Şimdi Ara

İKİNCİ ELDE TAMPON BOYALI OLURSA ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
21.914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UML

    Sadece tampon değişmiş veya boyalıysa hiçbi sorun yok, zaten plastik parça. Aracınızı kullanırken de takmayın böyle ufak şeyleri, boşuna strese sokmayın kendinizi. Tampon boyalı diye aracı almayacak adamın zaten almaya niyeti yoktur.


    tampon boyası nedir ki? Kaldı ki kaza, darbe olmadıktan sonra komple boya olsa ne olur? Arabayı astar boyayla mı sürüyoruz? Evinizi boyamıyorsunuz, ayakkabınızı boyamıyormusunuz? Bu boya konusu sanırım bir tek bizim ülkemizde var. Sizi tenzih ederim ancak bilhassa galericilerimiz araç satın alacağı zaman arabayı alıp test sürüşüne bile çıkmıyor,sadece kaportaya bakarak araç alıyorlar. Ya tekeri kaldırıma vurup şasiyi yamultmuşsa adam? Umrunda değil, boya varmı yok mu? Tek derdi bu. Aslında boya var olması da umrunda değil. Boya varsa ucuza alıp, çok kazanmadan satacak. Boya yoksa yine ucuza kapatıp çok kazanarak satacak, olay bu. Piyasa, ticaret bir şekilde böyle başlamış, böyle şekillenmiş, öyle de gidiyor.

    İyi de araçta kaza, darbe, şaside sorun yoksa, boya olmasının kime ne zararı var?

    Aslında kimseye bir zararı yok, faydası da var. Çizik, sürtük arabayla gezmektense tertemiz arabayla gezmenin nesi sorun olsun ki? Kültürümüzde vardır, evlerimizin içini de dışını da boyarız, tertemiz yaparız. Eskiler köylerde boya bulamazsa kireçle sıvarlardı duvarları.




  • Çamurluğu geçtim de tampon nedir hocam ya. Sonuçta tampon denilen yerler genelde plastik ve türevlerinden olup darbeyi emmek amacıyla tasarlanan bloklar. Amacı zaten sürtme ve çarpmalarda darbeyi emmek olan parça boyalı olsa ne olmasa ne. Ben 2. el araba alacak olsam tampona baktırmam bile.
  • bizim de 2 tampon değişti... yetkili serviste orjinali ile değişmesi boyuanmasından iyidir benim için... çünkü tamponun içindeki darbe emici çubuklar kırılıyor, dıştan belli olmuyor... arka tampon 2 defa değişti, 2 kazada da dıştan bakıldığında "abartmıyorum" çizik bile yoktu, plastik parça kolaylıkla esniyor, darbe emici çubuklar da darbeyi emiyor (kırılıyorlar haliyle) tamponda bişey kalmıyor, nemli bezle silince oluşan izler gidiyor

    boya genelde sürtme, çizik vs. olunca yapılıyor ya da boya kalitesizse darbede dökülüyor, onun için boyanıyor
  • Arkadaşım tampon dediğin alt tarafı plastik parça 2. konu boyasız araba olmaz 4 yaşında bile olsa hem o 67000 km nerde yapsın adam sürtmüştür çizilmiştir....
    Sen asıl diğer durumlara bak motor nasıl parana kıy ekspertiz yaptır sonra pişman olma....
  • Ya şimdi ağzımı açıp iki laf söyleyeceğim, sonra 4 gün basacaklar cezayı.

    Sizin gibilere km.si düşürülmüş araç müstehak.

    millete de helal olsun, uzun uzun yazmış bir de.
  • alacagim arabanin sorgulamalari temiz cikiyor, ama sahibinin dedigine gore sag kapida macunsuz bir karis boya ve iki tamponda komole boyali... tamponlarin boyali olmasi sorun olurmu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theado38 -- 11 Eylül 2016; 16:18:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sıfırda alsan tampon 6 ay sonra boyanacak seviyeye geliyor
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.