Şimdi Ara

İmei numarası sıfırlandı yardım ! (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
596
Cevap
3
Favori
47.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende hiçbirşey yazmıyor şu an Cihazın durumu kısmı boş. Fiyat vs yok. Garanti dahili yazmaya devam ediyor
  • Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın tamir işlemlerinin tamamlanması için arızalı parça tedarik edimiştir, işlemleri tamamlandığında tarafınıza sms veya email yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.
    Garanti Durumu: Garanti Dahili
    Fatura Bilgisi: 0 TL

    Arkadaşlar benim de internet sitesindeki ücret sıfırlandı dün, garanti dahilinde gözüküyor ancak kvk-beşiktaş servisini arayıp sorduğumda yeni imei numarası verileceği için öyle gözüktüğünü, anakart ücretinin yine alınacağını falan söylediler???

    henüz telefonunu alan yok sanırım kvk dan, siz de araştırabilir misiniz bunu?

    --Edit: Bugün tekrar kvk dan aradılar ve yanlış bilgi verdikleri için düzeltme yaptılar, garanti kapsamında anakartın değişeceğini, bu hafta içinde veya önümüzdeki haftanın ilk bir iki günü teslim edileceğini söylediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savgan36 -- 23 Aralık 2011; 14:18:19 >
  • öle bişi yok ne saçmalık bu anakart üçretimi alınır ypıldıktan sonra hem nerden bliyorsun anakartın değişeçeğini belki sıfırlamışlar yollamışlar üçret felen almazlar sanmam imeil başka olaçakta anakart parası alaçaklarda geçeçekler onuu
  • Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın tamir işlemlerinin devam edebilmesi için üretici firmadan bilgi beklenmektedir. İşlemleri tamamlandığında tarafınıza sms veya email yolu ile bilgilendirme yapılacaktır. 444 1 585 müşteri hizmetleri numaramızı arayarak bilgi alabilirsiniz.

    bu mesaj kaç gün devam ediyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: itachi84

    Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın tamir işlemlerinin devam edebilmesi için üretici firmadan bilgi beklenmektedir. İşlemleri tamamlandığında tarafınıza sms veya email yolu ile bilgilendirme yapılacaktır. 444 1 585 müşteri hizmetleri numaramızı arayarak bilgi alabilirsiniz.

    bu mesaj kaç gün devam ediyor?

    Müşteri hizmetlerinin soyledigine göre 3 gün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furlaka


    quote:

    Orijinalden alıntı: itachi84

    Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın tamir işlemlerinin devam edebilmesi için üretici firmadan bilgi beklenmektedir. İşlemleri tamamlandığında tarafınıza sms veya email yolu ile bilgilendirme yapılacaktır. 444 1 585 müşteri hizmetleri numaramızı arayarak bilgi alabilirsiniz.

    bu mesaj kaç gün devam ediyor?

    Müşteri hizmetlerinin soyledigine göre 3 gün

    Bunlar hala neyin bilgisini bekliyor?
  • 12 sinde satın aldığım yere götürdüm. 15 sinde kvk sitesinde kayda alındı.
    şu an itibariyle böyle



     İmei numarası sıfırlandı yardım !
  • cihazının neyi vardıkii
  • imei silinmişti.
  • Beni bugün kvk dan aradılar ve anakartımı garanti kapsamında değiştireceklerini, bu cuma cumartesi veya önümüzdeki haftanın ilk günleri tamir işleminin biteceğini söylediler
  • benide bugün aradılar ana kartın değişmeyeceğini ve bu arzanın yazılımsal olarak gideriçeleğini telefonun tamir olmadan yeniden ilk haline getireleçeğini ve bunu garanti kapsamında yapılaçağını 1 hafta süreçeğini sölediler başka aranana varmı formda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savgan36

    Beni bugün kvk dan aradılar ve anakartımı garanti kapsamında değiştireceklerini, bu cuma cumartesi veya önümüzdeki haftanın ilk günleri tamir işleminin biteceğini söylediler

    Bu kvkdan hiçbirşey anlamıyorum iki gün önce üretici firmadan haber bekleniyor yazısı için 3 gün içinde cevaplanır dediler bugünde ne zaman cevaplanacağı belli değil diyor.Ayrıca iki gün önce cihaz tamamen değişecek dedi, bugün yazılım yüklemişsiniz imei numarası silinmiş anakart değişecek onay bekliyorlar diyor:)
    Yanlız arada geçen bir konuşmada ''firma kaynaklı olan bu sorun yüzünden'' kelimesi geçti.Yani kvk bu sorunun huawei kaynaklı olduğunu biliyor.

