Şimdi Ara

Volkswagen Caravelle 3 yıllık izlenimlerim,incelemem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
4
Favori
78.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PM'den bu araç hakkında çok soru soruluyor,ben de 2 gün önce aracın bendeki 1 yılını doldurması üzerine inceleme konusu açmak istedim.

    Araç 16 mayıs 2011'de trafiğe çıktı,ilk sahibiyiz ve şuan 7969 kilometrede.Periyodik bakıma kilometre olarak değil de yılda bir olarak götürüyorum çünkü az kilometre yapıyoruz.16 mayıstan bu yana hiçbir masraf sorun çıkarmadı.

    Şasi numarasından aracın Hannover,Almanya'da üretildiğini öğrendim

    Teknik verilere geçecek olursak,katalogda 6.3 litre/100 kilometre yazıyor,külliyen yalan alakası bile yok.Yakıt tüketimi resimleri buyrun.


     Volkswagen Caravelle  3 yıllık izlenimlerim,incelemem

     Volkswagen Caravelle  3 yıllık izlenimlerim,incelemem

    9.8 litre tamamen şehiriçi tüketimi.Zaten araç şehiriçinden hemen hemen hiç çıkmadı denecek kadar az çıktı.Bu yakıt yüketimi sanırım ortalama 17 km/h hızla sağlanmış tam bilmiyorum 2 tane yakıt tüketimi var yol bilgisayarında ben ortalama hızın 1 ve yakıt tüketiminin 1 olduğu resimleri koydum.6. vites 120 km/h hıza CC ile sabitleyince 7 litre civarı yaktırmak mümkün.

    Performansından bahsedecek olursak,2000 cc motor hacmine ve 180 HP güce sahip ve 1500-2000 RPM arasında 400 NM tork üretebiliyor.Vites oranları çok kısa.Ben manuel sevdiğim için manuel aldım zevkle de kullanıyorum.Bazı DSG şanzımanların sorun çıkardığını okumuştum.Caravelle'de kullanılan otomatik şanzımanlar yağlı ve de 600 civarı NM torka kadar dayanıyor,yani sorunsuz.Passat 1.4 TSI 122 HP kullandım,performansı hemen hemen aynı diyebilirim 120 ye kadar olan hızlanmaları için.Son hız olarak ben en son 217 km/h yaptım belki daha fazla giderdi ama korktum.6. viteste en fazla 180 km/h hıza ulaşıyor,fazlasını yapmıyor 5. vitese düşmek gerekiyor.Pozantı otobanında biraz daha yüksek hızlara çıktım yokuş aşağı ama yazmıyorum,çünkü bu forumda sırf polemiğe girmek için var olan arkadaşlar var.

    2200 RPM'de 140 km/h hıza ulaşıyor.


     Volkswagen Caravelle  3 yıllık izlenimlerim,incelemem

    1400 RPM'de 80 km/h hıza ulaşıyor.

     Volkswagen Caravelle  3 yıllık izlenimlerim,incelemem

    Yalıtımı bence gayet iyi.C sınıfı birçok araç kullanma fırsatım oldu onlardan iyi diyebilirim.Model yazmıyorum tartışma çıkmaması için.160 ve üzeri hızlarda bariz bir rüzgar sesi alıyor.Darbe emişi de gayet iyi.235/55/17 Dunlop SP Sport 01 lastiklerle çukurları fazla hissettirmiyor.

    Forumun gözdesi yumuşak plastikten bahsedecek olursak,göğüs tamamen sert plastikten oluşuyor,daha hışırtı tıkırtı yapmadı sağolsun.Benim için önemli değil ön göğüsün nasıl olduğu,nasıl olsa her gün mıncıklamıyoruz.Yeni çıkan araçları test eden arkadaşlarımız var,anlamakta zorluk çekiyorum onları ön göğüs yumuşak olunca ne buluyorlarsa


    Ses sisteminden bahsedecek olursak,araçta 8 hoparlör ve RCD 310 var.Gayet yeterli beklentisi fazla olmayanlar için.Yan kapıda bozuk para anahtar gibi nesneler varken sesi açarsam rahatsız edici sesler geliyor.Sesi %60'tan fazla açarsam da arka yan döşemelerden rahatsız edici sesler geliyor.Bunu yapmaması için ekolayzırdan bassı biraz kısmam gerekiyor.

