|
Bildirim
3 kez garantiye yolladım hepsinde kullanıcı hatası dedi samsun kendi sorunlu ekranını bile bana maletti daha almam
|
Bu konu apple ve diğer android ürünleri için geçerli olabilir hocam ama sonuçta aynı altyapı donanımlar benzer iken çok fazla para vermek ne derece mantıklı , hemde samsung servisinin son günlerde duyduğumuz rezilliklerinden sonra garantiye çok para vermek de sıcak gelmeyebilir insanlara.
|
Pahalı mı bana mı öyle geliyo
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BB2CECC18 -- 22 Aralık 2018; 16:58:21 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |