Şimdi Ara

ilk renault servis hikayem...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
2.806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fluence Privilige EDC aracımızı 1 yıldır kullanıyoruz ve ailece aracımızdan genel anlamda memnunuz. 1 yıl olması itibarıyle dün sabah saat 10:30 da aracı bakıma götürdüm. 1 yıllık bakımının yanında aracın:
    - iç plastik aksamdan ufak tefek sesler geldiğini,
    - fren balatalarının ses yaptığını,
    - ön sağ tekerlek civarından tümsek ve kasislerde metal vuruntu sesi geldiğini belirttim.
    Halledeceklerini söyleyerek benim saat 14,15 gibi gelmemi istediler. Yoğun olmaları sebebiyle ilgisiz davranışlarını hoş karşıladım. Neredeyse ben söylemesem hiç araçtan şikayetiniz var mı diye sormadılar... Saat 3 te gittim tekrar hava filtresi, yağ, yağ filtresi ve polen filtresinden oluşan bakıma birazda "indirimle!" 300 tl gibi bir ücret ödeyerek aracı teslim aldım. aracı aldıktan sonra frenlerin hala ses yaptığını, ön tekerden hala metal sesi geldiğini , plastik aksamdan hala ses geldiğini farkettim. aracın yağ filtresi, yağı, hava filtresi değiştimi bilmiyorum ondan bile şüpheye kapıldım... çünkü diğer araçlarımızda servisler sökülen parçaları bize geri veriyor. hiç bir işe yaramasa da değişeni görüyoruz en azından... bunun haricinde aracımız bej döşeme biz temizliğine son derece dikkat ediyoruz. sürücü tarafındaki sol ayak dayama yeri resmen yağdan simsiyah olmuştu. kaputu açarken fark ettim. sağolsun ustalardan biri ayağını bizim arabada temizlemiş... kaputu açtıktan sonra ilk fark ettiğim soğutma sıvısının minumum seviyenin de altında olduğuydu... çünkü servis elemanı bana servis bakımı sadece yağ, yağ filtresi, hava filtresi değişiminden ibaret değil kontrol edilmesi gereken her şeyi kontrol ediyoruz fiyat o yüzden yüksek demişti...

    ilk renault servis tecrübemi Renault.com.tr deki şikayetler bölümünde anlattım... bugün şikayetim üzerine aradılar... değişen parçaların servis tarafından neden geri verilmediğini falan anlattılar. ilgisizliği servisle görüşeceklermiş.... falan neyse buraya kadar normal... Ancak Kontrol edilmesi gereken yerleri kontrol edip etmedikleri çokta önemli değilmiş, nede olsa araç garantiliymiş bir sıkıntı çıktığı zaman servis mecburen halledecekmiş... bir sıkıntı çıktığında canımıza ailemize kast ederse ne olacak acaba merak ettim... Dahada sinirlenip lafı uzatmadım... Renaultun servis anlayışını kavrayarak telefonu kapattım...







  • Geçmiş olsun.

    "Ancak Kontrol edilmesi gereken yerleri kontrol edip etmedikleri çokta önemli değilmiş, nede olsa araç garantiliymiş bir sıkıntı çıktığı zaman servis mecburen halledecekmiş..."

    Bu nasıl bir mantıktır;dalga mı geçiyorlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack_daniel's

    Geçmiş olsun.

    "Ancak Kontrol edilmesi gereken yerleri kontrol edip etmedikleri çokta önemli değilmiş, nede olsa araç garantiliymiş bir sıkıntı çıktığı zaman servis mecburen halledecekmiş..."

    Bu nasıl bir mantıktır;dalga mı geçiyorlar?
    Balık baştan kokar... Genel müdürlüktekinin mantığı buysa bizim burdakinin zihniyeti ne olabilir ki?
  • daha önce arkadaşlarımı kıramayıp ford ve renault servisine bakım için onlarla gitmiştim.
    o günlerden sonra ford ve reno ya sevimsiz bakarım.

    araç almak kolay...parayı ver al...
    önemli olan servis hizmeti ve anlayışı...

    herşey, 2003 yılında opel almamla başladı.
    zaman içinde 2. opeli de aldım, ardından o bayi kapandı. çalışanların yarısı cehevrolet'e, yarısı opel'e geçti

    bende cruze aldım. 3 yıl sonra 2. cruze'u aldım.

    anlayacağınız 2003 den beri aynı servisi kullanıyorum.
    hiç sıra beklemem, sağolsunlar 1 dediğimi 2 etmezler, her işime bakaralar.
    bayram seyran arayıp hatır soran ustalar var. o derece yani......

    şimdi gel de opel yada chevrolet den başka marka al...........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack_daniel's

    Geçmiş olsun.

    "Ancak Kontrol edilmesi gereken yerleri kontrol edip etmedikleri çokta önemli değilmiş, nede olsa araç garantiliymiş bir sıkıntı çıktığı zaman servis mecburen halledecekmiş..."