    Klimasi klimatronik.Arka yolcu ve şoför bölmesi için ayrı ayrı ayarlanabiliyor.Çift klima yok ama çift klimaymış gibi yönetiliyor.Arka yolcu bölmesinden klima açılıp kapanabiliyor,derecesi ayarlanabiliyor.Açtıktan 20-30 saniye sonra hissettirmeye başlıyor.

    3 tane cep telefonu ya da bol miktarda bozuk para koyacak kadar eşya gözü var.Torpidosu küçük.Sadece ruhsat ve kullanıcı el kitabı var lazım olmuyor.

    İç aydınlatması çok iyi.Lambaları açtığımda içerisi oda kadar aydınlanıyor tüm heryer.Ama ben hiç kullanmıyorum,geceleyin içerisi olduğu gibi görülüyor.

    Yan aynalarda rezistans var.Yan aynalar yukarı katlanabiliyor.Duvar kenarı ya da kaldırıma yanaşırken aşağıya çevirilebiliyor.Ayna kontrol düğmesi kapı üzerinde.

    Servotronik direksiyonu çok yumuşak çok memnunum.Aracım Comfortline olduğu için direksiyon üzerinde radyo ve yol bilgisayarı fonksiyon tuşları var.Bunu belirtmemin sebebi VW'in bazı Trendline araçlarında direksiyona fonksiyon tuşlarını koymayarak berbat bir görünüme yol açmasıdır.Ama VW ilginç bir şekilde Caddy,Transporter ve Caravelle'in Trendline modellerinin direksiyonuna da fonksiyon tuşları koymuş.

    Koltuklar ne iyi ne kötü.Yanal destekleri var virajlarda savrulmanıza pek meydan vermiyor.Şoför koltuğu yükseklik alçaklık ve ileri geri ayarlanabiliyor.Arka koltuklar yatırılabiliyor,10 saniye içinde çıkarılabiliyor.


    Diz ve baş mesafesinden bahsetmeye gerek duymuyorum.

    Araç donanım olarak 3 harflilerin bir çoğuna sahip.Donanım listesi ;

     Volkswagen Caravelle  3 yıllık izlenimlerim,incelemem







    16 Mayıs 2012 ' de aracın yıllık bakımını yaptırdım,557 liralık bir fatura çıktı.Fotoğrafta 607 lira yazmasının nedeni,Protec diye bir motor temizleyicisini ısrarla tavsiye ettiler,ben de eklettim.Onun fiyatı 50 TL.Bu fotoğraflar bana aittir.

     Volkswagen Caravelle  3 yıllık izlenimlerim,incelemem

     Volkswagen Caravelle  3 yıllık izlenimlerim,incelemem

    Araç 8+1.Ruhsatta hususi yolcu nakli yazıyor.6 aylık MTV'si 262 TL.Her yıl muayeneye girmek zorunda.

    Şuan Caravelle biTDI 180 PS DSG fiyatı 85 bin lira.Değer mi diye soracak olursanız yorum yapamıyorum.1.6 dizel Jetta bu ülkede 70 bin liraya alıcı buluyorsa bu araç bu paraya değer.Ama bir minibüse 85 bin lira verilir mi ? Orası tartışılır.Ben 71 bin lira verdim,şuan için pişman edecek bir olay yaşamadım.Fiyatını göz ardı edecek olursak,bu araç alınır mı derseniz,alınır derim.


