Şimdi Ara

i7-5700HQ DOTA2 ve CS:GO SORUNU!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Konu aslında sadece Monster Notebook ile ilgili değil, bütün i7 5700hq (5. nesil) işlemci kullanan arkadaşları ilgilendiriyor. Fakat ülkemizde şu anda aktif olarak 5. nesil işlemcilerde en çok monster'ın satıldığını düşünürsek konuyu buraya açma gereği duydum.

    Eğer Dota 2 ve CS:GO oyunlarını oynuyorsanız ya da Office 2016 kullanıyorsanız, bu uygulamalarda, işlemci serisinin ya steam ya valve ya da başka bir programla uygunsuzluğu sebebiyle laptopunuz oyunun/programın belli bir yerinde mavi ekran veriyor. Çözümü şu ana kadar yok, MSI forumlarında da, ASUS Forumlarında da benzer sorunlar yaşanıyor.
    Konuyla ilgili internetteki bir kaç forum aşağıdaki gibi:

    https://forum-en.msi.com/index.php?PHPSESSID=0e224922dogoc9jcu77pjjea43&topic=259729.0;all

    https://www.reddit.com/r/DotA2/comments/3hvov4/i7_5700_hq_problems_with_dota_2/

    https://www.reddit.com/r/DotA2/comments/3n357u/regular_bsod_in_reborn_with_i7_5700hq/

    İngilizce bilmeyen arkadaşlar için söyleyeyim; herkes sorunun i7 5700hq ile ilgili olduğunu söylüyor ve çözüm olarak da bios'tan intel speedstep'i kapatmayı öneriyorlar. Fakat bu da işlemci performansını belli oranda düşürüyor. Bu öneri de tamamen çözmüyor, sadece aldığınız mavi ekran hatası sayısını azaltıyor.


    Bu seriden işlemci alan herkeste benzer sorunlar olabilir. Bu oyunları deli gibi oynayanlar için tavsiyem; ya sorun çözülene kadar i7 5700hq işlemcili bir laptop almayın, elinizde varsa da bu oyunları çözümü bulunana kadar kurcalamayın

    Not: Gene belirtmek isterim, bu durum Monster bilgisayar ile alakalı değil. fakat ister MSI, ister Monster, ister ASUS olsun, 3500-4000 TL parayı bayıldıktan sonra insanlar haklı olarak bu tip sorunlarla uğraşmak istemez. Ben de benzer sorunlar yaşayan ya da bu işlemciye sahip bilgisayar almak isteyenler biraz beklesinler diye yazıyorum.







  • bende 4720HQ var bi önceki seri yani Steami ilk açarken mavi ekran aldım bide daha sonra steam açıldıktan baya bi sonra mavi ekran yedim. niye bu tanıya düştün derseniz tek steam açıktı arkada 2-3 tanede kendi programları,steami tamamen kapatıp normal leptopu kullandım mavi ekrana düşmedi anlamadım valla olayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoguzhan55

    bende 4720HQ var bi önceki seri yani Steami ilk açarken mavi ekran aldım bide daha sonra steam açıldıktan baya bi sonra mavi ekran yedim. niye bu tanıya düştün derseniz tek steam açıktı arkada 2-3 tanede kendi programları,steami tamamen kapatıp normal leptopu kullandım mavi ekrana düşmedi anlamadım valla olayı.
    Hocam bende aylardır mavi ekran aldım ama işlemciden değil touchpad driverinden oluyor en azından bu hatayı alan herkes bu yönde bir düzeltme ile bu hatadan kurtuluyor .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametalbayrak

    Hocam bende aylardır mavi ekran aldım ama işlemciden değil touchpad driverinden oluyor en azından bu hatayı alan herkes bu yönde bir düzeltme ile bu hatadan kurtuluyor .

    Hocam bu diğer monster mavi ekran sorunlarından değil. Direk işlemci ve bu iki oyun arasında bi sıkıntı var. Touchpad driverını silmek de işe yaramıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OneMoreChance


    quote:

    Orijinalden alıntı: sametalbayrak

    Hocam bende aylardır mavi ekran aldım ama işlemciden değil touchpad driverinden oluyor en azından bu hatayı alan herkes bu yönde bir düzeltme ile bu hatadan kurtuluyor .

    Hocam bu diğer monster mavi ekran sorunlarından değil. Direk işlemci ve bu iki oyun arasında bi sıkıntı var. Touchpad driverını silmek de işe yaramıyor.

