Nfs The Run da denedim sonuçlar gerçektende güzel.Gta IV'de denemeyi düşünüyorum ama gta ıv dx9 mu dx10 mu ?
quote:
Orijinalden alıntı: xRay97
Nfs The Run da denedim sonuçlar gerçektende güzel.Gta IV'de denemeyi düşünüyorum ama gta ıv dx9 mu dx10 mu ?
Dx9
Multi oyunlarda kullanmazını tavsiye etmem açıkçası 1 nevi oyunu modlamış oluyorsunuz farklı 1 yaklaşım ile karşılaşabilirsiniz..
GTA IV DX9 kullanıyor...
quote:
Orijinalden alıntı: X-FI
quote:
Orijinalden alıntı: designr
bf3 için kullansak sorun olur mu ? punkbuster var ve dll kullanıyor buda ban yemeyelim görüntü güzel olacak diye
ban tehlikesi var ve dediğim gibi bf3 ün kendi aa sı yetiyor.
low-low oyanayınca ihtiyaç oluyor ilaç olur demiştim ama zehir olur daha çok
Konuyu görünce çok sevindim.Bu küçük bir devrim sayılır.Bazı oyunlarda aa cidden büyük sorun.Hemen indirip deneyeceğim.Videoda başarım oranı gayet iyi gözüküyor fakat performansı ne derece etkiliyor onu o grafikten çıkartamadım.Video rami çok sömürür mü mesela?Artı her oyunla uyumlu mu ? Kurulum için dosyaları oyunun klasorune attıgımızda oyun ayarlarında yenı bır secenek cıkıyor mu ?
çok merak ettim. eve gidince denemek istiyorum
Bunun aktif olabilmesi için oyunundaki aa'yı kapatmamız mı gerekiyor?
quote:
Orijinalden alıntı: -Rsan-
Bunun aktif olabilmesi için oyunundaki aa'yı kapatmamız mı gerekiyor?
gerek yok açık olsada olur
Batmande sonuç çok iyi
Need For Speed Run da ki değişim bu şekilde ;
Harika görünüyor
LA Noire , Sonic Generations ve Jurassic Park'ta işe yaramadı.Bir de Gta'te deneyeceğim.
Gta 3'te de işe yaramadı beyler.Yanlış birşey mi yapıyorum acaba ? Oyunun exe sinin olduğu yere atmıyor muyuz dosyaları ?
GTA 4 için dx9 kullanın AMA SMAA 1.1 edinin.. GTA 4 için fix var SMAA 1.1 de
quote:
Orijinalden alıntı: X-FI
GTA 4 için dx9 kullanın AMA SMAA 1.1 edinin.. GTA 4 için fix var SMAA 1.1 de
Gta 4 değil dostum 3.Biraz eski takılıyorum bu ara.
quote:
Orijinalden alıntı: -Rsan-
quote:
Orijinalden alıntı: X-FI
GTA 4 için dx9 kullanın AMA SMAA 1.1 edinin.. GTA 4 için fix var SMAA 1.1 de
Gta 4 değil dostum 3.Biraz eski takılıyorum bu ara.
anladımda sana demedim zaten alıntı yapmamıştım
hazırlanın
FXAA Temporal geliyor...
quote:
This Blog Linked From Here Others This Blog Linked From Here .Others .
20111203 Big FXAA Update Soon Have not had the time to seriously work on FXAA since 3.11 was released, but managed to make an incredible amount of progress today getting one of the temporal algorithms closer to release...
What's In the Next Release of FXAA
TEMPORAL ALGORITHM
The new algorithm makes use of 2x temporal super-sampling for much higher base quality with none of the disadvantages of the prior only spatial FXAA 3.11. Render even frames with a quarter-pixel shift to the upper left and odd frames with a quarter-pixel shift to the lower right.
NEW PIPELINE
But still a single full screen pass. The "Output Frame" and "Feedback Frame" are native resolution, while "Rendered Frame" and "Motion Vectors" can be a different size from native resolution.
Rendered input frame can be either larger or smaller than native resolution. FXAA automatically does the re-sampling for free. Supports any fractional resolution (does not have to be a multiple of native size). Supporting up to ultra-high-quality 4x OGSSAA all the way down to 1/4x native area. Game can dynamically adapt rendering resolution to maintain desired frame rate.
MIX MSAA + OGSSAA + FXAA 2xTSSAA
This version of FXAA is designed to work really well with already filtered input. The new algorithm is based on a pure filtering approach, without any "searching" which would constrain the algorithm to a pixel grid or would cause problems when MSAA "hides edges". Use MSAA or CSAA during normal rendering and just pipe that into the new FXAA. FXAA enables free mixing of variable resolution hardware AA like MSAA, OGSSAA (ordered grid super-sampling), and TSSAA (temporal super-sampling). Game can scale to any quality level.
REALLY DAMN FAST
The current high quality setting uses only 9 texture fetches per pixel. This is the same number of texture fetches taken by FXAA 3.11 Console on PS3. Have not ported the new FXAA to PS3 or 360 yet, but there will be a direct console port!
Assuming texture bound on PC, a mid-range 560 Ti is likely able to process a 1080p frame in around 0.36 ms. Still modifying the algorithm, so don't have final numbers yet.
quote:
Orijinalden alıntı: X-FI
quote:
Orijinalden alıntı: -Rsan-
quote:
Orijinalden alıntı: X-FI
GTA 4 için dx9 kullanın AMA SMAA 1.1 edinin.. GTA 4 için fix var SMAA 1.1 de
Gta 4 değil dostum 3.Biraz eski takılıyorum bu ara.
anladımda sana demedim zaten alıntı yapmamıştım
Hocam haftaya denicem Gta IV'ü.Bugun hoparlor aldim eve biraz gec geldim
quote:
Orijinalden alıntı: X-FI
quote:
Orijinalden alıntı: -Rsan-
quote:
Orijinalden alıntı: X-FI
GTA 4 için dx9 kullanın AMA SMAA 1.1 edinin.. GTA 4 için fix var SMAA 1.1 de
Gta 4 değil dostum 3.Biraz eski takılıyorum bu ara.
anladımda sana demedim zaten alıntı yapmamıştım
GTAlar üstüste binince bana söyledin sandım Bu arada temporal aa'nın ne farkı varmış ve ne zaman çıkıyormuş ?
quote:
Orijinalden alıntı: -Rsan-
quote:
Orijinalden alıntı: X-FI
quote:
Orijinalden alıntı: -Rsan-
quote:
Orijinalden alıntı: X-FI
GTA 4 için dx9 kullanın AMA SMAA 1.1 edinin.. GTA 4 için fix var SMAA 1.1 de
Gta 4 değil dostum 3.Biraz eski takılıyorum bu ara.
anladımda sana demedim zaten alıntı yapmamıştım
GTAlar üstüste binince bana söyledin sandım Bu arada temporal aa'nın ne farkı varmış ve ne zaman çıkıyormuş ?
farkı çok gibi temporal olunca kalite artıyor 4xOGSSAA gibimi ne oluyor öyle söylemiş orada.. konsollar içinde olacak sonunda..