Rica ederim ne demek önemli olan kazasız çıkmak.Bugün sana yarın bana böyle düşünmek gerek.Forum bu tarz yardımlaşma bilgi paylaşımı için zaten yoksa bir anlamı kalmaz.
Hakan bey için ise gerçekten çok ilgili işlemcim için baya umutsuzdum ben adam öyle istekli ilgili davrandı ki umutlarım tekrar yeşerdi.Çünkü 1300 liralık bir işlemciye kullanıcı hatası yapılmış değişmesi bile mucizeydi.
Tek intel tarafında değil amd ve tüm firmalarda da böyle ilgili olmaları lazım.Ürünü sattıktan sonra bananeci tutumla gitmemeleri lazım.
Türkiyedeki servislere de konumda bir sitemim vardı eğer onlarla bu işi çözmeye kalksaydık 1 ay sürünürdü o işlemci orda birde kullanıcı hatası diye ya geri dönerdi yada yüklü bir servis ücreti çıkardı.O yüzden firmanın kendisi ile irtibata geçmekte her zaman fayda var.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme