Şimdi Ara

İmir Ring Staff Vuruşu Etkisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.Ben lr mage açtım.Staff daha fazla vursun diye imir ring aldım ama staff vuruşu artmadı.Lr damage staff vuruşunu etkilemiyomu.Eyer etkilemiyosa imir ring yerine foverin dahamı iyi gider.Cevaplarınızı bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T4H4 -- 26 Eylül 2010; 20:03:15 >



  • Bildigim Kadarıyla Lr Damage Kitleme Gücünü Arttırıyor yanlıs Biliyosam K.Bakma :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrsChevChelios

    Bildigim Kadarıyla Lr Damage Kitleme Gücünü Arttırıyor yanlıs Biliyosam K.Bakma :)


    Doğru diyosun Sadece Staffını güçlendirerek vuruş gücünü arttırabilirsin imir kitlemek için
  • yani imir ring alıp + basmaya devammı ediyim yoksa foverinle str arttırıp staffmı güçlendiriyim ?
  • Staf İle Oynuyacaksan Foverin Almalısın Tabii
  • lr magede staff oynamak daha mantıklı dimi ?
  • bilende yazmış bilmeyende. Kardeşim dual +3 imir al ely +8 al 59 levelde 390 400 civarı vurursun r hariç. imirleirn +3 terine +0 olsaydı yaklaşık 90 dmg az vursun 300 310 fln vurursun. İmir arttırmycaktta ne arttırcak. staff apside artırır. elyisum +8 yerine chaotic +8 alırsan bu sefer imir+3 lerle 370 380 fln görürsün damege.Gerisini sen düşün.
  • Staff vurusunuzun artmasi icin STr Wolf ve Staff in AP oraninin yuksek olmasi lazim. Ama su kadarini soylemeliyimki Staffla 200-300 den fazla vurmaniz imkansizdir. Asil Damage i elemental olarak verirsiniz yani Imir ve Elysium kullanirsaniz en yuksek hasar ve elemental etki vermis olursunuz. 60+ da bu daha belirgindir ama 59 icin birsey diyemem.
    Kendim 59 larda deneme yapmadigim icin kesin diyemem ama 59 lvl da Chaotic le en yuksek vurusu yaparsiniz diyorlar. Ama Ben 60+ icin En yuksek hasari Elysium la vereceginize garanti veririm. Tabi bunlar INT mage icin gecerli kriterler. Paper yada Halfpaper saniz is degisebilir.
  • Imir ring kesinlikle arttırır.




    quote:

    Orijinalden alıntı: Gurcellonline

    Staff vurusunuzun artmasi icin STr Wolf ve Staff in AP oraninin yuksek olmasi lazim. Ama su kadarini soylemeliyimki Staffla 200-300 den fazla vurmaniz imkansizdir. Asil Damage i elemental olarak verirsiniz yani Imir ve Elysium kullanirsaniz en yuksek hasar ve elemental etki vermis olursunuz. 60+ da bu daha belirgindir ama 59 icin birsey diyemem.
    Kendim 59 larda deneme yapmadigim icin kesin diyemem ama 59 lvl da Chaotic le en yuksek vurusu yaparsiniz diyorlar. Ama Ben 60+ icin En yuksek hasari Elysium la vereceginize garanti veririm. Tabi bunlar INT mage icin gecerli kriterler. Paper yada Halfpaper saniz is degisebilir.

    ?? Diesde +2 Dual Flame Ring +8 Scorching ile 42 Staffı ile 400-480 arası vuruyorum.İnt mage.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pantherus IV -- 27 Eylül 2010; 14:13:32 >