    Sormak istediğiniz sorular varsa yanıtlayabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali Dogukan -- 28 Ekim 2014; 13:45:20 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Volkswagen Caravelle: 3 Yıllık İnceleme

    Volkswagen Caravelle, çok tutulan bir minivan modelidir. Geniş iç hacmi, güçlü motor seçenekleri ve güvenilirliğiyle bilinir.

    Caravelle'in en çok tutulan modelleri arasında 2.5 TDI Comfortline (130) motorlu olanı bulunur. Bu motor, dengeli performansı ve yakıt verimliliğiyle öne çıkar. 130 beygir gücü ve 340 Nm tork üreterek, hem kentsel hem de uzun yol sürüşleri için yeterli güç sağlar.

    Caravelle'in yakıt tüketimi, sürüş koşullarına ve motor seçeneğine bağlı olarak değişir. 2.5 TDI Comfortline (130) motorlu modelin ortalama yakıt tüketimi, karma kullanımda yaklaşık 7,5-8,5 litre/100 km civarındadır. Bu değer, bu sınıf bir araç için kabul edilebilir bir seviyededir.

    Caravelle, hem manuel hem de otomatik vites seçenekleriyle sunulur. Otomatik vitesli modeller, özellikle yoğun trafik koşullarında rahatlık sağlar. Kullanıcı yorumlarına göre, Caravelle'in otomatik şanzımanı sorunsuz ve hızlı vites geçişlerine sahiptir.

    Genel olarak, Volkswagen Caravelle, güvenilirliği, pratikliği ve sürüş dinamikleri ile öne çıkan bir minivan modelidir. Geniş iç hacmi ve güçlü motor seçenekleri sayesinde, hem aileler hem de ticari amaçlarla kullanıma uygundur.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Gayet güzel bir inceleme olmuş. Allah kaza bela vermesin.

    Ancak yakıt tüketimi şehiriçi de olsa fazla geldi bana. Agresif bir sürüş tarzınız mı var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: druc

    Gayet güzel bir inceleme olmuş. Allah kaza bela vermesin.

    Ancak yakıt tüketimi şehiriçi de olsa fazla geldi bana. Agresif bir sürüş tarzınız mı var?

    Teşekkür ederim

    Evet agresif kullanıyorum Araç 1500 kilometrede iken dizel partikül filtresi doluyor uyarısı verdi,ondan sonra sürekli performanslı kullanmaya başladım.
  • Hocam izlenimleri güzel yazmışsınız bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Sormak istediğim soru şu Transporter ile Caravelle arasındaki en önemli fark nedir ?
    Mesela Genişlik bakımından Caravelle daha mı geniş ? Yoksa Caravelle daha mı Lüx'e kaçıyor.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    quote:

    Orijinalden alıntı: druc

    Gayet güzel bir inceleme olmuş. Allah kaza bela vermesin.

    Ancak yakıt tüketimi şehiriçi de olsa fazla geldi bana. Agresif bir sürüş tarzınız mı var?

    Teşekkür ederim

    Evet agresif kullanıyorum Araç 1500 kilometrede iken dizel partikül filtresi doluyor uyarısı verdi,ondan sonra sürekli performanslı kullanmaya başladım.


    Aracın oldukça güçlü motoruna ve büyük kasasına rağmen 10 lt.ye yakın tüketimi tdi motor için çok fazla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: druc

    Gayet güzel bir inceleme olmuş. Allah kaza bela vermesin.

    Ancak yakıt tüketimi şehiriçi de olsa fazla geldi bana. Agresif bir sürüş tarzınız mı var?
    Eline sağlık arkadaşım.


    Gayet bilgilendirici ve keyifli bir yazı olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Eline sağlık arkadaşım.


    Gayet bilgilendirici ve keyifli bir yazı olmuş.

