Şimdi Ara

i20'ler neden bu kadar pahalı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
60
Cevap
0
Favori
6.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Burada yazanların çoğu ergen yada ergen ruhlu. Mesela forumda vag grubu fanı rumuz olarakta ünlü olan birisini uzaktan tanıyorum. Bu eleman babası olmasa asgari ücret bir işte bile bir yıl çalışamaz ama babası işi kurmuş, bağlantıları yapmış buna da işin başındasın demiş:) demiş ama arka planda işi babası yapıyor. Bu elemanın eşi de memur. Şuan 200 bin liralık arabalara çöp demekle meşgul.

    Ama gerçek hayatta genel olarak insanlar arabadan sorunsuzluk ve iyi 2. el bekler. İ20 sorunsuzluk abidesi. Adam teknolojiye bakmıyor. Yağını suyunu köy gitsin derdinde millet. Neredeyse LPG için üretilmiş bir motora sahip. Normal sıradan bir kullanıcı için biçilmiş kaftan.

    Ha bir de burada mesaj sayısı fazla ergenin birisine ne iş yapıyorsun diye sordum. Bana ben 13 yaşından beri çalışıp kendi paramı kazanıyorum beni hayat pişirdi dedi övünerek. Sordum işyerini nasıl kurdun? İsyeri babama ait ama yıllar önce dedem kurmuş:) kısaca hazıra konmuş ergen burayı esir almış milletin zar zor aldığı arabalara çöp diyor. Mesaj sayısı 4 hane ama boş teneke gibi çok sesi var. Buradaki ergenlerin laflarını dinleyen varsa vay haline.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • boraycan kullanıcısına yanıt
    Şu mesajı ana sayfaya sabitleyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kauris

    B sınıfında ne gider bekliyosun? Arabada tip var mı var geniş mi geniş cam tavan emsalsiz mi emsalsiz? Sen komple cam tavan hangi araçta gördün 100.000 tl altında ?

    Alıntıları Göster
    olabilir dostum ama millet öyle detaycı değil, tipine göre alan çok...
  • jac0B0 kullanıcısına yanıt
    Pug ve citroen 1.2 turbo tam otomatik ve b segmentte en iyi benzinli seçenektir. Her markanın her aracın sorunları olur. 120bine i20 4 vites araba alıılar sonra çok yakıyor diye tüp takarlar. 3 yıldır 208 e biniyorum donanım olarak yok yok aracımda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boraycan kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım benzinde 10lt yakan bir araç lpg de 13 14lt yakar. 100binlik araca 3 5 bin verip lpg takacaksın %30 tasarruf için mi? Kaç senede amorti edecek? Lpg nin sonradan çıkaracağı masraflar? Motorun göreceği zarar? Fabrikasyon garantili lpg olsa neyse kaldı ki o bile olsa bu motor şanzımanla alınacak araç değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i20'yi övenler gerçekten fantezi dünyasında yaşıyor. Saçma sapan sebeplerle açıklamaya çalışmışlar.
    i20'nin 2.elinin yüksek olmasının
    ne saçma sapan verimsiz-çağdışı mpi motoruyla,
    ne sözde sorunsuz tam otomatik şanzımanı ile, (sanarsın aisin falan)
    ne de sorunsuz olması ile alakalı.

    Sebep şu:
    1. Dış görünüş; gündüz farları, cam tavan, fiyatına göre cakalı duruşu
    2. motor, şanzıman gibi şeylerden anlamayan, beklentisi düşük kitle

    Kısacası elalem için yaşayan tayfaya hitap etmesi.

    Ben bu kitlenin sevdiği tüm araçlara gıcığım, o kitleden de nefret ediyorum.

    Neden?
    1. Görgüsüzce geceleri sadece gündüz farları ile gezenler bu kekolar
    2. Arabaya iyi bir lastik almaya para bulamayıp, ses tesisatı yapıp ortalığın anasını ağlatanlar da hep bunlar
    3. trafikte yanında bir kız olmaya dursun, hepimizin hayatına kast edenler hep bu afilli B sınıfı araçlara binenler.

    Çoğunun ilk arabası
    Çoğu için değişken subap zamanlaması, aktif silindir kapama, 6-7-8 ileri, hem ekonomik hem de verimli şanzımanlar falan hikaye..

