2 litre arası farkedebiliyor. Tork konvertöründe yok olup giden güç kayıplarıda yaşanmıyor. Tam otomatiklerin büyük çoğunluğunun sağlamadığı manuel kullanıma imkan sağlıyor.
    Birazcık tarz meselesi. Bu tip şanzımanlara alışıp kullanan kişiler gayette keyif alarak kullanıyorlar. Uzaktan uzak dur demek işin farklı bir boyutu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Peki HB kasalarda tam otomatikten sonra I-shifte tekrar dönme sebebi hakkında bir yorumunuz var mı?
    I-Shift Honda'nın yumurtladığı bir yumurtaysa aynı yumurtayı Opel Easytronik, Fiat Dualogic, Toyota MMT, Mitsubishi AMT, Citroen MCP olarak yumurtladı ve yumurtlamaya devam ediyor...
    Hadi Honda'nın ve kullanıcılarının gözü kör olmuş sıkıntıyı görmüyor. Diğer markadalarda da bu kadar yoğun kullanıların bir şanzıman türü tek kavramaları yarı otomatik sistemler ve hepsinde aynı şekilde çalışıyorlar. Citroen yeni C4'te böyle uzak durulması gereken bir şanzımanı neden kullanıyor acaba?
    Kaldı ki bu sistemler içinde belkide en iyi çalışanı I-shift.
    3 kuruş dediğiniz yakıt ekonomisi 100km'de 1-2 litre arası farkedebiliyor. Tork konvertöründe yok olup giden güç kayıplarıda yaşanmıyor. Tam otomatiklerin büyük çoğunluğunun sağlamadığı manuel kullanıma imkan sağlıyor.
    Birazcık tarz meselesi. Bu tip şanzımanlara alışıp kullanan kişiler gayette keyif alarak kullanıyorlar. Uzaktan uzak dur demek işin farklı bir boyutu.

    Aracın ne marka?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Peki HB kasalarda tam otomatikten sonra I-shifte tekrar dönme sebebi hakkında bir yorumunuz var mı?
    I-Shift Honda'nın yumurtladığı bir yumurtaysa aynı yumurtayı Opel Easytronik, Fiat Dualogic, Toyota MMT, Mitsubishi AMT, Citroen MCP olarak yumurtladı ve yumurtlamaya devam ediyor...
    Hadi Honda'nın ve kullanıcılarının gözü kör olmuş sıkıntıyı görmüyor. Diğer markadalarda da bu kadar yoğun kullanıların bir şanzıman türü tek kavramaları yarı otomatik sistemler ve hepsinde aynı şekilde çalışıyorlar. Citroen yeni C4'te böyle uzak durulması gereken bir şanzımanı neden kullanıyor acaba?
    Kaldı ki bu sistemler içinde belkide en iyi çalışanı I-shift.
    3 kuruş dediğiniz yakıt ekonomisi 100km'de 1-2 litre arası farkedebiliyor. Tork konvertöründe yok olup giden güç kayıplarıda yaşanmıyor. Tam otomatiklerin büyük çoğunluğunun sağlamadığı manuel kullanıma imkan sağlıyor.
    Birazcık tarz meselesi. Bu tip şanzımanlara alışıp kullanan kişiler gayette keyif alarak kullanıyorlar. Uzaktan uzak dur demek işin farklı bir boyutu.

    Ben sakin kullanıcıyım. Şuanki aracım 1.4 is zaten. Baya bi fark edecek benim o arabaya geçmem. İsterse 3 vitesi olsun geçmesin

    Bu i shift i beğenmeyenler tam otomatik mantığı ile bakıyorlar araca sanırım o yüzden beğenmiyorlar. Birde millet sanki hergün otoyollarda yarışlara katılıyor, adam gelmiş 1 saniyenin hesabını yapıyor araçta. Yok düz 9 saniyede çıkıyomuş bu 10 saniyede çıkıyomuş yaramazmış. Neyse ben ne olursa olsun alacam bu aracı. Umarım hayırlısı olur




  • benim dediği hız falan değildi

    vites geçişlerindeki yığılmaydı

    neyse

    zaten kararını verdiysen buraya niye soruyorsun?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BIOS Update Dosyalari Hic Yok
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    benim dediği hız falan değildi

    vites geçişlerindeki yığılmaydı

    neyse

    zaten kararını verdiysen buraya niye soruyorsun?

    Ben alayımmı almayımmı diye sormadım ki. Güncel yazılımı yükleten varmı diye sordum. Teşekkürler ilginiz icin
  • quote:

    Neyse ben ne olursa olsun alacam bu aracı. Umarım hayırlısı olur
    quote:

    Ben alayımmı almayımmı diye sormadım ki. Güncel yazılımı yükleten varmı diye sordum. Teşekkürler ilginiz icin

    alma sakın alma , başını taşlara vurursun sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Peki HB kasalarda tam otomatikten sonra I-shifte tekrar dönme sebebi hakkında bir yorumunuz var mı?
    I-Shift Honda'nın yumurtladığı bir yumurtaysa aynı yumurtayı Opel Easytronik, Fiat Dualogic, Toyota MMT, Mitsubishi AMT, Citroen MCP olarak yumurtladı ve yumurtlamaya devam ediyor...
    Hadi Honda'nın ve kullanıcılarının gözü kör olmuş sıkıntıyı görmüyor. Diğer markadalarda da bu kadar yoğun kullanıların bir şanzıman türü tek kavramaları yarı otomatik sistemler ve hepsinde aynı şekilde çalışıyorlar. Citroen yeni C4'te böyle uzak durulması gereken bir şanzımanı neden kullanıyor acaba?
    Kaldı ki bu sistemler içinde belkide en iyi çalışanı I-shift.
    3 kuruş dediğiniz yakıt ekonomisi 100km'de 1-2 litre arası farkedebiliyor. Tork konvertöründe yok olup giden güç kayıplarıda yaşanmıyor. Tam otomatiklerin büyük çoğunluğunun sağlamadığı manuel kullanıma imkan sağlıyor.
    Birazcık tarz meselesi. Bu tip şanzımanlara alışıp kullanan kişiler gayette keyif alarak kullanıyorlar. Uzaktan uzak dur demek işin farklı bir boyutu.

    Güzel cevap hocam

    I-SHİFT mantığını çözenler araçlarıyla çok mutlu.. Mesela ben..

    Objektif bakmak lazım olaya..
    Ayrıca agresif araba kullanmayı sevmeyenler için ekonomi yönünden mükemmel bir tercihtir i-shift..
    Kaldı ki, performanstan da memnunum..

    BAŞA DÖNSEM YİNE I-SİHFT ALIRDIM.

    O kadar !





  • quote:

    Orijinalden alıntı: _conscript_

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Peki HB kasalarda tam otomatikten sonra I-shifte tekrar dönme sebebi hakkında bir yorumunuz var mı?
    I-Shift Honda'nın yumurtladığı bir yumurtaysa aynı yumurtayı Opel Easytronik, Fiat Dualogic, Toyota MMT, Mitsubishi AMT, Citroen MCP olarak yumurtladı ve yumurtlamaya devam ediyor...
    Hadi Honda'nın ve kullanıcılarının gözü kör olmuş sıkıntıyı görmüyor. Diğer markadalarda da bu kadar yoğun kullanıların bir şanzıman türü tek kavramaları yarı otomatik sistemler ve hepsinde aynı şekilde çalışıyorlar. Citroen yeni C4'te böyle uzak durulması gereken bir şanzımanı neden kullanıyor acaba?
    Kaldı ki bu sistemler içinde belkide en iyi çalışanı I-shift.
    3 kuruş dediğiniz yakıt ekonomisi 100km'de 1-2 litre arası farkedebiliyor. Tork konvertöründe yok olup giden güç kayıplarıda yaşanmıyor. Tam otomatiklerin büyük çoğunluğunun sağlamadığı manuel kullanıma imkan sağlıyor.
    Birazcık tarz meselesi. Bu tip şanzımanlara alışıp kullanan kişiler gayette keyif alarak kullanıyorlar. Uzaktan uzak dur demek işin farklı bir boyutu.

    Ben sakin kullanıcıyım. Şuanki aracım 1.4 is zaten. Baya bi fark edecek benim o arabaya geçmem. İsterse 3 vitesi olsun geçmesin

    Bu i shift i beğenmeyenler tam otomatik mantığı ile bakıyorlar araca sanırım o yüzden beğenmiyorlar. Birde millet sanki hergün otoyollarda yarışlara katılıyor, adam gelmiş 1 saniyenin hesabını yapıyor araçta. Yok düz 9 saniyede çıkıyomuş bu 10 saniyede çıkıyomuş yaramazmış. Neyse ben ne olursa olsun alacam bu aracı. Umarım hayırlısı olur

    Aynen katılıyorum..

    Yok 100 metrede yarım araç boyu fark atarmış diğeri.. O yuzden o daha iyiymiş
    Formula 1e katılacak arkadaşlar :)))

    Yaw 1-2 saniye fark atsanız ne olur?
    Buyrun şampiyon sizsiniz..
    Sizin aracınız yarım araba boyu fark atsın 100 metrede..

    I-SHIFT ile yorum yaparken insanları yanıltmayın. Çünkü herkesin beklentisi ve bakış açısı farklı.. Yol ve şoförlük zihniyeti farklı..

    I-SHİFT güzeldir




  • yahu hızdan, süratten bahseden varmı?

    otomatikleştirilmiş manuellerin hepsinde olan özellik
    YIĞILMA

    opel corsa easytronic
    honda jazz ishift
    peugeot 5008 auto6r
    vs
    hepsindeki durum vites geçişlerindeki yığılmadır
    çözüm olarak vites değişeceği anlarda ayağınızı gazdan çekecekmişiniz
    bunu zamanla alışırmışız


    kalsın dedim
    yıllarca CVT keyfinden sonra tam otomatik ile bu keyfi devam ettiriyorum

    yine yazıyorum

    konu HIZ değil

    keyif sizin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaten sürat felakettir
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.