Şimdi Ara

insignia,a3 ve 407 sizce hangisi alınır. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
3.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnsignia "hem sportif olsun, hem aile arabası olsun" diyenler için iyi bir seçenek bence. Mondeo-Passat kadar geniş olmasa da bir aileye rahat yetecek genişliği sunuyor. Tasarımı da coupe tarzı, oldukça sportif. İnsignia'yı tavsiye ederim ama ben kendim tercih etmem. Ben D-segmentinde ağır, kalıplı bir arabalardan hoşlanıyorum .
  • Aile arabası istiyorsanız superB derim. C5de alternatif olabilir ama.
  • 407 nasıl dar oluyor ya d sagment araba sonuçta oldu olacak o zman aile arabası diye herkes e sagment araç alsın
  • Insignia da panzer gibi araba arkadaş,
    Anlatılacak durum değil ama acayip bir çekiciliği var, sarılıp kucaklayası geliyor insanın
  • Citröen C5 hafife alınmaması gerekli. 1.6 HDI Motor ile az yakar.

    Alie arabası kavramı nedir ? Kaç kişilik bir ailesiniz. Tek çocuklu bir aileye B sınıfı bir araç yeterli gelebilir. Sürekli uzun seyahetler yapıyorsanız MPV tercih edin. Bağaj dev gibi olsun derseniz Doblo bakın.
  • en önemlisi bütçeniz nedir?

    arabamdan çok memnunum ama bugün araba alacak olsam artık 407 almazdım(ki 2.el 30-35bin civarı düşünürseniz bana göre hala en iyi alternatiftir)...yakıt ön plandayken sedan olarak citroen c5,volvo s40 1.6d,corolla 1.4d4d şeklinde sıralar ve muhtemelen c5 alırdım...

    aile kavramı söz konusu ise de 1.6hdi motorlu yepyeni tasarımlar 3008 yada 5008'den birini alırdım...
  • panda bile aile arabası olabiliyor 407 insignia da rahat rahat olur

    ama benim tercihim passat 1.4 tsi motor
  • aile arabası kavramı göreceli.getz,punto,clio kullanan çok aile var.
  • Aile arabası değil dedim. Ve tartışmalar olmuş. Açıklık getireyim;

    Insignia spor görünümlü dört kapılı bir coupe'dir. B ve C sütunlarına, ve tavan yapısına bakarsanız bunu rahatlıkla farkedersiniz. İnsignia'nın arka koltuk diz ve baş mesafeleri belli. Sınıfından neredeyse en dar arka koltuk baş mesafesine sahip. Şimdi çıkıp da arka koltuğa ortalama birisi oturunca başı değerken bu araca aile aracı demek garip olur. Aile otobüse de biner. Ama otobüs aile aracı olmaz. Birbirine karıştırmayın. Insignia spor tasarıma sahip bir araçtır.

    Bu sınıfta benim gözümde aile aracı wagon veya MPV olur. Bana sorarsanız sedandan bile aile aracı olmaz. Ama gelin görün ki Türkiye'de böyle bir anlayış çok gerçeklerden uzak ve uçuk kalır.

    Eğer birisi D sınıfı alternatifler sunuyorsa, ve aile aracı istiyorum diyorsa, ve sunduğu alternatiflerle aynı fiyata daha geniş, arka koltukları daha kullanışlı, arkasına 3 kişinin de oturabileceği araçlar dururken ben Insignia'ya aile aracı demem.

    Yakın bir akrabama Insignia 2.0 dizel aldık. Kendim de kullandım. Ön koltuktakilere çok büyük konfor ve sportif sürüş sunan bir araç. Ama gelin görün ki aynı aracın arka koltuğunda bir saatlik yolu gidemedim. Bazı arkadaşlar yazmışlar bindik ettik diye. Keşke arka koltuğuna da otursalarmış... Arka koltuğunu aktif olarak kullanamayacaksam o araç benim için sadece spor bir araçtır.

    Ha eşiyle kullanacaktır. Arkaya da sade ve sadece çocuk koltuğu konacaktır, amenna... Ama bu tipte bir ihtiyacı zaten uno bile karşılar.

    Insignia'yı severim. Spor görünümlü, güzel motor seçenekleri olan kaliteli bir arabadır. Ama ailemle kullanacaksam almam. Kaldı ki şimdiki tercihim de bunu gösteriyor, c-max kullanıyorum.

    Umarım bu yazdıklarımı Insignia hayranı ve sahipleri Insignia'ya hakaret olarak görmüyorlardır.




  • superb diyorum
  • insignia derim sadece görünüşünü biliyorum o bile çok etkileyici
  • Benim anlamadığım, ortada net kriterler yokken nasıl araç öneriyorsunuz?

    Ben de öyle yapayım bari, Peugeot 5008 diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    Aile arabası değil dedim. Ve tartışmalar olmuş. Açıklık getireyim;

    Insignia spor görünümlü dört kapılı bir coupe'dir. B ve C sütunlarına, ve tavan yapısına bakarsanız bunu rahatlıkla farkedersiniz. İnsignia'nın arka koltuk diz ve baş mesafeleri belli. Sınıfından neredeyse en dar arka koltuk baş mesafesine sahip. Şimdi çıkıp da arka koltuğa ortalama birisi oturunca başı değerken bu araca aile aracı demek garip olur. Aile otobüse de biner. Ama otobüs aile aracı olmaz. Birbirine karıştırmayın. Insignia spor tasarıma sahip bir araçtır.

    Bu sınıfta benim gözümde aile aracı wagon veya MPV olur. Bana sorarsanız sedandan bile aile aracı olmaz. Ama gelin görün ki Türkiye'de böyle bir anlayış çok gerçeklerden uzak ve uçuk kalır.

    Eğer birisi D sınıfı alternatifler sunuyorsa, ve aile aracı istiyorum diyorsa, ve sunduğu alternatiflerle aynı fiyata daha geniş, arka koltukları daha kullanışlı, arkasına 3 kişinin de oturabileceği araçlar dururken ben Insignia'ya aile aracı demem.

    Yakın bir akrabama Insignia 2.0 dizel aldık. Kendim de kullandım. Ön koltuktakilere çok büyük konfor ve sportif sürüş sunan bir araç. Ama gelin görün ki aynı aracın arka koltuğunda bir saatlik yolu gidemedim. Bazı arkadaşlar yazmışlar bindik ettik diye. Keşke arka koltuğuna da otursalarmış... Arka koltuğunu aktif olarak kullanamayacaksam o araç benim için sadece spor bir araçtır.

    Ha eşiyle kullanacaktır. Arkaya da sade ve sadece çocuk koltuğu konacaktır, amenna... Ama bu tipte bir ihtiyacı zaten uno bile karşılar.

    Insignia'yı severim. Spor görünümlü, güzel motor seçenekleri olan kaliteli bir arabadır. Ama ailemle kullanacaksam almam. Kaldı ki şimdiki tercihim de bunu gösteriyor, c-max kullanıyorum.

    Umarım bu yazdıklarımı Insignia hayranı ve sahipleri Insignia'ya hakaret olarak görmüyorlardır.