    Bakımı ucuz, 7 yıl garantisi varmış, Honda da veriyor 5 yıl garanti kaç kişi gidebiliyor 5 yıl servislere.. 2018 başında arkadaşımın eşinin i20'sine yetkili serviste polen filtresini 154tl ödedi.. Bir saat küfür etmişti.. bu mu bakımı ucuz? Ha dışarıda yaptırırsak ben benim picasso ile yarışmaya hazırım kim son 7 yılda yakıta ve bakımka daha az para ödemiş. HODRİ MEYDAN!!

    Bıktım yemin ederim bıktım.
    Bir de o kitlenin tercihini burada SAÇMA SAPAN nedenlere dayandırılmasına gerçekten inanamıyorum.
    HİÇBİR MARKA sorunsuz değildir!
    Bir süredir Ford S Max bakıyorum. Ulan TR forumlarında yer uçağı deyip toz kondurulmayan araba yurt dışı forumlarda 50 tane nokta veriyor, buralara dikkat edin diyor.

    Biz neden böyleyiz ya?
    Neden arabalara hindu ineği muamelesi yapıyoruz.

    Ama sorunsuz valan diyenin ağzına yemin ediyorum kürekle vurasım geliyor.

    Konumuz neden i20 2.el pahalı?

    i20 değil, otomatik B sınıfı pekçok araba C sınıfı manuel abilerinden bile ucuza gidiyor. Neden?
    Çünkü şuanda ev geçindiren insanlar ya arabasını sattı, altın aldı, faize yatırdı parasını sözde nemalandırıyor.. Ya da çatır çatır biniyor.. Benim gibi..

    Kim daha çok alıyor?
    Yolunu bulmuş, akarı akan ve onların akrabası, çevresi
    Yeni evli veya ilk çocuğu olan ilk arabasını alacak olanlar..
    Bahane hazır.. Hanım da kullanacak (benim de otomatiğe geçiş bahanem bu olmuştu)
    Yüzüne bakmadığımız Getz 45-50 isteyenler var, 12 bintlye almıştı arkadaş ya.. 12bin tl.. sıfırı da 23bin tl idi..Neden diyorsun.. Sorunsuz otomatik..


    Hay tork konventörü kadar başınıza taş düşsün.. Bu forumda kim başlattı bilmiyorum, tam otomatik bu kadar sorunsuz diye diye..

    Neyse ne hali varsa görsün, durduk yerde sinir oldum. Sinir olmamın sebebi de şunlar:

    sıfır ve 2. el araba fiyatlarının 2013 sonrası coşması
    birilerinin bunu her zamanki gibi fırsata dönüştürmesi
    ciğeri 5 para etmez insanların milletle alay eder gibi piyasayı şişirmesi
    kadevesine de ötevesine de, öteve indirse bayi koyuyor (bknz 2009 ötv indirimi), sırf 2. eli var diye koyun gibi aynı arabaları almaya zorlanmamız bıktım ya..

    Ben milleti hiç dinlemedim arkadaş..
    Yaşım 37.. okudum araştırdım..
    Golf 1.6 FSI.. alma dediler.. FSI mı aman uzak dur dediler.. araştırdım beğendim LPG'siz bindim
    Corsa easytronic.. alma dediler.. uzak dur dediler.. aldım TAŞŞŞŞ gibi araba yemin ediyorum.. 110km hız ile Fiestayı yandan biçtim.. 18mt ileride trafik lambasını devirerek durdum.. Sapasağlam çıktım, arabanın ön camı bile kırılmadı
    Mitsubishi Colt... HERKES karşı çıktı.. HERKES!!! motor koltukta gidersin diyenler.. tipsizlik abidesi diyenler.. 2013'te 15e alanlar şimdi 45'den kapı açıyor..

    Son olarak da Citröen Grand Picasso aldım.. 2013 yılında sıfır Golf ve Auris parası vererek aldım. 7 yıl bitiyor bu sene. 200bin km olmak üzereyim. 1 gün bile demedim ki keşke Golf veya Auris alsaymışım diye.

    Satacam.. Ford S max almayı düşünüyorum.. Hem de sıfır Polo fiyatına.. Size C sınıfı, B sınıfı, A sınıfı, kulaktan duyma bilgilerle aldığınız, muhteşem 2.elli araçlarınızla mutluluklar diliyorum.

