Şimdi Ara

!!İNCELEME!! Yeni Goodyear EfficientGrip Performance Lastikleri (64. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.434
Cevap
33
Favori
277.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 kanallı si ne dert olmuş, uygun fiyata yumuşak kaliteli lastik, michelin in enerji saver lastiğine benziyor, kanalları desenleri nerdeyse aynı,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 kanallı olandan uzak durun ıslakta kuruda fren mesafesi ve yol tutuş çok kötü.
  • Merhabalar. Bugün uzun araştırmalarım sonucu eagle f1 asy3 225 45 17 lastik sormak için bayiye gittim. Fakat lastikçi arkadaş yeni fabrikadan gelmiş eagle sport tz xl fp 94W yakıt tüketim C ıslak zemin yol tutuş C etiket değerlerine sahip bir lastik önerdi. Hiçbir fikrim olmadığı için düşünmek için vakit isteyip ayrıldım. İnternet üzerinde yaptığım aramalarda hiç yorum değerlendirme hatta goodyear'ın kendi sitesinde dahi eagle sport tz xl fp isimli lastik hakkında bilgi göremedim. Bu lastik hakkında fikri bilgisi olan varmıdır? Şimdiden teşekkürler.
  • isorc İ kullanıcısına yanıt
    Kendime aliyor olsam o modeli almam.

    Abd icin uretilmis bir versiyon gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    Hocam nerden abd icin uretildigi kanisina vardiniz. Goodyear ana bayisi olmayan 3 bayiye daha telefon actim onlarda bu lastigi oneriyorlar. Goodyear bedava dagitmis heralde bayilere. Gercekten iyi lastik eski eagle sportlarin imajini silmek icin piyasaya durdulerde o yuzdenmi oneriliyor yoksa bayilerin kar marji bu lastikte cok yuksek o yuzdenmi oneriliyor ikilemini cozemedim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • isorc İ kullanıcısına yanıt
    Abd icin uretilen lastikler konfor agirlikli oluyor.Perf.ise gorece dusuk oluyor ki eski tarihte okudugum birkac gorus beni dusuncemi destekliyor.Desenlerde su anki gy.urun gaminin dosimda aynen sumitomonun desenleri gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Soyle bir haber buldum sanirim yaptiginiz cikarim cok dogru gorunmuyor tabi haberin dogrulugu nedir emin degilim.

    http://www.log.com.tr/turk-muhendislerden-turkiyenin-yol-kosullarina-ozel-yaz-lastigi/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isorc -- 3 Haziran 2017; 18:14:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isorc İ kullanıcısına yanıt
    Testinin olmadigi lastigi almanin pek makul olmadigini dusunuyorum ancak umarim seciminizden memnun kalirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Islakta etiket değeri C olan bir yaz lastiği !!!!

    Kış lastiği için ıslakta etiket değeri C çok iyidir ama yaz lastiği için artık vasat.

    Birde Goodyear eagle NCT3 faciası varki etiket değeri ekonomide E, ıslak C fakat lastik, en fazla bir sene veya 10000km sonrasında ıslakta tutmaz. Aklıma o geldi neden bilmiyorum.

    Bu 205 ebat 3 kanal efficient griplerde ıslakta C ise seneye patlayanları görürüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    Az once gorustugun durust bir esnaf eagle sport tz nin kar marjinin yuksek oldugunu itiraf etti. Eagle sport tz bildigimiz kullanicilari tarafindan sikayet edilen eagle sportla ayni yani. Kararim bu durumda eagle f1 asymmetric 3 olucak. Yorumlariniz icin tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Islakta etiket değeri C olan bir yaz lastiği !!!!

    Kış lastiği için ıslakta etiket değeri C çok iyidir ama yaz lastiği için artık vasat.

    Birde Goodyear eagle NCT3 faciası varki etiket değeri ekonomide E, ıslak C fakat lastik, en fazla bir sene veya 10000km sonrasında ıslakta tutmaz. Aklıma o geldi neden bilmiyorum.

    Bu 205 ebat 3 kanal efficient griplerde ıslakta C ise seneye patlayanları görürüz.

    Katıliyorum Hocam 2013 model stepway aracımın üzerinde​ 3 kanallı eski Goodyear efficientgrip ile geldi ve bu lastiğin etiket değeri B E ve sadece 205 55 16 91H modelinde ıslakta E olduğunu bu yıl ıslak zeminde duramayıp kırmızı ışıkta geçen birine çarptıktan sonra öğrendim.



    kesinlikle 3 kanallı efficientgrip ten uzak durun!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • predator93 kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz lastiği biliyorum. İlk çıkan seridir. Hatta etiket değerleri o zaman zorunlu değildi. Etiket değeri ıslakta E olunca biraz aşınan eskiyen lastik ıslakta hemen patinaja düşüp belli ediyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Islak zeminde E sınıfı nedir ya. Ben lastik yapsam D sınıfı çıkardı heralde :)
  • Merdiven altı üretim yapsan F sınıfı çıkar.

    Biraz uğraş desenlere çalış E sınıfına indirirsin.

    Lastik üreticileri dizayna ve tasarıma ne para harcıyorlar dimi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARKADAŞLAR BU LASTİK kısa sürede yıpranmıyor mu? Yani hemen aşınıyor, 2 yıl sonra çöpe attım. Sizde durumlar nasıl, yıpranması düşük başka lastiğe geçcem.
  • .i. . kullanıcısına yanıt
    Kaç km yol yaptınız bu sürede?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .i. . kullanıcısına yanıt
    Kaç km 'de bittiğini bende merak ediyorum.
  • Bakım kartlarına bakıcam oradan tahmini kmyi hesaplayınca yazarım.

    Benim aşınma dediğim şu, tırtıkları daha vardı ama lastiğin her yeri ufak ufak aşınmış yıpranmış, malzemesi çok hassas sanki bir yıl kullan at gibi bi lastik. Ayrıca 2yıl sonunda iç telleri yamulmuş, lastiği değiştirince boş hali yamuk duruyordu.


    Aynı marka aynı serinin kış lastiği yıpranma sıfır mükemmel kalite üst seviye, ama yaz lastiğini önermiyorum, A etiket olacak diye dandik bir malzeme kullanılmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .i.

    Bakım kartlarına bakıcam oradan tahmini kmyi hesaplayınca yazarım.

    Benim aşınma dediğim şu, tırtıkları daha vardı ama lastiğin her yeri ufak ufak aşınmış yıpranmış, malzemesi çok hassas sanki bir yıl kullan at gibi bi lastik. Ayrıca 2yıl sonunda iç telleri yamulmuş, lastiği değiştirince boş hali yamuk duruyordu.


    Aynı marka aynı serinin kış lastiği yıpranma sıfır mükemmel kalite üst seviye, ama yaz lastiğini önermiyorum, A etiket olacak diye dandik bir malzeme kullanılmış.



    Tırtık dediğiniz sanırım diş derinliği. Diş derinliği kontrolü yapabildiniz mi? Kaç mm kalmış?

    Telleri yamulmuş bir lastiği balanslı olarak nasıl kullandınız? o lastik balans tutmaz, 70km ve üzeri hızlarda rahatsız edici bir titreşim oluşturur.
  • .i. . kullanıcısına yanıt
    Lastiği arazide veya bozuk yolda kullandınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.