Öncelikle Herkese Kolay gelsin. Böyle bişi ilk defa başıma geliyor sizelere danışmak istedim. Geçen hafta Mavi Bilgisayardan. Genpa Garantili Samsung M3200 Aldım. bu saabahta Ciahazın KAYIT DIŞI oldugunu Öğrendim Msj geldi.
Bu nasıl iştir ya ? Ne yapmam gerek sizce arkadaşlar ? gidip mavi bil. kayıtmı ettircem yoksa iademi edicem telefonu :S parasınımı alsam :S şaşırdım
Mavi'ye bence götürme, garantili olduğu yere(Genpa) mail at durumu. Cevap olumlu veya çözülebilecek gibi gelmesse tüketici haklarına gidip şikayette bulun derim. Senin başına gelmiş, başkasının da başına gelmesin.
maviye gittim. telefonu verdim garanti belgesi ve faturası elimde olucak şekilde. Telpa ( genpa demişim yukarda özür :S sinirden yanlış yazmışım ) bizde bu imei numarası yok ve garantimiz kapsamı altında bulunmamaktatır dio. Mavi bilgisayar ise alınan Telefonun Telpadan geldigini savunarak Telpadan cevap bekliyor. Dün 6 saat uğraşmama ve beklememe rağmen elime hiçbir sonuş geçmedi. Sonuç aynı telefon ile eve geri döndüm :S bugün bidha denicem şansımı bakalım n olcak.
BU SORUNSAL KELİMESİ NEREDEN ÇIKTI. FORUMUN HER YERİNDE BÖYLE BAŞLIKLAR VAR.
sorunsal yeni neslin kullandığı bir terim..öğreniyoruz işte..satılık neyse de alınık var birde ona da ayar olurum :))
telefonu mavi bilgisayara götür ve para iadesini iste..neticede kayıt dışı ve sana öyle telefon satamazlar..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme