Merhaba arkadaşlar, laptobumun fanında sıkıntı olduğu için Acer yetkili servisine elden teslim ettim.Almaya gittiğim zaman bilgisayarın fan girişinde bulunan filtrenin olmadığımı fark ettim.Çalışan personele bunu söylediğimde yetkiliyi çağırdı.Yetkiliyle yaklaşık 2 saat burda filtre yoktu tartışması yaşadık.22 yıldır burda çalıştığını böyle bir şeyin mümkün olmadığını, benim yanlış hatırladığımı söyledi.2 yıldır kullandığım bilgisayarın neresinde ne var benden iyi biliyormuş gibi kaç saat uğraştırdı.Youtube'dan cihazın videosunu gösterdiğim de yine türlü bahaneler ve saçmalıklar söyledi.Ben napabilirim çözüm sun gibisinden konuştu.Şuan cihaz serviste, teslim almadım.Nasıl bir yol izlemeliyim?Daha önce benzer durumu yaşayan oldu mu?Yardımcı olursanız sevinirim.Fotoğrafları ekliyorum, konuyu öne çıkarırsanız sevinirim. Filtrenin olduğuna dair kanıt video : 15. saniyeden izleyebilirsiniz Açık olan kısımın hemen arka tarafında bilgisayarın fanları bulunuyor. Burası böyle açık kullanımda toz kaçması gibi durumlarda ileride büyük sıkıntı yaşatabilir diye düşünüyorum. Bol punt com computerteamyoutube Eric Beeckmans van Computertotaal heeft de Acer Aspire 7 A715-74G-77PA getest.
Specs:
15.6 inch | Full HD scherm | Intel Core i7 | 8 GB werkgeheugen | 1256 GB opslag SSD | NVIDIA GeForce GTX 1050
Bekijk de Acer Aspire 7 A715-74G-77PA op bol.com: https://www.bol.com/nl/p/acer-aspire-7-a715-74g-77pa-laptop-15-6-inch-azerty/9200000112658929/
Meer zien van Eric? Abonneer op ons kanaal en mis geen enkele laptop review! https://www.youtube.com/watch?v=YcuyoUoBeXo |
Bildirim