    1 ay maaş alamayınca borca girip, Mercedes c180'ine benzin parası bulamayanlara inat, 2 aydır maaş almıyorum ve aracımı da satmadığım gibi bu ay 2 depo mazotla 2000km yol gezdim, dere tepe.

    Hadi selametle..




  • Ülkede durumlar kötü zaten milletin alım gücü öldü. Bu kültürsüzlük yada başka birşey değil. Bmw almaya milletin parası yetmiyor artık. Yada merso fark etmez. Kıçı kırık hyundai getz olmuş 38 bin tl 17 bin tl idi o ara düşün. Kapı sacı saç teli kalınlığında her neyse herkesin tercih meselesi. Bana göre ortadireğin alabileceği araçlar. Vw,opel,ford,fiat fransız araçlarınıda çok beğenenler var. Ben şahsen tavsiye etmiyorum. Hyundai daiatshu adını bile yazamıyorum düşün. Bunlar araba değil. Uzak doğuda iki araba var toyota honda gerisi tırk hee bide nissan var oda skyline yüzünden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mjordan2345 -- 21 Ağustos 2019; 4:17:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    i20'yi övenler gerçekten fantezi dünyasında yaşıyor. Saçma sapan sebeplerle açıklamaya çalışmışlar.
    i20'nin 2.elinin yüksek olmasının
    ne saçma sapan verimsiz-çağdışı mpi motoruyla,
    ne sözde sorunsuz tam otomatik şanzımanı ile, (sanarsın aisin falan)
    ne de sorunsuz olması ile alakalı.

    Sebep şu:
    1. Dış görünüş; gündüz farları, cam tavan, fiyatına göre cakalı duruşu
    2. motor, şanzıman gibi şeylerden anlamayan, beklentisi düşük kitle

    Kısacası elalem için yaşayan tayfaya hitap etmesi.

    Ben bu kitlenin sevdiği tüm araçlara gıcığım, o kitleden de nefret ediyorum.

    Neden?
    1. Görgüsüzce geceleri sadece gündüz farları ile gezenler bu kekolar
    2. Arabaya iyi bir lastik almaya para bulamayıp, ses tesisatı yapıp ortalığın anasını ağlatanlar da hep bunlar
    3. trafikte yanında bir kız olmaya dursun, hepimizin hayatına kast edenler hep bu afilli B sınıfı araçlara binenler.

    Çoğunun ilk arabası
    Çoğu için değişken subap zamanlaması, aktif silindir kapama, 6-7-8 ileri, hem ekonomik hem de verimli şanzımanlar falan hikaye..

    Bakımı ucuz, 7 yıl garantisi varmış, Honda da veriyor 5 yıl garanti kaç kişi gidebiliyor 5 yıl servislere.. 2018 başında arkadaşımın eşinin i20'sine yetkili serviste polen filtresini 154tl ödedi.. Bir saat küfür etmişti.. bu mu bakımı ucuz? Ha dışarıda yaptırırsak ben benim picasso ile yarışmaya hazırım kim son 7 yılda yakıta ve bakımka daha az para ödemiş. HODRİ MEYDAN!!

    Bıktım yemin ederim bıktım.
    Bir de o kitlenin tercihini burada SAÇMA SAPAN nedenlere dayandırılmasına gerçekten inanamıyorum.
    HİÇBİR MARKA sorunsuz değildir!
    Bir süredir Ford S Max bakıyorum. Ulan TR forumlarında yer uçağı deyip toz kondurulmayan araba yurt dışı forumlarda 50 tane nokta veriyor, buralara dikkat edin diyor.

    Biz neden böyleyiz ya?
    Neden arabalara hindu ineği muamelesi yapıyoruz.

    Ama sorunsuz valan diyenin ağzına yemin ediyorum kürekle vurasım geliyor.

    Konumuz neden i20 2.el pahalı?

    i20 değil, otomatik B sınıfı pekçok araba C sınıfı manuel abilerinden bile ucuza gidiyor. Neden?
    Çünkü şuanda ev geçindiren insanlar ya arabasını sattı, altın aldı, faize yatırdı parasını sözde nemalandırıyor.. Ya da çatır çatır biniyor.. Benim gibi..