    Alıntıları Göster
    İnceleme güzel olmuş.140'lığına bindim gayet güzel gidiyor kim bilir 180'lik nasıl gider.Ben bunları otomobil diye geçiyor sanıyordum.2 yılda bir muayene,köprü falan.
  • Elinize sağlık. Çoğu 1.6 binek araçta bu aracın performansı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soğutucu

    Elinize sağlık. Çoğu 1.6 binek araçta bu aracın performansı yok.
    Bir önceki seri 2.5 TDI 174lük DSG ile bu kadar yakmıyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skrbsr96

    Hocam izlenimleri güzel yazmışsınız bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Sormak istediğim soru şu Transporter ile Caravelle arasındaki en önemli fark nedir ?
    Mesela Genişlik bakımından Caravelle daha mı geniş ? Yoksa Caravelle daha mı Lüx'e kaçıyor.?

    Diğer konuya yazmıştım,buraya kopyalıyorum


    Caravelle'in MTV si 262,Transporter'ın MTV si 580 TL'dir.
    Caravelle'de Transporter'dan + olarak ısı ve ses yalıtımı vardır.En büyük farkı da budur.
    Caravelle'de sis farı var,Transporter'da yok.
    Caravelle'de otomatik kapı mevcut servis 4000 TL gibi komik bir rakam istiyor
    Transporter'ın arka kısmında klima yok,Caravelle'de arka kısım var şoför kısmı için ayrı ayrı kontrol edilebilen klimatronik klima var,birbirinden bağımsız.Yolcu bölümünden klima açılıp kapanabiliyor,derece ayarlanabiliyor.
    Transporter'ın tamponları aynaları kapı kolları gövde rengi değil,serviste yaptırmak isterseniz 2000 TL fiyat isteniyor.
    Caravelle ruhsatta hususi yolcu nakli,Transporter kamyonet diye geçer.


    @druc Şehiriçinde çok kasarak 8 litre gibi tüketimleri yakalamak mümkün ama ben uğraşmıyorum.Zaten az biniyorum onda da performanslı kullanıyorum
    @Intimate Ben az kullandığım için performanslı kullanıyorum onda da basıyorum yoksa daha az yakması mümkün Bu arada eskilerdeki şanzıman otomatik ama DSG değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali Dogukan -- 19 Mayıs 2012; 20:00:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skrbsr96

    Hocam izlenimleri güzel yazmışsınız bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Sormak istediğim soru şu Transporter ile Caravelle arasındaki en önemli fark nedir ?
    Mesela Genişlik bakımından Caravelle daha mı geniş ? Yoksa Caravelle daha mı Lüx'e kaçıyor.?

    Diğer konuya yazmıştım,buraya kopyalıyorum


    Caravelle'in MTV si 262,Transporter'ın MTV si 580 TL'dir.
    Caravelle'de Transporter'dan + olarak ısı ve ses yalıtımı vardır.En büyük farkı da budur.
    Caravelle'de sis farı var,Transporter'da yok.
    Caravelle'de otomatik kapı mevcut servis 4000 TL gibi komik bir rakam istiyor
    Transporter'ın arka kısmında klima yok,Caravelle'de arka kısım var şoför kısmı için ayrı ayrı kontrol edilebilen klimatronik klima var,birbirinden bağımsız.Yolcu bölümünden klima açılıp kapanabiliyor,derece ayarlanabiliyor.
    Transporter'ın tamponları aynaları kapı kolları gövde rengi değil,serviste yaptırmak isterseniz 2000 TL fiyat isteniyor.
    Caravelle ruhsatta hususi yolcu nakli,Transporter kamyonet diye geçer.


    @druc Şehiriçinde çok kasarak 8 litre gibi tüketimleri yakalamak mümkün ama ben uğraşmıyorum.Zaten az biniyorum onda da performanslı kullanıyorum

    Sağolun hocam peki genişlik bakımından Transporter daha geniş sanırsam ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: druc

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    quote:

    Orijinalden alıntı: druc

    Gayet güzel bir inceleme olmuş. Allah kaza bela vermesin.

    Ancak yakıt tüketimi şehiriçi de olsa fazla geldi bana. Agresif bir sürüş tarzınız mı var?