    Biz kvk ile tek taraflı yaşıyoruz ilişkiyi, hep ben arıyorum:)))..Bu arada kvk'nın 444 olmayan numarası 0216 453 37 00..Belki dakikalarıyla aramak isteyen olur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furlaka -- 23 Aralık 2011; 18:58:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furlaka

    quote:

    Orijinalden alıntı: savgan36

    Beni bugün kvk dan aradılar ve anakartımı garanti kapsamında değiştireceklerini, bu cuma cumartesi veya önümüzdeki haftanın ilk günleri tamir işleminin biteceğini söylediler

    Bu kvkdan hiçbirşey anlamıyorum iki gün önce üretici firmadan haber bekleniyor yazısı için 3 gün içinde cevaplanır dediler bugünde ne zaman cevaplanacağı belli değil diyor.Ayrıca iki gün önce cihaz tamamen değişecek dedi, bugün yazılım yüklemişsiniz imei numarası silinmiş anakart değişecek onay bekliyorlar diyor:)
    Yanlız arada geçen bir konuşmada ''firma kaynaklı olan bu sorun yüzünden'' kelimesi geçti.Yani kvk bu sorunun huawei kaynaklı olduğunu biliyor.

    Biz kvk ile tek taraflı yaşıyoruz ilişkiyi, hep ben arıyorum:)))..Bu arada kvk'nın 444 olmayan numarası 0216 453 37 00..Belki dakikalarıyla aramak isteyen olur..

    sen gene şanslısın arayınca konuaşacak birisini buluyorsun yemin ediyorum 1kez kvk bir kezde teleservisi aradım tam 15 er dk bekledim bağlanamadım




  • wolkan
  • Ne yapalım kvk yapacaksa yollayalım cihazları ? cumartesi günleri açıklar mı ? :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: l3g3nt

    Ne yapalım kvk yapacaksa yollayalım cihazları ? cumartesi günleri açıklar mı ? :D

    14:00a kadar açık galiba.
  • Teşekkür derim,
  • Beni de bugün KVKdan aradılar.
    KVKnın teknik servis olarak bu problemleri garantiden onarmadığını ancak firmanın bu yazılım hatasını kabul ettiğini. Bir düzeltme yaması yolladıklarını. Bu program ile IMEI ve anakart değişmeden telefonumun garanti dahili onarılacağını. Ancak yoğunluk olduğu için 1 hafta sürebileceğini, haber verip anlayışım için teşekkür ettiler.

    Neyse bu da olumlu bir gelişme :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35MMUTLU35

    Beni de bugün KVKdan aradılar.
    KVKnın teknik servis olarak bu problemleri garantiden onarmadığını ancak firmanın bu yazılım hatasını kabul ettiğini. Bir düzeltme yaması yolladıklarını. Bu program ile IMEI ve anakart değişmeden telefonumun garanti dahili onarılacağını. Ancak yoğunluk olduğu için 1 hafta sürebileceğini, haber verip anlayışım için teşekkür ettiler.

    Neyse bu da olumlu bir gelişme :)


    düzeltsinlerde gerisi önemli değil.
  • benim imei silinmedi ama hepinizin adına gerçekten çok sevindim,cihazların bu şekilde yatması benim bile sinirimi bozuyordu, tahminim huawei imei yi tekrar yazan bir apk geliştirdi ,bu apk birşekilde bizimde elimize geçerse bu imei kabusundan kurtulmuş oluruz hepberaber.............
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.