Şimdi Ara

İki haftadır internetim yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 10 temmuzda yapaya geçireceğiz mesajından sonra internet gitti, gidiş o gidiş.

    Destek kaydi açtım buradaki destek konusuna yazdım, şikayetvara yazdım, twitter dan yazdım, ekşi sözlükten salladım ama sonuç sıfır.

    Bakın sorunun ne olduğunu dahi öğrenemedim.

    Sadece "üzgünüz, öncelik verdik, bilgi vereceğiz" mesajları atıyorlar.

    Bu tip durum yaşayıp çözen olduysa diye bu konuyu açtım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Neden bekliyorsun ki kapatıp geç başka bir firmaya bu firmayı çekmek zorunda değilsin.Yetkiliyi etiketledim baksın diye sende destek kayıt nonu konuna ekle.
  • TT binası/PTT binası sana ne kadar uzaklıkta?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, yaşadığınız sorunla ilgili çalışmalarımız devam ediyor. Gelişmeler ile ilgili teknik uzmanlarımız bilgilendirmede bulunuyor. Konuyu ayrıca ben de yakından takip ediyorum. En kısa süre içerisinde sorunu çözümleyerek bilgi vereceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigcrysis93

    Neden bekliyorsun ki kapatıp geç başka bir firmaya bu firmayı çekmek zorunda değilsin.Yetkiliyi etiketledim baksın diye sende destek kayıt nonu konuna ekle.
    Hocam turknet ne halt ettiyse diğer firmalara da gecemiyorum :) türk Telekoma başvurdum, bağlı olduğunuz santralde çalışma var sadece ön başvuru yapabilirsiniz dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Peki sorun ne? Ne çalışması yapıyorsunuz defalarca sordum ama hep standart cevaplar alıyorum.

    @NT2L

    50 metre ileride Türk Telekom fiber kutusu var ama netspeedin sitesinden sorguladigimda 1100 metre çıkıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s0ft -- 23 Temmuz 2020; 10:45:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s0ft kullanıcısına yanıt
    YAPA modeline geçtiğiniz için siz o fiber kutusunu kullanamıyorsunuz, direk santralden bakır ile sinyal alacaksınız. Dolayısıyla ADSL 16Mbps kullanabilirsiniz o mesafede. Aynı şekilde mevcut internetinizi de taşıyamıyorsunuz.

    Telekom çalışması 1 haftadan uzun sürmez, başvuru yaparsanız ilgilenirler. Muhtemelen port yoktur sahada.
  • s0ft kullanıcısına yanıt
    Santral çalışmasının sebebi tamamen Trütktelekomun elinde.Türknet birşey yapamaz.
  • s0ft kullanıcısına yanıt
    Senin dolabın uzaksa onun çıkması çok normal bende arka sokağımda var dolab ama 668metre santralden net alıyorum:D
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Ben zaten 12 mbit alıyordum boş yere yapaya geçirip internetsiz bıraktılar o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s0ft kullanıcısına yanıt
    Onlar için maliyeti düşük yapanın. Bölgenize fiber geldiğinde de yüksek hıza geçemezsiniz yapada olduğunuz sürece.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarın iptal dilekçesini gönderip telekom'a basvururum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s0ft kullanıcısına yanıt
    Cıks, her zaman ne yapıyoruz? Eşeği sağlam kazığa bağlıyoruz

    Önce telekoma başvurun, bağlanınca TurkNeti iptal edin. Başvururken sorarlarsa ilk kez abone olduğunuzu, evde internet olmadığını belirtin. Sorun olmayacaktır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • s0ft kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bulunduğunuz bölgeye fiber altyapı geleceğine yönelik bir hata almışsınız. Genel olarak bu uyarı sayfamızda bölgede farklı operatöre ait fiber çalışma olduğunu gösteriyor.
  • s0ft kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu yerleşik operatör saha ekiplerine ilettik. Ancak yapılan kontrollerde ankastre kutusuna kadar sorun olmadığı bilgisi veriliyor. Buna istinaden yazışma başlattık. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğiz.
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Hocam turknetın dünyadan haber yok zaten gördüğün gibi. İptal edip telekoma başvuracağım yarın.
  • Dondur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • s0ft kullanıcısına yanıt
    Başvurduğun gün veya ertesi gün bağlıyorlar.
  • s0ft kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanın çözüm süresinin uzadığını ve biran önce çözümlenmesi için yerleşik operatöre bildirimde bulunduk. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizin ile paylaşacağız. Bende takibini yapıyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.