Şimdi Ara

ilk renault servis hikayem... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
2.820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • @ resmen paramızı çöpe atıyoruz. en iyisi kendi işimizi kendimiz görmemiz

    +10000000000000000000
  • Vay arkadaş yukarıda okuduklarımın çoğu kavga sebebi. Kardeşim bunlar direk hızsızlığa girer. hadi ilgisizliği, beceriksizliği, tembelliği anlarım da, arabanın parçalarıyla oynamak ne demektir arkadaş. Bu olayların bir tek sebebi var oda araçlarımızı servise bıraktığımızda başında duramamamız. Servis bölümüne almamalarını anlıyorum. Fakat bir şekilde de olsa uzaktan izleyebilmemiz gerekmezmi araçlarımızı. izlemesek bile ustalar izlendiğini bilse daha şeffaf olmaz mı herşey. Ne bileyim şeffaflık açısından servis bölümlerinde kameralar olsa, bekleme salonlarında da beklerken insanlar araçlarını takip edebilse iyi olmazmı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    daha önce arkadaşlarımı kıramayıp ford ve renault servisine bakım için onlarla gitmiştim.
    o günlerden sonra ford ve reno ya sevimsiz bakarım.

    araç almak kolay...parayı ver al...
    önemli olan servis hizmeti ve anlayışı...

    herşey, 2003 yılında opel almamla başladı.
    zaman içinde 2. opeli de aldım, ardından o bayi kapandı. çalışanların yarısı cehevrolet'e, yarısı opel'e geçti

    bende cruze aldım. 3 yıl sonra 2. cruze'u aldım.

    anlayacağınız 2003 den beri aynı servisi kullanıyorum.
    hiç sıra beklemem, sağolsunlar 1 dediğimi 2 etmezler, her işime bakaralar.
    bayram seyran arayıp hatır soran ustalar var. o derece yani......

    şimdi gel de opel yada chevrolet den başka marka al...........

    sorma otomatik şanzımanlı okadar cok opel alan tanıdıgım varki hepsi sonunda araçlarını zor bela sattılar.
    Okadar dayanıklı araçlarki ve okadar iyi servisi varki şanzıman iflah olmuyor...

    renault un Türkiyede 100 tane servisi varken opelin 10 tane servisi ilemi kıyaslıyorsunuz enterasan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    daha önce arkadaşlarımı kıramayıp ford ve renault servisine bakım için onlarla gitmiştim.
    o günlerden sonra ford ve reno ya sevimsiz bakarım.

    araç almak kolay...parayı ver al...
    önemli olan servis hizmeti ve anlayışı...

    herşey, 2003 yılında opel almamla başladı.
    zaman içinde 2. opeli de aldım, ardından o bayi kapandı. çalışanların yarısı cehevrolet'e, yarısı opel'e geçti

    bende cruze aldım. 3 yıl sonra 2. cruze'u aldım.

    anlayacağınız 2003 den beri aynı servisi kullanıyorum.
    hiç sıra beklemem, sağolsunlar 1 dediğimi 2 etmezler, her işime bakaralar.
    bayram seyran arayıp hatır soran ustalar var. o derece yani......

    şimdi gel de opel yada chevrolet den başka marka al...........

    sorma otomatik şanzımanlı okadar cok opel alan tanıdıgım varki hepsi sonunda araçlarını zor bela sattılar.
    Okadar dayanıklı araçlarki ve okadar iyi servisi varki şanzıman iflah olmuyor...

    renault un Türkiyede 100 tane servisi varken opelin 10 tane servisi ilemi kıyaslıyorsunuz enterasan...

    enteresan olacak bir durum yok......
    orta da bir kıyas söz konusu değil, yaşadığım tecrübeyi aktarıyorum...
    9 yıldır bu servisi ve ustaları kullanıyorum çok memnunum diyorum, sen bana otomatik şanzıman, zor sattılar diyorsun...

    ayrıca, 2 tane easytronic opel sahibi oldum. ne sorun yaşadım, ne de zor bela sattım.
    servis sayısı fazla olan daha kaliteli olur, diye bir kural bilmiyorum.

    sana göre, opel servisleri beş para etmez.
    bana göre, ford reno servisleri beş para etmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 20 Temmuz 2012; 22:51:34 >




  • samsun fiat servisinde stajerim bakım için gelen arabaların

    sularını tamamlarız,
    4 tekeri kontrol ederiz yamukluk varmı diye,
    motoru ve çevresini kabaca temizleriz,
    fren balatalarının durumuna bakarız,
    bunları sade bakım değil her gelen araba için yaparız ve bazen araç sahibleri araçlarının yanına geliyor kimsenin bi şey dediği yok

    Not:Bizde her sökülen parça ayrı ayrı toplanır ve gerekli yerlere göndeririz müşteriye vermeyiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-390090328 -- 20 Temmuz 2012; 23:24:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabayı ilk aldığımda(2. el aldım) 2 kez yetkili servise gitmiştim ve değişen parçaları aracı teslim alırken bagaja koymuşlardı, geçen gün arkadaşımın Vw Golf'ünü 15000 bakımına götürdük yine değişen parçalar bir poşete konulmuş arka paspasın üzerinde duruyordu bence bu uygulama güven veriyor emin oluyorsun...
  • renoya 5 para verilmez 1 senelik araçtan plastik sesi gelmesi C sınıfı bir araca yakışıyormu ? herkesin beğenmediği hatta forumda sivrizeka birçok arkadaşın c değil b diye tutturduğu linea ya bindim geçen akşam araç 2009 model ne ses nede birşey gayet tok geldi

    NOT : Fiat cı değilim sadece linea yı örnek verim.
  • toyota servisi herhalde rakipsiz iletişim konusunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Biturbo

    Arabayı ilk aldığımda(2. el aldım) 2 kez yetkili servise gitmiştim ve değişen parçaları aracı teslim alırken bagaja koymuşlardı, geçen gün arkadaşımın Vw Golf'ünü 15000 bakımına götürdük yine değişen parçalar bir poşete konulmuş arka paspasın üzerinde duruyordu bence bu uygulama güven veriyor emin oluyorsun...

    güzel ve gerekli bir uygulama.Fakat, parcalar gercekten aracdan sökülen parcalarmi? en mantiklisi, araci
    servise getirmeden önce degismesi gereken parcalarin üzerini isaretlemek
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.