Şimdi Ara

İbiza cupra vs Polo gti rolling

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Polo 2 defa arayı açıyor ama aynı anda gazlandığını düşünmüyorum. Birde cupra da depo 4/3 oranında doluymuş.. Ne kadar etki eder bilmem ama sonuç bu.







  • iki aracın daha önce verilmiş yabancı testini okumuştum

    polo gti aynı motor olmasına rağmen gücü daha kesintisiz aktarabiliyordu bu nedenle hafifçe olsa da verileri ibizadan daha başarılıydı








  • Bir daha düşündüm de polo ezmiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rxseven









    Bir daha düşündüm de polo ezmiş
    polonun verileri zaten daha iyi.Neye şaşırıyorsunuz??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    iki aracın daha önce verilmiş yabancı testini okumuştum

    polo gti aynı motor olmasına rağmen gücü daha kesintisiz aktarabiliyordu bu nedenle hafifçe olsa da verileri ibizadan daha başarılıydı




    İbiza da dsg yoktu değil mi ? farkın sebebi buda olabilir çünkü bildiğim kadarıyla dsg olduğu zaman turbo lag olmuyor yada en aza indirgeniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rxseven



    Polo 2 defa arayı açıyor ama aynı anda gazlandığını düşünmüyorum. Birde cupra da depo 4/3 oranında doluymuş.. Ne kadar etki eder bilmem ama sonuç bu.


    Kayseri terminal çevre yol civarı galiba...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    polonun verileri zaten daha iyi.Neye şaşırıyorsunuz??


    Verileri daha iyi olupta asfalta gömülen nice arabalar bilirim.

    Amacım paylaşım yapmaktı çok şaşırdım şeklinde bir yorumumda olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rxseven


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    iki aracın daha önce verilmiş yabancı testini okumuştum

    polo gti aynı motor olmasına rağmen gücü daha kesintisiz aktarabiliyordu bu nedenle hafifçe olsa da verileri ibizadan daha başarılıydı




    İbiza da dsg yoktu değil mi ? farkın sebebi buda olabilir çünkü bildiğim kadarıyla dsg olduğu zaman turbo lag olmuyor yada en aza indirgeniyor.



    dsg standart ibiza da
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: rxseven


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    iki aracın daha önce verilmiş yabancı testini okumuştum

    polo gti aynı motor olmasına rağmen gücü daha kesintisiz aktarabiliyordu bu nedenle hafifçe olsa da verileri ibizadan daha başarılıydı




    İbiza da dsg yoktu değil mi ? farkın sebebi buda olabilir çünkü bildiğim kadarıyla dsg olduğu zaman turbo lag olmuyor yada en aza indirgeniyor.



    dsg standart ibiza da

    Alıntıları Göster
    Aktarma organları farklımı bunların dsg ve motormu aynı birtek? ayrodinamikten fln olabilirmi fark?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiven1127

    Aktarma organları farklımı bunların dsg ve motormu aynı birtek? ayrodinamikten fln olabilirmi fark?

    Alıntıları Göster
    Polo ibizadan 80 kg daha ağır üstelik.

    Bunun sebebi büyük ihtimalle aerodinamiyle alakalı.Vites oranları diyeceğim 2 side tamamen aynı dsg şanzımana sahipler.

    Aerodinami ve diğer aktarma organları ile Polo önde.

    Vw Seat farkı diyelim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 19 Eylül 2011; 23:55:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiven1127

    Aktarma organları farklımı bunların dsg ve motormu aynı birtek? ayrodinamikten fln olabilirmi fark?

    Alıntıları Göster
    Polo nöörmüş la öyle

    Şaka bi yana araç aynı bile olsa amatör yarışta olur bu kadar fark
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Polo ibizadan 80 kg daha ağır üstelik.

    Bunun sebebi büyük ihtimalle aerodinamiyle alakalı.Vites oranları diyeceğim 2 side tamamen aynı dsg şanzımana sahipler.

    Aerodinami ve diğer aktarma organları ile Polo önde.

    Vw Seat farkı diyelim

    Alıntıları Göster
    Yağ yakma konusunda da fark olduğu söyleniyordu.
    Ben de tamamen aynı motor-şanzımana sahip sanıyordum.Demek ki değilmiş..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çapultra

    Yağ yakma konusunda da fark olduğu söyleniyordu.
    Ben de tamamen aynı motor-şanzımana sahip sanıyordum.Demek ki değilmiş..

    Alıntıları Göster
    Otomatik arabayla rolling yapmak bilgisayarda yarış yapmak gibi. Kendinden hiçbir şey katamıyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    Otomatik arabayla rolling yapmak bilgisayarda yarış yapmak gibi. Kendinden hiçbir şey katamıyorsun.

    Alıntıları Göster
    Polo öne geçince bir de yola yağ attı mı Ibiza bir daha iflah olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çapultra

    Yağ yakma konusunda da fark olduğu söyleniyordu.
    Ben de tamamen aynı motor-şanzımana sahip sanıyordum.Demek ki değilmiş..

    Alıntıları Göster
    seat ibiza 7.2 sn 0-100 polo git 6.8 aralarında fark oldugu zaten ortada e bide benzın deposu farkı var biri 4/3 oranında doluymus diğeri bilnmıyor galiba etkenler belli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çapultra

    Yağ yakma konusunda da fark olduğu söyleniyordu.
    Ben de tamamen aynı motor-şanzımana sahip sanıyordum.Demek ki değilmiş..

    Alıntıları Göster
    yarış başlıyor......................................yarış bitti ve polo uzadı
    heerşey aynı herşey aynı.......................bıraghh
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BURHAN7773

    seat ibiza 7.2 sn 0-100 polo git 6.8 aralarında fark oldugu zaten ortada e bide benzın deposu farkı var biri 4/3 oranında doluymus diğeri bilnmıyor galiba etkenler belli


    0-100 yapmıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rxseven

    quote:

    Orijinalden alıntı: BURHAN7773

    seat ibiza 7.2 sn 0-100 polo git 6.8 aralarında fark oldugu zaten ortada e bide benzın deposu farkı var biri 4/3 oranında doluymus diğeri bilnmıyor galiba etkenler belli


    0-100 yapmıyorlar

    Alıntıları Göster
    Ben ıbıza cupra sahıbıyım baska bır forumdan 2 aracında sahıbını tanıyorum kendılerıde bazı seylerın farkındalar cura 30.000km de polo ıse 300 km lıktı daha ıbıza ıle polo gtı ın 0-100 verılerı 6.7sn depo 4/3 ıbızada ayrıca kendısıde kabul edıyor kım sayıyorsa o one gecıyor yanı aynı anda kalka mevcut degıl ayrıca bakarsanız ıbıza sureklı on kapının hemen onunden balıyor golgesıne bakarsanız benım kendı yaptıgım rollde aracların 2 de 190 a kadar aynı gıttı sonra bıraktık zaten kım ılk basarsa o onde gıdıor ancak nasıl oluyorsa vw sahıplerı bunu kabul etmıyor kı ben sırf bu yuzden vw almadım benım aracım opsıyonlarla fıyatı 51.000 de gırtlak dolu polo gtı da 51 lıra dı ben aldıgımda ama ben gerek goruntusu gerekse vw nın kullanıcı profılını sevmedıgım ıcın almadım 0-100 6.9 yazıyor sızde 7.2 dıyor tamamen vw satıs polıtıkası ben yurtdısı forumlarda okudugum kadarıyla 0-60 mph suresını 100 km olarak vermısler mph yı km cevırdıgınde 7.2 sn 100 km cıkıyor ancak 2 aracta zaten 6.7 sn de 100 e cıkıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rxseven


    quote:

    Orijinalden alıntı: BURHAN7773

    seat ibiza 7.2 sn 0-100 polo git 6.8 aralarında fark oldugu zaten ortada e bide benzın deposu farkı var biri 4/3 oranında doluymus diğeri bilnmıyor galiba etkenler belli


    0-100 yapmıyorlar


    hadi be yazmasan anlayamıcaktım çok sağol orda anlatmak istediğim teknık açıdan fark oldugu ama ANLAYANAAAA nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: rxseven


    quote:

    Orijinalden alıntı: BURHAN7773

    seat ibiza 7.2 sn 0-100 polo git 6.8 aralarında fark oldugu zaten ortada e bide benzın deposu farkı var biri 4/3 oranında doluymus diğeri bilnmıyor galiba etkenler belli


    0-100 yapmıyorlar


    hadi be yazmasan anlayamıcaktım çok sağol orda anlatmak istediğim teknık açıdan fark oldugu ama ANLAYANAAAA nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Alıntıları Göster
    polo önde başlıyor sanki biraz




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.