Şimdi Ara

İnsignia gs (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
2.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hocam kullanmadığım marka önermek istemiyorum. Insignia gs full+full kullanan biri olarak ben beğenmedim nedenide bir tane degil. Burda arabayı kotulemekte istemem. Hicbir markanın fanatiği degilim olmamda.
    Maddi durumunuza göre marka belirlemek lazım. Durumunuz iyiyse passat yada superb önerebilirim çünkü d segmentinde en istikrarlı iki model. C segmenti derseniz yeni golf ve yeni focus asla üzmez.
    Toyota ve honda hiç düşünmedim düşünmemde. Fransizlarda kötü araba yapmıyor zaten piyasada bolca var ama ben opelden sonra vw ni cok sevdim. Mondeoya avensise talismana 508e bakıyorsun hic istikrar yok insignia bir tık iyi olsada son kasada yine zayıf kaldı.
    Araba almadan önce iyice araştırın derim. Trim sesi cok berbat birşey. Kockoca d segmenti araba aldım heryeri takır takırdı. Yemin ederim 4 yıl focus kullandım çıt ses yoktu golfte aynı keza.
    Passatta cok uçuk kaçık bir araba degil abartılıyor ama istikrarlı ve malzeme kalitesi olmasından dolayı alınabilir. Yol tutuşu, performansi, yol motor sesi konusunda bir focustan gram üstün degil.
    Tercih sizin hocam. Söylediğim arabalar 250bin civarı az para degil ona göre karar vermek lazım. En önemlisi içimize sinmesi kim ne derse desin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: road warrior

    Hocam kullanmadığım marka önermek istemiyorum. Insignia gs full+full kullanan biri olarak ben beğenmedim nedenide bir tane degil. Burda arabayı kotulemekte istemem. Hicbir markanın fanatiği degilim olmamda.
    Maddi durumunuza göre marka belirlemek lazım. Durumunuz iyiyse passat yada superb önerebilirim çünkü d segmentinde en istikrarlı iki model. C segmenti derseniz yeni golf ve yeni focus asla üzmez.
    Toyota ve honda hiç düşünmedim düşünmemde. Fransizlarda kötü araba yapmıyor zaten piyasada bolca var ama ben opelden sonra vw ni cok sevdim. Mondeoya avensise talismana 508e bakıyorsun hic istikrar yok insignia bir tık iyi olsada son kasada yine zayıf kaldı.
    Araba almadan önce iyice araştırın derim. Trim sesi cok berbat birşey. Kockoca d segmenti araba aldım heryeri takır takırdı. Yemin ederim 4 yıl focus kullandım çıt ses yoktu golfte aynı keza.
    Passatta cok uçuk kaçık bir araba degil abartılıyor ama istikrarlı ve malzeme kalitesi olmasından dolayı alınabilir. Yol tutuşu, performansi, yol motor sesi konusunda bir focustan gram üstün degil.
    Tercih sizin hocam. Söylediğim arabalar 250bin civarı az para degil ona göre karar vermek lazım. En önemlisi içimize sinmesi kim ne derse desin
    Yorumunuz için teşekkürler.




  • BekirARSLAN kullanıcısına yanıt
    Kardeşim A3 sedan belki C segmenti ama dolusu ve malzeme kalitesi insignia dan çok daha iyi.. Normalde hayatta farklı segment araçları kıyaslamam ama A3 sedanın bile iç kokpiti ve malzeme kalitesi insignia dan iyi ve dolusu insignia dan donanım olarak aşağı kalmaz..

    1.6tdi.full paketinde recaro koltuklardan cam tavandan tutta led matrix farlar kayar sinyaller uyku sistemi şerit takip sistemi v.b her şey var.. Stronic f1 şanzıman v.b

    Kusura bakmada bende insignia yı o malzeme kalitesi ve konforsuzluğu ile ne akranı olan d segmenti bmw 3 kasa ne mercedes c kasa ne audi a4 nede highline paket passat ile aynı kefeye koyamıyorum.. Aynı segment bile olsalar Bana göre denk değiller..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkmoon34 -- 12 Nisan 2020; 0:6:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    Kardeşim A3 sedan belki C segmenti ama dolusu ve malzeme kalitesi insignia dan çok daha iyi.. Normalde hayatta farklı segment araçları kıyaslamam ama A3 sedanın bile iç kokpiti ve malzeme kalitesi insignia dan iyi ve dolusu insignia dan donanım olarak aşağı kalmaz..