    Teşekkür ederim

    Evet agresif kullanıyorum Araç 1500 kilometrede iken dizel partikül filtresi doluyor uyarısı verdi,ondan sonra sürekli performanslı kullanmaya başladım.


    Aracın oldukça güçlü motoruna ve büyük kasasına rağmen 10 lt.ye yakın tüketimi tdi motor için çok fazla.

    Alıntıları Göster
    öncelıkle hayırlı olsun çok az km yapmışsınız aılenız kaç kışı ki caravelle tercıh ettiniz ?
    iş ve bınek olarakmı kullanıyorsunuz ?
    ticariyle çıkılmayacak hızlara cıkıyorsunuz sonuçları çok kötü olabılır .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skrbsr96

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skrbsr96

    Hocam izlenimleri güzel yazmışsınız bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Sormak istediğim soru şu Transporter ile Caravelle arasındaki en önemli fark nedir ?
    Mesela Genişlik bakımından Caravelle daha mı geniş ? Yoksa Caravelle daha mı Lüx'e kaçıyor.?

    Diğer konuya yazmıştım,buraya kopyalıyorum


    Caravelle'in MTV si 262,Transporter'ın MTV si 580 TL'dir.
    Caravelle'de Transporter'dan + olarak ısı ve ses yalıtımı vardır.En büyük farkı da budur.
    Caravelle'de sis farı var,Transporter'da yok.
    Caravelle'de otomatik kapı mevcut servis 4000 TL gibi komik bir rakam istiyor
    Transporter'ın arka kısmında klima yok,Caravelle'de arka kısım var şoför kısmı için ayrı ayrı kontrol edilebilen klimatronik klima var,birbirinden bağımsız.Yolcu bölümünden klima açılıp kapanabiliyor,derece ayarlanabiliyor.
    Transporter'ın tamponları aynaları kapı kolları gövde rengi değil,serviste yaptırmak isterseniz 2000 TL fiyat isteniyor.
    Caravelle ruhsatta hususi yolcu nakli,Transporter kamyonet diye geçer.


    @druc Şehiriçinde çok kasarak 8 litre gibi tüketimleri yakalamak mümkün ama ben uğraşmıyorum.Zaten az biniyorum onda da performanslı kullanıyorum

    Sağolun hocam peki genişlik bakımından Transporter daha geniş sanırsam ?

    Yok hocam boyut olarak uzun şasi Transporter ile Caravelle tamamen aynı.Caravelle sadece uzun olarak tek seçenekle satılıyor.


    @VETTEL99 Hocam ailemiz 4 kişi.Babam tatili ve avı çok seven biri olduğu için böyle bir araç tercih ettik.Zaten bu şekilde kalmayacak,maddi olarak müsait olduğumuzda VIP olacak.6 ila 10 bin lira fiyat isteniyor bunun için.Sadece binek amaçlı kullanıyoruz.Hızı sadece müsait yerlerde yapıyorum.Yolun tamamen düz olduğu yerlerde.Hız yaparken de tek başıma oluyorum o yüzden fotoğraf ya da video yok yanımda birisi varken hız yapmam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skrbsr96

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skrbsr96

    Hocam izlenimleri güzel yazmışsınız bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Sormak istediğim soru şu Transporter ile Caravelle arasındaki en önemli fark nedir ?
    Mesela Genişlik bakımından Caravelle daha mı geniş ? Yoksa Caravelle daha mı Lüx'e kaçıyor.?

    Diğer konuya yazmıştım,buraya kopyalıyorum


    Caravelle'in MTV si 262,Transporter'ın MTV si 580 TL'dir.
    Caravelle'de Transporter'dan + olarak ısı ve ses yalıtımı vardır.En büyük farkı da budur.
    Caravelle'de sis farı var,Transporter'da yok.
    Caravelle'de otomatik kapı mevcut servis 4000 TL gibi komik bir rakam istiyor
    Transporter'ın arka kısmında klima yok,Caravelle'de arka kısım var şoför kısmı için ayrı ayrı kontrol edilebilen klimatronik klima var,birbirinden bağımsız.Yolcu bölümünden klima açılıp kapanabiliyor,derece ayarlanabiliyor.
    Transporter'ın tamponları aynaları kapı kolları gövde rengi değil,serviste yaptırmak isterseniz 2000 TL fiyat isteniyor.
    Caravelle ruhsatta hususi yolcu nakli,Transporter kamyonet diye geçer.


