Hail I’m sorry that I will be unable to resolve this issue personally and must escalate this to another department. Please be assured that your issue will be resolved as soon as possible. Should you have any other concerns, please submit another ticket. Thank you for your patience while we work to resolve this for you...
Cevireßilirmisiniz Lütfen :=)
bunu kendim çözemem üzgünüm bunu başka bir bölüme aktarmak gerekiyor.probleminizin elimizden gelen en kısa zamanda çözüleceinden emin olun.başka bişey olursa bir uyarı yani ticket daha gönderin.işte teşekkür meşekkür vs. bunu çözmek için çalışıcaz...
nerden geldi bu yazı
Gizli Sorumu almak ıcın ticket attım yanı sallaıyolar ßeni pre aldıgım kartın ıd verdım..ne Olcak ßakalim..
ben roll back istedigimde banada atmistilar ayni mesaji tum ingilizcesini anlatamayacam sana
ama anlaman gereken ve onun soylediginin ozetini yazayim canem
kusura bakma bu problemi ....gelse halledemez umudunu kes :)
quote:
Orjinalden alıntı: QuestionMark
bunu kendim çözemem üzgünüm bunu başka bir bölüme aktarmak gerekiyor.probleminizin elimizden gelen en kısa zamanda çözüleceinden emin olun.başka bişey olursa bir uyarı yani ticket daha gönderin.işte teşekkür meşekkür vs. bunu çözmek için çalışıcaz...
Arkadaşlar çevirmişler
YAW BIKTIM BU K2 DEN HEP HATA MESAJI GÖNDERİYORLAR
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme