16/03/2011 de 2100 nodan gelen sayın müşterimiz hattınız diğer hatlarınızdan dolayı 48 saat sonra iletişime kapanacaktır.Detaylı bilgi için 4440532 arayınız.Turkcell gelen mesaj üzerine konuyla ilgili hemen 4440532 aradım ilgili birime bildireceklerini ve bana döneceklerini söylediler 18/03/2011 tarihinde yani bugün itibariyle hattım iletişime kapanmıştır. Bütün bankacılık işlemleri,işle ilgili görüşmelerim, arkadaş ve ailemle olan iletişimin turkcell sayesinde bitmiştir...konuyla ilgili yardımcı olabilecek birileri var mı acaba arkadaşlar?
adına daha önce kayıtlı bir faturalı hattınız varmı? varsa eğer borcundan dolayı yasal takibe düşmüştür,bu yüzden adınıza kayıtlı faturalı hatları görüşmeye kapatırlar...vodafone de başıma geldi ben adıma kayıtlı bütünh hatlar kapanmıştı
quote:
Orijinalden alıntı: İğrenç Espiri Uzmanı
adına daha önce kayıtlı bir faturalı hattınız varmı? varsa eğer borcundan dolayı yasal takibe düşmüştür,bu yüzden adınıza kayıtlı faturalı hatları görüşmeye kapatırlar...vodafone de başıma geldi ben adıma kayıtlı bütünh hatlar kapanmıştı
adıma iznim ve bilgim olmadan açılan hat vardı açılan yer borcu ödeyip kapattırmıştı olayı anladım fakat turkcelli defalarca aramama rağmen hala dönüş yapılmadı! çok teşekkür ederim bilgi verdiğin için.
borç demek sistemden düşmedi,düşşe sana o mesaj gelmezdi...Ama turkcellin hemen çözmesi lazım bu konuyu bak sana bununla ilgili ilginç vir olayı aktaracam 3 sene önce vodafone de başıma geldi
2008 de faturalıdan kontörlüye çevirdiğim 3 hattın ufak borçları kalmış ve bu yüzden de avukata gitmiş..ben avukatı aradım ve 3 hattım toplam borcu 920 tl..dedi ben ay sonu hepsini ödeyecem hatta kısmi bir ödeme yaptım avukata..ama 4 gün sonra müşteri hizmetlerinden telefon geldi 3 hattın yasal takipte olması nedeniyle bu hattımın görüşme sonrası kapanacağını söylediler..bende itiraz ettim ya ben kısmi ödeme yaptım işte kapanırsa çok sorun yaşayacam ama görüşme sonrası hattım kapandı..ben vodafone genel müdürlüğe gittim ve durumu anlattım hattım açılsın dedim ama benle görüşen yetkili ısrarla sistem buna izin vermiyor dedi..o an aklıma ingiltere de vodafone genel müdürlüğünde yurt dışı operasyonlarda çalışan kuzenim aklıma geldi dedim kendi kendime olm ne uğraşıyorsun ara ferdiyi halleder..bende aradım ve durumu anlattım ve 1 saat içinde seni ararım dedi.. 1 saat sonra aradı kapanna hattaından arama yaparmısın dedi baktım arama yapıyor dedim abi nasıl hallettin..bizim kuzenin ceo ya hesap sorma yetkisi vardı attila vitaiyi aramış ve durumu anlatmış attila vitai de talimat verip borçlar silinmiş..bu hızla maslak taki genel müdürlüğe gittim ve benle görüşen dingili buldum sistemden bakarmısınız ne kadardı borcum adam bir baktı ya senin az önce borcun vardı nasıl hattında açılmış,bir kaç yeri aradı durumu anlattı en sonda sanırım en yetkili kişiydi ve olanları anlattı.sonra bana döndü ve senin ingiltere de vodafone de çalışan akrabanmı var evet var dedim..sonra ''siz bana sistem izin vermiyor dediniz ama bakın gördünüz herşey insanın elinde o sistemi kodlayan da insan,ben size durumu anlattım tolerans göstermediniz isteseniz açardınız hattımı siz sistem otomatik yapıyor diye ısrar edince bende bu yola başvurdum yoksa 920 tlden kaçmadık'' dedim ve adam kartınızı verdi herhangi bir sorun yaşarsan vodafone ilgili beni ara demişti..
5 gündür dönüş bekliyorum turcell den ne arayan var ne soran müşteri hizmetlerinde konuşmadığım kişi kalmadı oradaki arkadaşlar ellimizden bişey gelmiyor çözüm aşamasında ditorlar 3 gündür bütün iletişimim kesildi ve kimse bana dönmüyor mailde attım konuyu anlattım genel müdürlüğüne gitsem yardımcı olurlar mı?