|
Bildirim
|
Burada yazanların çoğu ergen yada ergen ruhlu. Mesela forumda vag grubu fanı rumuz olarakta ünlü olan birisini uzaktan tanıyorum. Bu eleman babası olmasa asgari ücret bir işte bile bir yıl çalışamaz ama babası işi kurmuş, bağlantıları yapmış buna da işin başındasın demiş:) demiş ama arka planda işi babası yapıyor. Bu elemanın eşi de memur. Şuan 200 bin liralık arabalara çöp demekle meşgul.
Ama gerçek hayatta genel olarak insanlar arabadan sorunsuzluk ve iyi 2. el bekler. İ20 sorunsuzluk abidesi. Adam teknolojiye bakmıyor. Yağını suyunu köy gitsin derdinde millet. Neredeyse LPG için üretilmiş bir motora sahip. Normal sıradan bir kullanıcı için biçilmiş kaftan. Ha bir de burada mesaj sayısı fazla ergenin birisine ne iş yapıyorsun diye sordum. Bana ben 13 yaşından beri çalışıp kendi paramı kazanıyorum beni hayat pişirdi dedi övünerek. Sordum işyerini nasıl kurdun? İsyeri babama ait ama yıllar önce dedem kurmuş:) kısaca hazıra konmuş ergen burayı esir almış milletin zar zor aldığı arabalara çöp diyor. Mesaj sayısı 4 hane ama boş teneke gibi çok sesi var. Buradaki ergenlerin laflarını dinleyen varsa vay haline. |
i20'yi övenler gerçekten fantezi dünyasında yaşıyor. Saçma sapan sebeplerle açıklamaya çalışmışlar.
i20'nin 2.elinin yüksek olmasının ne saçma sapan verimsiz-çağdışı mpi motoruyla, ne sözde sorunsuz tam otomatik şanzımanı ile, (sanarsın aisin falan) ne de sorunsuz olması ile alakalı. Sebep şu: 1. Dış görünüş; gündüz farları, cam tavan, fiyatına göre cakalı duruşu 2. motor, şanzıman gibi şeylerden anlamayan, beklentisi düşük kitle Kısacası elalem için yaşayan tayfaya hitap etmesi. Ben bu kitlenin sevdiği tüm araçlara gıcığım, o kitleden de nefret ediyorum. Neden? 1. Görgüsüzce geceleri sadece gündüz farları ile gezenler bu kekolar 2. Arabaya iyi bir lastik almaya para bulamayıp, ses tesisatı yapıp ortalığın anasını ağlatanlar da hep bunlar 3. trafikte yanında bir kız olmaya dursun, hepimizin hayatına kast edenler hep bu afilli B sınıfı araçlara binenler. Çoğunun ilk arabası Çoğu için değişken subap zamanlaması, aktif silindir kapama, 6-7-8 ileri, hem ekonomik hem de verimli şanzımanlar falan hikaye.. Bakımı ucuz, 7 yıl garantisi varmış, Honda da veriyor 5 yıl garanti kaç kişi gidebiliyor 5 yıl servislere.. 2018 başında arkadaşımın eşinin i20'sine yetkili serviste polen filtresini 154tl ödedi.. Bir saat küfür etmişti.. bu mu bakımı ucuz? Ha dışarıda yaptırırsak ben benim picasso ile yarışmaya hazırım kim son 7 yılda yakıta ve bakımka daha az para ödemiş. HODRİ MEYDAN!! Bıktım yemin ederim bıktım. Bir de o kitlenin tercihini burada SAÇMA SAPAN nedenlere dayandırılmasına gerçekten inanamıyorum. HİÇBİR MARKA sorunsuz değildir! Bir süredir Ford S Max bakıyorum. Ulan TR forumlarında yer uçağı deyip toz kondurulmayan araba yurt dışı forumlarda 50 tane nokta veriyor, buralara dikkat edin diyor. Biz neden böyleyiz ya? Neden arabalara hindu ineği muamelesi yapıyoruz. Ama sorunsuz valan diyenin ağzına yemin ediyorum kürekle vurasım geliyor. Konumuz neden i20 2.el pahalı? i20 değil, otomatik B sınıfı pekçok araba C sınıfı manuel abilerinden bile ucuza gidiyor. Neden? Çünkü şuanda ev geçindiren insanlar ya arabasını sattı, altın aldı, faize yatırdı parasını sözde nemalandırıyor.. Ya da çatır çatır biniyor.. Benim gibi.. Kim daha çok alıyor? Yolunu bulmuş, akarı akan ve onların akrabası, çevresi Yeni evli veya ilk çocuğu olan ilk arabasını alacak olanlar.. Bahane hazır.. Hanım da kullanacak (benim de otomatiğe