    Kim daha çok alıyor?
    Yolunu bulmuş, akarı akan ve onların akrabası, çevresi
    Yeni evli veya ilk çocuğu olan ilk arabasını alacak olanlar..
    Bahane hazır.. Hanım da kullanacak (benim de otomatiğe geçiş bahanem bu olmuştu)
    Yüzüne bakmadığımız Getz 45-50 isteyenler var, 12 bintlye almıştı arkadaş ya.. 12bin tl.. sıfırı da 23bin tl idi..Neden diyorsun.. Sorunsuz otomatik..


    Hay tork konventörü kadar başınıza taş düşsün.. Bu forumda kim başlattı bilmiyorum, tam otomatik bu kadar sorunsuz diye diye..

    Neyse ne hali varsa görsün, durduk yerde sinir oldum. Sinir olmamın sebebi de şunlar:

    sıfır ve 2. el araba fiyatlarının 2013 sonrası coşması
    birilerinin bunu her zamanki gibi fırsata dönüştürmesi
    ciğeri 5 para etmez insanların milletle alay eder gibi piyasayı şişirmesi
    kadevesine de ötevesine de, öteve indirse bayi koyuyor (bknz 2009 ötv indirimi), sırf 2. eli var diye koyun gibi aynı arabaları almaya zorlanmamız bıktım ya..

    Ben milleti hiç dinlemedim arkadaş..
    Yaşım 37.. okudum araştırdım..
    Golf 1.6 FSI.. alma dediler.. FSI mı aman uzak dur dediler.. araştırdım beğendim LPG'siz bindim
    Corsa easytronic.. alma dediler.. uzak dur dediler.. aldım TAŞŞŞŞ gibi araba yemin ediyorum.. 110km hız ile Fiestayı yandan biçtim.. 18mt ileride trafik lambasını devirerek durdum.. Sapasağlam çıktım, arabanın ön camı bile kırılmadı
    Mitsubishi Colt... HERKES karşı çıktı.. HERKES!!! motor koltukta gidersin diyenler.. tipsizlik abidesi diyenler.. 2013'te 15e alanlar şimdi 45'den kapı açıyor..

    Son olarak da Citröen Grand Picasso aldım.. 2013 yılında sıfır Golf ve Auris parası vererek aldım. 7 yıl bitiyor bu sene. 200bin km olmak üzereyim. 1 gün bile demedim ki keşke Golf veya Auris alsaymışım diye.

    Satacam.. Ford S max almayı düşünüyorum.. Hem de sıfır Polo fiyatına.. Size C sınıfı, B sınıfı, A sınıfı, kulaktan duyma bilgilerle aldığınız, muhteşem 2.elli araçlarınızla mutluluklar diliyorum.

    1 ay maaş alamayınca borca girip, Mercedes c180'ine benzin parası bulamayanlara inat, 2 aydır maaş almıyorum ve aracımı da satmadığım gibi bu ay 2 depo mazotla 2000km yol gezdim, dere tepe.

