< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
iLife A10S, A9S ve alt model robot süpürgeler (6. sayfa)
-
-
Çok teşekkürler hepimiz iyi günlerde kullanalım cihazlarımızı.
Bu arada filtreyi çıkarıp, toz haznesini yıkamakta bir sakınca var mı? Tozlar epeyce haznenin her tarafına sarıyor. Kuru temizleme ile pek temizlenmiyor. Hazneyi detaylıca incelemedim su temasının sorun oluşturacağı bir durum var mı? Siz suyla temizliyor musunuz?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Toz haznesini tıklayabilirsiniz ama iyi kurumasını sağlayın (direk güneş görmesin)
Siklon tüplerin üstü çıkıyor tırnaklara dikkat edin
Sadece su ile yıkayın yada sıvı sabun da olur çok aşındırıcı değil çünkü
Filtre yıkanmıyor ( üstünde de yazıyor)
Ara sıra çıkartıp biraz sertçe vurursanız çok az da olsa birşeyler kaçmış olabilir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler, Evet filtre için özellikle yazmışlar. Önceki kullandığım markada beni en çok düşündüren şey hepa filtre idi. Hem yıkanmıyor hemde her süpürme ardından ne kadar temizlerseniz temizleyin filtrenin daha da karardığına ve kirlendiğine şahit oluyordum. Hatta cihazı ilk kullandığım gün filtresine baktığımda neredeyse aylardır kullanılıyormuş gibiydi. Filtreyi fırça ile temizlemek ardından kalanları elektrik süpürgesi çektirmek en zahmetli kısmıydı. Bu cihazın toz haznesi toza, pisliğe karışmasına rağmen filtre kutudan çıkardığım gibi ne kir var ne toz. Cihazın en beğendiğim taraflarından biri de bu oldu. Siklon teknolojisi işini gayet iyi yapıyor hakikaten.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Öyle 👍
Ortama güvenli hava vermesi benim içinde çok olumlu bir hareket
Hepa olsaydı iyi olurdu ama ben ne hepalar gördüm arkasından neler çıkan
Onun için takılmıyorum artık
Diğer başlık altında da Ali bey yazmış zaten mikronuna kadar merak eden okusun
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bunu sanırım yazmıştık sorun ilk çıktığında. Tüm haritalama yapan robotlar şarj ünitelerinin orientasyonlarını referans alırlar. Yani şarj üniteniz duvara paralel değilse, haritanız yamuk olur.
Düzeldiğine sevindim.
-
Hocam şimdi mi yazılır
1 haftadır kafayı yiyoruz 😁
Bak bu arkadaşlarda da dinamik harita yokmuş
ilife ceo su bi mesaj atıversen 🙏🙏😁😁
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yahu bulmaya çalıştım ama ben bunu yazdım, gerçekten.
Acaba ana forumda mı yazdım, hatırlayamadım şimdi.
Dinamik harita konusunda görüşüm sabit.
Bayram sonrası Almanya'da yeni iLife modelinin ön tanıtımı var - bu sene muhtemelen çıkmayacak ama.
Orada CEO olacak ama onunla konuşulacak konu değil bu. Sanırım teknik müdürler de orada olur, neden gecikmeli güncelleme yapıyor bazı cihazlarda soracağım.
Haftaya bir arızalı makine gelecek, onda da inceleyeceğim bu durumu.
-
Geçmişte yazdıysanız biz yeniyiz Ali bey o yüzden görmemiş olabiliriz
CEO konusu şaka tabiki
CEO nun da işi değil zaten bilmez de 😏
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
CEO konusunda hemfikiriz.
Tekrarlayalım yamuk harita konusunu:
Kullanıcı ekranında haritanın eğri çıkmasının sebebi şarj ünitesinin duvara tam yaslanmamış olması, açılı durmasıdır.
Aynı şekilde, robot ilk haritalamaya yuva üzerinden değil de ilgisiz başka bir yerden başlar ise harita yine yamuk çıkabilecektir.
Robot, harita için referans koordinatları şarj ünitesinden alır, dolayısı ile ünite duvara paralel değil ise, harita da paralel olmaz.
Saygılarımla
-
Merhaba,
Sizlerdeki cihaz kaç saatte şarj oluyor acaba, bizim cihaz bugün geldi ve şarj süresi xiaomi robota göre çok çok uzun geldi acaba normal mi diye merak ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam istasyon duvara tam yaslandığında harita eğri çıktı. Eski Viomi robotun istasyonu duvara yaslı iken haritası eğri çıkmıyordu. Ben istasyonu eğim açısının tersi istikametinde çevirince harita düzeldi. Yani duvara yaslamak bir referans değil. Sizin doğru açıyı bulmanız gerekiyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
🙏🙏
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
kaç saat oldu ?
Üstünde ışık yanıp sönüyor mu hala ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
3 4 saat oldu hocam ve ışık yanıp sönmeye devam etmekte
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Maalesef size katılamıyorum.
ROS işletim sistemi kullanan tüm robotlar şarj yuvalarını referans alırlar.
Haritayı sıfırdan yaptığınızda da düzgün bir görüntü alacağınızı düşünüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sanırım normali zaten 4 saat
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Valla saat 18:00 civarı şarja koydum. Tek seviyede idi şarjı. Evde değilim 1.5 saat önce uygulamadan baktığımda şarj oluyor gözüküyordu. Şimdi baktım bitmiş. Geç doluyor. 5-6 saat sürmüş.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yanlış hatırlamıyorsam teknik özelliklerinde 5 saat yazıyordu
Ben açıkcası son 1 aydır şarj süresine bakmıyorum
Evimin günlük temizliği için yetiyor
Belki de evi parçalı temizlettiğim için şarjı tam bitmeden yuvasına döndüğü için problem yaşamadım
Yada %50 de yada altında çalıştırdığım için
Yada hepsi 😏😁
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Uygulama da öyle görünüyor ancak robota yeniden bağlantı kurunca anlaşılıyor
Yavaş şarj etmesi pil ömrünü kısaltmamak için
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X