    @druc Şehiriçinde çok kasarak 8 litre gibi tüketimleri yakalamak mümkün ama ben uğraşmıyorum.Zaten az biniyorum onda da performanslı kullanıyorum

    Sağolun hocam peki genişlik bakımından Transporter daha geniş sanırsam ?

    Yok hocam boyut olarak uzun şasi Transporter ile Caravelle tamamen aynı.Caravelle sadece uzun olarak tek seçenekle satılıyor.


    @VETTEL99 Hocam ailemiz 4 kişi.Babam tatili ve avı çok seven biri olduğu için böyle bir araç tercih ettik.Zaten bu şekilde kalmayacak,maddi olarak müsait olduğumuzda VIP olacak.6 ila 10 bin lira fiyat isteniyor bunun için.Sadece binek amaçlı kullanıyoruz.Hızı sadece müsait yerlerde yapıyorum.Yolun tamamen düz olduğu yerlerde.Hız yaparken de tek başıma oluyorum o yüzden fotoğraf ya da video yok yanımda birisi varken hız yapmam


    Tamam hocam bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim =)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    öncelıkle hayırlı olsun çok az km yapmışsınız aılenız kaç kışı ki caravelle tercıh ettiniz ?
    iş ve bınek olarakmı kullanıyorsunuz ?
    ticariyle çıkılmayacak hızlara cıkıyorsunuz sonuçları çok kötü olabılır .

    Alıntıları Göster
    1nolu ort.en son yaptıgınız ort.ları,
    2nolu olan ise uzun dönem ort.larınızı veriyor.

    izlenimler için teşekkürler buarada hız sınırı bu araçlar için kaç acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    1nolu ort.en son yaptıgınız ort.ları,
    2nolu olan ise uzun dönem ort.larınızı veriyor.

    izlenimler için teşekkürler buarada hız sınırı bu araçlar için kaç acaba?

    Alıntıları Göster
    yapılır mı bana bu fıstık gibi transporterimi satalı 1 ay oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    1nolu ort.en son yaptıgınız ort.ları,
    2nolu olan ise uzun dönem ort.larınızı veriyor.

    izlenimler için teşekkürler buarada hız sınırı bu araçlar için kaç acaba?

    Hız sınırı otomobillerden 10 km/h daha az.Ben teşekkür ederim ortalama tüketim konusunda aydınlattığınız için

    @sinoplu Herşeyin hayırlısı Askerden dönünce 180 PS DSG ile süper bir dönüş yaparsın umarım


    Dipnot : Caravelle ile Transporter'ın hız sınırı aynı değil.Caravelle minibüs,Transporter kamyonet göründüğü için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali Dogukan -- 19 Mayıs 2012; 20:51:47 >




  • güle güle kullanım
    ben 174 lük t5 lere çok seviyorum birde 6 ileri yağlı olacak
  • Cok guzel bir inceleme olmus

    Araba ise benim gorusum cok iyi ses izalasyonu mukemmele yakin yol tutusu ayni sekilde

    Allah kaza bela vermesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Cok guzel bir inceleme olmus

    Araba ise benim gorusum cok iyi ses izalasyonu mukemmele yakin yol tutusu ayni sekilde

    Allah kaza bela vermesin
    Bir tanıdık 2011 model full s-line A4 aldı ama Caravelle'ye binmeye daha çok seviyor.. Güzelim araba garajda yatıyor, Caravelle ile gezip tozuyor adam. Demek ki kaliteli ve kullanışlı bir mal. Gücü de yeterli sayılır..

    Kazasız belasız sürüşler.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.