    Hadi selametle..
    Bunu dokuyan çocuk kör oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Dostum kendince i20 sorunsuz diyenlere cevap vermeye çalışmışsın ama yazdıklarının içinde i20 nin sorunsuz olmadığına dair bir argüman yok. Tamamen kendi fikirlerini adeta herkesin kabul etmesi gereken nesnel gerçeklermiş gibi yansıtmaya çalışmışsın.
    Tam otomatik şanzımanlar her zaman daha sorunsuzdur. Aisin olur , ZF olur, allison olur ,getrag olur. Hangisi olursa olsun tork konvantörüne sahip otm şanzımanlar daha sorunsuz.Yağ içinde çalışan bir kapalı kutudur. Isınma sorunu olmaz. Çok yüksek torklara dayanabilirler.Anlamsız lastik büyütüp regearing yapılmadığı takdirde sorun çıkarmazlar. Sorunları istisnalar hariç 150bin km üzeri olabilir.
    1.4 atmosferik motor tercih etmelerini anlamak zor değil. 1.0 3 silindirli turbo motorlar moda oldu evet. Peki o motorlarda farklı nitelikleri karşılamaları gereken çok daha ince motor yağlarını düşündünmü ? Her bakımda yağa 100 TL daha fazla vermek zorunda kalıyorsun. Ayrıca turbo istediğin kadar iyi bak heran sorun çıkarmaya müsait bir parça. Bugün sence bir turbo değiştirmek işçilik dahil kaç para tutar? küçük hacimli yüksek sıkıştırma oranına sahip motorların ömürleride ister istemez daha kısa olacaktır. tabi normal kullanıcılar bu ömrün bittiğini görmeyebilir. Dolayısıyla motor noktasında da insanların neden o tarafa yöneldiğini anlamak zor değil...
    Bu kadar çok araştırma yapmayı seviyorsan opelin easytroniclerinin insanları nasıl perişan ettiğini araştır. Zaten fiat ın kullandığı sistemin aynısını kullanıyor. Ayrıca böyle bir arabayı savunup veya Citroen gibi hayati parçalarda ciddi kalitesizlik gösteren bir markayı savunup sonra i20 alanları araç teknolojilerinden anlamayan insanlar olarak nitelemen hoş olmamış. Bu genellemeyi neye dayanarak yapıyorsun ? Komşum diş doktoru kadın i20 kullanıyor mesela benim gördüklerimde böyle ben şimdi diyebiliyormuyum tüm i20 kullanıcıları sakin iyi eğitimli efendi kişilerdir? Bu arada vvti hyundai 1.4 de mevcut. B sınıfında çok az araçta aktif silindir kapama teknolojisi var. Ayrıca 7-8 ileri çift kavrama verimli şanzımanların çıkaracağı sorunlar eski tip şanzımanın yakacağı fazladan 1 litreden çok daha fazla oluyor. Ki vites oranlarının iyi olması durumunda şanzıman 4 ileri bir şanzıman dahi olsa son derece verimli olabiliyor.
    Fakat i20 nin abartılmış bir piyasası var bu bir gerçek. Aracın içinde kullanılan sert plastiğin dahi kalitesizliği hissediliyor. Polo veya fiesta gibi araçlarda da sert plastik var ancak dokunduğunda dahi kalite farkı hissedilebiliyor. Bunun yanında 2 yıl eğitim için ABD de yaşadım ve orda bir araç almam gerekmişti. Orada KİA ve HYUNDAİ markaları çok ucuz araç almak isteyenlerin ilk seçeneğiydi ve gerçekten diğer markalarla kıyaslarında araçları ciddi anlamda ucuz kalıyordu. Bulunduğum dönemde ayrıca KİA 10 yıl garanti veriyordu... Ülkemizde üretilen i20 nin bu fiyatta olması tek kelimeyle saçma. Ayrıca anlamsızlık şurada insanların mantıken daha iyi şanzımana ve motora para vermesi gerekirken tam tersi oluyor. Neden çünkü olay aracı almakla bitmiyor... Ülkede insanların ekonomik durumuda ortada...




  • jac0B0 kullanıcısına yanıt
    6 ileri Kia Rio aldım kullanıyorum. 4 ileri İ20 den daha seri daha ekonomik daha kaliteli.
  • dangerousman kullanıcısına yanıt
    Kia Rio aynı araç aynı motor, 6 ileri şehir içinde de şehir dışında da daha az devir çevirdiği için daha konforlu. Ben de cam tavana vs. bakmam buna bakarım. Şehir içi 1 litre yakıt farkı var (ben bunu düşünerek almadım) 100 bin km de 7 bin lira fark eder.
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Düşüncelerinizin bir kısmı doğru bir kısmı yanlış. İnsanlar yedek parça işçilik ve hizmete hızlı ulaşma gibi alternatifler ile araç seçiyor artık. Mesela Accent Era bu gün nakit para gibi neden çünkü yürütme maliyetleri o kadar az ki insanların artık gücü buna yetiyor. İşin Mali külfet yönü olmasa Citroen veya S-max dönüp bakarmısınız. Elinizdeki imkanlar ile ulaşabildiğiniz araçlar onlar. Opel Corsa ya gelince hayatımda gördüğüm en kötü yol tutan araçlardan yandan rüzgar vurunca önü başka arkası başka giden bir araç ne şanzımanı şanzıman nede oyle sağlam bir araç değil. Bir ara şirkette 5-6 adet kiralamıştık ve hiç kimse bu araca binmek istemediği için zor ble TEB Arvale geri verip Linea ile değiştirmiştik. Yani size göre iyi olan şeyler Genele göre aynı değeri taşımayabilir.
  • Sınıfının en iyi aracı i20

