bu mevzu bu başlık altında defalarca konuşuldu... |
İlk Kez Denizbank'lı Olanlara 9000 TL'ye Kadar Promosyon (13. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Eşim 24 ocakta hesap açıp kampanyaya katılıp ödülü almıştı bir sonraki parayı şubat 15 te yatırsak kabul olur mu yoksa 24 Şubat ve sonrasını mı beklemeliyiz ekranda bir sayaç gözükmüyor bununla alakalı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şubat sonuna kadar istediğiniz bir gün yapabiliyorsunuz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Müşteri olma adimininda ,Annemin bilgileri ile kendi telefonumdan bilgileri girdim , ilerledim tel no sizin olup olmadigini anlayamadık diye sms geldi ilerlemedi , annemin hattı nfC olan kendi telefonuma taktım yine aynısı oldu şubeye çağırdı aynı sorunu yaşayan oldumu çözümü varmı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bankamizda kayitli cep telefonunuzun size ait oldugunu teyit edemedigimiz icin tarafiniza kisisel ve finansal veri iceren bilgilendirme yapilamamaktadir. Bilgi guvenliginiz icin bu verilerinizi dijital kanallar uzerinden takip etmenizi onerir, Sube, ATM veya dijital kanallarimizdan cep telefonunuzu dogrulayabileceginizi hatirlatiriz. MERSIS:0292008449600341 B002
Bahsettiğiniz mesaj bu sanırım. Bana da geldi ama işlemleri sorunsuz tamamladım. Promosyonu dahi aldım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nasıl ilerlediniz peki görüntülü görüşme ekranına Kadar ilerleyemiyorum bu hatayı verdigi icin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu sms geldi ilk başta. Ben de tedirgin oldum acaba olmayacak mı diye ancak müşteri olma süreci başarıyla tamamlandı. Bir sorun yaşamadım. Dilerseniz şubeye uğrayın. Kampanya uzatılmış zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sayac tarzı bir şey yok mu ? 27 ocakta almıştım promosyonu bu gun subat ayi için 111k giris yaptım promosyon sekmesinde devam ediyor diyor hala
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar, görüntülü görüşme ile yeni hesap açarak kampanyaya katılım sağladım. Bir de sorum olacaktı. Aşağıda belirtilen kampanya linkine daha önceden katılım sağlayan oldu mu? Kredi kartı başvurusunu görüşme ile gerçekleştirdik. Ayrıca diğer banka hesabını ekleyerek katılım sağlanabiliyor mu? www.denizbank.com
1.000 TL BONUS Dolu Bir Kampanya! | Bonus Kart Kampanyaları | | DenizBank | İlerisi Deniz!https://www.denizbank.com/kampanya/bonus-kart-kampanyalari/acik-bankaciliktan-bonusu-bol-kampanya-110865
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falc10 -- 3 Şubat 2025; 23:41:8 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Evet sayaç yok ve koymayı akıl edememeleri çok ilginç.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi glory34 -- 4 Şubat 2025; 12:0:37 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ayı konu ıcın musterı temsılcısı ıle gorustum ben 16 ocakta katılmıstım ve 16 subattan sonra para gondermem gerektıgını belırttı.
-
Kampanyaya katılarak 30 Aralık'ta ilk ücreti yatırdım, ikincisini 2 Ocakta... Üçüncüsünü de yatıracağım bugün yarın. Ayın hangi günü yatırıldığının önemi yok...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu yazdığınızı okuyunca müşteri hizmetlerini arayıp 6 ocakta kampanyaya katılım yaptığımı, uygulama içerisinde bir sayaç olmadığı için sonraki transferlerimde ayın herhangi bir gününün önemi olup olmadığını sordum. Kampanya şartlarını okumak için zaman istedi ve her ayın 6 sında para transferini yapmam gerektiğini söyledi. Bir talep oluşturmak istediğimi ve bu cevabı hangi maddeye istinaden verdiklerini yazılı bir şekilde istedim. Yİne bekletti ve ayın herhangi bir zamanı yapabilirsiniz dedi. Şimdi 12 ay sonra bir sürprizle karşılaşmak da var. Herkes kararını ona göre versin
-
Üzerilerine sorumluluk almamak icin deveye hendek atlatiyorlar sagolsunlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu söylenenlere göre 31 Aralık'ta kampanyaya katılan kişi Şubat ayında hangi gün gönderecek? Saçma sapan MH uydurmaları bunlar, ayın herhangi bir günü olur.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
"müşteri olmak için en yakın şubeye bekliyoruz" diyip kapanıyor. bunu aşmanın yolu var mı?
-
ben aralık ayından beri üye olmaya çalışıyorum banada en yakın şubeye bekliyopruz diyor. şubeye gidiyorum biz üye yaparsak yararlanamazsınız kendiniz üye olun diyor, hata alıyorum üye olamıyorum diyorum yapacak birşey yok diyor. oncemusteri@denizbank.com.tr ye konuyu anlatan 4 tane farklı mail attım bir dönüş olmadı, şikayet vara yazdım 2 haftadır geri dönüş yok,3 gündür de twitter dan denizbankın postlarına yorum yazıyorum gene cevap yok böyle mal bir durum
-
Birde kafama takılan farklı bir konu. Ben ilk etapta promosyon sayfasında hesap aç a basarak ikinci bir hesap açmıştım. Bu 100k nın hangi hesaba geldiğinin bir önemi var mı acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen bende 30 Ocakta göndermiştim iş sıkıntıya girer
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hotlevel -- 5 Şubat 2025; 11:31:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X