    Dediklerinizin her türlüsüne katılmakla beraber, hala Insignia'nın genişliği konusunda çelişmekteyiz, ayrıca 4 kapılı bir coupe olarak tanıtılmamış, aracın amacı ve tanımı bu yöne çekilmemiştir, evet sportif tasarımı ve coupe'yi andıran hatları zerresine kadar tanıtımlarında kullanılmıştır, zaten kullanılmalıdır da, insignia D segmentine en çok renk getiren araçlardan biri oldu nerden bakarsak bakalım.. konuya gelir isek, aracın önüne oturup tabiki de yorum yapmadım, o zaman Porsche 911 bile inanılmaz genişliğe sahip derim (evet aracın ön tarafında darlık hissi yok gerçekten, çünkü gömülüyosunuz o ayrı) Ama sınıfında en geniş 3. diz-baş-omuz-kol mesafesine sahip olduğunu da belirttim, yani insignia coupe diye eledik, öyle düşünecek olursak D segmentinde Passat ve Mondeo hariç hiçbir arabaya aile sığamaz?? Zaten arkadaş Opel showroomuna gidip incelese anlar Insignia'nın genişliğini, baş mesafesi gerçekten alçak ama onu da uzun dingil aralığı ve iç hacim kurtarıyor, yani iki uzun boylu kişi önlü-arkalı rahat edebiliyor basketçi olmadıkları müddetçe.. Dediğim gibi VW Polo kullanıcısıyım, Opel'le hiçbir alakam yok ama Insignia'nın genişliği konusunda da gerçekten bu kadar iddialıyım, aracın hakkını yememek lazım bu konuda

    Zaten bende bir önceki yazımda belirttim, babam Scenic kullanıyor, Megane sedan ve lagunadan sonra scenic'i tercih etti, 13 yıldır da satmıyor (benle kardeşim büyüdük tabi o sırada artık ihtiyacı yok o ayrı konu da) ona rağmen ömür billah sedan araba kullanmam diyor, aile arabası olarak c-max, scenic falan tarzı arabalar alınması lazım bana göre de, diğerleri aile arabası değil, aile sedanı diye bir şey yok zaten, olmasın da




  • Arkadaş her ne kadar aile aracı istese de bu 3 araç arasında kalmış.Eğer bu 3 araç için ısrarlıysan İnsignia yı öneririm.A3 çok sportif,407 en fazla sorun çıkaran araçlar listesinde en sonlarda..
  • aile otomobili budur .


    2 kişilikte aile var 7 kişilikte

    evet kriterleri eksik yazmışsınız .


    önem sırasına göre yazın derim .ben aile kavraminda en az 4-5 kişi anliyorum benc en iyisi sw araç almaktir .

    mesela kriterlerni z arasinda 2. el kaygısı varsa kesinlikle almamanız gerekir mesela 3 yıl sonra satacaksanız. vs




     insignia,a3 ve 407 sizce hangisi alınır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 13 Mart 2010; 2:32:59 >




  • Arkadaşlar vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkür ederim ama.Aile arabası derken dört kişilik bir aile evden işe işten
    eve gidip gelcem hafta sonları çocuklarla dışarı çıkcam hepsi bu.senede 2-3 defada uzun yol yaparım.o bakımdan hem konforlu
    olması,hemde diğer belirttiğiniz kriterlere uygun olması gerekiyor.407 yi bende eledim çünkü kasa eskidi bide zaten 408 çıkıyomuş.
    s3 de insigniaya göre hem pahalı hemde donanım olarak aynı fiyatta boş kalıyo.
    Anlayacağınız daha karar veremedim ama gönlüm yine insignia dan yana gibi.ha bu arada scenik ve wagon tercihim değil.
  • DONANIM ÖZELLİKLERİ
    Edition
    -ABS
    -ESP
    -Fren Destek sistemi (BA)
    -Hidrolik Fren Yardımı (HBA)
    -Fren Diski Temizleme(BDC)
    -Elektronik Fren Gücü Dağılımı (EBD)
    -Virajda Denge Kontrolü (CBC)
    -Dinamik Çekiş Kontrrlü (TC Plus)
    -Düz Hat Çekiş Kontrolü (SLSC)
    -Hıza Duyarlı elektro hidrolik direksiyon

