Şimdi Ara

Bugünkü Kısa Renault Fluance Deneyimim...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
1
Favori
994
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar;

    Bugün iş icabı bir Fluance'ın arkasında kısa bir seyahat yapma imkanım oldu. Şimdiki aracım Focus 2,5 ile birkaç noktada karşılaştırma yapmak istiyorum:

    1. İç mekan: Flu'nun iç mekanı özellikle arkası Focus'a göre bir tık daha ferah...

    2. Arka amörtisör sesi: Flu'da Focus'ta duymadığım türden "lokur lokur" diye tarif edebileceğim gürültülü bir arka süspansiyon sistemi var. Uzun ve kasisli yolculuklarda arkada oturanı rahatsız edebilir.

    3. Yalıtım: Flu, dizel olmasına benim Focus benzinli olmasına rağmen motor yalıtımı ve yol yalıtımı, kısacası kabin sessizliği konusunda Flu'nun hissedilir derecede daha iyi olduğunu gözlemledim.

    Herkese iyi geceler.







  • Hocam demelerine gore manevra konusunda odun gibi megane 2 bile daha iyi diyolar kime sorduysam aynisini dedi ama makyajli olan yenilerini bilemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fluence devlet arabası oldu artık. Nerde ne kadar bürokrat var hepsinde makam arabası fluence.
  • Direksiyon ve yol tutus konusuna deginmeye gerek bile yok..
    kuru zeminde focus2.5 yeni lastiklerle, esp calismadi bile..
    fluencede ise hissiz direksiyon ve gevsek suspansiyon ile hizli girilen virajlarda gosterge pavyona dönüyorgenlesmis cliodur kendileri.. suspansiyonlarindan rahatsiz edici bir ses gelmemekle birlikte, konfor olarak uzmedi arkada oldugum sürece..
    Gtline in direksiyon kutusunu adapte etselerdi keske makyajla birlikte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eski flu kullanıcısı olarak, arkasını çok bırakıyor araç yüksek olmasının avantajı kasislerde yavaşlamanıza gerek kaldırmıyor
  • Edc ile çok ıyı uyumlu bir arać

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Selam arkadaşlar;

    Bugün iş icabı bir Fluance'ın arkasında kısa bir seyahat yapma imkanım oldu. Şimdiki aracım Focus 2,5 ile birkaç noktada karşılaştırma yapmak istiyorum:

    1. İç mekan: Flu'nun iç mekanı özellikle arkası Focus'a göre bir tık daha ferah...

    2. Arka amörtisör sesi: Flu'da Focus'ta duymadığım türden "lokur lokur" diye tarif edebileceğim gürültülü bir arka süspansiyon sistemi var. Uzun ve kasisli yolculuklarda arkada oturanı rahatsız edebilir.

    3. Yalıtım: Flu, dizel olmasına benim Focus benzinli olmasına rağmen motor yalıtımı ve yol yalıtımı, kısacası kabin sessizliği konusunda Flu'nun hissedilir derecede daha iyi olduğunu gözlemledim.

    Herkese iyi geceler.

    Fluencelerde depo doluyken bir calkalanma sesi geliyor duydugunuz o olmasin. Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Eski bir sümbül cü olarak o sesi iyi bilirim. ama gelen ses süspansiyon sisteminden geliyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Depodan çalkantı sesi geliyorsa, dalgayı kesen çıkıntılar yoktur
  • Çöp araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabada bir problem olmasın ?
    Benimde 1.5 dCi 105ps 2010 model Dynamique Fluencim var. Arka koltuğu çok rahat ve ne depo olduyken bir ses nede süspansiyondan gelen bir ses yok. Donanımlı full bir araca binerseniz farkı görürsünüz. Orta gelirin makam aracı diyebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalıtım konusunda son focus Hariç diğer focuslar Sınıfına göre kötü... Fluence ise genişlik , ekonomi ve sessiz dci ile mantıklı bir araba. Fiyatı açısından ise mantıksız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İç hacim, bagaj konularında Fluence ciddi avantajlı yani bir tıktan daha öte bence. Fluence'ın yol tutuşu çok kötü değil, hissiyatı biraz garip yani araca alışana kadar ciddi ciddi korkutabiliyor (yan yatma eğilimi, koltuklardaki yan desteklerin yetersiz oluşu) fakat allıştıktan sonra limitlerinin aslında öyle düşük olmadığını görüyorsunuz.tabi doğru lastik ve lastik basıncı çok önemli bu şartlarda ESP öyle kolay kolay devreye girmiyor.