  • Flame zaten yuksek damage verir, Ayrica karsi tarafin resisti damage i etkiler ve asil onemlisi Staff vurusundaki 1nci Damage dan bahsediyorum. 200-300 Staff vurusu 300-400 yada fazlasi elemental vurus. Yani toplamda Max 400 bilemedin item ve resiste gore 500 Staffla vurursunuz, ki bu zaten oldukca iyidir Glacier veya Lightining e gore.
  • dual +2 imir yapıyorum şuan ilerki zamanlarda param oldukça +3 yapıcam küpeleride warrior earring düşünüyorum cleric earring saçma geliyo zaten elysium glass belt ve imirlern verdiği int bonus yeterli olur diye düşünüyorum warrior earringle staff vuruşumu güçlendirmek daha mantıklı geliyo.
  • bende dual 3 imir 8 elysium var 400 min. lr si iyi olanlara 480 e kadar cıkıyor lr olmayan bp ler meseal r dahil 480 yiyor server Akara
  • lighting damage ektkiliyo.yani mesela 30 light damage varsa +30 daha fazla gibi.
  • Bak Magede AP'n wolf , str benzeri özelliklerin staffının R vuruşunu etkiler sadece . Eğer staff vuruşu derken skill ( 42 / 72 ) bahsediyosan MP'ni olabildiğince yüksek tutman gerek . Imir ring kesinlikle kitlemeye yardımcı filan değil . Bunu test etmek pek zor değil gir bir pvp servera Rof +5 dene Imir +5 dene emin ol ROF la daha fazla kitleyemesen de en az imir kadar patır patır kitlersin . Eskiden INTELLIGENCE yüksek olduğu ölçüde kitliyordu ama artık o da kaldırıldı . Ve yine takılardaki MP bonusu artık damage etkilemiyo . Char ekranındaki MP yi yüksek tut seni ilgilendiren orası ama Lightning den çok birşey bekleme yani +8 faun / +9 Elysium gibi itemlerle çok yüksek staff damagesi verebilirsin . Burda iş combona kalmış kitleyebilmek için combonun olabildiğince seri olması gerek . Ne kadar çok skill o kadar çok kilit ;) . Lightning damage konusuna da gelirsek hatta herhangi takıdaki Elemental Damage , magedeki zehiri arttırı . Nedir bu zehir ? Örneğin Thunder Impact vurdun adama ve 100 - 100 canı gidiyor atıyorum imirsiz dual imir taktın mesela bu sürekli haldeki zehir 130 - 130 olcak tabii bu sadece misal 30 arttırır diye birşey demiyorum tam bilgim yok ne kadar etkisi olduğuna dair. Dediğim gibi char ekranındaki MP statın ve Staffının kendi AP si ile doğru orantılı başka birşeye bakma..




  • Bu arada özür dileyerek ekleyeyim kesinlikle lr mage isen dual imir tavsiye ediyorum . Ayrıca küpe olarak da yapabildiğin ölçüde dual sse yine tavsiyemdir . Health ne kadar fazla olursa o kadar iş yaparsın . Ep - Glass belt yapabiliyorsan kolye ve kemer olarak da yine tavsiye edebilceğim şeyler. Staff olarak Ardream ise chaotic 8 cz isen aztec faun 7 iş yapar. Elysium 8 de czde iş görebilir aztece paran yetmezse . Armor olarak da cz isen mutlaka krowaz set ardream isen de crystal +9 yapabiliyorsan yapamıyorsan crimson set 8 . Umarım yardımcı olabilmişimdir.
  • Lightining mage isen Damage verme odaklanamazsin. Senin amacin karsi tarafi kilitlemekdir ve INT in ne kadar yuksekse o kadar cok kilitleme sansin vardir. Damage vermek icin Flame olman gerekir. Hem Light yada Glacier olup hemde yuksek Damage icin ugrasmayin cunku oyunda boyle bir opsiyon yok.
  • Kesinlikle int le alakası kalmadı bir çok mage arkadaşım vardı başka bir konuya da yazdım 190 int ile oynayan vardı aralarında hepsi bir bir 160 a düşürdüler . Krowaz / shell için yeterli olan ne kadarsa o kadar intte bıraktılar restat yapıp . Artık sadece extra mana getirisi olarak görüyolar başka birşey değil . Bir de armor giymek için gerekli olan birşey gibi .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Em!rhaN

    Kesinlikle int le alakası kalmadı bir çok mage arkadaşım vardı başka bir konuya da yazdım 190 int ile oynayan vardı aralarında hepsi bir bir 160 a düşürdüler . Krowaz / shell için yeterli olan ne kadarsa o kadar intte bıraktılar restat yapıp . Artık sadece extra mana getirisi olarak görüyolar başka birşey değil . Bir de armor giymek için gerekli olan birşey gibi .


    Oyun dinamikleri değişti, herkeste resist veren itemler var artık, yeni itemler hep resist veren itemler, artık kitleme ihtimali zaten düştü. diğer tüm karakterler güçlendi, mageleri artık, iron set falan kurtarmıyor ve herbir stat değerli, int yine etkiler ama tercih edilmiyor artık, zaten ortalama bir charda 160 INT stat ve 50 civarıda INT bonus vardır, toplam 210. 190 INT verse Bonuslarıda zorlasa, 260 olur anca, 260 intle 210 arasında tabiki fark görülmez. Eskiden rakibi kitlemek magenin hayatını kurtarıyor bir nevi defans olarak kullanıyordu, şimdi rakibi kitleyim derken kolayca ölebiliyor mageler.

    INT basılı complete 8 Set, Glass belt, EP+3, Dual ce+2, LE+8 ve 200 INT statla ice a donmuş adamı bırakın orada, towndan pot alın gelin hala yürüyordur. INT ihtimali artırdığı gibi süreleride uzatır. Moblar bile kıpırdayamaz bu konfigürasyonla.
    Yüzük tabi artırır.
    Oyunda elemental damageın önemini görmek için, bir 74 AP poisonsuz horncross bow alın okçunuza. birde 16 AP 24 poisonlu bir bow alın. Wormlerde deneyin. sizin okçunuzun atağı çok düşük olduğundan orada posionlu bow tek vuruşta öldürürken, atağı 4 kat fazla olan yay öldüremez.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.