    Doğrudur hocam işlemci modellerimiz farkılı bendeki 4. nesil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARTHUR.

    quote:

    Orijinalden alıntı: OneMoreChance


    quote:

    Orijinalden alıntı: sametalbayrak

    Hocam bende aylardır mavi ekran aldım ama işlemciden değil touchpad driverinden oluyor en azından bu hatayı alan herkes bu yönde bir düzeltme ile bu hatadan kurtuluyor .

    Hocam bu diğer monster mavi ekran sorunlarından değil. Direk işlemci ve bu iki oyun arasında bi sıkıntı var. Touchpad driverını silmek de işe yaramıyor.

    Doğrudur hocam işlemci modellerimiz farkılı bendeki 4. nesil

    Alıntıları Göster
    Sn. Forum Üyeleri ve Değerli Arkadaşlar;

    CS GO oyunu ile ilgili olarak yayınlanan son güncelleme sonrası geçtiğimiz Cuma günü yaklaşık 2-3 saatlik CS GO oynadığımız mağazamızdaki demo ürünümüz olan ABRA A5 V5.1.x modelimizde biz herhangi bir mavi ekran hatası ile karşılaşmadık.

    Ayrıca bugün DOTA 2 'ye gelen yaklaşık 1.2GB 'lık güncellemeyi de yaptık ve 1 saate yakın bir süredir de oyunu showroom cihazımız üzerinde test ettik. Gördüğümüz kadarıyla DOTA 2 'de yaşanan mavi ekran sorunu da düzelmiş gözüküyor.

    Buna göre sizlerin de ilgili güncelleştirmeleri yaparak konu altından hata alıp almadığınız ile ilgili geri dönüşlerinizi mutlaka bekliyoruz.

    Yayınlanan Steam güncelleştirmelerini yaptığınız halde hala bu oyunlarda mavi ekran problemi yaşadığını belirten müşterilerimiz olursa, Windows 8.1 'den Windows 10 'a yükseltme yaptıysanız belki bir ihtimal bu sorun yapıyor olabilir.

    Sizden ricamız ücretsiz Windows 10 yükseltmeden elde edeceğiniz dönüştürülmüş Windows 10 lisans anahtarı ile birlikte Microsoft 'un resmi internet sitesinden indireceğiniz orijinal Windows 10 ISO dosyasını, Rufus ile USB flash belleğe yazarak UEFI modunda temiz kurulum ile cihazınıza yüklemeyip denemeniz. Sorununuz çok büyük bir aksilik olmadığı taktirde çözülmüş olacaktır.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Sn. Forum Üyeleri ve Değerli Arkadaşlar;

    CS GO oyunu ile ilgili olarak yayınlanan son güncelleme sonrası geçtiğimiz Cuma günü yaklaşık 2-3 saatlik CS GO oynadığımız mağazamızdaki demo ürünümüz olan ABRA A5 V5.1.x modelimizde biz herhangi bir mavi ekran hatası ile karşılaşmadık.

    Ayrıca bugün DOTA 2 'ye gelen yaklaşık 1.2GB 'lık güncellemeyi de yaptık ve 1 saate yakın bir süredir de oyunu showroom cihazımız üzerinde test ettik. Gördüğümüz kadarıyla DOTA 2 'de yaşanan mavi ekran sorunu da düzelmiş gözüküyor.

    Buna göre sizlerin de ilgili güncelleştirmeleri yaparak konu altından hata alıp almadığınız ile ilgili geri dönüşlerinizi mutlaka bekliyoruz.

    Yayınlanan Steam güncelleştirmelerini yaptığınız halde hala bu oyunlarda mavi ekran problemi yaşadığını belirten müşterilerimiz olursa, Windows 8.1 'den Windows 10 'a yükseltme yaptıysanız belki bir ihtimal bu sorun yapıyor olabilir.

    Sizden ricamız ücretsiz Windows 10 yükseltmeden elde edeceğiniz dönüştürülmüş Windows 10 lisans anahtarı ile birlikte Microsoft 'un resmi internet sitesinden indireceğiniz orijinal Windows 10 ISO dosyasını, Rufus ile USB flash belleğe yazarak UEFI modunda temiz kurulum ile cihazınıza yüklemeyip denemeniz. Sorununuz çok büyük bir aksilik olmadığı taktirde çözülmüş olacaktır.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri

    Alıntıları Göster
    Tam da monster almayı düşünmeye başlamıştım ama mavi ekran hatası çok büyük bir sorun benim gözümde. O iki oyunu oynamıyorum ama office benim için çok önemli. Üstüne steam açıkken olan mavi ekranlar, bu o mavi ekranlardan değil gibi ifadeler mavi ekran hatasının monster için çok normal olduğunu düşündürüyor insana.

