Şimdi Ara

ilk renault servis hikayem... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
2.820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akcay

    quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    hadi servisler 3. şahıslar tarafından işletiliyor ve aralarında hizmet farkı olması normal ana Renault genel müdürlüğünün nasıl olsa garantili şeklinde yaklaşımı kabul edilemez bir davranış.
    servise gelince mais servislerini tercih edin

    kesinlikle haklısınız... Ancak mais servis dediğiniz olay nedir? Gittiğimiz servis aracı aldığımız yer. Yetkili servis olduğunu biliyorum ama mais değil mi bilmiyorum... Gaziantepte 2 tane renault var bidahikine diğerine gideceğim....

    Mais'ler 3.şahıslar tarafından değil direk Renault tarafından işletilen servislerdir.
    diğerlerine göre daha iyidirler




  • Aynı ilgisizliği aynı hareketleri opel zamanında bana yapmıştı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HER MARKA İÇİN YAZIYORUM..Yetkili servise giderken arabanızın jantlarına, kapı fitillerine, stoplara, farlara , aküye gizli işaret koyun....Ve servisten çıkmadan kontrol edin..Akünün kutup başlarındaki plastik koruyucular...Ve cam sileceğinin en alt kısmındaki açılıp kapanan kapak en önce yok oluyor...En önemlisi servisten ayrılmayın ne yapılıyor ? Uzaktan kontrol edin.. Saygılarımla..Benim 20.000 bakımda yeni arabamın sol ön kapı fitili değişririldi. Aklımın ucundan bile geçmeyen bir şey...4 ay sonra kışın sol yanımdan kapıdan rüzgar girmeye başlayınca uyandım..10 ay sonra ..30.000 km serviste sol ön kapı fitiliniz yıpranmış değişilmesi lazım dediler...Okkalı bir küfür ettim..Sökenin anasını avradını .......dedim...Çok bozuldular.. Bunlara dikkat edin..Babanıza bile güvenmeyin Gizli işaretler koyun ve kontrol eidn....




  • Hocam yaptıkları hataları görüp neden hemen geri götürmediniz? Güzelce azarlasaydınız bi adamları.

    Ayrıca Rönonun size söylediği son cümle çok talihsiz olmuş.
  • Ben diğer maisleri bilmiyorum ama mazoşist eğiliminde olanlar adana maiste çok keyif alacaklar.
  • reanult servislerine iyi derlerdi ancak bu sefer değişik olmuş, dikkat etmek lazım yukarıda arkadaşın belirttiği olaylarda servislerde oluyorsa kime güveneceğiz.
  • Bu mu servisleri iyi denilen Reno ?




    Bu forumda her şey abartı ve yönlendirme!
  • benim reno servisim, aracı komple inceliyor en ufak sorunda bile ilgilenip çözüm buluyorlar. bütün yağ ve su kontrolleri yapılıyor ve soruluyor başka şikayetiniz varmı diye.. siz biraz sorunlu servise gitmişsiniz.



    bu herkeste var bendede mevcut
    quote:

    - ön sağ tekerlek civarından tümsek ve kasislerde metal vuruntu sesi geldiğini belirttim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave23 -- 13 Temmuz 2012; 11:07:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: akcay

    quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    hadi servisler 3. şahıslar tarafından işletiliyor ve aralarında hizmet farkı olması normal ana Renault genel müdürlüğünün nasıl olsa garantili şeklinde yaklaşımı kabul edilemez bir davranış.
    servise gelince mais servislerini tercih edin

    kesinlikle haklısınız... Ancak mais servis dediğiniz olay nedir? Gittiğimiz servis aracı aldığımız yer. Yetkili servis olduğunu biliyorum ama mais değil mi bilmiyorum... Gaziantepte 2 tane renault var bidahikine diğerine gideceğim....

    Mais'ler 3.şahıslar tarafından değil direk Renault tarafından işletilen servislerdir.
    diğerlerine göre daha iyidirler

    anteptekilerin ikiside mais değil sanırım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    HER MARKA İÇİN YAZIYORUM..Yetkili servise giderken arabanızın jantlarına, kapı fitillerine, stoplara, farlara , aküye gizli işaret koyun....Ve servisten çıkmadan kontrol edin..Akünün kutup başlarındaki plastik koruyucular...Ve cam sileceğinin en alt kısmındaki açılıp kapanan kapak en önce yok oluyor...En önemlisi servisten ayrılmayın ne yapılıyor ? Uzaktan kontrol edin.. Saygılarımla..Benim 20.000 bakımda yeni arabamın sol ön kapı fitili değişririldi. Aklımın ucundan bile geçmeyen bir şey...4 ay sonra kışın sol yanımdan kapıdan rüzgar girmeye başlayınca uyandım..10 ay sonra ..30.000 km serviste sol ön kapı fitiliniz yıpranmış değişilmesi lazım dediler...Okkalı bir küfür ettim..Sökenin anasını avradını .......dedim...Çok bozuldular.. Bunlara dikkat edin..Babanıza bile güvenmeyin Gizli işaretler koyun ve kontrol eidn....

