Şimdi Ara

i30

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • sizce eski kasa i30 otomatik dizel nasıl bir araç



  • Sorunsuz ve performanslı motor, sert amortisör, yüksek donanım seviyesi, yüksek hızda hafif kalan direksiyon, sorunsuz 4 ileri otm. şanzıman, 150km'nin üstüne çıkarken ağır kalan şanzıman vs...
  • teşekkürler, ses olayı sizce nasıl
  • Kış lastiği takılı değilse içeriden dizel olanlar dahi yeterince sessiz. aten motor kaputunu açar açmaz izolasyonun her tarafı sardığını görüyorsun.
  • Praetor hocam gerekli cevapları vermiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Only34 -- 31 Ocak 2014; 10:16:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only34

    Praetor hocam gerekli cevapları vermiş.

    Aynen tüm cevapları vermiş
  • otomatk olmayanları için ne söyleyebilirsiniz aracın ağır olmasından dolayı biraz fazla yaktığı söyleniyor. birde araç ne kadar güvenli hem kasa olarak hemde espnin uyumu olarak.arka amörtisörlerin biraz sıkıntılı olduğunu duymuştum bağımsız değilmiş heralde bu sadece konforu mu etkiler yoksa yol tutuşu savrulmada da dezavantaj mıdır? benim 30000 lira gibi bir bütçem var bu aracı düşünüyorum.
  • 2009'da hem eşime şu an imzamda olan aracı, kendime de mart ayındaki ötv indiriminde aynı model ve donanım aracın manuelini aldım. Mercedes'i alırken geçen temmuzda aracımı 75bin km'de sattım.

    Otomatik olanlar ortalama 7-7.5lt şehir içinde yakarken manuel olanlar 6-6.5lt civarında yakarlar. Manuel olanlar otomatik olanlardan bariz daha atak ve hızlıdır. 5 iler aktarma ve 115bg güç, her ne kadar araç 1370kg gibi bir ağırlığa sahip olsa da rahatlıkla 190-200km hıza çıkarabildiği gibi, yakıt tüketimi o hılzarda 9-10lt civarında seyreder.

    Otomatik olanlar ise her ne kadar ilk kalkışlarda biraz daha ağırkanlı olsa da 120km hızın üstünden soluksuz 150-160km'ye rahatlıkla tırmanır, tabi bir manuelin ivmelenmesi yok ancak 190-195km hıza çıkarken son hız olarak manuel ile reel kullanımda en fazla 5km'lik bir fark olur.

    Araç NCAP'den 5 yıldız almış olmakla berber yüksek hızlarda bir focus direksiyon hassasiyetine sahip değil, şehir içinde kullanımı çok kolay olsada hafif direksiyon ilk evrede alışlana kadar yüksek hızlarda biraz tedirgin edebilir ancak alıştıktan sonra sıkıntı yaratmaz. Frenleme dozajı gayet iyidir ancak oturma posizyonu gereği bir honda gibi veya golf gibi tabana gömülmediğinden biraz renault vari bir sürüş pozisyonunda aracı kullanırsınız. (Benim boyum 1.78cm)

    Amartisörlerin tek sıkıntısı özellikle bendeki style plus ve sonraki prime pakette standart olan 17'' jant yüzünden arnavut kaldırımlı yollarda ve kasislerde sert tepki gösteriyor ancak bir citroen deki gibi amortisör vuruntusu duymazsınız.
    <bu arada ön amartisörler mcpherson , arka amrtisörler ise çok noktadan bağlantılı (multilink) bağlantılı oldukça gelişmiş bir amortisör sistemi. yani kortuğunuz gibi torsiyon değil ancak sert ayarlı olduğundan spor araç kıvamında bir yol tutuşa sahip.

    Eğer geçen temmuzda almayı düşünseydin manuel aracımı sana önerirdim. Araç donanımı olarak bugünün şartlarında bile zaman ötesi denilebilir.
    2010'daki makyajla bereber araçların en üstü donanımlarında (style plus vs. prime) makyajlı kasalarda sinyalli yan aynalar varken, makyajsız olanda ise fark olarak silecek suyu göstergesi bulunmakta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Praetor -- 31 Ocak 2014; 22:45:28 >




  • 2007-2009 kasaların donanımlistesi aşağıda var. 2010-2012 makyajlılarda ise yukarıda belirttiğim gibi üst pakette silecek suyu uyarı göstergesi yok ancak sinyalli yan aynalar var bir de en alt donanım olan select'in makyajdan sonraki adı olan team donanımda otomatik kşima'dan manuel klimaya düşürülme var.
    Bizim gibi eski yeni kasa i30 kullananların klübü i30 club forumundan daha detaylı bilgi (karıser, mekanik, elektrik, donanım, modifiye, bakım vs...) alabilirsin.

     i30




  • i30. Favorim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.