Şimdi Ara

İade/Değişim raporu alan monitör hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
809
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Uzun süredir monitörümden faydalanamıyorum. Asus teknik servisi tarafından iade/değişim raporu hazırlandı. Ben bu belgeyi ve faturasını satın aldığım firmaya(sanalmarketim) gönderdim. Talep olarak da birebir değişim istedim. Fakat kendileri bugün eski seri olduğu için ellerinde aynı üründen kalmadığını, sadece ücret iadesi ya da fiyat farkını ödeyerek üst model satın alabileceğimi söylediler. Ben tüketici kanunları az buçuk biliyorum ama Türkiye'de her şey farklı işliyor, uygulamaları çeşitlilik gösteriyor. Benim bildiğim kadarıyla iade/değişim raporu ile farklı seçimlilik haklarım olması gerekiyor şöyle ki;

    1- Fatura bedelinin iadesi,
    2- Ürünün birebir değiştirilmesi,
    3- Aynı üründen yok ise bir üst model ile değiştirilmesi,
    4- Fiyat farkını ödeyerek yeni bir ürün satın alınması.

    Bunun ardından, ücret farkı ödemeden üst model göndermelerini istedim, kabul etmediler. Ben ürünü satın aldığım fiyatla şu anki fiyatı arasında ciddi bir fark var, malesef enflasyon karşısında paramız değer kaybettiği için ben ücret iadesi aldığımda, aynı parayla artık benzer özellikte monitör sahibi olamıyorum. Benim anladığım, garanti veren firmalar garanti süresi boyunca ürünlerinin tüketiciler tarafından sorunsuzca kullanmasını taahhüt etmiş oluyor. Ben ücret iadesi ile aynı monitörü alamayacağıma göre burada haksızlığa uğradığımı düşünüyorum ve satıcı firma ile bu konuda anlaşamadık.

    Sizin bu konu hakkında düşüncelerinizi varsa tecrübelerinizi merak etmekteyim. Siz olsanız ne yapardınız ? Bu gibi ihtilafları nasıl çözebiliriz ? Tüketici hakem heyetinden bir şey çıkar mı veya ithalatçı firmaya mı danışalım, aydınlatırsanız çok sevinirim. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaiKo -- 5 Şubat 2016; 22:29:43 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptanedi

    Valla hocam seçimlik haklarını dilekceyi verirken iyi tartmak gerekiyor burda sorumluluk tüketici de deniliyor.

    Üreticiler ve satıcılar tüketiciye karşı sorumluluklarını eksiksiz yerine getirmeli. Büyük çoğunluğu, satış sonrasında müşteri ile bir daha muhatap olmak istemiyor, olsa bile bir arıza durumunda sanki tüketicinin sadece tamir hakkı varmış algısı yaratıyorlar. Hakkınızı ama zorla, dişinizi göstererek bir şekilde alıyorsunuz, keşke çözüm odaklı müşteri memnuniyeti sağlayan bir satış hizmeti güdülse, uzun vadede kendilerine marka itibarı ve maddi kazanç olarak geri döner farkında değiller sanırım.

    Konuya dönecek olursak yaşanan anlaşmazlık ile ilgili Asus müşteri hizmetlerinden gelen cevap şu şekilde oldu;

    Talebiniz için teşekkür ederiz. Elinizde bulunan rapor ve ürünün orijinal faturası ile birlikte, ürünü satın aldığınız yerden yeni bir ürün temini veya para iadesi talep edebilirsiniz. Belirtmiş olduğunuz diğer konularda ASUS müdahaleci olamayacaktır. Satıcı firmanız ile görüşmenizi rica ederiz.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.