Şimdi Ara

İmdat! Katil olacağım!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ttnet beni tam anlamıyla çileden çıkardı 21 nisan sabahı başladı sorun anlık hopluyor bağlantı pingler ucuşlarda çoğu zaman sayfalara bile açarken sorun yaşıyorum sayfa yüklenirken sunucuyla bağlantı kesildi hatası sürekli 3-4 kere denedikten sonra açıyor. müşteri hizmetlerine zaten ping falan sakın demeyin modemi kapa 10 sn bekle aç, hattınızda sorun yok, arıza kaydı açıyorumdan başka birşey bilmiyorlar açtırdığım arıza kayıtları fezaya kadar ulaştı, santraldekiler tanıdılar herhalde mahallenin delisinde yine sorun var diyip artık geri dönüş bile yapmıyorlar bunuda müşteri temsilcilerinden öğrendim şu tarih şu saatte arıza kayıtlarınız var sorun yok diye kapatılmışlar denildi. 21 Nisan dan 23 Nisan akşamına kadar böyle cebelleştik 4440375 ve Twitter TTNet Destek ile...
    24 nisanda telekoma gittim sorunumu anlattım numara verdiler santral nosu burayı arayın yardımcı olurlar denildi, neyse eve gittim aradım 5 dakika boyunca telefon numarasını nereden aldığımı anlattım, 10 dakika boyunca sorunumu anlattım sonra bana başka numara verdi burayı arayın denildi, verilen 2. numarada da benzer sürede aynı konuşmalar oldu bu sefer 3. başka bir numara daha verdi adsl ile bu arkadaşlar ilgileniyor diye dip notta düştü saat 17:35 mesai bitmiştir artık ertesi gün ararsınız yinede şansınızı deneyin dedi aradım tabi o numarayı cevap yok tabi ertesi günde yok sonraki günde... Dank etti perşembe kapattırmaya gittim, kapattırmam için yararlandığım indirimleri ve modem ücretini ödemem gerektiğini söyledi hesapladı tutarı ve geçen 3 aylık borcunuz faturasını ödemeniz lazım dedi 3 aylık borcumun olması imkansız otomatik ödeme var her ay otomatik ödeniyor onlar dedim, sistemde böyle gözüküyor dedi herhalde yanlışlık var diyip bankadan hesap özeti alıp bugün tekrar gittim, bana söylenen sistemde gözüken + yeni aya girildiği için + 1 aylık yine ödeme yapmam gerektiğini söyledi totalde 4 aylık aksi halde işlemi yapamıyacaklarını söyledi işte o an kan direk beynime sıçradı insanların neden katil olabileceklerini anladım vazgeçtim dedim döndüm geldim... madem bu hat düzelmeyecek, olmayacak söyle arkadaşım bana de biz beceremiyoruz bu işi tamam paşam yapcak birşey yok diyeyim bende bileyim en azından olmayacağını, kapattırması ayrı bir dert ödediğim elimde dekontu bulunan faturaların benden tekrar talep edilmesi tarif edilmesi zor bir duygu... Sinirlenip kızmadan gayet efendi bir şekilde anlatıyorum derdimi, karşımdaki insanında ekmek parası için çalıştığını, telekomun ağası olmadığını aklımdan çıkarmıyorum sesimi dahi yükseltmiyorum ama sonraki telekom çalışanının elimde kalacağından korkuyorum... Efendi gibi sorununu anlatınca cidden bir çözüm üretilmediğini anladım... Şimdi hattımın düzelmesi için telefonda lakayit konuşup ana bacı dümdüz mü gitmem lazım? Hattı kapatmak için telekom binasında olay çıkartıp, tehditler mi savurmam lazım? Yada telekomda üst mertebede çalışan kanka yada kız arkadaş mı edinmeliyim? Lütfen bana bir yol gösterin aksi halde salı günü katil olarak gazete manşetlerine çıkma olasılığım yüksek...

    20 nisandaki test sonucu 15 ms AKK sonrası herşey normal
     İmdat! Katil olacağım!


    1 haftadırki hali ping 80'den aşşağı henüz inmedi oda gece geç saatlerde... 300-500 gibi astronomik sonuçlarda mevcut...

     İmdat! Katil olacağım!