    1.6tdi.full paketinde recaro koltuklardan cam tavandan tutta led matrix farlar kayar sinyaller uyku sistemi şerit takip sistemi v.b her şey var.. Stronic f1 şanzıman v.b

    Kusura bakmada bende insignia yı o malzeme kalitesi ve konforsuzluğu ile ne akranı olan d segmenti bmw 3 kasa ne mercedes c kasa ne audi a4 nede highline paket passat ile aynı kefeye koyamıyorum.. Aynı segment bile olsalar Bana göre denk değiller..
    Daracık iç mekan, konfor ve yol tutuş insignia karşısında vasat bir araçtan mı bahsediyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    Kardeşim A3 sedan belki C segmenti ama dolusu ve malzeme kalitesi insignia dan çok daha iyi.. Normalde hayatta farklı segment araçları kıyaslamam ama A3 sedanın bile iç kokpiti ve malzeme kalitesi insignia dan iyi ve dolusu insignia dan donanım olarak aşağı kalmaz..

    1.6tdi.full paketinde recaro koltuklardan cam tavandan tutta led matrix farlar kayar sinyaller uyku sistemi şerit takip sistemi v.b her şey var.. Stronic f1 şanzıman v.b

    Kusura bakmada bende insignia yı o malzeme kalitesi ve konforsuzluğu ile ne akranı olan d segmenti bmw 3 kasa ne mercedes c kasa ne audi a4 nede highline paket passat ile aynı kefeye koyamıyorum.. Aynı segment bile olsalar Bana göre denk değiller..
    Daracık iç mekan, konfor ve yol tutuş insignia karşısında vasat bir araçtan mı bahsediyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • BekirARSLAN kullanıcısına yanıt
    Dolu paketine binmenişsin dolu paketinde recaro koltuklar vardır.. İç hacmi ufak dır doğru ama dediğim gibi gidipde bmw mercedes audide a4 ile bile ben insignia yı kıyaslamam..

    Dolu olması malzeme kalitesinin kötü olduğu aracın konforsuz olduğu gerçeğini değiştirmiyor.. Altını da çiziyin ben opel seven biriyim.. Ama eski alman opeller artık yok..

    Neyse derdimiz markayı kötülemek değil benim yiğenimde 2017 vardı 1.6tdi. Full +full grand sport executive paket.. Arabadan gelen trim sesleri malzemedeki kalite düşüklüğü konforsuzluk beni bile şaşırttı... Çünkü vectra seven biriyim yıllarca çeşitli vectralar sürdüm sahibide oldum onlarda bile bir Alman kemikliliği olurdu bindinmi hissederdin malzeme kalitesi bazı yerlerinde düşük olurdu mesela kapı kolu soyulmalar olurdu çoğunda ama alman malzemeyi bile nerden alıcağını nerden almoycağını biliyordu o yıllarda..

    Dediğim gibi insignia kötü değil asla ama bir bmw 3 kasa mercedes c kasa bunlarla kıyaslamam yan yana bile koymam bunlardan ucuz dersen a3 sedan muhabbetine döner bende derimki sen diyorsun ya insignia ile a3 kıyaslıyorsun işte bende 3 kasa c classe ile insignia yımı karşılaştırıyorsun derim..

    Bu arada kaliteli araçları da ben ne olursa olsun deli gibi savunan biriyim zamanında hyundai sonata yı şu forumda nadir savunan iki üç kişiden biriyim ki hala savunurum.. İyi malın arkasında markasına modeline bakmadan dururum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • C kasa öyle ahım şahım uçan kaçan bir araba değil şirkette c200 de var
    Amg donanımları gayet serttir
    İnsignia da sert araçtır

    Bir araba için konforsuz diyebilmek için binersin şöyle 1000 km yol yaparsın 12-13 saat
    Arabadan inince belin vs yordu yormadı anlarsın
    Bunun dışında geri kalan yorumların çoğu kulaktan dolma
    Ben yazın Selanik’ten Budva ya gittim 800 km ki ( arada Tiran Prizren ) Arnavutluk gibi bir ülkenin büyük kısmını geçtim
    Astra ile 2 sene önce durmadan İstanbul Atina yaptım
    Opel arabaları hakkında içi boş doldurulmayan çok yorum var , konforsuz ? Neye göre kime göre ?
    Kasistem geçmek mi derdin ? Uzun yola giderken yorulmamak mı ? Rahat gitmekmi ?