    Başka bir başlıkta bir arkadaş belirtmişti bu durumu, mavi ekran hatalarından dolayı direkt olarak monster'i elediğini söylemişti. Şu an ben de elemeye yakınım açıkçası; bir notebook farklı farklı sebepler yüzünden mavi ekran hatası verir ve bu durum normal bir şeymiş gibi konuşulur hale gelir mi yahu?




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • maxi_rocker M kullanıcısına yanıt
    Sn. maxi_rocker;

    Sorunun kaynağını daha önceki mesajlarımızda defalarca belirtmiştik. Sorun işletim sisteminden kaynaklanıyor. Hala sürücüler ve programlar ile uyum sorunları yaşanıyor ve bu uyum sorunları biraz araştırırsanız MONSTER 'a özgü sorunlardan kaynaklanmıyor.

    Özellikle 5.nesil Broadwell işlemcilerin Windows 10 ile uyum sorunu nedeniyle mavi ekran hataları ile karşılaşıldığı gibi konuları yurtdışı forumları dahil DH diğer notebook markalarının ilgili konularından takip edebilirsiniz.

    Her halükarda Windows 8.1 'de yaşanmayan bir problem Windows 10 'da yaşanıyor ise bu durumda bir süre daha Windows 8.1 'i kullanmaya devam etmek en akıcı yol olacaktır.

    Saygılarımızla,

    MONBSTER Müşteri Hizmetleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Sn. maxi_rocker;

    Sorunun kaynağını daha önceki mesajlarımızda defalarca belirtmiştik. Sorun işletim sisteminden kaynaklanıyor. Hala sürücüler ve programlar ile uyum sorunları yaşanıyor ve bu uyum sorunları biraz araştırırsanız MONSTER 'a özgü sorunlardan kaynaklanmıyor.

    Özellikle 5.nesil Broadwell işlemcilerin Windows 10 ile uyum sorunu nedeniyle mavi ekran hataları ile karşılaşıldığı gibi konuları yurtdışı forumları dahil DH diğer notebook markalarının ilgili konularından takip edebilirsiniz.

    Her halükarda Windows 8.1 'de yaşanmayan bir problem Windows 10 'da yaşanıyor ise bu durumda bir süre daha Windows 8.1 'i kullanmaya devam etmek en akıcı yol olacaktır.

    Saygılarımızla,

    MONBSTER Müşteri Hizmetleri

    Hocam satin alma oncesi ve sonrasi hatiri sayilir bir desteginiz var ama herkes malzeme kaliteniz ve yazilimsal sikintilardan bahsediyor.

    Eger bir Ankara magazaniz olsa ciddi sekilde dusunurum yine de almayi ama sadece Istanbuldan destek vermeniz, olumsuz yorumlardan sonra incelemeden alabilecegimi dusunmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • maxi_rocker M kullanıcısına yanıt
    Sn. maxi_rocker;

    Yazılımsal sıkıntıların başlıca kaynağı işletim sisteminden kaynaklı bazı oyunlarda veya bazı sürücülerde donanım uyumsuzluklarının meydana gelmesi.

    Notebooklarımızın malzeme kalitesi ile ilgili forumda daha önce sorulmuş bir çok soruya verdiğimiz cevaplarımızı geçmiş mesajlarımızdan okuyup bilgi sahibi olabilirsiniz.

    Kısaca şunu söyleyelim, dünyanın bilinen en büyük 6-7 adet notebook üreticilerinden 3-4 'ü ile çalışıyor ve bu konuda çok ciddi çalışmalar içerisinde olduğumuzu özellikle bilmenizi isteriz.

    Ankara 'da bayilik açılması ile ilgili konuda da daha önce benzer sorulara verdiğimiz cevaplar aynıdır. Şuan için başka bir ilde ya da bölgede bir bayilik açılması konusu yönetim tarafından düşünülmemektedir.

    Bu konu ile ilgili satış ve satış sonrası hizmetler anlamında tek bir merkezden müşterilerimize çok daha hızlı hizmet verdiğimizi ve en doğru cevapları direkt muhattabından alabileceğiniz bir hizmet kalitesi sunduğumuzu düşünüyoruz.

