Şimdi Ara

BİR AÇIK HAT FACİASI! (AVEA)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
7.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 20.01.2012 tarihinde Eskişehir'de bir AVM'de bulunan Avea Bayisinden hat aldım..
    Öncelikle hattı satan arkadaşımız hattın içinde 10 tl bakiye olduğunu söyledi.Bende hattın üzerinde 5 tl hediyeli yazıyor eminmisiniz dedim aaaaa pardon dedi.
    30 Tl ödeyerek+ 30 Tl hattıma yükleterek (hanımefendi hattı açtı ve Genç Avea tarifesinde aktif etti) ve kimlik bilgisi abonelik sözleşmesi imzalayarak bayiden çıktım.
    Bir kaç gün sonra bir paketlerimle ilgili bir soru için Avea Destek Twitter sayfasına yazdım.Bir hanım efendi aradı ismimi sordu söyledim.Efendim HAT SİZİN ÜSTÜNÜZE OLMADIĞINDAN İŞLEM GERÇEKLEŞTİREMEZSİNİZ! cevabını aldım. Peki ne yapabiliriz? Bayiyle görüşün telefon numarasını aldım ve bayiyi aradığımda Gerekli işlemleri yapacağını bir hata olduğunu söyledi.
    Ertesi gün bayiyi tekrar aradım.İşlem için mail gönderdiğini Genel Müdürlükten cevap gelmediğini söyledi. Bunun üzerine Avea'ya 31.01.2012 tarihinde kayıt oluşturdum.Normal bir dosyanın çözüm süresinin 48 saat olduğunu nadir şekilde 72 olabileceğini söyleyen temsilci kaydı oluşturdu.
    Bunun üzerine dün bayiyi aradım.Avea'ya kayıt açtırdım sizde durum nedir diye.. Hattın yanlış yasal sahibi ile devir yapın cevabını aldım.Oysa yasal sahibini tanımıyorum bile!
    Efendim Umarım Eskişehir'de yaşıyorsunuzdur dedi bende neden? dedim Kimlik bilgisini ana bayimiz Genel Merkeze gönderdiğinden sizin kimlik fotokopiniz elimizde yok cevabını aldım.
    Eğer benm bilgilerim en başta genel merkeze gönderildi ise neden hat benim adıma değil anlamadım.Bu süre içinde en az 20 kez Avea ile görüştüm dosya hızlandırmak dışında bir işlem yapmıyorlar.
    Genel Merkeze geçen hafta faks gönderdim.Ulaşmadı deniyor oysa elimde faksın ulaştığına dair rapor var...
    5 Gündür dosyanın sonuçlanmasını bekliyorum..
    Savcılığa bile gitmeyi düşünüyorum kim bilir kimlik fotokopim nerelerde?
    Duy sesimi Avea demeyeceğim çünkü en az 20 kere muhattap oldum ÇÖZÜM YOK!

    AVEA







  • ALDIĞIN BAYİDE3N ŞİKLAYETÇİ OL.

    BU HATTI ALDIM BENİM ÜZERİME OLDUĞUNU SÖYLEDİLER ABONELİK SÖLEŞMESİ İMZALATTILAR DE . ŞİKAYETÇİYİM BAYİDEN DE MÜŞTERİ HİZMETLERİNE. BAYİİ SENİ ARAYACAK TIR. :)))) SEVE SEVE ARAMAZ SA ..... ARARLAR MERAK ETME . SEN KAYDINI ŞİKAYET ÜZERİNE OLUŞTUR.
  • Geçmiş olsun;

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu denetimi altında faaliyet gösteriyor Avea.

    Oraya hemen bir şikayet formu doldurun. Kurul, sizin adınıza iletiyor Avea'ya ve soruyor nedir diye.

    www.btk.gov.tr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakan_a -- 4 Şubat 2012; 18:52:42 >
  • avea hangi sorunu çözmüş ki senin sorununu çözsün hocam. benim başıma gelen olayı da anlatayım. her yere de yazacağım bunu.

    Bugün mail adresime faturamın geldiğini ve 57 tl olduğunu görünce şok oldum. hemen online işlemlere girip fatura detaylarına baktım. Tarifem 59 luk tarife ve ben o tarife kapsamında verilen ücretsiz süreleri aşmamışım. Süreleri aşmadığım halde çağrı detay görüntüleme bölümünden baktığımda 2011–12–22 tarihinde, saat 23:41:00 AVEA yönüne yaptığım 3641 (sn) sürelik görüşmemin 17,615747 TL olarak ücretlendirildiğini gördüm. her ay 30–35 tl arası gelen faturam nasıl oldu da 57 tl geldi? Bu avea ya akıl sır erdiremiyorum. 11 aydır her şey gayet güzel gidiyordu. Bu ay taahhüdüm bitiyor, numaramı taşısam mı diye düşünüyordum ki böyle bir şey yaptılar.
    her yöne bin avealılarla 3bin dk ücretsiz görüşme sürem var ve süreyi de aşmadım. hiçbir özel servise kayıtlı değilim.




  • aynı şekilde hocam sana 1 tane hat açılmış benim adıma tam 11 adet hat açmış kardeşler saolsun bayi haberimiz yok diyor avea cevap vermiyor. kaç kez ifade verdim kaç kez mahkemeye gittim cevap bile vermediler şimdi avukat arıyorum taminat davsı açmak için
  • Avea'dan herşey beklenir :)
  • Bu saçma sohbetinize bende katılıyım bayi karıştırmıs suc avea da :D mh ı boşa zırt pırt arıyon o adam orda ancak sikayet oluşturur boşa vakit kaybı bence sen savcılıga git adına kayıtlı hatları öğren iptal ettirt bu kadar basit :) bu arada mh a bayi bilgisni ver o bayiden şırıngayla kan alırlar :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bende Avea 30 luk yeni nesil tarife için hattımı taşıdım nasıl olduysa ilk 2gb 3g hızındaki internetim hattım açılır açılmaz 1 gün içinde kendi kendine "2gb kotayı aştınız" mesajı verdi
  • Hızınız düştü mü peki defyx?
  • Aynı sorun bende var. 2005 yılında eşimin bir arkadaşının üzerine hat aldık (Mobilöğrenciden yararlanmak için). Şu aralar hattı üzerime almak istiyorum hat sahibi avea kayıtlarında ismini ilk defa duyduğum bir adam. Çözemedim durumu.
  • Merhaba,

    Konuyla ilgili numaranızıhttp://bit.ly/FDH_Avea link aracılığı ile iletmeniz durumunda size en kısa sürede yardımcı olabiliriz.

    Bilginize
  • avea bölümüne bakıyorum da hep şikayet başlıkları, nedir milletin bu aveadan çektiği ya, doğru dürüst iş yapın, sizde kazanın bizda kazanalım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.