Şimdi Ara

Millenicom Bir Haftadır Fiber Dönüşümü Yapamıyor, Hala İnternetim Yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
55
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Millenicom’da VDSL’den Fiber’e dönüşüm istedim. İki gün sonra Türk Telekom’un fiber altyapısı üzerine Türk Telekom’un ZTE fiber modeminin kurulumu yapıldı. İnternet ışığı kırmızı yanıp sönüyordu. Teknik destek istedik, bir gün sonra Türk Telekom ekipleri eve tekrar geldi. Kurulumdan sonra ISP kullanıcı adı ve şifreyi girmek için modemin şifresini belirlemiştim. Kurulumdan bir gün sonra gelen bu ekip modemi kontrol etti ve modemi fabrika ayarına döndürdüklerini gittiklerinden sonra farkettim. Hiç modeme bilgilerinizi girmeniz gerekir diye bir şey söylemediler, kısa süre içerisinde elindeki telefondan sistemini kontrol etti ve giderken Millenicom’u arayın, sinyal göndersinler deyip gittiler. Millenicom müşteri hizmetlerini arayıp konuyu ilettik. Ancak bir türlü internet veremediler. Her gün temsilciyi arayıp soruyoruz, ilgileniyoruz, süreciniz devam ediyor diyorlar, 7 iş gün içinde çözümlenmesi bekleniyor diyorlar. Bugün modem kurulumundan itibaren 7 gün oldu. Ankara’nın merkezinde bir noktadayım. Böyle bir merkezi konumda süreç neden bu kadar sürdü?

    En fazla Pazartesi’ye kadar bekleyip çözümlenmezse başka ISP’ye geçeceğim. Millenicom’a geçmeyi düşünen arkadaşlar bu durumu göz önüne alıp karar versinler. Bu arada bir haftadır bu süreç içerisinde Türk Telekom’dan birkaç defa aranıp geçiş teklifi yapıldı. Sürecin Türk Telekom tarafından baltanlandığını da düşünmüyor değilim. Konu ile ilgili bilgisi olanlar yorum ve tavsiye yaparlarsa sevinirim.

    Sormak istediğim bir diğer sorum Millenicom’un altyapı sorgulama sitesinden telefon numaram ile sorgulama yaptığımda neden sonuç alamıyorum. Ev adresi ile sorgulama yaptığımda Fiber 1 GBit desteği var sonucu alıyorum. Telefon fiber modeme bağlandığında VoIP üzerinden çalışıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >







  • Öncelikle geçmiş olsun. Süreciniz inşallah en kısa sürede olumlu yönde sonuçlanır. Sizin vesileniz ile ben bir bilgi eklemek istiyorum buraya.


    Alıntı

    metni:
    "Sürecin Türk Telekom tarafından baltanlandığını da düşünmüyor değilim."


    Demişsiniz


    Hocam Millenicom, Türk Telekom bunlar özel şirketler bildiğiniz gibi. Aralarında altyapı kullanım anlaşmaları var birçok işletmecinin olduğu gibi.


    Eğer Millenicom firması Türk Telekom firması tarafından sizin tabiriniz ile "baltalanıyor" ise hukuksal sürecini başlatır konuyla ilgili.


    Yani şöyle düşünün Telekom size paket satsa da para kazanır, siz Milleni den hizmet alsanız da para kazanır çünkü işletmeci Telekom a kira öder.


    Belki bu durumlara dair geçmişte veya günümüzde nadiren de olsa kötü örnekler vardır ama uzun süredir altyapı sorgu sistemleri bbk kodu üzerinden Btk tarafından takip edilebildiği ve herkese açık oldugu için altyapının müsait oldugu bir yerde Telekom bile isteye satışı engelleyemez ve anlaşması bulunan işletmeciler üzerinden hizmet alabilirsiniz kimse buna bir kısıt koyamaz


    Aksi hallerde


    tuketicisikayet.btk.gov.tr adresine yazabilirsiniz

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Biraz önce müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Telefon hizmeti kapatılmadığı, yani yalın internet hizmetine geçiş gerçekleşmediği için süreç iptal oldu dediler (!) ancak bu benim tarafından onaylanırsa süreci 48 saat için başlatabileceklerini söylediler.

    Müşteri fiber dönüşümü istiyor, bunun için istenen gereksinimleri müşteriye bildirmeyip geçiş işlemlerini başlatıyorlar, fiber modem kurulumu yapıyorlar, bir hafta bekletiyorlar, bu bir hafta içerisinde bu durumu söylemiyorlar, bugün söylüyorlar.

    Şu anda VDSL’den de devam edemiyorum -müşteri temsilcisi isterseniz eski modeminizle devam edebilirsiniz dedi- çünkü teknik ekipler telefon soketini iptal edip içinden ONT cihazının kablosunu geçirmiş.

    Pazar günü tekrar aramamı istediler. Yalın internet aktifleştiği zaman telefona SMS göndereceklermiş.

    Bu süre zarfında Millenicom’un aramayıp Telekom’un araması ironik oldu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Hy_Shot kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hayırlısı olsun çözülür inşallah sıkıntınız hocam

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.