    Ayrıca hizmet kalitemizi zaman içerisinde olabildiğince iyileştirerek çok daha kısa sürede teknik destek hizmeti sağlamayı ve satış sonrası aynı gün kargo gibi çok daha hızlı sipariş ve sipariş sonrası işlemleri gerçekleştirdiğimizi de bilmenizi isteriz.

    Ürünlerimizi satın aldıktan ilk 15 gün içerisinde evinizin rahatlığı ve konforunda istediğiniz gibi saatlerce test edebilir, istediğiniz oyun veya programları çalıştırabilir hatta sabahlara kadar MONSTER 'ınızda oyun oynayabilir ve şayet bu süreçte ürünümüzden en ufak bir memnuniyetsizlik duymanız durumunda ve üründe herhangi bir fiziksel problem yok ise ürünü satın aldığınız biçimde iade ederek paranızı ödeme yaptığınız biçimde en kısa sürede geri alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri




  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    Forumdaki bir arkadas da sizinle ayni sekilde yardimci olsu sagolsun ama keske alip iade etme seklinde degilde yerinde inceleyebilsen sizlerle direkt muhatap olabilsem, o zaman ciddi sekilde dusunebilirim. Yonetim ya da merkez ne dusunur bilmiyorum ama az olsun, oz olsun, hizli olsun mantigiyla cok daha iyi yerlere gelmeniz imkansizdir. Ben gibi vasatin ustundeki bir kullanici bile bu sebeplerden vazgeciyorsa, daha genis kitlelere ulasmaniz cok zor olacaktir. Ama bizim hitap ettigimiz kitle belli, su anki halimizden memnunuz diyorsaniz da saygi duyarim.

    Ayrica eski serideki o tabiri caizse albenili, muthis tasarimlara sahip kasalardan su an geldiginiz noktadaki kasalariniz biraz hayal kirikligi acikcasi. Fokuabilgisayar internet sitenizden beri monsteri takip ederim ve o tasarimlari, sistemleri gorup hep ic gecirirdim. Tabi o zamanlar butcem yoktu pek :)

    Neyse fazla uzatmayayim hocam, bunlar nacizane elestirilerim. Dikkate alacaginizi dusundugumden yazdim, ben yuksel ihtimal msi ge60 alacagim gibi duruyor. Fakat bir sikinti cikmasi durumunda sizlerle tekrar irtibat kurarim. Iyi calismalar, iyi gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • maxi_rocker M kullanıcısına yanıt
    Sn. maxi_rocker;

    Düşüncelerinize elbette saygı duyuyoruz. Hizmet kalitemizi, satış ve satış sonrası hizmetler tarafındaki çalışmalarımızı olabildiğince arttırmayı ve iyileştirme gayretinde olduğumuzu yinelemek istiyoruz.

    Ancak az olsun öz olsun diye bir satış politikamız kesinlikle bulunmamaktadır. Amacımız ülkemizde en performanlı ve en hızlı notebook denildiğinde ilk tercih edilen markanın %100 yerli sermaye ile kurulan Monster markası olmasıdır. Bunun için elimizden gelen tüm çabayı ve gayreti arttırarak sürdürüyoruz.

    Markamız ile ilgili gelen tüm olumlu/olumsuz eleştiri ve yorumları dikkatle okuyor ve yönetim kadromuza aynı hassasiyetle iletiyoruz. Bu konuda somut birçok örneği geçmiş dönemlerde forumdaki benzer gelişmelerden takip edebilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Sn. maxi_rocker;

    Düşüncelerinize elbette saygı duyuyoruz. Hizmet kalitemizi, satış ve satış sonrası hizmetler tarafındaki çalışmalarımızı olabildiğince arttırmayı ve iyileştirme gayretinde olduğumuzu yinelemek istiyoruz.

    Ancak az olsun öz olsun diye bir satış politikamız kesinlikle bulunmamaktadır. Amacımız ülkemizde en performanlı ve en hızlı notebook denildiğinde ilk tercih edilen markanın %100 yerli sermaye ile kurulan Monster markası olmasıdır. Bunun için elimizden gelen tüm çabayı ve gayreti arttırarak sürdürüyoruz.

    Markamız ile ilgili gelen tüm olumlu/olumsuz eleştiri ve yorumları dikkatle okuyor ve yönetim kadromuza aynı hassasiyetle iletiyoruz. Bu konuda somut birçok örneği geçmiş dönemlerde forumdaki benzer gelişmelerden takip edebilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri

    Monster ile ilgili tek gecmisim o albenili gozumun kaldigi kasalari ve ic aksamindan ibaret :) O sebepten hangi talepler karsilandi ve nasil bir yol izlediniz bilmiyorum acikcasi.

    Ama 1 sene sonra kardesime notebook alacagim ve ozellikle de yasi ve oyun sevgisini dusunursem alacagim urun kesinlikle bir oyun laptopu olacak.

    Umarim o zaman foruma girdigimde gecmiste yaptiginiz uzere cok daha iyi tasarimlari da urunleriniz arasina kattiginizi, en azindan bu secenegi kullaniciya biraktiginizi gorurum ve Ankara'da da gidip urunlerinizi inceleyebilecegim, sikinti olmasi durumunda ilgi gorecegim bir bayiinizi ziyaret edebilirim.

    O zaman alacagim laptop ve gelecekteki kendi kullanacagim laptop da monster olacaktir ve talepleri ciddiye alip yerine getirebildiginizi gormus olacagim. Tekrardan iyi gunler ve iyi calismalar. Ilginiz icin tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • maxi_rocker M kullanıcısına yanıt
    Sn. maxi_rocker;

    Bayilik konusu bizim üzerimizde bir konu ancak biz taleplerinizi yöneticilerimize elbette ileteceğiz takdir ve değerlendirme kendilerinde olacaktır. Gelişmeler oldukça zaten sizleri forum üzerinden ve sosyal medya hesaplarımız üzerinden bilgilendiriyoruz.

    Notebook tasarımlarımız konusunda üreticilerin ürettikleri standart ürünler haricinde, bizim şuan için satış adetlerimizi ciddi biçimde yükseltmemize rağmen, üreticilerin istedikleri Min. satış sipariş adetlerine çıkartabildiğimiz koşulların oluşması halinde sizin de belirtmiş olduğunuz gibi notebooklarımızı farklı kasa renklerinde ya da farklı fiziksel özel tasarımsal öğeler ile güçlendirerek sunabileceğimiz koşullar oluşabilir. Bunun için üreticiler ile ciddi temaslar halindeyiz ve ürünlerini sürekli istediğimiz güçlü tasarımsal öğelerle üretmeleri konusunda kendilerini sürekli olarak yönlendirme gayreti içerisindeyiz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Sn. maxi_rocker;

    Bayilik konusu bizim üzerimizde bir konu ancak biz taleplerinizi yöneticilerimize elbette ileteceğiz takdir ve değerlendirme kendilerinde olacaktır. Gelişmeler oldukça zaten sizleri forum üzerinden ve sosyal medya hesaplarımız üzerinden bilgilendiriyoruz.

    Notebook tasarımlarımız konusunda üreticilerin ürettikleri standart ürünler haricinde, bizim şuan için satış adetlerimizi ciddi biçimde yükseltmemize rağmen, üreticilerin istedikleri Min. satış sipariş adetlerine çıkartabildiğimiz koşulların oluşması halinde sizin de belirtmiş olduğunuz gibi notebooklarımızı farklı kasa renklerinde ya da farklı fiziksel özel tasarımsal öğeler ile güçlendirerek sunabileceğimiz koşullar oluşabilir. Bunun için üreticiler ile ciddi temaslar halindeyiz ve ürünlerini sürekli istediğimiz güçlü tasarımsal öğelerle üretmeleri konusunda kendilerini sürekli olarak yönlendirme gayreti içerisindeyiz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
    Bu sorunun çözümü yok mu halen?




  • Bu sorunu hala yasamaya devam eden var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekavas

    Bu sorunu hala yasamaya devam eden var mi?
    hala bu sorunu yaşıyorum kardeşim Sorunu ümitle çözmelerini bekliyorum :)
  • Arkadaşımda monster var mavi ekran hatası alıyor özellikle steamden oynarken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kingkaan34

    Arkadaşımda monster var mavi ekran hatası alıyor özellikle steamden oynarken
    bugün çıkan update ile birlikte office 2016 daki sorun düzeldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekavas

    bugün çıkan update ile birlikte office 2016 daki sorun düzeldi.

    Alıntıları Göster
    5. nesil işlemciler gelsin diye bekledim, onlar da sıkıntılı geldi şansıma neyse beklemeye devam
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.