    Pasif Güvenlik Özellikleri -Sürücü , Yolcu , Perde , Yan hava yastıkları (Tam boy ve çift kademeli)
    -Dört Yönlü Aktif Koltuk Kafalıkları
    -Ön ve Arka Emniyet Kemerleri (:D)
    -Emniyet Kemeri Uyarı Sistemi
    -Katlanabilir Pedal Sistemi

    Sürücüye Destek Özellikler
    -''Kanat'' şeklinde gündüz farları
    -Arka koltuklarda ISOFIX çocuk koltuğu düzeneği
    -otomatik yanan gece farları
    -Gecikmeli Sönen Farlar (Beni eve kadar izle)
    -Sis farları(Ön ve arkada)
    -Işığa duyarlı kararan iç dikiz aynası
    -Yol bilgisayarı
    -Yağmur Sensörü
    -Adaptif Fren Lambalari
    -Otomatik Tehlike Flaşörleri

    Dış Tasarım -17 inç hafif alaşım alüminyum jant
    -Krom çerçeveli gösterge paneli
    -Krom Kaplamalı yan cam kenarları
    -Gövde rengi yan aynalar
    -Krom kaplı yan kapı eşiği
    -Krom ön ızgara
    -Entegre bagaj spoyleri

    Konfor
    -6 yönlü sürücü koltuğu
    -4 yönlü bel desteği ayarı (sürücü)
    -Önde ve arkada kol dayama desteği
    -60/40 katlanabilir koltuklar
    -Arka yolcu havalandırma
    -Kumaş döşemeler
    -Arkada elektrik çıkışı
    -Sürücü ve yolcu tarafında torpido bölmesi
    -Sürücü ve yolcu koltuğu arkasındaki cepler
    -Uzaktan kumandalı bagaj kilidi (Sedanlarda)
    -Uzaktan kumandalı merkezi kilit
    -Radyo cd-300/MP3/WMA çalar
    -Aux girişi ile harici müzik cihazı bağlayabilme özelliği
    -Üçlü bilgi ekranı
    -deri direksiyon simidi (Krom Kaplamalı)
    -Cruise Control
    -Çift Bölgeli elektronik iklim kontrollü klima
    -Elektrikli ön ve arka camlar
    -Isı yalıtımlı ön cam
    -Elektrikli ısıtmalı yan aynalar
    -İç kabin aydınlatması
    -Okuma lambaları (ön ve arkada)
    -Işıklı makyaj aynası

    INSIGNIA SPORT İÇ TASARIM


    DONANIM ÖZELLİKLERİ
    Sport Paket
    Edition'a ek olarak
    -Flexride Şasi sistemi
    -Sürekli Süspansiyon Kontrolü (CDC)
    -Hıza ve sürüşe duyarlı elektronik hidrolik direksiyon
    -Sürüşe duyarlı gaz pedalı
    -3 farklı sürüş modu (sport normal tour)

    Tasarım
    -18 inç hafif alüminyum jant
    -Spor egzos borusu
    -Piyano lake orta konsol
    -Spor deri direksiyon simidi
    -Alümiinyum spor pedallar

    Konfor
    -Ergonomik spor koltuklar
    -Sürücü ve yolcu diz altı minder ayarı
    -8 yönlü sürücü koltuğu
    -4 yönlü elektrikli bel desteği ayarı(yolcu)


    INSIGNIA COSMO İÇ TASARIM





    DONANIM ÖZELLİKLERİ
    Edition donanıma ek olarak;
    Tasarım
    -18 in. hafif alüminyum jant
    -Piyano lake orta konsol
    -Kibo ağacı kaplamalı orta konsol
    -Spor egsoz borusu
    -Krom kaplı kapı kolları


    Sürücüye destek özellikler -Sürüşe duyarlı ön farlar
    -Led gündüz farları
    -9 farklı otomatik aydınlatma modu
    -Uzun far asistanı
    -Park sensörü
    -Alarm