    Alman meselesine gelirsek insignia b ve astra k vectra kadar omega kadar almandır

    Opel ile GM ilişkisini bilmek gerekir bunun için , psa ya satılana kadar durum neymiş ?
    Bunun içinde savaştan sonra 1945-1950 arasına kadar gitmek gerekir

    Hiç bir şey araştırmadan genel geçer Almandı değildi muhabbeti üretim bilgisinden uzak klasik kahve muhabbetidir ( kahvecilik yaptım )

    Avusturya da şanzıman üretir , Macaristan’da motor üretir , İspanya da Polonya da araç üretimi vardır vs
    Bunlar global firmalar
    Firma rüsselsheim da doğmuştur ve merkezi oradadır
    Sahibinin kim olduğu çok önemli değildir
    Koç ailesi parayı basıp satın alsa Opel Türkmü olacaktı ? Geçin bu konuyu bence

    Hangi marka geri gitmedi toplam kalitede ? Mercedes aynı Mercedesmi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 12 Nisan 2020; 1:7:13 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 2017 excellence 1.6dizel GS aracımı sıfır aldım. Şuan 72.000km' de. Daha önce aynı motorlu Astra J 1.6 düz vites aracımıda sıfır alıp 130.000km kullandım.
    Motor bildiğim motordu zaten. arada DPF temizliğini kendisi yapıyor. Hiç problem yaşatmadı. Insignia' da otomatik vites ile kullanıyorum. şanzıman gayet başarılı. yakıt tüketimi şehir içi yaklaşık 30km hız ortalamasında 6.6 lt. Kullanıma göre değişir tabiki. Aracı sakin kullanmam. Astrada da ortalamam aynı güzergah 6.5 lt' di. Insignanın tam otomatik şanzıman olmasına rağmen yakın kayıt tüketmesini, otomatik olmasından dolayı daha çok vites değiştirmesine ve düşük devirlerde seyretmesine bağlıyorum.

    Araçtan gayet memnunum.

    Aracın sevdiğim yönleri
    - Led farlar. Özellikle uzun yolda çok konforlu.
    - Yol tutuş. Aracın geniş olması ve 245 lastik olmasından dolayı çok başarılı bir yol tutuşu var.
    - Araç içi gayet geniş.
    - Geniş ve kolay yüklenebilir bagaj
    - Tam otomatik şanzıman.
    - Orta ekranın yerleşim yeri. Navigasyon ve carplay kullanımını çok kolaylaştırıyor.
    - Yakıt tüketimi benim için gayet iyi.






    Insignia ile ilgili eksik gördüğüm noktalar;
    - Trim sesleri. Bununla ilgili Opel forumlarında çözüm yolları var ancak bu seviyede bir araç için olmamış. Benim aracımda da göstergeden gelen ve airbag kapaklarından gelen tıkırtılar mevcut. Airbag kapaklarındaki sesi kendim çözdüm ancak göstergeyi sökmek istemiyorum.
    - Arka bagaj kapağı açıp kapatma sinir bozucu. Bagajı açmak için logoya basıyorsun ancak bagaj kendinden yukarı kalkmıyor. Tutacak yerde yok. Bagajın altından tutup kaldırıyorsun. Ayrıca içeriden açılmıyor. AVM girişlerinde çoğu zaman bilmeyen güvenliklerde uğraştırıyor.
    - Araç üzerinde 245 50 18 lastikler var. Bu nedenle araç biraz sert.
    - Direksiyon yüksek hızlarda sertleşmiyor. Bu kadar oturaklı ve yüksek hıza uygun bir araçta bu büyük eksiklik
    - Deri direksiyon kalitesi çok iyi değil (Belki daha yeni modellerde değiştirmişlerdir). Astrada 130.000 km kullandım en ufak soyulma olmadı. Insignada 60.000 km sonrası soyulma başladı. Servis garantiden kaplatabiliriz dedi ancak direksiyonda ısıtma olduğu için sökülüp tekrar kaplanmasını istemedim.
    - Sunroof tan rüzgar sesi alıyor. Sunroof' un alttaki perdesini kapatınca ses kesiliyor.
    - Radyo performansı. Kullandıkları antendenmi bilmiyorum ancak radyo çekim gücü çok iyi değil.


    Aynı şartlarda bugün alıyor olsam büyük ihtimalle yine Insignia alırdım.