    Yeni kasa için konuşuyorum, bu sınıfta kabin yalıtımı daha iyi olanı yok.
    Görünüm olarak daha iyi olanı, yaklaşanı dahi yok. Gerçi son makyajda biraz geri gitti, arkadan görünümü biraz bozdular.
    eski nesil otomatik şanzımanı saymazsanız oldukça ekonomik.
    Malzeme kalitesi ve iç mekan ferahlığı olarak sınıfının iyisi.
    Sadece yol tutuş olarak fiesta öne geçer diyebilirim.
    Cam tavan opsiyonu ile zaten yakıp tutuşturan bir araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: por favor

    Sınıfının en iyi aracı i20

    Yeni kasa için konuşuyorum, bu sınıfta kabin yalıtımı daha iyi olanı yok.
    Görünüm olarak daha iyi olanı, yaklaşanı dahi yok. Gerçi son makyajda biraz geri gitti, arkadan görünümü biraz bozdular.
    eski nesil otomatik şanzımanı saymazsanız oldukça ekonomik.
    Malzeme kalitesi ve iç mekan ferahlığı olarak sınıfının iyisi.
    Sadece yol tutuş olarak fiesta öne geçer diyebilirim.
    Cam tavan opsiyonu ile zaten yakıp tutuşturan bir araba.
    "Görünüm olarak daha iyi olanı, yaklaşanı dahi yok" dan sonrasını okumadım...

    Abartmaya gerek yok, gereksiz pahalı...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 Mayıs ta 60600 liraya sıfır elite otomatik aldım. Daha sonra dayanamayıp sattım 8-9 ay kullandım. Şanzıman sağlam ama araç gitmiyor. Şehir içi için uygun. Fiyatı bu kadar ucacagini bilseydim satmazdim :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevozgur

    2017 Mayıs ta 60600 liraya sıfır elite otomatik aldım. Daha sonra dayanamayıp sattım 8-9 ay kullandım. Şanzıman sağlam ama araç gitmiyor. Şehir içi için uygun. Fiyatı bu kadar ucacagini bilseydim satmazdim :)
    tüm araçların fiyatı uçtu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    i20'yi övenler gerçekten fantezi dünyasında yaşıyor. Saçma sapan sebeplerle açıklamaya çalışmışlar.
    i20'nin 2.elinin yüksek olmasının
    ne saçma sapan verimsiz-çağdışı mpi motoruyla,
    ne sözde sorunsuz tam otomatik şanzımanı ile, (sanarsın aisin falan)
    ne de sorunsuz olması ile alakalı.

    Sebep şu:
    1. Dış görünüş; gündüz farları, cam tavan, fiyatına göre cakalı duruşu
    2. motor, şanzıman gibi şeylerden anlamayan, beklentisi düşük kitle

    Kısacası elalem için yaşayan tayfaya hitap etmesi.

    Ben bu kitlenin sevdiği tüm araçlara gıcığım, o kitleden de nefret ediyorum.

    Neden?
    1. Görgüsüzce geceleri sadece gündüz farları ile gezenler bu kekolar
    2. Arabaya iyi bir lastik almaya para bulamayıp, ses tesisatı yapıp ortalığın anasını ağlatanlar da hep bunlar
    3. trafikte yanında bir kız olmaya dursun, hepimizin hayatına kast edenler hep bu afilli B sınıfı araçlara binenler.

    Çoğunun ilk arabası
    Çoğu için değişken subap zamanlaması, aktif silindir kapama, 6-7-8 ileri, hem ekonomik hem de verimli şanzımanlar falan hikaye..

    Bakımı ucuz, 7 yıl garantisi varmış, Honda da veriyor 5 yıl garanti kaç kişi gidebiliyor 5 yıl servislere.. 2018 başında arkadaşımın eşinin i20'sine yetkili serviste polen filtresini 154tl ödedi.. Bir saat küfür etmişti.. bu mu bakımı ucuz? Ha dışarıda yaptırırsak ben benim picasso ile yarışmaya hazırım kim son 7 yılda yakıta ve bakımka daha az para ödemiş. HODRİ MEYDAN!!

