Herkese cevapları için teşekkür ederim, bakalım ilife yüzümüzü kara çıkartmaz inşallah < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
iLife A10S, A9S ve alt model robot süpürgeler (7. sayfa)
-
-
-
Hergün birşey öğreniyoruz
Bu iş temizlikten çıktı hobiye dönüyor bende 😁
Birde işe dönse hiç fena olmayacak gibi 🙏🙏
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba
Ali bey de daha önce söylemişti, bu cihazın bataryası 1A ile şarj oluyor bu nedenle de bataryanın dolması uzun sürüyor. Ama buda ürünün bataryasının daha sağlıklı ve uzun ömürlü olmasını sağlıyor diye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk sayfalarda sorun yaşayanlar olmuş cihazla ilgili, şu an aynı problemler devam ediyor mu acaba? Bir de yamuk harita sorunu görüyorum. Bunlar yazılımsal sorunlar mı yoksa cihazdan cihaza fark var mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tamam şimdi anlaştık, aslında aynı şeylerden söz ediyormuşuz.
Çözümünü bulduğunuza göre umarım aynı sorunu yaşayan diğer arkadaşlara da faydası olur.
İyi günlerde kullanınız.
-
https://www.youtube.com/watch?v=rFmcOWjYrKA&feature=youtu.be
Güzel yalın anlatım olmuş
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tekrar merhaba.
İlk temizliğimi yapıyorum da. Toz hanesi ve büyük fırça ile ilgili bir sorun yaşamadım ancak bu öndeki çok yönlü tekerleğin yan pimlerine dolanan tüy ve saçları nasıl temizleyeceğimi çözemedim.
Bu tekerlek yerinden çıkıyor mudur? Kitapçık ve web sitesinde bir bilgi bulamadım. Zorlamak da istemiyorum zarar veririm diye.
Bilgisi veya önerisi olan var mı?
Şimdiden teşekkürler.
-
Merhaba,
Tüm robot süpürgelerde çıkarma takma biçimi aynı. Tekerleğin iki tarafından parmaklarınızla iyice kavrayıp yukarı çekin. Veya tornavida veya benzeri bir aletle bir kenardan yukarı kastırmanız gerekir. Elle işi çözersiniz bence.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dizdar -- 10 Temmuz 2021; 15:51:31 > -
Güzel, yani çıkartılabiliyor. Teşekkürler!
-
Dinamik haritalama sorunu konusunda Türkiye tedarikçilerini yoklamak için önce web sitesi https://www.iliferobot.com.tr olan Linex teknolojiyi aradım. Telefona çıkan beyefendiye durumu anlattım. Ayrıca ürünün bu yazılımsal özelliğine de tanıtım videolarında vurgu yapıldığını belirterek konu ile ilgili bilgilerinin olup olmadığını sordum. Beyefendi öyle bir geri bildirim almadıklarını, 'Ayrıca bu durum size nasıl bir sorun oluşturuyor ki? Temizliğe engel mi? Sorun değil ki' vb. şekilde yaptığı işten bıkmış, zoraki konuşmaya çalışan bir yaklaşımda bulundu. Bende zaten bu durumun çalışmaya engel olduğunu söylemediğimi, tüm robotların temel özelliği olduğunu, marka olarak özellikle altını çizdiklerini, sorunun güncel sürümden mi kaynaklı, eğer öyle ise yazılım güncellemesi ile düzeltilecekler listesinde mi? durumu öğrenmek, bilgi almak istediğimi belirttim. Beyefendinin cevabı tekrar 'Olabilir, olmayabilir, düzeltilebilir fakat siz oraya takılmayın boşverin kullanın cihazınızı' şeklinde baştan savan bir yaklaşım oldu. Ardından ürünü satın aldığım web sitesi https://iliferobotturkiye.com olan GizaSmart firmasından başka bir beyefendi ile görüştüm. İlgili beyefendi de yine bıkkın bir tavırla bu durumu ilk defa benden duyduğunu belirtip, isim ve telefon bilgimi alarak hafta içi teknik servis ile konuyu görüşüp geri dönüş yaparız dedi.
Görüştüğüm kişilerin tavırlarından yola çıkarsak iki farklı firmanın da bende bıraktığı intiba cihaz çalışıyorsa devam, ayrıntıyı kurcalamayın :), çalışmıyorsa garanti süresinde gönderirsiniz biz bir türlü halleder size geri postalarız. Gerçi ilk görüştüğüm firmanın, müşterilerine bu kadar kısmı bile yapıp yapmayacağından şüpheliyim :))) Şaşırdım! İki farklı firma iki farklı insan. Hangi ara bu kadar bıkkınlık oluştu bu firmalarda. Onlarca yıldır hizmet veren ve bir o kadarda hizmetlerinden muzdarip olunan klasik beyaz eşya firmaları ile bile muhatap olunduğunda bu kadar bıkkın tavır ile karşılaşmıyor insan.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dizdar -- 10 Temmuz 2021; 15:53:27 >
-
Hepdirobot üstadımız ilife servisinin sorunlu olacağını söylemişti. 2 sene bu adamlarla bir şekilde idare edeceğiz artık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Hala aynı fikirdeyim.
Bu cihaz yanlış ellerde. Ama dert etmeyin, stoklarımız yolda. Yedek parça sıkıntısı çekmeyecek kimse.
-
Bende ilk aldığımda distribütörle yazıştım bildiririz biz dediler ama sorgulamadılar , O yüzden direk uygulama developerna yada üreticiye mail atın diyorum
Robotu Türkiye de ancak biz kullanıcılar geliştirebiliriz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sorduğum sorunun cevabının veya çözümünün onlarda olmadığını bilmekle birlikte sadece çok basit bir konu üzerinden yaklaşımlarını öğrenmekti amacım. Öğrenmiş oldum :)
Son kale olmanız gerçekten şans sektör için.
-
Üreticiye çok açıklayıcı bir dille (İngilizce) durumu yazmama rağmen bana yeni harita oluşturmamı söyleyen bir cevap döndüler Çin'den. Güldüm geçtim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dizdar -- 10 Temmuz 2021; 17:23:13 > -
Yılmak yok 😏
Yeni haritadan sonra da mesaja devam 😁
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
😃
Şarj konusunda en son mesajı sen yazdığın için mesaj zinciri bozulmasın diye senin mesajına cevap olarak yazdım, yoksa biliyorum tabi 😉
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X