  • 2018 1.6 elite paket aracımı yeni değiştirdim, daha üst segment bir araç aldığım için. Ben de bir şeyler yazayım.
    Artıları, motor gücü yerinde, otobanda vag grubu araçlara takılmıyorsun. Çekişi net olarak onlardan iyi. Şanzıman elimde kalır mı derdi yok. Yakıt pek sakin kullanmama rağmen 6.6 idi. Düz yolda 90 km sabit 3.7 ortalama ile 65 km.lik yolu gitmişliğim var. Aynı yolu 35 dakikada 8.7 ortalama ile dönmüşlüğüm de( 20 km'si tek şerit ve virajlı). İntelilux farlar muhteşem ötesi, keşke şimdiki aracımda da o paketi alabilseydim. Koltuklar rahat, yol tutuşu çok iyi. Simli lacivert olduğu için araç temizken çok yakışıklı duruyordu, güneşte mavi, normalde lacivert, hava kararınca siyah sanıyordu insanlar. Bakım fiyatları da vag grubundan daha uygun. Çarpışma önleyici ve şerit takip standart
    Eksileri, herkesin dediği gibi terim sesleri ama anlayan birine baktırınca baya kesiliyor. Kış lastikleri ile ses biraz rahatsız ediyordu. Ekran daha büyük olabilirdi. O motora şanzıman biraz daha hızlı olabilir ama elinde kalma riskindense böylesi daha iyi.
    Bir de alış sürecinden bahsedeyim. Benim 5. Opel aracımdı, ikinci araç olarakta 1.5 Astra alacağım büyük ihtimalle. Neyse alım sürecinde baya araba araştırdım, yine Opel aldık. Aynı hafta amcaoğlu Passat aldı198000 liraya, ben 164000 e Insignia aldım. Passat a benin araçtaki opsiyonları eklediğimizde yanlış hatırlamıyorsam 260000 gibi bir rakam çıkıyordu. Satarken Passat kadar para etmez diye şer lütfen alırken verilen paraya da dikkat etsin. Ayrıca ben 14 ay bindikten ve 45000 km yaptıktan sonra 210a yine Passat ını satan amcaoğlu na verdim, dışarıda 218 e anlaşmama rağmen. Son olarak koltuk ve direksiyon ısıtma ve ön cam rezistansı kullanılmıyor diyen arkadaşlar ( ki ben de kullanana kadar aynı düşünüyordum) sanırım ılıman iklimde yaşıyor, benim yaşadığım yerde eksi onlara iniyor kışın hava ve çoğu gece kırağı yağar, herkes ılık su ile veya kazıyarak görüş alanı açmaya çalışırken aracı ben çalıştırıp iki dakika rezistans, koltuk ve direksiyon ısıtmayı açıp, bekleyip güzelce yoluma gidiyordum. Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nitro -- 12 Nisan 2020; 4:21:27 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam bende de astra h 1.3 cdti vardi 2011 abim almisti sifir iki sene sürmüştüm araba sıkıntısızdı hic problem çıkarmamıştı.Boyle olunca abim 2015 te insignia aldı bir yıl sonra vites topuzu çatladı ( garantiden değiştiler) daha sonra koltuk isitmaların ikiside bozuldu( birini garantiden yaptilar digeri garanti bittikten iki ay sonra bozuldu).Bu tarz sorunlar çıkardı ama opel arkasinda durdu çoğunda. Yeni kasaya 2018 de baktık o zaman fiyatlarda daha makuldu fakat ne motor değişti ne sanziman değişti bir de iç aksam kalitesi bariz şekilde düştü son kasada bize de arabayı değiştirmek cok sacma geldi.Son kasa ile önceki arasinda konsoldaki plastik yumuşaklığı bile bariz belli.
    Yani hocam demem o ki opel eski opel degil bizde astra h daki memnuniyetimizle girdik ama sonuç öyle olmadı. Passatla kiyaslaninca her türlü alır götürür orasi ayri 😅

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yeni insignianın yalıtımına hayran kalmıştım arkadaş bu kadarmı rezil yalıtım okur civicten hallice

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teşekkür ederim yorum için:)passat düşünmüyorum zaten dsg olduğu için.astra h çok sıkıntısız araç ama insan model yükseltip daha iyi araçlar kullanmak istiyor.o yüzden satıp başka araç almayı düşünüyorum.insigniada kararsızım şu yasak kalksın kiralayıp karar vericem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harville -- 12 Nisan 2020; 10:40:28 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hakkinen H kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler bilgilendirici bi yazı olmuş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nitro kullanıcısına yanıt
    Bende eskişehirdeyim 12 ayın 6-7 ayı soğuk geçiyor illaki kullanılır direksiyon ısıtmadır koltuk ısıtmadır diye düşünüyorum.teşekkürler bu arada yorumunuz bilgilendirci.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Motor aynı fakat otomatik vites değişti, onu belirteyim, hem daha hızlı hem de daha sarsıntısız vites geçişleri var. İki kasayı da kullandım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel passatla kıyaslarsan bence 2015 insignia A bile götürür
    Tank gibi araba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Opellerin yol tutuşu muhteşem. Downforce olarak çok iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BPG2004

    Konu sahibinin affına sığınarak :)
    10 senedir bende. Daha tık demedi maşallah.
    Gerçek opeller bunlardı işte :)



    Alıntıları Göster
    ben de sana sığınarak aynısının satürn mavi rengi 17 senedir bende

    aynı segment olmasa da hem bmw 116i hem de audi a3 var yanında, bundan inip onlara binince attan inip eşeğe binmiş gibi oluyorum, satacakken satmaktan vazgeçiyorum




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.