    [Edit] modemde gözüken değerler


    8128 kbps / 800 kbps

    noise margin upstream: 14 db
    output power downstream: 19 db
    attenuation upstream: 14 db

    noise margin downstream: 12 db
    output power upstream: 12 db
    attenuation downstream: 27 db

    [edit 2] Sorunun pc deki virüs vs den kaynaklandığını söylediler, evimde 3 adet pc var özellikle Laptopta linux var ethernet ile denedim sonuç aynı sonradan modemde denildi alt komşudan rica ettim yine linux ve ethernet ile denedim sonuç aynı wireless'ı kapatmaktan tutunda açık portları kapamaya kadar değişik varvasyonlar da denedim ama hatta sorun gözükmüyormuş sorun benden kaynaklı abdest alıp açtım pc yi sonuç yine hüsran. Santrali bir türlü hatta sorun olduğuna ikna edemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shimmy -- 29 Nisan 2012; 4:02:48 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shimmy

    Arkadaşlar ttnet beni tam anlamıyla çileden çıkardı 21 nisan sabahı başladı sorun anlık hopluyor bağlantı pingler ucuşlarda çoğu zaman sayfalara bile açarken sorun yaşıyorum sayfa yüklenirken sunucuyla bağlantı kesildi hatası sürekli 3-4 kere denedikten sonra açıyor. müşteri hizmetlerine zaten ping falan sakın demeyin modemi kapa 10 sn bekle aç, hattınızda sorun yok, arıza kaydı açıyorumdan başka birşey bilmiyorlar açtırdığım arıza kayıtları fezaya kadar ulaştı, santraldekiler tanıdılar herhalde mahallenin delisinde yine sorun var diyip artık geri dönüş bile yapmıyorlar bunuda müşteri temsilcilerinden öğrendim şu tarih şu saatte arıza kayıtlarınız var sorun yok diye kapatılmışlar denildi. 21 Nisan dan 23 Nisan akşamına kadar böyle cebelleştik 4440375 ve Twitter TTNet Destek ile...
    24 nisanda telekoma gittim sorunumu anlattım numara verdiler santral nosu burayı arayın yardımcı olurlar denildi, neyse eve gittim aradım 5 dakika boyunca telefon numarasını nereden aldığımı anlattım, 10 dakika boyunca sorunumu anlattım sonra bana başka numara verdi burayı arayın denildi, verilen 2. numarada da benzer sürede aynı konuşmalar oldu bu sefer 3. başka bir numara daha verdi adsl ile bu arkadaşlar ilgileniyor diye dip notta düştü saat 17:35 mesai bitmiştir artık ertesi gün ararsınız yinede şansınızı deneyin dedi aradım tabi o numarayı cevap yok tabi ertesi günde yok sonraki günde... Dank etti perşembe kapattırmaya gittim, kapattırmam için yararlandığım indirimleri ve modem ücretini ödemem gerektiğini söyledi hesapladı tutarı ve geçen 3 aylık borcunuz faturasını ödemeniz lazım dedi 3 aylık borcumun olması imkansız otomatik ödeme var her ay otomatik ödeniyor onlar dedim, sistemde böyle gözüküyor dedi herhalde yanlışlık var diyip bankadan hesap özeti alıp bugün tekrar gittim, bana söylenen sistemde gözüken + yeni aya girildiği için + 1 aylık yine ödeme yapmam gerektiğini söyledi totalde 4 aylık aksi halde işlemi yapamıyacaklarını söyledi işte o an kan direk beynime sıçradı insanların neden katil olabileceklerini anladım vazgeçtim dedim döndüm geldim... madem bu hat düzelmeyecek, olmayacak söyle arkadaşım bana de biz beceremiyoruz bu işi tamam paşam yapcak birşey yok diyeyim bende bileyim en azından olmayacağını, kapattırması ayrı bir dert ödediğim elimde dekontu bulunan faturaların benden tekrar talep edilmesi tarif edilmesi zor bir duygu... Sinirlenip kızmadan gayet efendi bir şekilde anlatıyorum derdimi, karşımdaki insanında ekmek parası için çalıştığını, telekomun ağası olmadığını aklımdan çıkarmıyorum sesimi dahi yükseltmiyorum ama sonraki telekom çalışanının elimde kalacağından korkuyorum... Efendi gibi sorununu anlatınca cidden bir çözüm üretilmediğini anladım... Şimdi hattımın düzelmesi için telefonda lakayit konuşup ana bacı dümdüz mü gitmem lazım? Hattı kapatmak için telekom binasında olay çıkartıp, tehditler mi savurmam lazım? Yada telekomda üst mertebede çalışan kanka yada kız arkadaş mı edinmeliyim? Lütfen bana bir yol gösterin aksi halde salı günü katil olarak gazete manşetlerine çıkma olasılığım yüksek...

    20 nisandaki test sonucu 15 ms AKK sonrası herşey normal
     İmdat! Katil olacağım!


    1 haftadırki hali ping 80'den aşşağı henüz inmedi oda gece geç saatlerde... 300-500 gibi astronomik sonuçlarda mevcut...

     İmdat! Katil olacağım!


    [Edit] modemde gözüken değerler


    8128 kbps / 800 kbps

    noise margin upstream: 14 db
    output power downstream: 19 db
    attenuation upstream: 14 db

    noise margin downstream: 12 db
    output power upstream: 12 db
    attenuation downstream: 27 db


    arıza vardır hattında. cagrı merkezını arayıp arıza kaydı bırakabilirsin 0,78 in altında kalan hız değerleri normal değildir. ödeme ile ilgili de oto ödemede sorunlar cıkabiliyor. banka ile görüştüysen ödemeler cıktıysa dekontları online ya da fask ile al. ttnet cagrı merkezinden bu ödemeleri fakslayacagın bi numara var o numarayı iste. dilekçe ile faksla düzelir. telekom müdürlüğü gördüğünü söyler. mhy de aynını yapar sorun varsa ona göre bilgi verirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: immeLmann
    arıza vardır hattında. cagrı merkezını arayıp arıza kaydı bırakabilirsin 0,78 in altında kalan hız değerleri normal değildir. ödeme ile ilgili de oto ödemede sorunlar cıkabiliyor. banka ile görüştüysen ödemeler cıktıysa dekontları online ya da fask ile al. ttnet cagrı merkezinden bu ödemeleri fakslayacagın bi numara var o numarayı iste. dilekçe ile faksla düzelir. telekom müdürlüğü gördüğünü söyler. mhy de aynını yapar sorun varsa ona göre bilgi verirler.

    Sorunun pc deki virüs vs den kaynaklandığını söylediler, evimde 3 adet pc var özellikle Laptopta linux var ethernet ile denedim sonuç aynı sonradan modemde denildi alt komşudan rica ettim yine linux ve ethernet ile denedim sonuç aynı wireless'ı kapatmaktan tutunda açık portları kapamaya kadar değişik varvasyonlar da denedim ama hatta sorun gözükmüyormuş sorun benden kaynaklı abdest alıp açtım pc yi sonuç yine hüsran. Santrali bir türlü hatta sorun olduğuna ikna edemedim. Bunları yazmayı unutmuşum edit ile ekledim konuya faks ile çözülüyorsa ok ama onlarla yine ben mi uğraşıcam? Telekom müdürlüğüne zaten gösterdim gereken kağıtları :|




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shimmy

    quote:

    Orijinalden alıntı: immeLmann
    arıza vardır hattında. cagrı merkezını arayıp arıza kaydı bırakabilirsin 0,78 in altında kalan hız değerleri normal değildir. ödeme ile ilgili de oto ödemede sorunlar cıkabiliyor. banka ile görüştüysen ödemeler cıktıysa dekontları online ya da fask ile al. ttnet cagrı merkezinden bu ödemeleri fakslayacagın bi numara var o numarayı iste. dilekçe ile faksla düzelir. telekom müdürlüğü gördüğünü söyler. mhy de aynını yapar sorun varsa ona göre bilgi verirler.

    Sorunun pc deki virüs vs den kaynaklandığını söylediler, evimde 3 adet pc var özellikle Laptopta linux var ethernet ile denedim sonuç aynı sonradan modemde denildi alt komşudan rica ettim yine linux ve ethernet ile denedim sonuç aynı wireless'ı kapatmaktan tutunda açık portları kapamaya kadar değişik varvasyonlar da denedim ama hatta sorun gözükmüyormuş sorun benden kaynaklı abdest alıp açtım pc yi sonuç yine hüsran. Santrali bir türlü hatta sorun olduğuna ikna edemedim. Bunları yazmayı unutmuşum edit ile ekledim konuya faks ile çözülüyorsa ok ama onlarla yine ben mi uğraşıcam? Telekom müdürlüğüne zaten gösterdim gereken kağıtları :|


    sen mhy ye bunu anlat. arıza kaydı açtırmak istediğini söyle açılır. bir de ekiplerden şikayetçi oldugunu onun için de şikayet kaydı açtırmak istediğini söyle. onun ile ilgili ilgili santrale de bildirimde bulunur ttnet...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.