Arkadaşlar iyi akşamlar öncelikle kusura bakmayin yeri burasi degil ama en iyi yardimi burada alirim diyerek buraya açtim konuyu aşagidaki ingilizce metni çevirirseniz çok sevinirim...
Hail, adventurer!
Thank you for contacting the K2 Payments Support. With the information provided we are unable to determine the issue you are experiencing. To better assist you, please include more information (Server, nickname, which item do you think is duplicated) regarding your issue so we may be able to assist you further. We apologize for any inconvenience this may have caused. Thank you for playing Knight Online.
Best Regards,
Dolu, maceraperest!
Ve K2 Ödemeler Destek ulaştığınız için teşekkür ederiz. Bilgileri ile size karşılaştığınız sorunu belirleyemedik verilmiştir. Bunu size daha fazla yardımcı olabilir daha iyi, lütfen konu ile ilgili (Sunucu, takma, sen yinelenmiş sizce hangi öğe) daha fazla bilgi içerir size yardımcı olmak için. Bu durumun neden olabileceği rahatsızlık için özür dileriz. Knight Online oynamak için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
quote:
Orjinalden alıntı: Bomanti
Dolu, maceraperest!
Ve K2 Ödemeler Destek ulaştığınız için teşekkür ederiz. Bilgileri ile size karşılaştığınız sorunu belirleyemedik verilmiştir. Bunu size daha fazla yardımcı olabilir daha iyi, lütfen konu ile ilgili (Sunucu, takma, sen yinelenmiş sizce hangi öğe) daha fazla bilgi içerir size yardımcı olmak için. Bu durumun neden olabileceği rahatsızlık için özür dileriz. Knight Online oynamak için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
Teşekkürler arkadaşim..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme