Şimdi Ara

İki Aydır İnternet Bağlamayan Türk Net 2 Aylık Fatura Bedeli Talep Ediyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar Türk Net 2 günde bağlayacağız dediği interneti 2 aydır bağlamadı. Bir kere bile internet gelmedi. İnternetim bağlanmayınca iptal talebinde bulundum ve hiçbir ücret ödemeyeceğimi söylediler. Bugün 2 aylık fatura bedeli sms olarak geldi. İptalini talep ediyorum. Türk net yetkilisi gereğini yapın lütfen.



  • Güncel, hala fatura mesajı gönderiyorlar kendilerine ulaşamıyorum. Türknet pişmanlık sakın bulaşmayın.
  • Merhaba, arkadaşlarımın faturanızı inceleyerek bilgi verebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz?
  • biricikömer kullanıcısına yanıt
    4 Mayısta başvurdum, iki günde kargo gitti 8 Mayısta internetim açıldı. Bölgenizde bir problem var galiba.
  • Aynı sorunu biz de yaşıyoruz. Bizi de 1 ay beklettikten sonra port olmadığı için bağlantı yapamadılar ve iptal etmek zorunda kaldık.
    Hat'a hiç sinyal gelmeden, 1 sn bile internete bağlanmadan 152 tl fatura göndermişler. Bunu çok kolay bir şekilde tespit edip faturayı iptal edebilirler ama etmiyorlar. Laf kalabalığı yapıp işi uzatıyorlar. Çözüm odaklı değil sorun odaklı çalışılıyor. Bunları bizim oim'de, burada, şikayetvar da vs. defalarca yazmamıza gerek kalmasa.. Ama olmaz illa ki uğraşıp duracaksın. Burda yazıyoruz öim e yazın diyorlar. Oraya zaten yazmışız çözüm alamadığımız için zaten buraya yazıyoruz.
    Bugün de faturanın son ödeme tarihi, kaç gündür bu hatanın düzeltilmesini bekliyoruz ama boşuna bekliyoruz gibi.
  • yuxxel kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetiniz 15.05.2020 tarihinde gelen dilekçeye istinaden iptal edilmiştir. Oluşturduğunuz fatura inceleme kaydını PM üzerinden iletmeniz durumunda size yardımcı olacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmetiniz 15.05.2020 tarihinde gelen dilekçeye istinaden iptal edilmiştir. Oluşturduğunuz fatura inceleme kaydını PM üzerinden iletmeniz durumunda size yardımcı olacağım.
    Yaptık kardeşim yaptık. Fatura inceleme kaydı da neymiş. Söylüyoruz işte hat hiç açılmadan fatura çıkarmışsınız düzeltin diye. Yok şu kaydı aç yok şuraya yaz ancak geçiştiriyorsunuz. Her bilgi elinizin altında açın inceleyin bakın ve sorunu düzeltin. Bizi uğraştıracağınıza bir işi de yokuşa sürmeden kendiniz yapın. Çözüm odaklı olun, sorunları geçiştirmeye değil çözmeye uğraşın.

    Geçen hafta size PM den yazdığım yazılar sanki yazmamış söylememişiz gibi davranmayın.

    "1654407 müşteri numaralı internet hiç bağlanmadı ve kullanılmadı. Eve internet için hat bağlantısı yapılamadı. (Sanırım port yok denilmiş) Zaten bağlantı yapılamadığı ve kullanılamadığı için iptal edildi. Şimdi siz bunun için faturamı oluşturdunuz?"

    Gelen cevap: "Merhaba, 1654407 müşteri numaralı hizmetin aktivasyon işlemleri 27.04.2020 tarihinde tamamlanmıştır. Bu nedenle faturalandırma süreci başlamıştır."

    "1654407 nolu abonelik sürecini size kısaca aktarayım isterseniz sanırım tam olarak kavrayamadınız. Başvurudan sonra eve kurulum için gelen turknet yetkilisi eve hattın bağlanmadığını belirtip turktelekom yetkilisini arıyor ve ondan bölgede port olmadığı için yapılamadığını öğreniyor ve arkadaşıma port yok iptal için ben bildireceğim size bir mesaj gelecek onaylarsanız iptal işlemi gerçekleşecek diyor tabi gelen mesaj filan olmuyor. Daha sonra arkadaşım tarafında iptal işlemi için kayıt açıklıyor ve aranılıp tekrar bakılacak vs deniyor. bu sıradada dediğiniz aktivasyon işlemi gerçekleşmiş nasıl olduysa. Sonuçta başvurunun üzerinden 1 ay gibi bir süre geçtikten sonra bağlantı yapılamadığından sonunda işlem iptal ediliyor.
    Yani iptal edilmesini biz istemedik biz bağlantının yapılması için sonuna kadar bekledik. Fakat sizin tarafınızdan sonunda port olmadığı söylenip iptal edildi. Sanırım süreci anlayabilmişsinizdir. Şimdi siz hiç bağlamadan aktivasyonunu yaptığınız bu abonelik için fatura çıkarmışsınız. Bu hata tamamen sizden kaynaklanıyor ve düzeltilmesini istiyorum."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuxxel -- 20 Mayıs 2020; 15:36:59 >




  • yuxxel kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 33493996 numaralı fatura kaydınızda çözüm uzmanlarımız hizmetinizi ve faturanızı detaylı olarak kontrol ettikten sonra size dönüş sağlayacaklar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.