geçiş bahanem bu olmuştu) Yüzüne bakmadığımız Getz 45-50 isteyenler var, 12 bintlye almıştı arkadaş ya.. 12bin tl.. sıfırı da 23bin tl idi..Neden diyorsun.. Sorunsuz otomatik.. Hay tork konventörü kadar başınıza taş düşsün.. Bu forumda kim başlattı bilmiyorum, tam otomatik bu kadar sorunsuz diye diye.. Neyse ne hali varsa görsün, durduk yerde sinir oldum. Sinir olmamın sebebi de şunlar: sıfır ve 2. el araba fiyatlarının 2013 sonrası coşması birilerinin bunu her zamanki gibi fırsata dönüştürmesi ciğeri 5 para etmez insanların milletle alay eder gibi piyasayı şişirmesi kadevesine de ötevesine de, öteve indirse bayi koyuyor (bknz 2009 ötv indirimi), sırf 2. eli var diye koyun gibi aynı arabaları almaya zorlanmamız bıktım ya.. Ben milleti hiç dinlemedim arkadaş.. Yaşım 37.. okudum araştırdım.. Golf 1.6 FSI.. alma dediler.. FSI mı aman uzak dur dediler.. araştırdım beğendim LPG'siz bindim Corsa easytronic.. alma dediler.. uzak dur dediler.. aldım TAŞŞŞŞ gibi araba yemin ediyorum.. 110km hız ile Fiestayı yandan biçtim.. 18mt ileride trafik lambasını devirerek durdum.. Sapasağlam çıktım, arabanın ön camı bile kırılmadı Mitsubishi Colt... HERKES karşı çıktı.. HERKES!!! motor koltukta gidersin diyenler.. tipsizlik abidesi diyenler.. 2013'te 15e alanlar şimdi 45'den kapı açıyor.. Son olarak da Citröen Grand Picasso aldım.. 2013 yılında sıfır Golf ve Auris parası vererek aldım. 7 yıl bitiyor bu sene. 200bin km olmak üzereyim. 1 gün bile demedim ki keşke Golf veya Auris alsaymışım diye. Satacam.. Ford S max almayı düşünüyorum.. Hem de sıfır Polo fiyatına.. Size C sınıfı, B sınıfı, A sınıfı, kulaktan duyma bilgilerle aldığınız, muhteşem 2.elli araçlarınızla mutluluklar diliyorum. 1 ay maaş alamayınca borca girip, Mercedes c180'ine benzin parası bulamayanlara inat, 2 aydır maaş almıyorum ve aracımı da satmadığım gibi bu ay 2 depo mazotla 2000km yol gezdim, dere tepe. Hadi selametle.. |
-Aracın tasarımı segmentinde emsalsiz
-Araçtaki cam tavan segmentinde hiçbirinde yok boydan boya + 10.000 tl demek -Araç donanım olarak çok zengin, katlanabilir yan aynalar çoğu araçta yok -Motoru sorunsuz -Hyundai markası zaten sorunsuz son dönemlerde çok yükseldiler -Alımı satışı kolay piyasası çok canlı -İç hacim segmentinin en genişlerinden biri bu araç pahalı olmucakta Clio Fiesta vs. mi olcak? |
Ben dahil insanlar artık ustayla servisle muahtap olmak istemiyor. Yağ - su koy devam et. 1 lt çok yakması dert değil, kimseyle muhatap etmemesi daha önemli benim için.
Tam otomatik I30 alırken herkes çok yakar gitmez vs diyordu. Şimdiye kadar 2 dsgli arkadaşımı servise bıraktım şanzıman arızasından dolayı :) I20 içinde durum aynı, araç hem geniş hem sorunsuz hemde cam tavan vs güzel donanımları var. Bugün panaromik cam tavanlı kaç B segmenti araç var ? Herkes araç kurdu değil, tekniği ile çok ilgilenmiyor. Bence de 4 ileri olması saçma ancak 6 ileri olsa ne olucak ki ? Zaten hız sınırları dahilinde yeterli bir araç. Keşke 6 ileri olsaymış o ayrı ama çoğu insan zaten bunun ile ilgilenmiyor. D ye takıp devam ediyor adam. Normalin 2 katı yakmadıkça yakıt o kadar da önemli değil. |
Şu mesajı ana sayfaya sabitleyelim.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jac0B0 -- 19 Ağustos 2019; 20:24:56 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FC7AB336F -- 19 Ağustos 2019; 20:40:51 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crow in cornfield -- 19 Ağustos 2019; 22:2:9 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|