    kesinlikle haklısınız... ordaki ustaların vicdanına kalmış bişey tamamen...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    HER MARKA İÇİN YAZIYORUM..Yetkili servise giderken arabanızın jantlarına, kapı fitillerine, stoplara, farlara , aküye gizli işaret koyun....Ve servisten çıkmadan kontrol edin..Akünün kutup başlarındaki plastik koruyucular...Ve cam sileceğinin en alt kısmındaki açılıp kapanan kapak en önce yok oluyor...En önemlisi servisten ayrılmayın ne yapılıyor ? Uzaktan kontrol edin.. Saygılarımla..Benim 20.000 bakımda yeni arabamın sol ön kapı fitili değişririldi. Aklımın ucundan bile geçmeyen bir şey...4 ay sonra kışın sol yanımdan kapıdan rüzgar girmeye başlayınca uyandım..10 ay sonra ..30.000 km serviste sol ön kapı fitiliniz yıpranmış değişilmesi lazım dediler...Okkalı bir küfür ettim..Sökenin anasını avradını .......dedim...Çok bozuldular.. Bunlara dikkat edin..Babanıza bile güvenmeyin Gizli işaretler koyun ve kontrol eidn....





  • 6 ay laguna kullanmıştım baya bir tecrübe ettim renodaki servis kalitesini

    böyle şeyler duyunca görünce artık daha bir sever oldum toyotayı .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akcay

    mais servis dediğiniz olay nedir?

    http://www.renault.com.tr/subeler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orijinalden alıntı: akcay

    mais servis dediğiniz olay nedir?

    http://www.renault.com.tr/subeler

    en yakın adana yüreğir miş... püff
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akcay

    Yaşadığım şehir Gaziantep burdaki opel servisinden bir çok arkadaşım defalarca kez problem yaşadı. Çok sevip isteme rağmen sırf yakıt ve servis yüzünden geçen yıl insignia almadım. ancak Bir dahaki aracım renault olmayacak...

    antepteki bir servise arkadaşımın almayı düşündüğü meganı ekspertiz için götürmüştük, dediğiniz gibi ilgi alaka sıfırdı, neredeyse bizi servise almayacaklar o derece yani.
  • AutoBild dergisi ( Almanya ) Otomobil Markalarin servislerine test araclari sokup test ederler...
    Test araclari bakima girmeden önce üzerlerine bozuk parcalar takilir, su seviyeleri indirilir, lastiklerin basinci düsürülür, jantlarin civatalari gevsetilir vsvsvvs.

    sonuc olarak herseye rastlamak mümkündür:

    degistirilmeyen parclar icin ücret talep edenler, pahali yag fiyati alip ucuz yag kullanan veya eski
    degistirilen parcalari aracin bagajina uygunsuz sekilde birakip, icerisini pisleyen elemanlar, Üretici markanin
    kontrol/ bakim kuralarina uymayip bakim kagidigini degistirdik/kontrol edildi diye isaretleyen fakat test sonucunda
    yapilmamis olarak ortaya cikan ve bunun gibi bir sürü yamuk isler;

    uzun lafin kisasi :

    ben 0 km arac alsam bile servise götrümem, garanti hakkimi tehlikeye soksam bile.

    herkes kendisi bilir

    kolay gelsin




  • servıslerde özel hastaneler gıbı.nereden gecırıyım peşinde mantıgı ıle gıdıyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    servıslerde özel hastaneler gıbı.nereden gecırıyım peşinde mantıgı ıle gıdıyorlar...

    haklısınız... fahiş paralar istemeyi biliyorlar... adam gibi iş yapsalar bari...
  • Renault Isparta servisi dahada berbat bir yer.Allah kimseyi oraya özellikle dolandırıcı hasan ustaya düşürmesin
  • bu servislerin aldığı bu ücretlere aklım ermiyor. resmen paramızı çöpe atıyoruz. en iyisi kendi işimizi kendimiz görmemiz..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.