    Konfor
    -Deri kumaş kombineli koltuklar
    -Hafızalı sürücü koltuğu
    -8 yönlü sürücü koltuğu
    -4 yönlü elektrikli bel desteği (yolcu)
    -Elektrikli katlanır yan aynalar
    -Elektronik park freni
    -Arka yan cam perdeleri
    -Bluetooh cep telefonu portalı
    -Radyo CDC-400 MP3/Wma çalar (Edition resmindeki teyp)
    -6'lı CD Değiştirici



    EK OLARAK ALINABİLECEK DONANIM LİSTESİ
    navigasyonlu Premium paket normalde 7600 ytl (lansman boyunca 5 bin ytl )
    sunroof paket 2250 ytl
    tek sunroof 2000 ytl
    18 inç jant 1000 ytl (edition)
    metalik renk 1000 ytl

    Toplam dört paket var:
    EP elegance paket
    CDC 400 mp3 wma 6 cd değiştirici
    grafik bilgi ekranı
    elektronik park freni
    katlanır aynalar
    yokuşta kalkış desteği
    ön arka park sensörü


    PP premium paket
    CD500 ve 2 boyutlu navi (lansmanda dvd800 ve 3 boyutlu navi)
    türkiye navigasyon
    7 inç ekran
    turn-push navigasyon düğmesi
    ipod bağlantısı-usb
    renkli bilgi ekranı
    elektronik park freni
    katlanır aynalar
    afl(akıllı farlar)
    xenon
    gündüz led farlar
    ön arka park sensörü
    yokuşta kalkış desteği
    uzun far asistanı

    SP sunroof paket
    yolcu koltuğu : 6 yönlü kontrol -yükseklik kontrollü elektrikli- 4 yönlü elektrik bel desteği (sürücüde bunlar standart)
    sunroof

    OP OPC line paket
    OPC tasarın
    20 inç jant

    Renkler

    Olimpik Beyaz
    Teknik Gri
    -Teknik Gri
    -Metro Mavi
    -Şimşek Gri
    -Hakim Gri
    -Pannacotta Gri
    -Nar Kırmızısı
    -Mistik Yeşil
    -Safir Siyah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    aile otomobili budur .


    2 kişilikte aile var 7 kişilikte

    evet kriterleri eksik yazmışsınız .


    önem sırasına göre yazın derim .ben aile kavraminda en az 4-5 kişi anliyorum benc en iyisi sw araç almaktir .

    mesela kriterlerni z arasinda 2. el kaygısı varsa kesinlikle almamanız gerekir mesela 3 yıl sonra satacaksanız. vs




     insignia,a3 ve 407 sizce hangisi alınır.


    Vay anasını ya katılmamak elde değil şu güzelliğe bak

    ama tabiki bu araç varken gidip İnsignia sw alınmaz
     insignia,a3 ve 407 sizce hangisi alınır.




  • aile arabası deyınce avrupada yada amerikada sw araçlar akla gelir. ülkemizde ise zevkler tamamen farklı swyi geçiyorum hb araclar bile pek tutulmuyor türk insanı sedan aracları tercih ediyor.
    yıllarca düşük hacimli motorları ve düşük beygirli aracları vergi yuzunden dayattılar ve türk insanına resmen tabut olarak sattılar. simdi opel düşük hacimli motora yuksek gücü sığdırarak türk halkının önüne koymuş gidin kardeşim sollamaktan korkmayın basın gaza demiş :))
    bende oyle yapıyorum ve çok memnunum bu tadı aldıktan sonra artık 180 beygirden düşük bir araba kullanabileceğimi sanmıyorum
    aile arabasına gelince ben söför koltuğunda çok rahatım yanımda eşim oturacak ki daha öyle bi aday yok :) oda rahat oturacak arkayada çocuklar oturacak ki türk halkının boy ortalamasıda malum 190 lık bebeler herkezde olmuyor :)
    sonuç olarak insignia derim




  • İnsignia tartışmasız bence kategoriler farklı.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.