    Bıktım yemin ederim bıktım.
    Bir de o kitlenin tercihini burada SAÇMA SAPAN nedenlere dayandırılmasına gerçekten inanamıyorum.
    HİÇBİR MARKA sorunsuz değildir!
    Bir süredir Ford S Max bakıyorum. Ulan TR forumlarında yer uçağı deyip toz kondurulmayan araba yurt dışı forumlarda 50 tane nokta veriyor, buralara dikkat edin diyor.

    Biz neden böyleyiz ya?
    Neden arabalara hindu ineği muamelesi yapıyoruz.

    Ama sorunsuz valan diyenin ağzına yemin ediyorum kürekle vurasım geliyor.

    Konumuz neden i20 2.el pahalı?

    i20 değil, otomatik B sınıfı pekçok araba C sınıfı manuel abilerinden bile ucuza gidiyor. Neden?
    Çünkü şuanda ev geçindiren insanlar ya arabasını sattı, altın aldı, faize yatırdı parasını sözde nemalandırıyor.. Ya da çatır çatır biniyor.. Benim gibi..

    Kim daha çok alıyor?
    Yolunu bulmuş, akarı akan ve onların akrabası, çevresi
    Yeni evli veya ilk çocuğu olan ilk arabasını alacak olanlar..
    Bahane hazır.. Hanım da kullanacak (benim de otomatiğe geçiş bahanem bu olmuştu)
    Yüzüne bakmadığımız Getz 45-50 isteyenler var, 12 bintlye almıştı arkadaş ya.. 12bin tl.. sıfırı da 23bin tl idi..Neden diyorsun.. Sorunsuz otomatik..


    Hay tork konventörü kadar başınıza taş düşsün.. Bu forumda kim başlattı bilmiyorum, tam otomatik bu kadar sorunsuz diye diye..

    Neyse ne hali varsa görsün, durduk yerde sinir oldum. Sinir olmamın sebebi de şunlar:

    sıfır ve 2. el araba fiyatlarının 2013 sonrası coşması
    birilerinin bunu her zamanki gibi fırsata dönüştürmesi
    ciğeri 5 para etmez insanların milletle alay eder gibi piyasayı şişirmesi
    kadevesine de ötevesine de, öteve indirse bayi koyuyor (bknz 2009 ötv indirimi), sırf 2. eli var diye koyun gibi aynı arabaları almaya zorlanmamız bıktım ya..

    Ben milleti hiç dinlemedim arkadaş..
    Yaşım 37.. okudum araştırdım..
    Golf 1.6 FSI.. alma dediler.. FSI mı aman uzak dur dediler.. araştırdım beğendim LPG'siz bindim
    Corsa easytronic.. alma dediler.. uzak dur dediler.. aldım TAŞŞŞŞ gibi araba yemin ediyorum.. 110km hız ile Fiestayı yandan biçtim.. 18mt ileride trafik lambasını devirerek durdum.. Sapasağlam çıktım, arabanın ön camı bile kırılmadı
    Mitsubishi Colt... HERKES karşı çıktı.. HERKES!!! motor koltukta gidersin diyenler.. tipsizlik abidesi diyenler.. 2013'te 15e alanlar şimdi 45'den kapı açıyor..

    Son olarak da Citröen Grand Picasso aldım.. 2013 yılında sıfır Golf ve Auris parası vererek aldım. 7 yıl bitiyor bu sene. 200bin km olmak üzereyim. 1 gün bile demedim ki keşke Golf veya Auris alsaymışım diye.

    Satacam.. Ford S max almayı düşünüyorum.. Hem de sıfır Polo fiyatına.. Size C sınıfı, B sınıfı, A sınıfı, kulaktan duyma bilgilerle aldığınız, muhteşem 2.elli araçlarınızla mutluluklar diliyorum.

    1 ay maaş alamayınca borca girip, Mercedes c180'ine benzin parası bulamayanlara inat, 2 aydır maaş almıyorum ve aracımı da satmadığım gibi bu ay 2 depo mazotla 2000km yol gezdim, dere tepe.

    Hadi selametle..
    Hocam yanlış anlamayın da fiestanın bundan haberi var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.