    Bu nasıl bir mantıktır;dalga mı geçiyorlar?
    Geçmiş olsun.Servisten servise fark var.Ben 3 kere servise götürdüm.2010 fluence i.2 kere delta otoya maslak oto sanayide.Gayet ilgi alaka iyiydi.Soyulan direksiyon ve vites topuzunu değiştiler.Bakımda çok ilgililerdi.Araçtan şikayetlerimi sordular.Çetaşa da ilk bakım için götürmüştüm gayet ilgililerdi.Başka bir servise götürün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    daha önce arkadaşlarımı kıramayıp ford ve renault servisine bakım için onlarla gitmiştim.
    o günlerden sonra ford ve reno ya sevimsiz bakarım.

    araç almak kolay...parayı ver al...
    önemli olan servis hizmeti ve anlayışı...

    herşey, 2003 yılında opel almamla başladı.
    zaman içinde 2. opeli de aldım, ardından o bayi kapandı. çalışanların yarısı cehevrolet'e, yarısı opel'e geçti

    bende cruze aldım. 3 yıl sonra 2. cruze'u aldım.

    anlayacağınız 2003 den beri aynı servisi kullanıyorum.
    hiç sıra beklemem, sağolsunlar 1 dediğimi 2 etmezler, her işime bakaralar.
    bayram seyran arayıp hatır soran ustalar var. o derece yani......

    şimdi gel de opel yada chevrolet den başka marka al...........
    servislerin genelinde böyle saçmalıklar olabiliyor.. özellikle periyodik bakımlarda...aracı satsınlar da gerisi hiç mühim değil..

    tam güvenilir bir özel servis bulup yaptırmak lazım bakımı..

    bu sefer de garantiyi işletmiyor uyanık firmalar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    daha önce arkadaşlarımı kıramayıp ford ve renault servisine bakım için onlarla gitmiştim.
    o günlerden sonra ford ve reno ya sevimsiz bakarım.

    araç almak kolay...parayı ver al...
    önemli olan servis hizmeti ve anlayışı...

    herşey, 2003 yılında opel almamla başladı.
    zaman içinde 2. opeli de aldım, ardından o bayi kapandı. çalışanların yarısı cehevrolet'e, yarısı opel'e geçti

    bende cruze aldım. 3 yıl sonra 2. cruze'u aldım.

    anlayacağınız 2003 den beri aynı servisi kullanıyorum.
    hiç sıra beklemem, sağolsunlar 1 dediğimi 2 etmezler, her işime bakaralar.
    bayram seyran arayıp hatır soran ustalar var. o derece yani......

    şimdi gel de opel yada chevrolet den başka marka al...........
    Yaşadığım şehir Gaziantep burdaki opel servisinden bir çok arkadaşım defalarca kez problem yaşadı. Çok sevip isteme rağmen sırf yakıt ve servis yüzünden geçen yıl insignia almadım. ancak Bir dahaki aracım renault olmayacak...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yılanlıdağ

    Geçmiş olsun.Servisten servise fark var.Ben 3 kere servise götürdüm.2010 fluence i.2 kere delta otoya maslak oto sanayide.Gayet ilgi alaka iyiydi.Soyulan direksiyon ve vites topuzunu değiştiler.Bakımda çok ilgililerdi.Araçtan şikayetlerimi sordular.Çetaşa da ilk bakım için götürmüştüm gayet ilgililerdi.Başka bir servise götürün.

    Evet başka bir servis var bir de onu deneyeceğim... Ama dediğim gibi genel müdürlükteki arkadaşın konuşmaları bile bana yetti aslında...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akcay

    Balık baştan kokar... Genel müdürlüktekinin mantığı buysa bizim burdakinin zihniyeti ne olabilir ki?

    Alıntıları Göster
    yıl 2012 sizin yazdığınız sorunlar benim 2006 megan 2 aracımda da var...maliyeti azaltmak için herşeyi yapıyorlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    yıl 2012 sizin yazdığınız sorunlar benim 2006 megan 2 aracımda da var...maliyeti azaltmak için herşeyi yapıyorlar..

    bu problemler her araçta olabilecek şeyler orda bi sıkıntı yok... ve ben aracımdan memnundum servise gidinceye kadar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akcay

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    yıl 2012 sizin yazdığınız sorunlar benim 2006 megan 2 aracımda da var...maliyeti azaltmak için herşeyi yapıyorlar..

    bu problemler her araçta olabilecek şeyler orda bi sıkıntı yok... ve ben aracımdan memnundum servise gidinceye kadar...

    Alıntıları Göster
    olmaz hocam ..bu skıntılar adamı sinir eder...sen 0 araç al dünyanın parasını ver arabanın göğüs kısmından ses gelsin kapılarda ses gelsin direksiyonu soyulsun teyp kısmı soyulsun kapı kolu soyulsun..ateşleme bobin arızası versin ..bunların hepsi ve fazlası renault da kronik...bari yeni model çıkartıyorsunuz kronik sorunları da ortadan kaldırın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akcay

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    yıl 2012 sizin yazdığınız sorunlar benim 2006 megan 2 aracımda da var...maliyeti azaltmak için herşeyi yapıyorlar..

    bu problemler her araçta olabilecek şeyler orda bi sıkıntı yok... ve ben aracımdan memnundum servise gidinceye kadar...

    Alıntıları Göster
    al birini vur ötekine ..

    bir arkadaşim gecen sene bikadan sıfır araç almişti bir hafta sonra servisine gittik el freni nerdeyse hiç tutmuyordu arka emniyet kemeri başlari koltugun altinda kalmiş çıkarılıp kullanilabilir durumda olmasi gerek ..

    bunlari söyleyip yaptirdik ama hiç tınlamiyorlar frenmiş kemermiş ..




  • Araci aynen geri goturseydiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miridni

    Araci aynen geri goturseydiniz
    şunu da ekleyeyin benim araç 3-4 ayda bir sorun çıkarır...şu an benzin kapağı moturu arızası var servisden 190 tl fiyat verince ben de öyle bıraktım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    şunu da ekleyeyin benim araç 3-4 ayda bir sorun çıkarır...şu an benzin kapağı moturu arızası var servisden 190 tl fiyat verince ben de öyle bıraktım...

    Alıntıları Göster
    valla arkadaşlar ben renaultun servisinden gayet memnunum 2010 executive clio dizel aracım var bugün "direksiyon simidi ,park sensörü ekranı , sağ katlanabilir ayna , 2 ön hoperlör , fren balataları değiştim garantiden 3 kuruşta para vermedim üstüne üstlük servis gayet profesyonel davrandı ve izzet-i ikram hoşgörülülük 10 numara idi bence servisleri kıyaslayarak davranılmalı benim gittiğim adana renault-maisti fordun vw toyotanın opellerin servislerinide biliyoruz şu üste saydıklarımın 10 da birisini bu saydığım markalarda yaptırabilirsem dakkasında aracımı satar o markanın aracını alırım ama garanti ve servis konusunda renault un ve renault garantinin üstüne tanımam




  • Tavsiyem, Mais servislerini tercih edin!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    Tavsiyem, Mais servislerini tercih edin!
    hadi servisler 3. şahıslar tarafından işletiliyor ve aralarında hizmet farkı olması normal ana Renault genel müdürlüğünün nasıl olsa garantili şeklinde yaklaşımı kabul edilemez bir davranış.
    servise gelince mais servislerini tercih edin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    hadi servisler 3. şahıslar tarafından işletiliyor ve aralarında hizmet farkı olması normal ana Renault genel müdürlüğünün nasıl olsa garantili şeklinde yaklaşımı kabul edilemez bir davranış.
    servise gelince mais servislerini tercih edin

    Alıntıları Göster
    Dün benzer deneyim yaşadım, sol kapı gergisi sorunluydu değiştirdiler. Bagaj kapağı kumandadan açılmıyordu hallettiler. Sağ ön cam kalkarken ses yapıyordu, hiç bakmamışlar. Aradım cumartesi günü tekrar gelin etraflıca bakalım dediler. Sol ön tekerden geliyor bende cırcırböceği öter gibi bi metal sesi. Onu söylememiştim dün gittiğimde zamanım yoktu. Cumartesi onu da göstreceğim. Onun dışında araç kabuldeki bayan gayet ilgili davrandı. Karşılama filan gayet güzeldi. Aracı da bir güzel yıkayıp teslim ettiler.
    Açıkcası beklentim çok yüksek değildi, hatta randevusuz gittiğim için almayacaklarını bile düşündüm.. Ön cama bakılmaması harici ilgiden ve hizmetten gayet memnun kaldım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    hadi servisler 3. şahıslar tarafından işletiliyor ve aralarında hizmet farkı olması normal ana Renault genel müdürlüğünün nasıl olsa garantili şeklinde yaklaşımı kabul edilemez bir davranış.
    servise gelince mais servislerini tercih edin

    kesinlikle haklısınız... Ancak mais servis dediğiniz olay nedir? Gittiğimiz servis aracı aldığımız yer. Yetkili servis olduğunu biliyorum ama mais değil mi bilmiyorum... Gaziantepte 2 tane renault var bidahikine diğerine gideceğim....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akcay

    quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    hadi servisler 3. şahıslar tarafından işletiliyor ve aralarında hizmet farkı olması normal ana Renault genel müdürlüğünün nasıl olsa garantili şeklinde yaklaşımı kabul edilemez bir davranış.
    servise gelince mais servislerini tercih edin

    kesinlikle haklısınız... Ancak mais servis dediğiniz olay nedir? Gittiğimiz servis aracı aldığımız yer. Yetkili servis olduğunu biliyorum ama mais değil mi bilmiyorum... Gaziantepte 2 tane renault var bidahikine diğerine gideceğim....

    Alıntıları Göster
    Dert sahibi olmak isteyenler ceyhan yolu üzerindeki maise gidebilirler. Ya katil olursun yada kanser.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.