    Aracın altı bir hayli yüksek leylek gibi denilebilir. Süspansiyonlar çok kaliteli değil ama idare ediyor. Altı yüksek olduğundan özellikle istanbuldaki O offroad pistindeki engellere rakip tasarlanan kasislerden korkusuz geçebiliyorsunuz ama süspansiyon çok kaliteli olmadığından biraz hızlı geçince arkada birisi varsa araç içinde zıplayabilir

    çocuklu ve bagaj ihtiyacı çok olan aileler için mantıklı ve güzel bir araç, bekar adam için hiç bir mantığı yok desem yeridir heralde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi

    Yalıtım konusunda son focus Hariç diğer focuslar Sınıfına göre kötü... Fluence ise genişlik , ekonomi ve sessiz dci ile mantıklı bir araba. Fiyatı açısından ise mantıksız

    Gercekten oyle.Focus 3 ve 3,5 tan onceki Focuslar acayip gurultulu araclar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    İç hacim, bagaj konularında Fluence ciddi avantajlı yani bir tıktan daha öte bence. Fluence'ın yol tutuşu çok kötü değil, hissiyatı biraz garip yani araca alışana kadar ciddi ciddi korkutabiliyor (yan yatma eğilimi, koltuklardaki yan desteklerin yetersiz oluşu) fakat allıştıktan sonra limitlerinin aslında öyle düşük olmadığını görüyorsunuz.tabi doğru lastik ve lastik basıncı çok önemli bu şartlarda ESP öyle kolay kolay devreye girmiyor.


    Uzun süre şirket aracı olarak kullandım, hem dizelini hem benzinlisini. Benim izlenimlerim de aynen bu şekilde.

    Sürüşü tedirgin edici, hissiz ama limitleri de öyle kötü bir araç değil.

    Diğer sıkıntısı ise belli bir hızdan sonra rüzgardan çok etkilenmesi, altının leylek gibi yüksek olmasından ötürü.

    Bagaj büyük ama bagaj kapağını tutan kollar içeriye girip bagaj hacmini katlediyor. 3 tane büyük bavulu yan yana koyup da bagaj kapağını kapatamıyorduk, içeri giren kollar engel oluyordu. Dana gibi bagaj var ama kullanılamıyor, çok saçmaydı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okoray

    Arabada bir problem olmasın ?
    Benimde 1.5 dCi 105ps 2010 model Dynamique Fluencim var. Arka koltuğu çok rahat ve ne depo olduyken bir ses nede süspansiyondan gelen bir ses yok. Donanımlı full bir araca binerseniz farkı görürsünüz. Orta gelirin makam aracı diyebilirim

    Yakıt deposundan gelen çalkantı sesi ilk üretilen Fluence lerde vardı bu ilk üretilenlerin bagaj açma sistemide problemli idi tıkır tıkır ses yapardı bagajda sonraki üretimlerde bunlar düzeltildi birde ilk üretilenlerde Farda titreme problemide vardı buda sonra düzeltildi. Fabrikadan ilk çıkan 100 aracın ilk 30 tanesini biz almıştık ve bizi o ara baya bir servis e götürmüştü bu problemler daha bunun gibi bir takım ufak problemlerde vardı şimdi hatırlamadığım sonraki üretimlerde toparlandı bunlar.




  • Forum olarak Fluence'i sevmiyoruz ama Türk halkının ihtiyaçlarını her anlamda karşılayan birkaç modelden biri bence. Dizel, az yakıyor, geniş, bilinen marka ve yedek parça imkanı ve ikinci el.
  • 1.6 130 hp dci motorlusuna 2.0 tdi passat yetişemiyor
  • Az yakması ve genişliği haricinde bir esprisi olmayan araba. Focus gibi bir araçla aynı cümlede adını anmam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    Forum olarak Fluence'i sevmiyoruz ama Türk halkının ihtiyaçlarını her anlamda karşılayan birkaç modelden biri bence. Dizel, az yakıyor, geniş, bilinen marka ve yedek parça imkanı ve ikinci el.

    Açıkçası bayılarak kullandığımı söyleyemem. Ancak dizel, otomatik, geniş bagaj, sessiz ve geniş kabin, servis ve yedek parça imkanı çok iyi, bozuk yollara uygun, altı da yüksek, 2. elde iyi, sedan araç olarak başka bir alternatifi yok. Ralli kıvamında araç kullanmıyorsanız bence çok başarılı.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.